Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen spørsmål til adm.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 nov 06, 02:33
Endret: 21 nov 06, 02:41
I dag lanserte vi funksjonen lest/ulest.

Hva synes du?

Har du noen forslag til nye utbedringer?

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 21 nov 06, 03:07
Veldig bra, tommel opp!! :-)

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 nov 06, 09:09
Klart en forbedring. Bra jobba. Men lurer på en ting vil det tråden bli ulest for meg når det er kommet et nytt innlegg der som jeg ikke har lest?

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 21 nov 06, 09:29
Det gjør den.

Men er fortsatt noen forbedringer som skal til for å få den optimal. Er ikke helt snill mot de som leser forumet i trådet versjon f.eks, samt at den mener du har lest alt som finnes i en tråd bare man går inn på førstesiden og det er flere undersider til tråden.

Men slike ting kommer når det kommer  

---------------------------

Sjefskodærn


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 nov 06, 10:07

Opprinnelig postet av marle
Det gjør den.

Men er fortsatt noen forbedringer som skal til for å få den optimal. Er ikke helt snill mot de som leser forumet i trådet versjon f.eks, samt at den mener du har lest alt som finnes i en tråd bare man går inn på førstesiden og det er flere undersider til tråden.

Men slike ting kommer når det kommer  

Ok, har jeg lest 3 av 3 innlegg i en tråd og det kommer nye innlegg så vil den da vises som ulest for meg forstår jeg deg rett, hvis så , da er vi jo langt på vei synes jeg.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 nov 06, 20:14

God kveld!

Savner en funksjon slik at jeg kan lese alle meldingene i en tråd uten å bytte til ny side. Diskusjonssidene til bl.a. VG og Aftenposten har det slik. Vet ikke om dette har blitt tatt opp før......

Tidligere traktorgutt


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 nov 06, 21:45
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Savner en funksjon slik at jeg kan lese alle meldingene i en tråd uten å bytte til ny side. Diskusjonssidene til bl.a. VG og Aftenposten har det slik. Vet ikke om dette har blitt tatt opp før......


Bon appétit, messieur!

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 nov 06, 23:46

Det var jammen raskt levert

 

Suveren type du Holters


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 nov 06, 00:25
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Suveren type du Holters

Jo takk, men det er Henning (marle) som skal ha rosen for denne.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 22 nov 06, 01:55
Frekke døm dildoane dere har på prioriterte emner...

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 nov 06, 09:51
Endret: 22 nov 06, 09:52
Disse sidetallene  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 A  Hvorfor den A`en på slutten hvor du får alle sidene på en gang? For min egen del synes jeg det var irriterende, men det skal vel bli sånn??

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 nov 06, 09:53
Opprinnelig postet av wergis
Disse sidetallene  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 A  Hvorfor den A`en på slutten hvor du får alle sidene på en gang? For min egen del synes jeg det var irriterende, men det skal vel bli sånn??

Fordi mange ønsket muligheten for å vise alle innleggene på en gang. Du må ikke trykke på A`en selv om den er der vet du.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 nov 06, 09:59
Endret: 22 nov 06, 10:00

Jeg vet jo det da!! Men det er lixom en vane å ta seg en kjapp en for å sjekke siste news..Å da trykker jeg automatisk på den siste sidetallet..

Men det er vel noe jeg må vende meg til.. Det stod jo ikke noe om det i forbredelsene da??

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 22 nov 06, 10:31
Eller du kan bruke "Siste 50" i menyen til venstre, er vel den beste måten å få de siste innleggene på syns nå jeg.

---------------------------

-exit body, exit mind-


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 22 nov 06, 11:40
Kjempeflott med den nye lest/ulest funksjonen. Bare en liten ting jeg savner, kunne det vært mulig å få opp de samme ikonene på listen over forumkategorier? Da kunne man nemlig la være å sjekke alle kategoriene hvis det alikevel ikke er noen nye poster i de. Ser at dette er brukt andre steder så det er vel mulig.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 22 nov 06, 13:14
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Kjempeflott med den nye lest/ulest funksjonen. Bare en liten ting jeg savner, kunne det vært mulig å få opp de samme ikonene på listen over forumkategorier? Da kunne man nemlig la være å sjekke alle kategoriene hvis det alikevel ikke er noen nye poster i de. Ser at dette er brukt andre steder så det er vel mulig.


Jobber med den...!
Eneste er at den kan bli litt smule treg og det liker jeg ikke..

