Husk meg
Brukernavn
Passord

SYNG

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 sep 07, 17:23
Opprinnelig postet av keiko99
hadde vi mistet en supporter (at han eller hu hadde død) ja da er banner og det og synge for supporteren en idee ...


Mener du sånn som kanarifansen gjorde for "Maja"

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 sep 07, 17:23

Muligens det mest voksne innlegget jeg har lest av keiko99, helt enig - tross det fortjener Zoran en slags reaksjon / oppmerksomhet fra tribunen for å vise vår takknemlighet for det han har gjort for klubben. Den beste reaksjonen må være at hele stadion gauler med på sangene i 90+

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 19:05

Opprinnelig postet av keiko99
hadde vi mistet en supporter (at han eller hu hadde død) ja da er banner og det og synge for supporteren en idee, men zoran lever. Det jeg syns virker litt rart er at flere her inne ikke klarer å skjønne dette. folk som tenker på å trekke seg p.g.a. dette, lage banner, synge  eller foreslå 1 min stillhet osv dere kan umulig ha tenkt hvor dumt slike forslag er. jeg håper alle tenker seg om og blir med å støtter laget vårt. vi kjemper om en medalje og det som teller nå er og glemme zoran la han leve sitt eget liv. han trakk seg uansett fra plankehauge og det er heller ikke første gang han har gjort slikt.

Gå i dere selv nå og bli med på stadion og gi alt for laget. Dem fortjener det

Jeg liker holdningen din, det er laget og klubben og tradisjonene og de røde og hvite fargene og medaljer vi nå skal støtte.  Jeg synes Zoran har fått en ufortjent helte - og dessverre martyrstatus blant enkelte PH-folk. Slik jeg har lest (men ikke opplevd) så framstår han ikke som det største forbilde man kan tenke seg. Men jeg synes i menneskelighetens navn at han skal få en sjangse til etter å ha utviklet menneskelige egenskaper, og lært seg å oppføre seg overfor medsupportere.  Og...

jeg synes det er veldig mange pre-pubertale utsagn her i denne saken, litt for mye blant enkelte at "tanter, juletrær og familiefedre" trenger man ikke som supportere i denne klubben.  Vi må hoppe og skråle hele tiden, og helst ha en "Mussolinni" å se opp til.

Til disse har jeg kun en ting å si:  Voks Opp!!

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 sep 07, 19:22
Ufortjent? Ut fra det du har lest på nettet?



Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 19:47

Opprinnelig postet av bjorn
Ufortjent? Ut fra det du har lest på nettet?


Hvor mener du jeg skal ta det i fra ? BBC eller CNN ?

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 sep 07, 19:53
Det som vi kunne gjort til ære for Zoran, er å synge som tusan, og så trekke opp ett banner som " Dette har vi lært av Zoran ". Da regner jeg med at til og med Zoran hadde blitt rørt.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 19:54
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det som vi kunne gjort til ære for Zoran, er å synge som tusan, og så trekke opp ett banner som " Dette har vi lært av Zoran ". Da regner jeg med at til og med Zoran hadde blitt rørt.


Veldig god ide Rune!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 20:00

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det som vi kunne gjort til ære for Zoran, er å synge som tusan, og så trekke opp ett banner som " Dette har vi lært av Zoran ". Da regner jeg med at til og med Zoran hadde blitt rørt.


Veldig god ide Rune!

Jeg forstår på en måte hvor dere vil, men så tenker jeg:  Hva skal vi "røre" Zoran for ?  Er det ikke like greit at han nå tenker gjennom hva som er skjedd, og utvikler seg som menneske, (det gjør vi alle til the bitter end) og lærer av hva som har skjedd ? Jeg tror faktisk han, som +-40 har ressurser til å tenke gjennom dette og komme styrket ut av det.

Nå er det FFK Laget! vi skal støtte, og glemme enkeltpersoner som IKKE (sannsynligvis) har hatt noe å gjøre med FFK`s fremganger de siste 5 år.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 07, 20:04
Endret: 14 sep 07, 20:05
jeg har en ting å si til deg  schpa84 etter du sier: Det er du som er ganske pysete etter min mening! Ha deg ut fra plankehaugen!


