Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør Grönhagen sparkes?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 sep 07, 20:56

Ja, dette er vel et spørsmål vi alle stiller oss.

For etter en horribelt dårlig sesong, og to helt elendige kamper nå, er det vel naturlig at vi ser oss om etter ny trener? Ja, for fortsetter det som dette tror jeg vi spiller Adeccoliga neste år.

At han velger å starte med Brian West, og unggutten Tarik(som forøvrig ikke holder mål) sier jo litt.. Og ikke at han gode, gamle Raymond fikk starte, det er helt horribelt!

Og hva skal de egentlig med han svensken på venstreback? Det er jo hans skyld at vi taper kampen! Og når de i tillegg setter innpå sånne spillere som han Kouadio, da er det noe alvorlig gæærnt.

I tillegg kan man jo stille spørsmålsstegn ved overgangsvinduet. Hvorfor solgte vi egentlig Bertelsen? Se hva vi har fått igjen, middelmådige spillere som Ardian Gashi, Johan Sjöberg, Kasey Wehrman og Andreas Tegström! Nei, nå håper jeg vi kjøper tilbake Markus Ringberg og Roger Risholt, så det blir litt som i de gamle, gode glansdagene til FFK!

Grönis lovet oss jo i tillegg defensiv terping før sesongen. Det har det jo vært for lite av. Vi slipper inn to horrible mål, og har bare oss selv å takke for tapet i går! Vil nesten gå så langt som å si at dette har vært den dårligste sesongen på lenge!

 

PS: Håper folk skjønner ironien.  Men dette er hva man snapper opp av gamle bedrevitere dagen etter kamp.

 Tro meg, det fins mange av dem der ute! Altfor mange!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 07, 21:02

Etter første setning trode jeg det hadde rabla for deg, etter andre setning trode jeg du hadde klikka totalt og vurderte å gi f i å lese resten.... Men gjorde det, og skjønte brått at du drev med "etterligning" av komentar eller dskusjons feltet under artiklene på f-b.no.

 

hehe

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 25 sep 07, 21:05
Skremme folk på den måten! Hvor er hjertestarter`n?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 25 sep 07, 21:12
Opprinnelig postet av Lemmy
PS: Håper folk skjønner ironien.  Men dette er hva man snapper opp av gamle bedrevitere dagen etter kamp.

 Tro meg, det fins mange av dem der ute! Altfor mange!

Trodde faktisk det hadde rabla for deg...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 25 sep 07, 21:15
Jeg var helt klar for å kjølhale deg og var helt sikker på at det hadde rablet etter for deg etter å ha lest de to første avsnittene. Takk for et bra innlegg

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 25 sep 07, 21:17
Jeg steller meg inn i rekken av folk som trodde det hadde rablet for deg!  Men morsomt innlegg!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 25 sep 07, 21:21
Opprinnelig postet av Lemmy

PS: Håper folk skjønner ironien.  Men dette er hva man snapper opp av gamle bedrevitere dagen etter kamp.

 Tro meg, det fins mange av dem der ute! Altfor mange!

De befant seg bl.a rundt på hovedtribunen (på gamle stadion). Og var hovedårsaken til at jeg begynte å stå på Plankehaugen.

Aner ikke hvor omfattende problemet er nå, men der jeg satt den gang så var det noen som var kronisk negative. De slet litt med å finne noe under Rosenborgkampen for to år siden, men det skikkelig ergerlig med noen feilpasninger i andre omgang....

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 sep 07, 21:23

Hehehe..Effekten oppnådd. Neida.

Meningen var å sette ting på spissen, og kanskje skape en debatt.

For lets face it, folkens; dette har ikke vært noen dårlig sesong. Vi har vært grådig gode på overgangsmarkedet, og fått i orden det defensive. La Grönhagen få fortsette å utvikle laget, så blir det enda bedre etterhvert!

Om vi ender på 4. eller 8. plass, jeg er uansett fornøyd. Selvfølgelig er det bare greit nok med 8. plass, mens en 4-5. plass vil være veldig bra!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 25 sep 07, 21:29

Helt enig! FFK har gjort det bra, lenge før sesongen er over var vi rimelig sikre på å ikke bli innblandet i nedrykksstriden. Og det er faktisk en solid forbedring fra foregående sesonger.