---------------------------

Sjefskodærn


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 22 nov 06, 14:37
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Kjempeflott med den nye lest/ulest funksjonen. Bare en liten ting jeg savner, kunne det vært mulig å få opp de samme ikonene på listen over forumkategorier? Da kunne man nemlig la være å sjekke alle kategoriene hvis det alikevel ikke er noen nye poster i de. Ser at dette er brukt andre steder så det er vel mulig.


Det står jo dato og klokke bak hver av kategoriene. Selv om det selvsagt blir synligere med en rød konvelutt. Men det var fint med røde konvelutter. Flinke er dere!

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 22 nov 06, 14:54
Opprinnelig postet av Svupzz
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Kjempeflott med den nye lest/ulest funksjonen. Bare en liten ting jeg savner, kunne det vært mulig å få opp de samme ikonene på listen over forumkategorier? Da kunne man nemlig la være å sjekke alle kategoriene hvis det alikevel ikke er noen nye poster i de. Ser at dette er brukt andre steder så det er vel mulig.


Det står jo dato og klokke bak hver av kategoriene. Selv om det selvsagt blir synligere med en rød konvelutt. Men det var fint med røde konvelutter. Flinke er dere!


Ah... det så jeg faktisk ikke...  Men, jeg vil fortsatt ha de røde ikonene jeg da. ;)

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 24 nov 06, 00:30
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av Svupzz
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Kjempeflott med den nye lest/ulest funksjonen. Bare en liten ting jeg savner, kunne det vært mulig å få opp de samme ikonene på listen over forumkategorier? Da kunne man nemlig la være å sjekke alle kategoriene hvis det alikevel ikke er noen nye poster i de. Ser at dette er brukt andre steder så det er vel mulig.


Det står jo dato og klokke bak hver av kategoriene. Selv om det selvsagt blir synligere med en rød konvelutt. Men det var fint med røde konvelutter. Flinke er dere!


Ah... det så jeg faktisk ikke...  Men, jeg vil fortsatt ha de røde ikonene jeg da. ;)


Fiksa!

---------------------------

Sjefskodærn


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 nov 06, 12:36

hei gutta fint med farger på uleste tråder... bra det..

Savner en liten ting til jeg..... SI sånn at tråden er lang og det er poster helt i bånn av siden... Da må jeg rulle opp igjen for å klikke meg ut ... Kan det vare mulighet for å ha samme llinker som vise kategori og tråd navnet både i bånn da...

Da hadde vi sluppet å rulle opp igjen

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 nov 06, 23:09
Endret: 28 nov 06, 23:09
Opprinnelig postet av Klokan

hei gutta fint med farger på uleste tråder... bra det..

Savner en liten ting til jeg..... SI sånn at tråden er lang og det er poster helt i bånn av siden... Da må jeg rulle opp igjen for å klikke meg ut ... Kan det vare mulighet for å ha samme llinker som vise kategori og tråd navnet både i bånn da...

Da hadde vi sluppet å rulle opp igjen

 

finger trening er ikke det kjekt da ( jeg er enig med deg da)

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 29 nov 06, 08:29
Opprinnelig postet av Klokan

hei gutta fint med farger på uleste tråder... bra det..

Savner en liten ting til jeg..... SI sånn at tråden er lang og det er poster helt i bånn av siden... Da må jeg rulle opp igjen for å klikke meg ut ... Kan det vare mulighet for å ha samme llinker som vise kategori og tråd navnet både i bånn da...

Da hadde vi sluppet å rulle opp igjen


Fiksa

---------------------------

Sjefskodærn


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 nov 06, 10:16
Takk igjen. Dere er bare konger. Bra at dere skjønte hva jeg mente også ... he he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 des 06, 21:55
Olavesen hadde et glimrende forslag, mulig å få en ignorer bruker funksjon?

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 des 06, 21:57
Opprinnelig postet av Snæbbis
Olavesen hadde et glimrende forslag, mulig å få en ignorer bruker funksjon?

Uten at jeg VET dette, så jeg tipper at dette ville ha gjort forumet mye tregere, men du får vente og se hva programmerne sier. Når det er sagt, så blir de fleste utestengt ved gjentatte overtredelser. Har blitt et par i dag, for å si det sånn.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 18 des 06, 21:57
Endret: 18 des 06, 21:59
Opprinnelig postet av Snæbbis
Olavesen hadde et glimrende forslag, mulig å få en ignorer bruker funksjon?