---------------------------

http://keiko99.net


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 20:29
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har en ting å si til deg  schpa84 etter du sier: Det er du som er ganske pysete etter min mening! Ha deg ut fra plankehaugen!




Driter vel egentlig i hva du mener og hva er pysete med meg?

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 14 sep 07, 20:31
Endret: 14 sep 07, 22:48
Da er vel det her bare blitt drittkasting?

Stenger tråden, så får oppfordringen være at man skal synge så godt man kan på søndag, uansett om man synger for Zoran eller laget.

Kommentarer kan tas i Spørsmål og svar forumet eller på PM

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 19:54
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av bjorn
Ufortjent? Ut fra det du har lest på nettet?


Hvor mener du jeg skal ta det i fra ? BBC eller CNN ?



Herregud! At det går an. Du oppfører deg som en toåring!!! Du snakker om å vokse opp?

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 19:55
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av bjorn
Ufortjent? Ut fra det du har lest på nettet?


Hvor mener du jeg skal ta det i fra ? BBC eller CNN ?



Herregud! At det går an. Du oppfører deg som en toåring!!! Du snakker om å vokse opp?

Ja, det snakker jeg fortsatt om, like aktuellt etter å ha lest svaret ditt.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 sep 07, 20:06
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av bjorn
Ufortjent? Ut fra det du har lest på nettet?


Hvor mener du jeg skal ta det i fra ? BBC eller CNN ?



Han er respektert av veldig mange og har lagt ned en formidabel jobb for tribunelivet.
Lavmål å omtale slike personer sånn , uten å ha noe som helst grunnlag for det.

Jeg sier ikke vi skal synge for Zoran på kampen, men vis nå mannen litt respekt da, en du aldri har møtt/opplevd (noe du selv sa)

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 19:25
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av keiko99
hadde vi mistet en supporter (at han eller hu hadde død) ja da er banner og det og synge for supporteren en idee, men zoran lever. Det jeg syns virker litt rart er at flere her inne ikke klarer å skjønne dette. folk som tenker på å trekke seg p.g.a. dette, lage banner, synge  eller foreslå 1 min stillhet osv dere kan umulig ha tenkt hvor dumt slike forslag er. jeg håper alle tenker seg om og blir med å støtter laget vårt. vi kjemper om en medalje og det som teller nå er og glemme zoran la han leve sitt eget liv. han trakk seg uansett fra plankehauge og det er heller ikke første gang han har gjort slikt.

Gå i dere selv nå og bli med på stadion og gi alt for laget. Dem fortjener det

Jeg liker holdningen din, det er laget og klubben og tradisjonene og de røde og hvite fargene og medaljer vi nå skal støtte.  Jeg synes Zoran har fått en ufortjent helte - og dessverre martyrstatus blant enkelte PH-folk. Slik jeg har lest (men ikke opplevd) så framstår han ikke som det største forbilde man kan tenke seg. Men jeg synes i menneskelighetens navn at han skal få en sjangse til etter å ha utviklet menneskelige egenskaper, og lært seg å oppføre seg overfor medsupportere.  Og...

jeg synes det er veldig mange pre-pubertale utsagn her i denne saken, litt for mye blant enkelte at "tanter, juletrær og familiefedre" trenger man ikke som supportere i denne klubben.  Vi må hoppe og skråle hele tiden, og helst ha en "Mussolinni" å se opp til.

Til disse har jeg kun en ting å si:  Voks Opp!!



Voks opp selv! Og lær deg å synge. Det er du som er ganske pysete etter min mening! Ha deg ut fra plankehaugen!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 19:44
Endret: 14 sep 07, 20:30

Opprinnelig postet av Schpa84

Voks opp selv! Og lær deg å synge. Det er du som er ganske pysete etter min mening! Ha deg ut fra plankehaugen!

