Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampens gang Vålerenga-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 sep 07, 21:25
Opprinnelig postet av Scout

Nei, nei og atter NEI! Hvorfor rakner vi nå, med såpass gode resultater bak oss i lang tid. 


Det er akkurat derfor.

---------------------------

"Så lenge han gjør en bra jobb i selskapet, er han leder i selskapet." * 14


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 24 sep 07, 21:26
Endret: 24 sep 07, 21:26

Nå er jeg skuffet. Ikke over banespillet, men angrepsspillet, og at fosvaret sover i begynnelsen av kampen.

Kasey var helt elendig i dag. Men han kommer tilbake.

Men hva gjør Tegstrøm på banen?Vinner ikke en eneste duell. Lager masse unødvendige frispark mot seg. Gardar går Tegstrøm en høy gang.

Ellers blir det tydelig at vi mangler kantspillere. Alt av angrepet vårt kommer i midten. Er ikke vanskelig å forsvare seg mot det. De gangene vi kom rundt på kant ble det farligere med en gang.

---------------------------

Fredd


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 24 sep 07, 21:39
Jeg er faen meg pinlig berørt over det de presterte i første omgang, For en puslete oppvisning! Åssen i alle dager går det ann å få til 3000 feilpasninger i løpet av 90 min? I morra kommer jeg til å få uhorvelig mye tyn på skolen av engamenneskene i klassen, og det er helt fortjent. For en grusom kveld.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 24 sep 07, 21:47
Ja, dette var ufattelig tamt fra våre gutter. For lite presisjon, for lite tempo og for lite aggressivitet. Klart, med det spissvalget vi hadde i dag var det egentlig håpløst når vi fikk mål i ræva så tidlig. Brian West og Tegan mot et lag som ligger lavt, det fungerer ikke.

Man kan selvsagt ikke gardere seg mot billig frispark med dertil påfølgende rikosjett, men det var ikke mye som tydet på et lag som ville svare på tiltale før etter nærmere halvtimen. D e t  er det mest skuffende.

I 2. omgang fikk vi jo faktisk sjanser, men veldig få klare. VIF var gode til å holde rødhvitt ute av boksen. Man kunne se at de er ett av de bedre lagene i TL defensivt. Nå er det bare en ting å gjøre, fullt fokus på møtet med Rosenborg.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 sep 07, 22:34
fy flate å dårlig laget er. gruer meg til rbk kampen.

---------------------------

http://keiko99.net


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 24 sep 07, 22:52

Opprinnelig postet av keiko99
fy flate å dårlig laget er. gruer meg til rbk kampen.

JA, det var ikke mye å skryte av.

Trur faktisk vi kommer til å slite mot rbk også.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 sep 07, 23:11

vi må huske på at laget er inne i de tøffeste kampene på programmet (ihvertfall på papiret) nå, Og vi tok 3 sterke borte poeng mot stabæk, tap mot brann og vif er nesten "greit" på en måte. Med tanke på at dette er to lag i skikkelig medgang og oppadgående kurve.

 

Jeg tror på pent vær og 3 poeng mot RBK jeg, for vi vinner tydligvis ikke i regn.... (stabæk H, Brann H og vif B = regn = tap.. ) hehe

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 sep 07, 23:30
Det eneste positive med dagens kamp er at zoran kom og eide tribunen i 5 minutter..

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 24 sep 07, 23:38
Opprinnelig postet av Liraren
Det eneste positive med dagens kamp er at zoran kom og eide tribunen i 5 minutter..


110% Enig ;P

---------------------------

Hyl.

- FFK / LFC / Østsiden -


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 24 sep 07, 23:41

For en ræva kamp!  Utrolig skuffet!

Lyspunktet mitt kom da jeg så Zoran hoppe ned fra VIPtribunen, og kjøre tilbake på gamle takter i fem-seks minutter... Heisann, hvor ble det av stilleHaugen? Brått var det liv igjen gitt.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 24 sep 07, 23:44
Dritt, den fine Ullevall-statestikken min røyk også gitt.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 sep 07, 23:49
Opprinnelig postet av Martin_

For en ræva kamp!  Utrolig skuffet!

Lyspunktet mitt kom da jeg så Zoran hoppe ned fra VIPtribunen, og kjøre tilbake på gamle takter i fem-seks minutter... Heisann, hvor ble det av stilleHaugen? Brått var det liv igjen gitt.

Eneste som får godkjent i denne kampen var Plankehaugen. Hørte dere godt på TV`en hele tiden. Meget imponerende støtte til guttæne,i en kamp hvor vi ligger 2 mål under i 80 min.