Hvordan skal det gå for seg da? At du ikke får se den ignorerte brukerens foruminnlegg, eller at du ikke får PM han sender. Hva nøyaktig er det du mener?

Edit: To minutter, og to moderatorer har svart. For en responstid!

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 des 06, 22:00

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Snæbbis
Olavesen hadde et glimrende forslag, mulig å få en ignorer bruker funksjon?

Uten at jeg VET dette, så jeg tipper at dette ville ha gjort forumet mye tregere, men du får vente og se hva programmerne sier. Når det er sagt, så blir de fleste utestengt ved gjentatte overtredelser. Har blitt et par i dag, for å si det sånn.

Har Keiko blitt det, vært stilt på han en stund?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 des 06, 22:01
Opprinnelig postet av Patrioten
Har Keiko blitt det, vært stilt på han en stund?

Ingen kommentar,
... men jeg tipper du vil høre fra ham i løpet av morgendagen!

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 des 06, 22:10
Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av Snæbbis
Olavesen hadde et glimrende forslag, mulig å få en ignorer bruker funksjon?

Hvordan skal det gå for seg da? At du ikke får se den ignorerte brukerens foruminnlegg, eller at du ikke får PM han sender. Hva nøyaktig er det du mener?

Edit: To minutter, og to moderatorer har svart. For en responstid!


Slik at man slipper å se brukerens innlegg. Blir litt for mye Paco på meg. Har ikke peil på om  det vil gjøre siden tregere, men det brukes da vitterlig på en del sider.

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 des 06, 22:14
Endret: 18 des 06, 22:14

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Patrioten
Har Keiko blitt det, vært stilt på han en stund?

Ingen kommentar,
... men jeg tipper du vil høre fra ham i løpet av morgendagen!

Han har vel fått gult kort før, oransje nå kanskje og nesten gang rødt?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 des 06, 00:20
hvorfor kommer jeg på index siden når jeg trykker på  hele- forumet lest. mener den ikke var slik eller at det har blitt gjort noe der.

---------------------------

Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 20 des 06, 08:30
Opprinnelig postet av keiko99
hvorfor kommer jeg på index siden når jeg trykker på  hele- forumet lest. mener den ikke var slik eller at det har blitt gjort noe der.


Det gjør ikke slik når jeg trykker...

Men hvis serveren ikke skjønner hvor du  kommer ifra når du trykker på `Merk alt lest` så vil den heller bare gå til forsiden. Kan være noe magisk med din nettleser som gjør at dette skjer..

---------------------------

Sjefskodærn


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 des 06, 11:23
firefox er det så rart nettleser da

---------------------------

Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 des 06, 17:19
Er det blitt gjort noen funderinger rundt eventuell ignorer bruker funksjon?

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 21 des 06, 17:21
Endret: 21 des 06, 17:21
Opprinnelig postet av Holters
I dag lanserte vi funksjonen lest/ulest.

Hva synes du?

Glimrende sak! :-) Dere som årner med dette gjør en GLIMRENDE jobb!
Opprinnelig postet av Holters
Har du noen forslag til nye utbedringer?

Hva med en funksjon som gjør at man kommer direkte til den eldste uleste meldinga i tråden? Har satt stor pris på det i de forumene jeg har lest som har hatt det...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 12 sep 07, 23:13

Har noen spørsmål:

1. Hvorfor ble ikke tråden hvor spørsmålet til Klokan(som jeg ser på som personalangrep) stengt?

2. Hvor er dere hen? Flere tråder som ofte glir ut i alle retninger med usakligheter o.s.v

3. Ikke no spørsmål egentlig, bortsett fra at siden er fin og drives på en fin måte ;o) bortsett fra i det siste da..

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5392

Lagt til: 12 sep 07, 23:47
Endret: 12 sep 07, 23:49
1. Tråden du henviser til ble først stengt, men deretter gjenåpnet. Forklaring ser du i førsteinnlegget, samt i flere poster fra Holters i samme tråd. Hovedpunktet er at vi ikke ser på det som personangrep, men et forsøk på konstruktiv kritikk.

