Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny supporterklubb er stiftet, Aristokratene!

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 sep 07, 22:04
Opprinnelig postet av math
Eksempelvis britiske klubber når ikke PSG til knæra en gang...

For noe rør, tull, fanteri og historieløst forbannet dikt!


Ehhh, vennligst utdyp

---------------------------

Hiv styret!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 27 sep 07, 18:13
Endret: 27 sep 07, 18:14

Opprinnelig postet av Møklegård

Navnet på supporterklubben kan f.eks være: Det glade hjørnet

Nå fikke jeg lyst på bakevarer

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Frode
Så gjør hva dere vil og lykke til med å få en gjeng som er 100% enige av disse gutta som har debattert utrolig saklig de siste ukene.

Jeg må bare presisere at jeg er avventende til en ny supporterklubb, men at det skal være så vanskelig å få på plass en slik en tror jeg ikke noe på. Og som til og med greier å synge ut Plankehaugen.

 

 

Synge ut PH? Er det ikke bedre om man prøver å få til noen syng = svar sanger da? Utfylle hverandre?

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 27 sep 07, 18:32
Opprinnelig postet av KeJ
Synge ut PH? Er det ikke bedre om man prøver å få til noen syng = svar sanger da? Utfylle hverandre?


Har sett dette med mange supportergrupperinger hos PSG i Paris.  De virket mer opptatt av hverandre enn kampen.  Trommer, bannere etc var rettet mot de andre gruppene.  Helt latterlig.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 27 sep 07, 18:39
Opprinnelig postet av DeKjök
Opprinnelig postet av KeJ
Synge ut PH? Er det ikke bedre om man prøver å få til noen syng = svar sanger da? Utfylle hverandre?


Har sett dette med mange supportergrupperinger hos PSG i Paris.  De virket mer opptatt av hverandre enn kampen.  Trommer, bannere etc var rettet mot de andre gruppene.  Helt latterlig.


også kommer folk med sin negative side igjen , går det ikke ann å ha litt positiv holdning ??  herregud bare fordi vi vil ha et felt der man faktisk synger !!  tror nok ikke at man blir "bænna" fra feltet selv om man har på seg drakt bare man synger ..

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 sep 07, 19:05
Endret: 27 sep 07, 19:36
Opprinnelig postet av DeKjök
Opprinnelig postet av KeJ
Synge ut PH? Er det ikke bedre om man prøver å få til noen syng = svar sanger da? Utfylle hverandre?


Har sett dette med mange supportergrupperinger hos PSG i Paris. De virket mer opptatt av hverandre enn kampen. Trommer, bannere etc var rettet mot de andre gruppene. Helt latterlig.

Ikke snakk om noe du ikke har peiling på ... PSG har mange supportergrupper ja (altfor mange er det mange som mener), og et par av de
har vært i rivaleri med andre supportergrupper, men hvis du en gang hadde vært i nærheten av Parc de Princes så hadde du fått sett og hørt hva ordentlig stemning er. Eksempelvis britiske klubber når ikke PSG til knæra en gang... Du hadde ikke hørt noen av sangene i PH selv om vi så var 10 000 på feltet hvis Allez Paris hadde runga på Parc de Princes. Det har skjedd at et par av supp klubbene har hatt bannere retta mot hverandre ja, men hvor ofte? Et par kamper i året. I resten har de 150 bannere mellom hvert av disse bannerene Forresten er et brilliant eksempel på hvordan to supporterklubber som kompletterer hverandre perfekt er Magic Fans og Green Angels `92 i St Etienne (i Frankrike for dem som ikke vet det). For å vise hvordan det fungerer:
Video

For å forklare hva man ser, dette er Magic Fans tribuna, og dette er Green Angels 92` tribuna (Kop Sud). (bildene er tatt fra forrige seriekamp på hjemmebane med bilder).

Red.: For det ikke til å fungere med linkene... Bare klipper inn linkene
link 1: http://www.youtube.com/watch?v=_HCNMjtHU3w
link 2: http://furaniaphotos.free.fr/img/caen08/b.JPG
link 3: http://furaniaphotos.free.fr/img/caen08/f.JPG

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 27 sep 07, 22:14
må si meg litt enig med math, du overdirver nok en `smule` med kne uttalelsen din..

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 sep 07, 22:18
Brittiske klubber har vel ikke akkurat verdens beste tribuneliv eller mener du de har det?

---------------------------

Hiv styret!!!!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 27 sep 07, 22:29
Celtic og Pool har i hvert fall ingen grunn til å skamme seg.. Kan ta av på old trafford og men mancsa er nok best på bortebane.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 sep 07, 22:33
Det er konservativt i England, bra lydnivå, men det spørs jo hva man selv mener er "bra tribuneliv".

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 27 sep 07, 22:38
ecsactly, jeg heller mer mot den britiske enn den sydlandske..

Mere spontan humor, chants, sanger (med meninger, ikke bare olé olé olé ) nå skal det også sies at engelsk er et mye bedre språk å `dikte` på enn norsk, syns jeg da i hvert fall..

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 sep 07, 23:07
Opprinnelig postet av Solheim
ecsactly, jeg heller mer mot den britiske enn den sydlandske..

Mere spontan humor, chants, sanger (med meninger, ikke bare olé olé olé ) nå skal det også sies at engelsk er et mye bedre språk å `dikte` på enn norsk, syns jeg da i hvert fall..


Helt enig, jeg ser helst vi har en stor skare syngende supportere, alt annet er uvesentlig for min del
Ett skikkelig trøkk overgår all tifo og blussing, men hver sin smak.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 sep 07, 23:17
Sydlandske klubber klarer å skape mer trøkk enn brittiske så det argumentet blir dårlig, dessuten er det helheten som teller. Det skal både være visuellt og bra lydnivå. Bare fordi dere ikke skjønner fransk har ikke de noe dårligere tekster. er vel mer kjent for et poetisk språk de!! Høres mye bedre ut sangmessig enn på engelsk. Engelsk blir for ensformig!

---------------------------

Hiv styret!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 sep 07, 23:20
Opprinnelig postet av schpa84
Engelsk blir for ensformig!

... i motsetning til det sør-europeiske olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé.....

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 sep 07, 23:34
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av schpa84
Engelsk blir for ensformig!

... i motsetning til det sør-europeiske olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé.....


bedre en go, go,go,go

og er foresten ikke olé, men allez. Og hvis du hører etter synger de ikke det i sangene sine. Er ikke noe på fransk som heter olé, så ikke attal deg om noe du ikke har peil på!

---------------------------

Hiv styret!!!!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 27 sep 07, 23:42
da må du arrestere deg sjøl også, for go go go go blir vel heller ikke hyppig brukt..


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340