Jeg synes fabling om medalje, Royal League etc er (nå kan vi vel si VAR) en avsporing, så gode har vi faktisk ikke blitt. Det gjelder å ta et skritt om gangen og så får vi fortsatt tåle noen sure tap i ny og ned. Vi må ikke glemme at Brann f.eks tapte 6-0 mot Lyn, så alle lag har opp-og-nedturer.

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 sep 07, 07:49

Bra innlegg Lemmy, likte måten du både ironiserte og sikkert provoserte enkelte.

Personlig har jeg støttet og støtter "Grønis" fortsatt, men jeg lurer litt på spissvalga i de siste kampene.

Men Grønis kjenner sikkert spillernes form mye bedre enn meg.

I

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 sep 07, 07:59
Grønis gjør da en god jobb han.. eneste han kanskje kan kritiseres for er å gi Tegstrøm så mye ansvar på topp iom at han er såpass fersk i stallen. La mannen komme inn som innbytter og la Gardar og Fofana/Tarik få spille på topp fra start. Selv om effektiviteten ikke har vært så bra, betyr ikke det at en som har skåra mindre enn dem skal komme inn og gjøre det bedre.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 sep 07, 08:47

På kornet Lemmy!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 sep 07, 10:04
Hehe, må innrømme at du klarte å lure meg trill rundt, helt til jeg leste sluttev. Kjente jeg ble skikkelig provosert og at adrenalinet kokte. Hehe:) Så godt gjort!!

Men må si at jeg er utrolig fornøyd med denne sesongen, og Grønhagen som trener:) Han virker mye mer avbalansert enn Eggen, lugn og fin kar som har fokuset på laget og ikke bare media:) Stå på Grønis!!!

---------------------------

Hiv styret!!!!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 07, 14:14
Jeg syns vi skal gjøre opp status etter sesongslutt Havner vi der vi er nå (8.plass) så har vi resultatmessig gjort en dårligere sesong enn ifjor selv om "alle" mener at vi er vinnerne på overgangsmarkedet. Det betyr vel at vi har en bedre stall i år enn foregående sesonger? Da blir spørsmålet: Hvorfor gjør vi ikke en bedre sesong?

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 26 sep 07, 17:15

Opprinnelig postet av HotDream
Jeg syns vi skal gjøre opp status etter sesongslutt. .......... Da blir spørsmålet: Hvorfor gjør vi ikke en bedre sesong?

Som du sa, jeg synes vi skal gjøre opp status etter sesongslutt. Vedr. det siste spørsmålet kan svaret være så enkelt som uflaks. Hadde de FFK-føttene som forandret retningen på de to skuddene som gikk i mål isteden blitt redninger kunne kampen ha vært en helt annen. På sikt gjevner det seg ut, men vi har da hatt flaks i en og annen kamp også, f.eks. mot VIF hjemme. Satser på at gutta snur dette mot RBK.

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 sep 07, 18:45
nå har vell Grønis gjort en bra sesong med oss , lurer på hvordan det hadde vært med Eggen enda nei syns at Grønis er det beste som har skjedd Fredrikstad på laang tid

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 07, 19:35

Opprinnelig postet av Marcus
nå har vell Grønis gjort en bra sesong med oss , lurer på hvordan det hadde vært med Eggen enda nei syns at Grønis er det beste som har skjedd Fredrikstad på laang tid

Som sagt, om vi ender opp der vi er per idag har vi gjort en dårligere sesong enn ifjor, men det er kamper igjen så vi får gjøre opp status da. Før det er jeg ikke villig til å utrope Grønhagen som "det beste som har hendt Fredrikstad på laang tid". Det blir direkte historieløst. Grønhagen lever vel av resultater han som alle andre i fotball? 

Når det er sagt så er det langt mellom det å være "messias" og det å få sparken 


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 sep 07, 19:52
nå er det jo fortsatt 5 kamper igjen..

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 sep 07, 20:18
Opprinnelig postet av HotDream

Når det er sagt så er det langt mellom det å være "messias" og det å få sparken 

Det er vel akkurat der vi finner Grønhagen. Han har aldri vært noen Messias, men han har aldri fått sparken heller.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


danmag

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 jul 07
Innlegg: 7

Lagt til: 26 sep 07, 21:10
Endret: 26 sep 07, 21:10
Nå ble jeg skremt, ble lettet når jeg så at du mente ironi med det. Men kan ikke bli mer riktig, utrolig mange sånne mennesker der ute! Desverre...

---------------------------

- danmag -



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340