2. Vi er vel litt rundt omkring (akkurat kommet hjem fra jobb selv og ser det har skjedd en del siden sist jeg tittet innom). Det er vanskelig å vite hvilken linje man skal legge seg på med tanke på moderering (og det noen vil kalle sensur). Prøver å ha litt takhøyde. Vi fjerner det værste når vi ser det, men er avhengig av tips for å få med oss alt. Syns du noe går langt over streken, så send en PM. Liste over moderatorer står nederst på hvert forum.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 13 sep 07, 00:27
1. Eneste gale i den tråden er Zorans svar til trådstarter (imo)

2. De får ikke betalt for å være her, og har faktisk noe annet å gjøre enn å moderere et forum fullt av neandertaler

3. Jo mindre de moderer, jo bedre er det. Folk bør serriøst moderere seg selv isteden.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 sep 07, 00:42

Opprinnelig postet av JipJap
1. Eneste gale i den tråden er Zorans svar til trådstarter (imo)

2. De får ikke betalt for å være her, og har faktisk noe annet å gjøre enn å moderere et forum fullt av neandertaler

3. Jo mindre de moderer, jo bedre er det. Folk bør serriøst moderere seg selv isteden.

 

Støttes

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 sep 07, 01:03
Det er ikke sånn at vi bare sitter og tvinner tommeltotter uten å gripe inn der det er nødvendig. Men min filosofi som moderator er å være minst mulig synlig, men likevel gjøre en konsekvent jobb. Ikke ulikt hvordan jeg mener en fotballdommer bør opptre.

Det betyr at vi kommuniserer en del via PM med brukere og gir advarsler på den måten. Vi sletter naturligvis også grove innlegg når vi føler det er behov for det. Jeg har for eksempel slettet 2 innlegg i dag som har vært over streken.

Men som Rey påpeker: Vi har bestemt oss for å ha stor takhøyde her inne, og jeg tror forumet som helhet og miljøet her inne er tjent med akkurat det. Jeg har kjennskap til forum hvor det finnes moderatorer med motsatt filosofi, som liker å utøve sin makt og slå ned på den minste filleting, og det skaper ingen god stemning.

Ellers er det fritt frem å komme med tilbakemeldinger både i forum og via PM.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 sep 07, 16:45
synes moderatorene gjør en fin innsats her jeg

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 13 sep 07, 20:11

Opprinnelig postet av SirLion
synes moderatorene gjør en fin innsats her jeg

enig i det. brukerne her inne må bli flinkere til å si ifra til moderatorene om de ser noe ufint i trådene her. de kan ikke få med seg alt. har sikkert jobb eller skole som andre folk de også. de kan ikke sitte her inne døgnet rundt.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 07, 15:44
Kjære snille moderatorene, jeg ber på det mest ydmyke om at vi kan få en "ignorer bruker" funksjon. Dette slik at jeg kan luke ut et par elementer fra min private forumsfære, hvis innlegg riktignok er innenfor reglene, men som til tider er så lite gjennomtenkte, hjernedøde og irriterende at de nærmest forstyrrer min mentale likevekt, og etterlater meg i undring over spørsmålet hvorvidt den menneskelige sivilisasjon har begått et feiltrinn ved å fjerne såpass mange aspekter i den darwinistiske lære som normalt skulle ta seg av slikt.

Dette er bare en ydmyk bønn, se i nåde, herskere fra oven.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 sep 07, 16:05
Endret: 26 sep 07, 16:10

Opprinnelig postet av Snæbbis
Kjære snille moderatorene, jeg ber på det mest ydmyke om at vi kan få en "ignorer bruker" funksjon. Dette slik at jeg kan luke ut et par elementer fra min private forumsfære, hvis innlegg riktignok er innenfor reglene, men som til tider er så lite gjennomtenkte, hjernedøde og irriterende at de nærmest forstyrrer min mentale likevekt, og etterlater meg i undring over spørsmålet hvorvidt den menneskelige sivilisasjon har begått et feiltrinn ved å fjerne såpass mange aspekter i den darwinistiske lære som normalt skulle ta seg av slikt.

Dette er bare en ydmyk bønn, se i nåde, herskere fra oven.

Du har undertegnedes hele og fulle støtte hva gjelder overfornevnte, Snæbbis.

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 26 sep 07, 18:48
hva med en slik + - rangering? :D
også kan folk lage innlegg "trykk bra om du hater PH" osv

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 07, 21:01
Det har blitt prøvd før, og resulterte vel i masse slike tulletråder som det du nevner der, noe som bare trekker ned kvaliteten på forumet.

Det er forøvrig ikke det at jeg vil ignorere folk som er uenige med meg som er saken, da ville det være liten vits i å være på forumet. Det er snarere å slippe å lese innleggene fra de som bare trekker ned kvaliteten.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 07, 21:05

Akkurat det er vel moderatorenes jobb egentlig?

