Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny supporterklubb er stiftet, Aristokratene!

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 30 sep 07, 14:22

Nå har ikke jeg lest hele denne tråden, men bare ca. 2/3.

Men:

Hvis det er så mange som mener at Plankehaugen går i feil retning, vil det ikke da være lettere å engasjere seg ved å faktisk møte mannsterke (og kvinner for den saks skyld) opp på generalforsamlingen og "kuppe" hele greiene. Noen sier til og med at PH er død for sitt vedkommende. Hadde jeg vært medlem i en "død" organisasjon, ville jeg forsøkt å endret organisasjonen før jeg startet opp alternativer. Er dere misfornøyd med styret, så får dere komme med "benkeforslag" på andre alternativer samtidig som dere sørger for at dere er mange nok til å vinne avstemningen.

Dere skal ha all ære for at dere vil engasjere dere og skape et bedre tilbud til suportere med samme interesse som dere selv. Men jeg tror ikke dere vil lykkes. Hvis målet er å lage virkelig trøkk på stadion, er dere helt avhengig av å få med dere "de store massene", de som synger litt innimellom kaffen og vaflene. Lag gjerne felt der må man ha sangkontrakt e.t.c., men sørg for at de som er litt engasjerte er i nærheten. Dere som er virkelig engasjerte står alltid på og gjør deres beste for å lage trøkk. Men skal det bli virkelig trøkk under kampene er dere helt avhengig av å få med dere de som er litt engasjerte og de som er bittelitt engasjerte. De som ikke forstår hva jeg mener, må gjerne ta seg en tur i Stjernehallen. I Red Beavers er det noen få voldsomt engasjerte som gjør en kjempejobb. Men det blir ikke trøkk i hallen før de får med seg resten av publikum. Og det er vel det den nye grupperingen ønsker mest av alt; trøkk på stadion?

Jeg ser for meg dette scenarioet for den nye supporterklubben:
På kort sikt vil dere klare å skrape sammen noen titalls engasjerte supportere. Kanskje dere også runder 100. Jeg tror ikke de store massene gidder å foreta seg noe særlig i denne striden. Jeg tror heller ikke splittelsen som er i PH om dagen vil bli mindre. I tillegg tror jeg faktisk dere skal få problemer med å få noe eget felt på stadion - ihvertfall med navnet Aristokratene. Og om dere får et eget felt på stadion, er dere helt avhengig av de store massene for å lage skikkelig trøkk.

Nei, ta heller kontroll over Plankehaugen. Klarer dere å skrape sammen 100 mennesker å møte på generalforsamling, så er vel det i boks. (Mener å huske at ikke spesielt mange møter der uansett?) På den måten kan dere styre Plankehaugen i den retningen dere vil. Dere vil ha kontroll over TIFO-økonomi og den store medlemsmassen. Sørge for å legge forholdene bedre til rette for de som faktisk skaper liv under kamp. Samtidig er det viktig at dere tar vare på de store massene. Lag egne felt for "hardcore" supportere, men sørg for at resten er i nærheten. Kanskje en ide å dele PH i en "familie-avdeling" og en "hardcore-avdeling".


Til sist vil jeg understreke at jeg ikke er negativt innstilt til det initiativet som nå kommer, men jeg tror dere vil slite tungt for å klare målene deres. Men lykke til skal dere ha!

For ordens skyld: Jeg er hverken medlem i PH, BRH, Holygans, Aristokratene, Red Beavers eller noen annen supportergruppering her i byen. Men er passivt støttemedlem i FFK. 

---------------------------



God bedring, Dagfinn!


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 01 okt 07, 14:14

Det er så mange som skriver innpå her at PH har valgt en engelsk stil på sin opptreden på stadion. Har dere noen gang sett bluss og svære flagg inne på matta før kampi England?? Tror ikke det, for DET er søreusopeisk det.

 

Er PH tvekjønnet? Jeg bare spør.

 

Stiller meg forøvrig positiv til en ny gruppering, samme hva navnet blir. Kanksje blir jeg medlem, kanskje ikke. Avventer i spenning på sluttproduktet.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 okt 07, 10:44
Opprinnelig postet av jambo

Det er så mange som skriver innpå her at PH har valgt en engelsk stil på sin opptreden på stadion. Har dere noen gang sett bluss og svære flagg inne på matta før kampi England?? Tror ikke det, for DET er søreusopeisk det.

 

Er PH tvekjønnet? Jeg bare spør.

 

Stiller meg forøvrig positiv til en ny gruppering, samme hva navnet blir. Kanksje blir jeg medlem, kanskje ikke. Avventer i spenning på sluttproduktet.


PH er nok delvis "tvekjønnet" som du sier, det er derfor det kan være en god idé med ny gruppering. For da får likesinnede stå sammen, så folk som ikke vil bli kjefta på, ikke blir sure, og folk som er interessert i gi alt under kamp trigger de som synger hvis det er godt trykk (for det er det ingen tvil om at de
som har `engelsk stil` gjør).


carasp

Knøttespiller

Ble medlem: 27 jun 07
Innlegg: 35

Lagt til: 02 okt 07, 13:04
Hadde vært moro med et eget felt! Jeg stiller meg gjerne bak "aristokratene"! (eller hva navnet måtte bli:P)

---------------------------

Hammarby 16 aug!!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 02 okt 07, 20:00
Hei Folkens!
Den nye supporterklubben tidligere Aristokratene, har nå skiftet navn til Rødhvit Elite.
Dette for at det skal bli enklere for alle parter med henhold til navn osv.

Som sagt tidligere:

Røhvit Elite er kun for syngende og folk som vil delta aktivt til tribunelivet på stadion. Hovedmålet er å få et eget felt på stadion med de samme betingelsene som Plankehaugen i dag får av FFK. Rødhvit Elite er for alle alternative grupperinger.

Hvis du vil være med, send en mail med navn til:

Rodhvitelite@gmail.com


Blir vi mange så blir det enklere å få et eget felt på stadion!  Vi vil snarest gå i dialog med klubben, så fort folk skriver seg på!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 okt 07, 20:09
Stenges, se ny tråd:

www.ffksupporter.net/forum/emne.php

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f