Husk meg
Brukernavn
Passord

SYNG

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 12 sep 07, 17:08

På Søndag, tror nok at Zoran vil like å høre oss lage liv på Søndag!! Tror også det er noe Zoran vil... Oppfordrer alle til å synge! Syng for laget og Zoran!

 

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 12 sep 07, 18:59
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

På Søndag, tror nok at Zoran vil like å høre oss lage liv på Søndag!! Tror også det er noe Zoran vil... Oppfordrer alle til å synge! Syng for laget og Zoran!

 

Enig

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 12 sep 07, 20:44
Syng og støtt Zoran!!!

---------------------------

110%støtte til Zoran!


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 12 sep 07, 21:36

På søndag skal jeg synge for Zoran, ingen av de andre fluffy fjollene som flakser rundt på stadion .

---------------------------

Rude, stewed and tattooed


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 07, 21:37
jeg synger for laget.

---------------------------

http://keiko99.net


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 12 sep 07, 21:39
Jeg synger også for laget. Ingen enkelt personer kommer foran FFK...

---------------------------

jorhan


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 12 sep 07, 21:58
Veldig enig med Jorhan her. Hva skulle vitsen være med å synge for FFKs eks-forsanger?

---------------------------

Any given sunday


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 12 sep 07, 22:57
Her synges det for laget og klubben. Zoran har faktisk IKKE min støtte. Han har brutt Norsk lov, brutt NFF sine regler og ikke minst FFK sine regler.

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 12 sep 07, 23:41
+ at han faktisk ga seg som forsanger før hele denne fadesen :D

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 sep 07, 23:47
Opprinnelig postet av Glenn Glitter

På søndag skal jeg synge for Zoran, ingen av de andre fluffy fjollene som flakser rundt på stadion .

 er hva jeg sier til slike innlegg... jeg synger for FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB!!! IKKE Klokan, Arne, Nils, Pål eller hva de heter alle på tribunen.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 12 sep 07, 23:53
Nå er det 3 dager 20 timer og 42 sekunder nei 43,44 osv. til Brann kampen.  I disse tider er det deilig å tenke på at kampen
er utsolgt.  Tror det kommer til å bli et vannvittig trykk fra tribunene.  MEN en ting er sikkert faren min synger bedre enn
faren din.

chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 13 sep 07, 00:10
Opprinnelig postet av jorhan
Jeg synger også for laget. Ingen enkelt personer kommer foran FFK...


E9

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 sep 07, 08:20

Opprinnelig postet av Plankekæll
jeg synger for FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB!!! IKKE Klokan, Arne, Nils, Pål eller hva de heter alle på tribunen.

 

ja ! Netopp!!!!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 13 sep 07, 08:34

Tror nok vi kommer til å bli sunget ned av Brann fansen på søndag.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 13 sep 07, 10:27
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Glenn Glitter

På søndag skal jeg synge for Zoran, ingen av de andre fluffy fjollene som flakser rundt på stadion .

 er hva jeg sier til slike innlegg... jeg synger for FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB!!! IKKE Klokan, Arne, Nils, Pål eller hva de heter alle på tribunen.

Morro med smiley face !

Hvorfor tror du vi står på stadion` ?  For gutta såklart ! MEN, for meg personlig er tribunekultur jævli viktig ! Plankehaugen har vokst så utrolig mye med den mannen, så min røst går til støtte til mr.ex forsanger .

Get it ?

GG

---------------------------

Rude, stewed and tattooed


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 07, 10:33
Opprinnelig postet av Jonek

Tror nok vi kommer til å bli sunget ned av Brann fansen på søndag.

 

om du har den innstilleingen føre kamp så blir vi det, men vi gir alt og synger brann fansen i senk

---------------------------

http://keiko99.net


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 13 sep 07, 10:34
Opprinnelig postet av Jonek

Tror nok vi kommer til å bli sunget ned av Brann fansen på søndag.