Så hissig du blir da, les et annet svar jeg gir deg, er ikke i PH !  Hvis det blir slik du vil så er det kun PH-feltet som skal ha tilskuere på TL-kampene ? 

Jeg gjentar:

Voks Opp !

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 19:23
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av elo
Støtte?

Hvorfor skal dere støtte med bannere og sang, en som skaper uhygge for andre suportere?

Har du tenkt å lage et banner til støtte for de som ikke har hatt dine hyggelige opplevelser med Zoran også?

Herregud, er det mulig?

Støtt laget, og glem Zoran. Han har fått muligheten til å sitte på langsiden, la hansitte der og angre på sin oppførsel ovenfor andre suportere, samtidig som du og alle andre viser at zoran ikke er et must for å skape liv på stadion.

Støtter fullt ut det du sier, det er godt det er noen som ser realitetene her.

Zoran for nok mulighet til en retrett til PH senere, med et klokere hode, noen erfaringer rikere, og en mer ydmyk holdning overfor sine medsupportere.



Herregud. Det er dere som har et problem, ikke Zoran. Tåler dere ikke bli kjefta på hvis dere ikke synger? Så drit i å stå på PH-feltet og ta plassen til en som tåler litt kjefting. Herregud!!! Det er jo bare fordi folk er engasjert. Har alltid liktt Zoran, selv om han kjefter hvis ikke folk synger! Det er bare positivt med litt pisking syns jeg. Noen er altfor sårbare. Skal dere gå hjem å grine eller?

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 19:42
Endret: 14 sep 07, 20:29
Opprinnelig postet av schpa84

Herregud. Det er dere som har et problem, ikke Zoran. Tåler dere ikke bli kjefta på hvis dere ikke synger? Så drit i å stå på PH-feltet og ta plassen til en som tåler litt kjefting. Herregud!!! Det er jo bare fordi folk er engasjert. Har alltid liktt Zoran, selv om han kjefter hvis ikke folk synger! Det er bare positivt med litt pisking syns jeg. Noen er altfor sårbare. Skal dere gå hjem å grine eller?

Det var nesten det jeg sa i stad, pre-pubertal uttalelse.

Til orientering, så er jeg ikke medlem i PH, står ikke på PH, sitter på Q, plasser reservert i 5 år, jeg heier og synger,  jubler og kjefter på dommer`n, det gjør kona og minstesønn på 25 også. For å si det sånn så er det ikke bare dere på PH-feltet som er supportere, vi er noe med vi andre også.  Forresten så griner vi ikke heller. Setter faktisk ting i perspektiv.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 sep 07, 16:35

Opprinnelig postet av elo
Er dere helt på bærtur?

Hvorfor skal dere gi deres støtte til en som skaper uhygge på kamp?

FFK og PH har gjort en god jobb ved å utestenge disse 4 (3 nå, Zoran har visstnok fått grått seg inn igjen)

Skammelig å registrere hvor lite tankekraft enkelte har. Zoran har "bæsjet seg på leggen" og fått sine konsekvenser for det. La ikke en som sjikanerer og trakkaserer andre suportere ende opp som en martyr. Hvilken rett har noen til å kjefte på , sable ned, trakkasere og sjikanere andre suportere, fordi de akkurat der og da kanskje ikke orker å bælje seg hes?

Synge kan alle gjøre, det kan hende det faktisk blir fler som vil synge nå, når "diktaturet" er borte.

Zoran er en indsjel av dimensjoner og det er stort tap for PH at han nå er utestengt. Jeg håper han vil gjøre sitt for å komme tilbake og da med en viktig erfaring i bakhodet. Jeg ønsker å gi denne støtten til Zoran pga alt han har gjort av positiv verdi for PH`s synging.

Akkurat hva som er begrunnelsen for hans utestengelse vet jeg ikke, men den kan jo være berettiget. Jeg støtter ikke Zoran uansett, for det kommer helt an på hva han gjør, og han har til tider kokt litt over og opptrådt klanderverdig. Denne sangstøtten rettes til den enorme innsatsen han har lagt bak seg med ryggen rettet mot gressmatta.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340