Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen i dag...

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 17 sep 07, 16:32
Ja for F**n, vi må jo for all del ikke ha litt humor heller. Synes det er endel her som tar denne supportergjerningen sin litt høytidelig. Må vel få lov til å "kødde" litt å ha det litt artig også vel...? eller?

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 17 sep 07, 17:14
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
BRH hadde begravelse dem...


BRH var ikke på Plankehaugenfeltet i denne kampen. De fleste satt på hovedtribunen.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 17 sep 07, 17:23
Opprinnelig postet av Aristo-gutt
Dere som ikke merka at det møkkastemning i haugen i dag, kan da faan ikke ha vært der på kamper hvor det har vært knallstemning!

Og til de folka som dro igang Seven nation army sangen, fatter dere faan ingen ting! Det er en sang som vi skal ta når vi Leder og seiern nesten er i land! Når i tilegg Forsangerne Synger med på den så ga jeg helt opp!

Og hvorfor i hælvette blir "er det alltid så stille over der", dratt i gang?! vi blir sunget ut av brann fansen i dag?!
Mye lure folk ute og går!!!


Ja, spesielt du med det fine språket ditt. Lyser gjennomtenkt av det innlegget der!

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 sep 07, 19:10

Syns det fungerte dårlig på feltet i går. Ros til forsangerne, som er flinke, dem! Og bra at vi har fått to stykken. MEN, de samkjøres mye mer. Dessuten syns jeg vi kjører altfor lite på de "riktige sangene", som lager bra med trykk. Det blir for mye klapping, og "heia FFK" over det. Kjør mer på Ring of Fire, Pippisangen og lignende neste gang!

At de drar i gang Seven Nation Army syns jeg er litt artig. Vi må ikke ta oss selv så høytidelig. Og folkens, hva har vi å være lei oss for? Vi holder seriemesterne unna i en omgang, og kunne fort ledet 1-0. Vi er kanskje høstens lag, og har spilt kjempebra. Da må vi ærlig talt tåle et stortap! Alle lag gjør det. Tilogmed Brann har jo tapt 6-1 for Lyn i år..

Ser ut som en del sentrale personer har gitt seg, for det var mindre synging rundt forsangeren.

Så jeg håper det kommer fler neste gang, at synkroniseringa er bedre, og sangvalget!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 17 sep 07, 19:29
Opprinnelig postet av Martin_
BRH var ikke på Plankehaugenfeltet i denne kampen. De fleste satt på hovedtribunen.

Men dere er tilbake neste match?

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 19:38
Opprinnelig postet av danmag
I dag var det mye som ikke fungerte! Jeg skjønner godt at publikum ikke gidder og støtte når man ligger under 0-3, og jeg kan ikke fatte at mange i plankehaugen kan stå og smile når ffk ligger under 0-4 for Brann! Grunnen til at det var stille i feltet i 2. omgang var ikke at Zoran ikke var der, var nok insatsen til ffk i dag!

Men vi tar Start på Sør Arena!


Det var jo ikke det. Det var dårlig stemning i første omgang også. Alle gjorde sitt beste, forsangerne også, men sangene døde ut nesten med en gang. Når Zoran hadde kommandoen så kjørte vi sangene mye lengre og med stort trøkk hver gang og mange som hoppet. Grunnen til de er at han var flink til å "mase" og "kjefte" som mange kaller det her inne. Uten Zoran dør PH

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 17 sep 07, 19:57
Opprinnelig postet av schpa84
Uten Zoran dør PH


Mener du virkelig det?  Tror du virkelig ikke at det finnes noen i fredrikstad som kan gjøre en god jobb som forsanger? Det må iallefall være pga at noen kjører igang en eller annen protest aksjon det da. Tror nok det er mange som kan ta opp pinnen etter Zoran, vil kanskje ikke være like bra i begynnelsen men med litt erfaring vil nok de nye også gjøre en god jobb. Så er det jo også det da at vi akkurat nå er vant med Zorans måte å gjøre det på og alt annet virker sikkert ikke like bra i starten.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 sep 07, 20:13
Opprinnelig postet av danan2

 Jeg tror faktisk ikke BRH sang et ord hele kampen.

 

Hmmmm,merket det var noe.Syntes liksom det var mye dypere stemmer fra PH i går. Trodde kanskje det var for at de yngste ikke fikk være på kamp så sent?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:15
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av schpa84
Uten Zoran dør PH


Mener du virkelig det?  Tror du virkelig ikke at det finnes noen i fredrikstad som kan gjøre en god jobb som forsanger? Det må iallefall være pga at noen kjører igang en eller annen protest aksjon det da. Tror nok det er mange som kan ta opp pinnen etter Zoran, vil kanskje ikke være like bra i begynnelsen men med litt erfaring vil nok de nye også gjøre en god jobb. Så er det jo også det da at vi akkurat nå er vant med Zorans måte å gjøre det på og alt annet virker sikkert ikke like bra i starten.


Tror nok det blir dannet en ny supporterklubb og den kommer til å bidra bra, men PH har deverre blitt for tamme

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 17 sep 07, 20:17
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av danan2

 Jeg tror faktisk ikke BRH sang et ord hele kampen.

 

Hmmmm,merket det var noe.Syntes liksom det var mye dypere stemmer fra PH i går. Trodde kanskje det var for at de yngste ikke fikk være på kamp så sent?



ouch! beste kommentaren på lenge!

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:23
Opprinnelig postet av Subbie
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av danan2

 Jeg tror faktisk ikke BRH sang et ord hele kampen.