 

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 sep 07, 23:51

Hvordan er det mulig og komme med en sånn komentar?:O Hva legger du i god stemning?

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 25 sep 07, 08:00
Opprinnelig postet av Martin_

For en ræva kamp!  Utrolig skuffet!

Lyspunktet mitt kom da jeg så Zoran hoppe ned fra VIPtribunen, og kjøre tilbake på gamle takter i fem-seks minutter... Heisann, hvor ble det av stilleHaugen? Brått var det liv igjen gitt.

Støttes!! Zoran -du er en av oss!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 07, 08:41
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

vi må huske på at laget er inne i de tøffeste kampene på programmet (ihvertfall på papiret) nå, Og vi tok 3 sterke borte poeng mot stabæk, tap mot brann og vif er nesten "greit" på en måte. Med tanke på at dette er to lag i skikkelig medgang og oppadgående kurve.

 

Jeg tror på pent vær og 3 poeng mot RBK jeg, for vi vinner tydligvis ikke i regn.... (stabæk H, Brann H og vif B = regn = tap.. ) hehe

 

Greit nok, men vi må da kunne forvente insats fra spillerene. De løp jo rundt som hodeløse kyllinger. Innsats er det som har preget bortekampene våre etter 4-1 tapet mot TIL. I går var den helt borte. Inge løp, ingen bevegelse, intet forsvar. Så Raymond var forbannna på en elendig pasning han fikk også. Hvor var forresten backene våre i går ? VIF fikk gang på gang stå alene helt ute på kantene for å prikke inn innleggene sine foran mål uten å bli pressa...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 sep 07, 08:58
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Martin_

For en ræva kamp!  Utrolig skuffet!

Lyspunktet mitt kom da jeg så Zoran hoppe ned fra VIPtribunen, og kjøre tilbake på gamle takter i fem-seks minutter... Heisann, hvor ble det av stilleHaugen? Brått var det liv igjen gitt.

Eneste som får godkjent i denne kampen var Plankehaugen. Hørte dere godt på TV`en hele tiden. Meget imponerende støtte til guttæne,i en kamp hvor vi ligger 2 mål under i 80 min.

 

 

 

Har du drukket absinth i store mengder eller? Igår var veste stemningen ever.. og når noen få sang, var det kanosang over hele linja

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 25 sep 07, 10:13
Opprinnelig postet av Fredd

Ellers blir det tydelig at vi mangler kantspillere. Alt av angrepet vårt kommer i midten. Er ikke vanskelig å forsvare seg mot det. De gangene vi kom rundt på kant ble det farligere med en gang.

 

Her traff du spikeren på hodet. I tillegg skapes det mange og farlige overgansmuligheter imot, når vi på liv og død skal pirke oss igjennom i midten.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 25 sep 07, 10:15
Opprinnelig postet av Bob Page
 

 Hvor var forresten backene våre i går ? VIF fikk gang på gang stå alene helt ute på kantene for å prikke inn innleggene sine foran mål uten å bli pressa...

 

I tillegg var det en vif-spiller alene på bakerste stolpe ved hvert innlegg !

Tror nok også vingene våre må ta litt av "æren" for dette.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 25 sep 07, 10:37

Selv om jeg ivret for Brian West før kampstart (i alle fall gi ham en plass på benken) så ble dette helt feil kamp for ham. Gardar og/eller Fofana hadde vært bedre, men det er lett å si i ettertid.

Tror sjelden jeg har sett Kvisvik så fullstendig ute. Virusangrep på finsiktet eller noe. Dette var håpløst.

Tegstrøm burde ha scoret, og det kunne ha gitt en annen kamputvikling. Men dette var nok en kveld hvor alle FFK-skudd vred seg vekk fra mål, mens VIFs skudd styrte seg inn mot FFKs bur uansett om de gikk via en forsvarer eller ikke.

Synd dette. Håper gutta reiser seg igjen. Men fjerdeplassen ser ikke lenger ut til å ligge innenfor noen rimelige sannsynligheter. Desverre.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 sep 07, 12:46
Endret: 25 sep 07, 12:47
Opprinnelig postet av Husgutt

 

Har du drukket absinth i store mengder eller? Igår var veste stemningen ever.. og når noen få sang, var det kanosang over hele linja

Skulle ikke tro han har hørt på Plankehaugen noen gang. Denne kampen var den verste, og Brannkampen nestverst. Og så har vi RBK neste gang, og da blir det vel samme leksa en gang til.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f