 

Hvorfor det ? ingen har klart det ennå (på stadion i år)

Men uansett da...det er jo ingen som skjønner en dritt av hva den gjengen der sier...såå

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 13 sep 07, 10:37
Merker jeg gleder meg litt til kamp nå ! Bruser i blodet ! Grrrrrrrrrrrr !

---------------------------

Rude, stewed and tattooed


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 13 sep 07, 10:47

Opprinnelig postet av Glenn Glitter
Merker jeg gleder meg litt til kamp nå ! Bruser i blodet ! Grrrrrrrrrrrr !

ja fy f..n

Håper Brann-fansen sitter igjen som en halvdød hvalbiff og lurer på hva som skjedde...egentlig.

Vi har snakket en del her inne om hva som kan reparere en fjortis-stemme etter en kamp, men er det noe som kan forebygge ? (uten fysisk trening self..., for ingen synger så bra som meg)

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 13 sep 07, 10:55
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Jonek

Tror nok vi kommer til å bli sunget ned av Brann fansen på søndag.

 

om du har den innstilleingen føre kamp så blir vi det, men vi gir alt og synger brann fansen i senk

Tror nok ikke det er noe i veien med min innstilling til sang under kamper Mr. Keiko!

Jeg mener det er utrolig trist at noen nisser som ikke tåler å bli kjeftet på klarer å skape en slik heksejakt på Zoran.

Støtter Glen Glitter i sine innlegg over her.

 Ikke kjeft på meg.-(

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 07, 11:16
verden går vidre uten zoran.. jeg var veldig lei meg sa FFK mistet dagfinn enerly i en tragisk ulykke, men tiden måtte bare gå vidre uansett hvor en trist det er.  jeg kjefte ikke jonek, men du må forstå ting

---------------------------

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 13 sep 07, 12:21
Opprinnelig postet av Brukernavn
  

Hvorfor det ? ingen har klart det ennå (på stadion i år)

Næj... men Hammarby var nå farlig nær i perioder.

Tror alle som heier på FFK har ca en million gode grunner til å synge av hjertens lyst på søndag. Der er bare å velge seg en grunn, f.eks. ¨

- sola skinner

- vi banker Brann

- heia FFK

- heia Morgan

- heia Zoran

- heia Grønhagen

- heia travhesten til PH

- heia mormor

et cetera.

Ingen tvil. Dette blir årets kamp!  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 13 sep 07, 13:09

Opprinnelig postet av keiko99
verden går vidre uten zoran.. jeg var veldig lei meg sa FFK mistet dagfinn enerly i en tragisk ulykke, men tiden måtte bare gå vidre uansett hvor en trist det er.  jeg kjefte ikke jonek, men du må forstå ting

Jeg siktet ikke til deg da jeg la in smil med hammer, men han som startet tråden mot Zoran.

Jeg har hørt deg synge Keiko, og det er bra at en mann med din kaliber bruker stemmen.

Syng på.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 13 sep 07, 18:55

Det er greit at Hammarby nesten sang oss i senk, men da var det ca. 7000 FFKere på stadion. Mot Brann blir det langt fler!!

Synes at stemningen mot Hammarby var den beste som har vært i år. Hvis vi kan komme opp mot dette nivået som mot svenskene, tror jeg at Brann blir slukket!  


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 sep 07, 19:01
Opprinnelig postet av olsa

Det er greit at Hammarby nesten sang oss i senk, men da var det ca. 7000 FFKere på stadion. Mot Brann blir det langt fler!!

Synes at stemningen mot Hammarby var den beste som har vært i år. Hvis vi kan komme opp mot dette nivået som mot svenskene, tror jeg at Brann blir slukket!  



Det holdt jo lenge med de 7000, ifølge PAc var det den beste stemningen som har vært på stadion i år.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 sep 07, 21:44
Endret: 13 sep 07, 21:50
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg mener det er utrolig trist at noen nisser som ikke tåler å bli kjeftet på klarer å skape en slik heksejakt på Zoran.