 

Hmmmm,merket det var noe.Syntes liksom det var mye dypere stemmer fra PH i går. Trodde kanskje det var for at de yngste ikke fikk være på kamp så sent?



ouch! beste kommentaren på lenge!


Utrolig modent!! Med den kommentaren bekrefter du bare DIN umodenhet!!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 sep 07, 20:37
Endret: 18 sep 07, 16:41
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av danan2

 Jeg tror faktisk ikke BRH sang et ord hele kampen.

 

Hmmmm,merket det var noe.Syntes liksom det var mye dypere stemmer fra PH i går. Trodde kanskje det var for at de yngste ikke fikk være på kamp så sent?



Det mest latterlige innlegget jeg har lest på lenge ,,,  Herregud !!      

Forsangerene får IKKE godkjent av meg --  de snakket nesten ikke sammen og det var et kaos syns jeg
 ...de var liksom fornøyd med trykket 
(som jeg ikke syns var bra i det hele tatt og sangene gikk altfor for fort)

og de  masa aldri om at folk skulle synge høyere på sangene !!  det  var lizzom noe som lå over feltet i hele går -- en slags laber stemning syns jeg -- 

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 17 sep 07, 21:02
Endret: 18 sep 07, 16:41
Opprinnelig postet av Marcus

Forsangerene får IKKE godkjent av meg --  de snakket nesten ikke sammen og det var et kaos syns jeg
 ...de var liksom fornøyd med trykket 
(som jeg ikke syns var bra i det hele tatt og sangene gikk altfor for fort)

og de  masa aldri om at folk skulle synge høyere på sangene !!  det  var lizzom noe som lå over feltet i hele går -- en slags laber stemning syns jeg -- 


Er enig i at det "lå" noe over feltet igår, var rimelig tam mot slutten selv igår.

Når det gjelder forsangerene så kunne de nok ha kommunisert bedre med hverandre, og når det gjelder tempo så er jeg enig i at endel av sangene gikk alt for fort. Får liksom ikke samme trykket når man må forte seg videre til neste stavelse :) . Etter hva jeg har klart å observere fra tidligere så er det de sangene med klapping som til stadighet går for fort. Vi trenger nok tromma til å holde tempoet.

Men tilbake til forsangerene, synes ikke vi skal klage på jobben de gjorde igår. De kommer sikkert til å vokse med oppgaven, kan jo ikke være lett å stige opp på podiet når du vet at enkelte er negative til deg i utgangspunktet.  Så er det jo kjekt med tråder som dette da, de for jo sinnsykt mange tilbakemeldinger som de kan jobbe med til nestegang.

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 17 sep 07, 21:12

Jeg synes plankehaugen gjorde det bra i går, trøkket dabet av utover i andre omg. men selv  zoran kunne nok ikke gjort noe med det i går. At "seven nation army" og "er det alltid så stille over der" ble sunget var bare artig. Lenge siden jeg har kost meg slik på feltet som i går, selv om vi tapte 4-0.  Å til de nye forsangerne vil jeg bare si: Stå på, dere gjorde en kjempejobb

 

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 sep 07, 21:13
Skal ikke klage, folk som prøver fortjener ros, men på samme tid føler jeg vi starter på scratch igjen ...

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 sep 07, 21:27
det er en merkelig følelse jeg sitter med  -- virker som vi er tilbake i første året i Tippeligaen....

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 sep 07, 21:40
Endret: 17 sep 07, 21:41
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av danan2

 Jeg tror faktisk ikke BRH sang et ord hele kampen.

 

Hmmmm,merket det var noe.Syntes liksom det var mye dypere stemmer fra PH i går. Trodde kanskje det var for at de yngste ikke fikk være på kamp så sent?

Det begynner å bli oppbrukt det nå, at BRH er en gjeng med unger osv.. for meg virker det som om det er nettopp du som burde ha vært hjemme i senga di så "sent"


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 21:45
Opprinnelig postet av Marcus
det er en merkelig følelse jeg sitter med  -- virker som vi er tilbake i første året i Tippeligaen....


Ikke vær så negativ. vi bare starter en ny supportergjeng for oss som vil bidra og som en protest mot PH

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 17 sep 07, 21:55
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av danan2
Jeg tror faktisk ikke BRH sang et ord hele kampen.

Hmmmm,merket det var noe.Syntes liksom det var mye dypere stemmer fra PH i går. Trodde kanskje det var for at de yngste ikke fikk være på kamp så sent?


Hihi, jammen må jeg le av deg.  Og det kommer fra en som mener kultur er 7 minutter sendetid oppfulgt av 7 minutter reklame?  Hold deg til den overkommersialiserte drittsporten din.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 17 sep 07, 22:05

Lurer på om folk hører det dem vil høre?

Var veldig spent på hvordan sangen og stemninga kom til å bli etter alt bråket forrige uke. Ble positivt overraska over trøkket fra PH. Siden jeg sitter på langsida er jeg glad for at vi blir invitert til å synge/svare PH. Jeg synes ikke vi var noe dårlige i går. Brannsupportere begynte jo bare å gi lyd fra seg da dem scora. Sånn var det i Bergen i fjor også. Svært bortskjemt det publikummet der.

Jeg syntes det var bra, men det er sikkert ting som kan bli bedre for dere som står på feltet. Samkjøring, tempo osv. Men det kommer seg sikkert etterhvert som forsangerne får rutine. Stå på. Dere gjorde en god premiere.

Neste utfordring er VIF og på en mandag attpåtil! Bare guttane scorær så!

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f