Husk meg
Brukernavn
Passord

TribuneUkultur

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 24 sep 07, 09:07
Endret: 24 sep 07, 09:09
Ork ødelegg tråden med småsnakk og pisspreik!

Ser man på Plankehaugens hjemmesider er det mer reklame enn stoff for tiden.




---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 sep 07, 14:05
Ikke nok med det,den telefonen der er hævgammal.. Utdatert for  1 år sida!!

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 24 sep 07, 16:47

er nok helt enig ,, syns de dra ting veldig langt for å tjene penger....

men ffk brød og ffk mobiler er ikke det som bryr meg mest ,, syns det er værre med umbro skjerf med en liten ffk logo å lignende

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 18 okt 07, 12:18
Norge - Bosnia

---------------------------

Den unge generasjonen...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 okt 07, 12:52
Skulle tro det var innspilling av Lange Flate ballær 3 igår Fantastisk han med trompeten.. Ekte klasse

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 18 okt 07, 13:54
Herlig gjeng det der, det verste var trompetjæveln. En prestasjon å spille surere enn Olga marie mikalsen synger!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 okt 07, 15:08
Trompetmannen er identifisert som en av frontfigurene i odderane, var noen venner fra skien som kjente ham igjen. han drar visst rundt på alt som er av landskamper med vikinghjelm og trompet.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 okt 07, 15:45
Forstår det ikke. Vikinghjelmer, kroppsmaling og trompet, Norske supportere på tur.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 18 okt 07, 15:50
Ja ja... de drar nå ned og støtter da i hvert fall... På sin "harry" måte selvsagt, men allikevel...

---------------------------

heia heia...


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 18 okt 07, 17:04
Endret: 18 okt 07, 17:06
Er et poeng det Kristian B nevner her. Kred til de som drar til Sarajevo, men de viser jo hvor Norge ligger i tribunekultur. Trompetmannen drar rundt i hele verden og følger Norge, men dog. Han kan legge igjen trompeten hjemme.

---------------------------

Den unge generasjonen...


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 18 okt 07, 17:05
Opprinnelig postet av danan2
Forstår det ikke. Vikinghjelmer, kroppsmaling og trompet, Norske supportere på tur.


Nettopp, norske supportere. Tro det eller ei men den vikinghjelmen med norsk flagg på er faktisk en del av norsk tribunekultur. Vi kunnne dog vært spart for de bare kroppene. :)

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 18 okt 07, 18:00
Endret: 18 okt 07, 18:00

Opprinnelig postet av Martin_
Er et poeng det Kristian B nevner her. Kred til de som drar til Sarajevo, men de viser jo hvor Norge ligger i tribunekultur. Trompetmannen drar rundt i hele verden og følger Norge, men dog. Han kan legge igjen trompeten hjemme.

 

Jeg er ikke enig med deg Martin, trompet kan gjøre stemningen himmelsk om man bruker den riktig. Engelske landslaget har trompet på sangene "Rule Britannia" og " England......".

Husker NM finalen i 1981 på Jordal da Stjernen knuste VIF og ble Norgesmestere, Helt fantastisk med Amazing grace annført av en trompetist, fra Engelsviken,

(((((((((((((((((((((  ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 okt 07, 21:54

Eh... Norsk supporter kultur er faktisk viking hjelmer og diverse annet stæsj, sånn har det alltid vært og kommer alltid til å være!

 

Og Martin_, De drar faktisk langt pokker ivold for å støtte laget sitt, mens du sitter hjemme å klager på døm! Det er supporter kultur det!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 18 okt 07, 22:34
Endret: 18 okt 07, 22:35

Skrev ikke Martin akkuratt at de skal ha kred for og ha dratt til sarajevo for og støtte laget sitt?

Et tips les innlegget før du kritiserer! Stupid

Gleder meg til vi får trompet og vikinghjelmer i plankehaugen. Hvorfor ikke slå til med et par klarinetter og fløyter i samme slengen. Da blir det en fantastisk atmosfære på fredrikstad kamper framover!

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 18 okt 07, 22:56

Trompet og trommer er langt fra viknghjelm og russedrakt.

Trompet er tøft, om det brukes riktig. Det samme gjelder trommer.

Malen for alt er jo ikke lille Bajen.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 18 okt 07, 23:15
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Og Martin_, De drar faktisk langt pokker ivold for å støtte laget sitt, mens du sitter hjemme å klager på døm! Det er supporter kultur det!


Hvis du leser innlegget mitt en gang til kompis, så oppfatter du kanskje at jeg syntes det er flott de drar og støtter Norge rundt om i verden.

---------------------------

Den unge generasjonen...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 okt 07, 01:37

Opprinnelig postet av Glenn Glitter
Må da si jeg satt pris på cupfinale øllet !!!! Gikk med en del flasker hos meg...

 

Å ja, står enda 2 tomflasker av det øllet på overhylla til PC-bordet mitt...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Hajduk_babe

Knøttespiller

Ble medlem: 14 aug 06
Innlegg: 26

Lagt til: 19 okt 07, 09:00

Enig og uenig med mye her.

Når det kommer til de duskene, så kan de holde seg utenfor og vekk fra de supporterne som står å brøler og synger for full hals. Det kan se temmelig tåpelig ut! Men, jeg tror de færreste av gutta her inne egentlig hadde hatt så mye imot det hvis det hadde vært sinnsykt bra damer som vet å svinge seg! Jeg er av den typen supporter som står å hyler av full hals, men som jente har jeg jo også en feminin side som kommer frem.. Kanskje det var derfor det kom dusker på en kamp?

Og når det kommer til vikinghjelmer! Det er jo NORGE! Hva er vel mer norskt en vikinger? Hva tenker folk i andre land som ser dette? Jeg tror de synes det er kult. Vikinger er krigere, de vi er kjent for! Vis verden at vi fortsatt har litt baller, ikke bare å stå der "klapp klapp klapp" og hviske "heia noooorge" for tragisk nok, er det noe som skjer altfor ofte! De dro helt til Sarajevo, vær stolt av dem! Og de klarte jo hvertfall en ting: Å få oppmerksomhet! Vi sitter jo å diskuterer dette her nå, så noe riktig må de ha gjort!!

Flaskene =

---------------------------

Hajduk Split!!! ;)


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 19 okt 07, 15:59
Opprinnelig postet av Hajduk_babe
Det kan se temmelig tåpelig ut! Men, jeg tror de færreste av gutta her inne egentlig hadde hatt så mye imot det hvis det hadde vært sinnsykt bra damer som vet å svinge seg! Jeg er av den typen supporter som står å hyler av full hals, men som jente har jeg jo også en feminin side som kommer frem.. Kanskje det var derfor det kom dusker på en kamp?


Tøv.  Duskedamer har ingenting å gjøre på fotballkamper å gjøre, og det står jeg for, selv om så Jessica Alba står med dem.

---------------------------

Den unge generasjonen...


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 06 nov 07, 02:35
Endret: 06 nov 07, 02:41
http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050408/OSPORT/104081008

Målet må være å få hausset opp tilskuerne så mye så de knapt nok vet hvor de er. Folk må ta med seg grytelokk, bjeller og alt annet som bråker, så slipper vi å bruke stemmen hele veien. Vi skal lage et helvetes leven i hallen. Dette skal bli så moro, stråler Hagenstuen"

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340