 

Hmmm. Overraskende at du av alle kommer med det utsagnet. Mennesker er forskjellige, og har dermed forskjellige terskler for hva som oppleves som mobbing og trakassering. Personen(e) som har klaget, har opplevd episoden(e) som meget ubehagelig, og det MÅ taes seriøst. For all del, straffereaksjonen osv har blitt diskutert i det uendelige, og det var veldig strenge straffer som ble utmålt, strafen til Zoran er vel fortsatt streng, men Plankehaugen skal aldri godta at folk føler seg mobbet. Det er ikke du, Zoran, jeg, eller andre som setter grensen for hva som er mobbing Jon, det er den som blir mobbet!

 

Synes det er veldig bra at Zoran "pepper" folket som en gruppe, og evt ber alle dra til helvete (selv om du håper å ende et annet sted:-)dersom sangen er dårlig, men det er langt ifra det samme som å "pepre"/drite ut en enkelt person foran veldig mange andre.  

 

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 13 sep 07, 22:23
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Næj... men Hammarby var nå farlig nær i perioder.


Hammarby klarte det definitivt om en skal dømme fra der jeg satt, og - vil jeg tippe (men jeg er ikke sikker) - fra de fleste seter på stadion. Og det var fryktelig slitsomt å høre på.

Dette blir nesten litt crossover til en viss annen populær tråd her på forumet, men bør nesten med for å begrunne kommentaren over:

Som jeg nevnte i et innlegg rett etter Bajen-kampen, så syns jeg personlig faktisk ikke at "synging i nitti minutter" er en spesielt god idé. Vel, ideen er kanskje god, men i praksis ender det som regel i monoton støy (dessverre ikke bakgrunnsstøy), hvilket igjen fører til at all dynamikk forsvinner. Let`s face it, fotballsupportere generelt (eller ærlig talt enhver større forsamling av "vanlige" mennesker) er ikke verdens beste kor, og en lettsunget strofe blir gjerne tatt om og om igjen til det kjedsommelige.

MEN, jeg bryr meg ikke om åssen Plankehaugen - eller andre grupperinger - organiserer sang og heiarop. Og jeg syns absolutt at når en først har meldt seg inn i Plankehaugen og står på Plankehaugen-feltet, så bør en være aktiv og la seg bli hørt. Se på det som prisen for billige billetter. Jeg er også med på vennlige oppfordringer til utenforstående om å bli med på moroa. Derimot syns jeg absolutt ikke at det skal kunne kreves av utenforstående.

---------------------------

Svensk magi!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 13 sep 07, 22:25
Opprinnelig postet av Jonek
Jeg siktet ikke til deg da jeg la in smil med hammer, men han som startet tråden mot Zoran.


Det har ikke vært noen tråd mot Zoran.

---------------------------

Svensk magi!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 14 sep 07, 00:17
Han som startet den tråden skal ha honnør i mine øyne. Ikke fordi Zoran fikk straff, men fordi han tok opp et meget viktig poeng, og fikk igang en viktig diskusjon.

Ingen skal føle ubehag ved å gå på _bortekamp_ (eller hjemmekamp for den saks skyld)

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 00:25
Det er ikke bra liv når 7000 blir sunget ut av 6-700? Vi har masse å lære!!!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 14 sep 07, 00:27
djpete skrev masse bra, som enkelte mørkemenn bør ta til seg.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 sep 07, 02:20

Opprinnelig postet av schpa84
Det er ikke bra liv når 7000 blir sunget ut av 6-700? Vi har masse å lære!!!

 

Samme profilbilde som Holters? Litt sært egentlig. men men, jeg veit jo ikke hvem som var først ute.. Ellers så er jeg ikke enig i at vi ble sunget ut. Til tider, det skifter jo alltid når det er mange bortesupportere, men da hovedtribuna tok i (det gjorde den ofte i denne kampen), så hørtes ikke hammarbyfansen. Jeg tror faktisk at vi overrasket deres fans men hvor mange som tok i fra hovedtribuna.

