Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen i dag...

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 11:12
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Marcus
det er en merkelig følelse jeg sitter med  -- virker som vi er tilbake i første året i Tippeligaen....


Ikke vær så negativ. vi bare starter en ny supportergjeng for oss som vil bidra og som en protest mot PH

Godt, da går dere i dialog med klubben for å skaffe dere et eget felt,....dere får sikkert barnebilettpriser dere også.



Tviler på at jeg får barnebilettpris. Har en datter 1 1/2 år og er 23. slutt å sleng dritt og kom heller med noe konstruktivt. Er det feil å ikke ha tillitt til PH og ville bidra under kamp? Kan ikke si det er så veldig barnslig!

---------------------------

Hiv styret!!!!


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 17 sep 07, 21:12

Jeg synes plankehaugen gjorde det bra i går, trøkket dabet av utover i andre omg. men selv  zoran kunne nok ikke gjort noe med det i går. At "seven nation army" og "er det alltid så stille over der" ble sunget var bare artig. Lenge siden jeg har kost meg slik på feltet som i går, selv om vi tapte 4-0.  Å til de nye forsangerne vil jeg bare si: Stå på, dere gjorde en kjempejobb

 

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 sep 07, 21:40
Endret: 17 sep 07, 21:41
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av danan2

 Jeg tror faktisk ikke BRH sang et ord hele kampen.

 

Hmmmm,merket det var noe.Syntes liksom det var mye dypere stemmer fra PH i går. Trodde kanskje det var for at de yngste ikke fikk være på kamp så sent?

Det begynner å bli oppbrukt det nå, at BRH er en gjeng med unger osv.. for meg virker det som om det er nettopp du som burde ha vært hjemme i senga di så "sent"


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 17 sep 07, 21:55
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av danan2
Jeg tror faktisk ikke BRH sang et ord hele kampen.

Hmmmm,merket det var noe.Syntes liksom det var mye dypere stemmer fra PH i går. Trodde kanskje det var for at de yngste ikke fikk være på kamp så sent?


Hihi, jammen må jeg le av deg.  Og det kommer fra en som mener kultur er 7 minutter sendetid oppfulgt av 7 minutter reklame?  Hold deg til den overkommersialiserte drittsporten din.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 17 sep 07, 22:05

Lurer på om folk hører det dem vil høre?

Var veldig spent på hvordan sangen og stemninga kom til å bli etter alt bråket forrige uke. Ble positivt overraska over trøkket fra PH. Siden jeg sitter på langsida er jeg glad for at vi blir invitert til å synge/svare PH. Jeg synes ikke vi var noe dårlige i går. Brannsupportere begynte jo bare å gi lyd fra seg da dem scora. Sånn var det i Bergen i fjor også. Svært bortskjemt det publikummet der.

Jeg syntes det var bra, men det er sikkert ting som kan bli bedre for dere som står på feltet. Samkjøring, tempo osv. Men det kommer seg sikkert etterhvert som forsangerne får rutine. Stå på. Dere gjorde en god premiere.

Neste utfordring er VIF og på en mandag attpåtil! Bare guttane scorær så!

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 sep 07, 22:08
Hvis du mener det var en litt dypere røst igår, så må jeg si at BRH står for mye av lyden som blir sendt utover stadion. Så tar det som en kompliment: )

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340