Husk meg
Brukernavn
Passord

SYNG

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Aristo-gutt

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06
Innlegg: 39

Lagt til: 14 sep 07, 15:59
Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?



Genial Ide! Men sikkert mange som ikke gidder.. Men vi kan jo prøve og dra det igang!

---------------------------

Står du på plankehaugenfeltet?! Fint!
MEN SYNG FOR FAAN!

JA til sangkontrakt!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 14 sep 07, 16:04
Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?

Ja god ide! STØTTES!! håper vi klarer å dra det igang på søndag!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 14 sep 07, 16:05
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?

Ja god ide! STØTTES!! håper vi klarer å dra det igang på søndag!!

da er vi der da: hvem skal dra igang.. hvem blir forsanger?! trur det kommer te å bli bare surr uten forsanger!

---------------------------

110%støtte til Zoran!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 07, 16:07
plankehaugen har allerede en forsanger og surr blir det ikke

---------------------------

http://keiko99.net


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 14 sep 07, 16:09
Hvem som helst kan dra igang sang på stadion. Hvem som helst. og tro meg, det vil også skje.

Få huet opp av hullet, glem Zoran, og støtt heller laget.

Zoran kan som sagt takke seg selv.

På tide å stenge ned denne tråden nå?

---------------------------


elo


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 14 sep 07, 16:51
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?

Ja god ide! STØTTES!! håper vi klarer å dra det igang på søndag!!

 

Om dere drar i gang det, håper jeg resten av stadion reiser opp og viser dere ræva. Zoran er en helt kul fyr han men med denne avgudsdyrkelsen, viser dere at skepsisen til sekten deres ikke var grunnløs.

La nå ikke pressen få bade i negativ oppmerksomhet. Fatter dere ikke at dere bare skaper problemer for FFK?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 16:05
Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?

Jeg synes det blir nærmest patetisk.

Fyren har blitt straffet for plagsom oppførsels mot andre supportere, that`s it. Han kommer forhåpentligvis tilbake etter hvert med en erfaring rikere og et klokere hode.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 13 sep 07, 22:23
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Næj... men Hammarby var nå farlig nær i perioder.


Hammarby klarte det definitivt om en skal dømme fra der jeg satt, og - vil jeg tippe (men jeg er ikke sikker) - fra de fleste seter på stadion. Og det var fryktelig slitsomt å høre på.

Dette blir nesten litt crossover til en viss annen populær tråd her på forumet, men bør nesten med for å begrunne kommentaren over:

Som jeg nevnte i et innlegg rett etter Bajen-kampen, så syns jeg personlig faktisk ikke at "synging i nitti minutter" er en spesielt god idé. Vel, ideen er kanskje god, men i praksis ender det som regel i monoton støy (dessverre ikke bakgrunnsstøy), hvilket igjen fører til at all dynamikk forsvinner. Let`s face it, fotballsupportere generelt (eller ærlig talt enhver større forsamling av "vanlige" mennesker) er ikke verdens beste kor, og en lettsunget strofe blir gjerne tatt om og om igjen til det kjedsommelige.

MEN, jeg bryr meg ikke om åssen Plankehaugen - eller andre grupperinger - organiserer sang og heiarop. Og jeg syns absolutt at når en først har meldt seg inn i Plankehaugen og står på Plankehaugen-feltet, så bør en være aktiv og la seg bli hørt. Se på det som prisen for billige billetter. Jeg er også med på vennlige oppfordringer til utenforstående om å bli med på moroa. Derimot syns jeg absolutt ikke at det skal kunne kreves av utenforstående.

---------------------------

Svensk magi!


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 13 sep 07, 10:27
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Glenn Glitter

På søndag skal jeg synge for Zoran, ingen av de andre fluffy fjollene som flakser rundt på stadion .

 er hva jeg sier til slike innlegg... jeg synger for FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB!!! IKKE Klokan, Arne, Nils, Pål eller hva de heter alle på tribunen.

Morro med smiley face !

Hvorfor tror du vi står på stadion` ?  For gutta såklart ! MEN, for meg personlig er tribunekultur jævli viktig ! Plankehaugen har vokst så utrolig mye med den mannen, så min røst går til støtte til mr.ex forsanger .

Get it ?

GG

---------------------------

Rude, stewed and tattooed



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340