 

p.s. Djepte: Flott skrevet ;)


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 14 sep 07, 12:41

 Sitter selv på felt Q, så jeg mener å kunne si noe om trykket fra Hammarby. Da var faktisk slik at når hovedtribunen tok i, hørte vi ikke Hammarby. Jeg lover å være like aktiv på søndag som mot Hammarby. Hvis alle bidrar litt, blir det mye til sammen. Tror vi vinner både på banen og tribunen denne gangen. Nå har vi faktisk mye å spille om!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 sep 07, 12:49
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 14 sep 07, 12:53

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Å la protesten gå utover guttane?? NEI, faen heller...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 07, 15:41
Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..
herre gud at det er mulig..

---------------------------

http://keiko99.net


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 sep 07, 15:53

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 14 sep 07, 15:58
Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?

dette støttes! høres ut som det går med navnet å!

---------------------------

110%støtte til Zoran!


Aristo-gutt

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06
Innlegg: 39

Lagt til: 14 sep 07, 15:59
Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?



Genial Ide! Men sikkert mange som ikke gidder.. Men vi kan jo prøve og dra det igang!

---------------------------

Står du på plankehaugenfeltet?! Fint!
MEN SYNG FOR FAAN!

JA til sangkontrakt!


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 14 sep 07, 16:01
Er dere helt på bærtur?

Hvorfor skal dere gi deres støtte til en som skaper uhygge på kamp?

FFK og PH har gjort en god jobb ved å utestenge disse 4 (3 nå, Zoran har visstnok fått grått seg inn igjen)

Skammelig å registrere hvor lite tankekraft enkelte har. Zoran har "bæsjet seg på leggen" og fått sine konsekvenser for det. La ikke en som sjikanerer og trakkaserer andre suportere ende opp som en martyr. Hvilken rett har noen til å kjefte på , sable ned, trakkasere og sjikanere andre suportere, fordi de akkurat der og da kanskje ikke orker å bælje seg hes?

Synge kan alle gjøre, det kan hende det faktisk blir fler som vil synge nå, når "diktaturet" er borte.

---------------------------


elo


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 14 sep 07, 16:04
Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?

Ja god ide! STØTTES!! håper vi klarer å dra det igang på søndag!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 16:05
Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?

Jeg synes det blir nærmest patetisk.

Fyren har blitt straffet for plagsom oppførsels mot andre supportere, that`s it. Han kommer forhåpentligvis tilbake etter hvert med en erfaring rikere og et klokere hode.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 07, 16:05
har dere mistet vett og forstand ?  vi fredrikstad supportere synger for laget og for spillere ikke for andre supportere.  greit at dere syns det er trist med at zoran er ute, men og begynne med synge for han er helt på bærtur.

---------------------------

http://keiko99.net


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 14 sep 07, 16:05
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?

Ja god ide! STØTTES!! håper vi klarer å dra det igang på søndag!!

da er vi der da: hvem skal dra igang.. hvem blir forsanger?! trur det kommer te å bli bare surr uten forsanger!

---------------------------

110%støtte til Zoran!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 07, 16:07
plankehaugen har allerede en forsanger og surr blir det ikke

---------------------------

http://keiko99.net


Aristo-gutt

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06
Innlegg: 39

Lagt til: 14 sep 07, 16:08
Opprinnelig postet av elo
Er dere helt på bærtur?

Hvorfor skal dere gi deres støtte til en som skaper uhygge på kamp?

FFK og PH har gjort en god jobb ved å utestenge disse 4 (3 nå, Zoran har visstnok fått grått seg inn igjen)

Skammelig å registrere hvor lite tankekraft enkelte har. Zoran har "bæsjet seg på leggen" og fått sine konsekvenser for det. La ikke en som sjikanerer og trakkaserer andre suportere ende opp som en martyr. Hvilken rett har noen til å kjefte på , sable ned, trakkasere og sjikanere andre suportere, fordi de akkurat der og da kanskje ikke orker å bælje seg hes?

Synge kan alle gjøre, det kan hende det faktisk blir fler som vil synge nå, når "diktaturet" er borte.


Er vi på bærtur, så er du på bærtur!

