Husk meg
Brukernavn
Passord

Aarason

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 11 nov 03, 12:42
Arni Gautur Aarason burde vel være en spiller FFK burde prøve å sikre seg? Er temmelig sikker på at Rosenborg vil la islendingen gå dersom vi kommer med et tilbud, i og med at han er rimelig sjanseløs på keeperplassen nå som Espen Johnsen er der. Etter min mening hadde det vært en veldig god forsterkning til laget vårt :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 nov 03, 13:00
Endret: 11 nov 03, 13:01
Arason hadde vel vært en forsterkning for alle lag i TL, og mange storklubber i Europa faktisk. Tipper han går til utlandet.

Kanskje Eggen kan overtale Espen Baardsen til et comeback? Han har jo slekt i Fredrikstad, og så han i byen nå sist i sommer. En spiller med enormt potensiale, men som vel mangler litt motivasjon siden han la støvlene på hylla i så ung alder.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 11 nov 03, 15:44
Ellers vet jeg av sikre kilder at Erik Holtan kunne tenke seg å spille for Fr.stad. Han har også tilknytning til byen og østfold!

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 nov 03, 15:48
Endret: 11 nov 03, 16:48
Tror uansett ikke Eggen er ute etter ny førstekeeper. Er veldig fornøyd med Sørlie, og Hansen er god som backup ennå, evt. konkurrent med Sørlie. De er vel jevngode.

Angående Arason leser jeg nå at han uansett er på vei til Sturm Graz.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 11 nov 03, 15:56
Hva i all verden skal vi med en ny keeper? Vi har to som duger allerede; må verra bedre å styrke andre ledd i laget!

---------------------------

Any given sunday


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 11 nov 03, 20:10
Hadde ikke vært dumt å forsterka keeperplassen i tillegg, er kanskje bare meg men Sørlie har lenge igjen før han er en klassekeeper.
Rino til Sparta og hent inn en ny BRA keeper. (bare noe jeg mener)

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 11 nov 03, 21:44
Endret: 11 nov 03, 21:58
Opprinnelig postet av Costanza
Arason hadde vel vært en forsterkning for alle lag i TL, og mange storklubber i Europa faktisk. Tipper han går til utlandet.

Kanskje Eggen kan overtale Espen Baardsen til et comeback? Han har jo slekt i Fredrikstad, og så han i byen nå sist i sommer. En spiller med enormt potensiale, men som vel mangler litt motivasjon siden han la støvlene på hylla i så ung alder.


Baardsen har ikke slekt i Fredrikstad... Han er faktisk helt amerikansk, både mor/far og besteforeldre (tror jeg) er amerikanske...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 11 nov 03, 22:04
Bør vel ha hatt noe norsk i seg, ettersom han spilte på landslaget ?

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 11 nov 03, 23:00
Har også hørt at Holtan skal være interessert i FFK-spill. Han har vel ikke kontrakt i Odd neste sesong. En keeper med masse erfaring fra Tippeligaen hadde nok ikke vært så dumt det første året vi er oppe i det gode selskap. (selv om Holtan ikke er min personlige favorittkeeper, akkurat...)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 nov 03, 08:13
Opprinnelig postet av Knutsen
Hadde ikke vært dumt å forsterka keeperplassen i tillegg, er kanskje bare meg men Sørlie har lenge igjen før han er en klassekeeper.
Rino til Sparta og hent inn en ny BRA keeper. (bare noe jeg mener)


Jeg støtter deg fullt ut. sørlie er god, men har en lang vei å gå, og det har jeg hevdet hele sesongen... Håper og tror at KTE også ser etter en utfordrer til de to vi allerede har i stallen...

Holtan kunne vært fin å ha, men begynner kanskje å bli litt gammel, men for all del, mannen er grisegod på sitt beste... og på Sørlie-stadie på sine dårlige dager...

Patriot44: Finner det rart at Baardsen`s mor bor/har bodd på Lisleby da, og vitterligen, så fremt meg bekjent, er norsk som noen?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Jørgen O.

Knøttespiller
Ble medlem: 28 aug 03
Innlegg: 29

Lagt til: 12 nov 03, 12:31
Aarason er vel på vei(har skrevet under) til(i) Tyskland i følge trønderske rykter, derfor han slet benken sesongen 03 i RBK.

Holtan har tilknytninger til Østfold ja.... tidligere mossegutt med spill for MFK. Men ikke noe nytt at tidligere og nåspillende MFK spillere skal forsterke FFK da...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340