 

Er det for få moderatorer her muligens?

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 sep 07, 21:12
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Akkurat det er vel moderatorenes jobb egentlig?


Ja. Men vi kan ikke slette innlegg bare fordi de trekker ned nivået på forumet. Det blir umulig å forholde seg til. Vi sletter det vi mener er overtramp. For øvrig har vi valgt å ha stor takhøyde.

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Er det for få moderatorer her muligens?


Nei. Vi som er moderatorer følger forumet tett selv om vi ikke alltid er like synlige i diskusjonene.

PS! Tror ikke det vil komme noen ignore-funksjon. Jeg ser flere problemer enn fordeler med det selv, men det kan hende de andre moderatorene har andre meninger.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 07, 21:18

Opprinnelig postet av Costanza

Nei. Vi som er moderatorer følger forumet tett selv om vi ikke alltid er like synlige i diskusjonene.

jaja, jeg tenkte bare på at dette forumet har eksplodert i antal brukere, og det kommer en god del poster i løpet av dagen nå.. =) Kan jo ikke være lett å "overvåke" forumet 24/7 heller.. =)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 07, 21:38
Opprinnelig postet av Costanza


PS! Tror ikke det vil komme noen ignore-funksjon. Jeg ser flere problemer enn fordeler med det selv, men det kan hende de andre moderatorene har andre meninger.


Hva er hovedproblemene? Blir siden tregere?

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 26 sep 07, 21:52
Sånn teknisk er dette selvfølelig mulig.. Men hele forumet blir nå lagt inn diverse template tabeller osv for at det skal bli raskere.. Og spesielt skal lett finne ut av hvilken underside et innlegg er osv..

Meeeen.. Hvis man plutselig skal fjerne innlegg så vil jo det å regne ut underside plutselig bli annerledes.. Fordi da vil jo brått alle innlegg få en annen rekkefølge...

Løsning på dette må være at de ignorerte innleggene fortsatt kommer på sin riktige plass.. Men at det står `Ignorert`.. Dette vil være en relativ rask løsning å få implementert og vil bare gjøre siden tregere for de som ignorerer (men ikke veldig)..

---------------------------

Sjefskodærn


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 26 sep 07, 21:59

Det har kanskje ikke noe med forumet å gjøre, men jeg synes det burde være mulig å endre mail addressen som man registerte seg med, det er ikke så uvanlig å bytte mail, jeg kan sikkert sende en mail til support men det ville blitt enklere å endre det selv.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 07, 23:43

Opprinnelig postet av danan2
Det har kanskje ikke noe med forumet å gjøre, men jeg synes det burde være mulig å endre mail addressen som man registerte seg med, det er ikke så uvanlig å bytte mail, jeg kan sikkert sende en mail til support men det ville blitt enklere å endre det selv.

Dette går ikke pga vi krever at man skal aktivere sin brukerkonto gjennom å "bekrefte" at man er eieren av en mailadresse. Dette for å hindre at folk forsøpler forumet og blir utestengt, skal kunne registrere seg gjentatte ganger på samme mailadresse.

Det som dog går an å få til, er en funksjon som sender en ny aktiverings-/bekreftelsesmail til den adressen du ønsker å endre til. Altså at du "reaktiverer" kontoen. Det bør være en mulighet, og en funksjon vi bør se på, samt at da har de seriøse muligheten til å endre mailen sin selv.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 27 sep 07, 12:39

om man skal ha ignorer- bruker funksjon bør det også være mulig å se hvem som har ignorert deg. Det er fortsatt brukernes ansvar at dette forumet holder seg saklig, ikke moderatorene. Om noen "irriterer" deg, eller du mener de er dumme/evneveike osv, så ikke svar.

Don`t feed the troll


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 07 okt 07, 11:48

Opprinnelig postet av Holters
I dag lanserte vi funksjonen lest/ulest.

Hva synes du?

Har du noen forslag til nye utbedringer?

 

Topp funksjon med lest/ulest. Ang siteringer og tregt forum, savner jeg litt at det står hvem du svarer i innlegget. Det kunne spart endel siteringer.

F.eks at det står "Stjernengutt svarer Holters", så slipper jeg og sitere Holters innlegg, for at andre skal se hvem jeg svarer.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 07 okt 07, 12:21
Endret: 07 okt 07, 12:22

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 des 07, 14:49
Er det mulig å få laget en `Sist innlogget funksjon` for brukerne her?

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f