Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen i dag...

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 sep 07, 22:08
Hvis du mener det var en litt dypere røst igår, så må jeg si at BRH står for mye av lyden som blir sendt utover stadion. Så tar det som en kompliment: )

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 18 sep 07, 11:01

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Marcus
det er en merkelig følelse jeg sitter med  -- virker som vi er tilbake i første året i Tippeligaen....


Ikke vær så negativ. vi bare starter en ny supportergjeng for oss som vil bidra og som en protest mot PH

Godt, da går dere i dialog med klubben for å skaffe dere et eget felt,....dere får sikkert barnebilettpriser dere også.

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 18 sep 07, 11:07
Endret: 18 sep 07, 11:07
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Marcus
det er en merkelig følelse jeg sitter med  -- virker som vi er tilbake i første året i Tippeligaen....


Ikke vær så negativ. vi bare starter en ny supportergjeng for oss som vil bidra og som en protest mot PH

Godt, da går dere i dialog med klubben for å skaffe dere et eget felt,....dere får sikkert barnebilettpriser dere også.



Du får prisen for minste fantasifulle drittkasting. Kom deg vekk fra nettet og fortell sånt på tribunen istedet. Gjerne førstkommende mandag!

Medlemmene i BRH er fra 16-35 år, dermed er det ingen som betaler barnebillett. 

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 11:12
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Marcus
det er en merkelig følelse jeg sitter med  -- virker som vi er tilbake i første året i Tippeligaen....


Ikke vær så negativ. vi bare starter en ny supportergjeng for oss som vil bidra og som en protest mot PH

Godt, da går dere i dialog med klubben for å skaffe dere et eget felt,....dere får sikkert barnebilettpriser dere også.



Tviler på at jeg får barnebilettpris. Har en datter 1 1/2 år og er 23. slutt å sleng dritt og kom heller med noe konstruktivt. Er det feil å ikke ha tillitt til PH og ville bidra under kamp? Kan ikke si det er så veldig barnslig!

---------------------------

Hiv styret!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f