Det er greit at det går ann og drite seg, men folk med engasjement får ikke lov til og åpne kjeften før noen stakkarer på feltet begynner og grine! Zoran er en slik engasjert mann! Han har jobbet i mange år (FRIVILLIG) med og bringe plankehaugen dit de er i dag. Jeg kan virkelig skjønne at han kjefter litt på folk når de ikke gjør hva som er ment og gjøre på feltet. Nemlig synge og lage liv!

PH-feltet er et felt som er beregnet for supportere som synger og lager liv. Det er ikke meningen at man skal kjøpe bilett på plankehaugen feltet for de det er billigere!! Fatter du virkelig ikke det?!
Da kan vel de som ikke har lyst til og synge kjøpe bilett til en sitteplass?! Er dette virkelig så ufattelig vanskelig og skjønne for de som ikke bryr seg om tribunekultur?!

---------------------------

Står du på plankehaugenfeltet?! Fint!
MEN SYNG FOR FAAN!

JA til sangkontrakt!


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 14 sep 07, 16:09
Hvem som helst kan dra igang sang på stadion. Hvem som helst. og tro meg, det vil også skje.

Få huet opp av hullet, glem Zoran, og støtt heller laget.

Zoran kan som sagt takke seg selv.

På tide å stenge ned denne tråden nå?

---------------------------


elo


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 14 sep 07, 16:11
Det er lite å si til hva du sier. Å kommentere noe slikt vil bare medføre at jeg senker meg ned til nederste nivå.

Beklager gutt.

---------------------------


elo


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 sep 07, 16:21

Ja, vi skal synge for laget. Og Zoran er(var, blir det vel egentlig) på en måte en del av laget. Det viktigste er, som mange påpeker her, støtte til guttane. Den støtten vil, uansett hva alle nå enn måtte si, dårligere uten Zoran.

Uansett hvem som blir ny forsanger, så vil det være skepsis til den personen. Det vil bli ført sammenligninger med Zoran, og jeg tror mange vil synge mye mindre. Mange av de som synger høyest på feltet, er jo tilhengere av Zoran.

Jeg syns ideen til pippisangen med Zorans navn, var veldig bra. I tillegg bør vi få til en banner hvor vi erklærer vår støtte. Det bør ikke gå upåaktet hen at vår trofaste sjefssupporter er blitt utvist fra Plankehaugenfeltet. Han er en stor grunn til alle gode minner vi har fått oppleve, og jeg tror også spillerne er glade for innsatsen hans.

At Plankehaugen skal være noe for alle, syns jeg er helt greit. Men allikevel, en utestengelse blir for drøyt. Hvertfall over såpass lang tid. Si man hadde utvist ham fra 2 kamper, og gitt ham munnkurv... Da kunne man sett effekten av det, og tatt det derfra. Nå er jeg redd styret har gjort et stort, feilgrep.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 14 sep 07, 16:24
Støtte?

Hvorfor skal dere støtte med bannere og sang, en som skaper uhygge for andre suportere?

Har du tenkt å lage et banner til støtte for de som ikke har hatt dine hyggelige opplevelser med Zoran også?

Herregud, er det mulig?

Støtt laget, og glem Zoran. Han har fått muligheten til å sitte på langsiden, la hansitte der og angre på sin oppførsel ovenfor andre suportere, samtidig som du og alle andre viser at zoran ikke er et must for å skape liv på stadion.

---------------------------


elo


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 sep 07, 16:27

Hvor mange uhyggelige episoder kan du egentlig vise til?

Og hvor mange hyggelige episoder kan du vise til?

Jeg aner ikke om du står på PHfeltet eller om du sitter på hovedtribunen. Men jeg syns faenmeg du skylder Zoran en stor takk for alt livet han er med på å lage. For det er vel utrolig stimulerende når det er såpass bra liv på FFKkamp?

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 sep 07, 16:35

Opprinnelig postet av elo
Er dere helt på bærtur?

Hvorfor skal dere gi deres støtte til en som skaper uhygge på kamp?

FFK og PH har gjort en god jobb ved å utestenge disse 4 (3 nå, Zoran har visstnok fått grått seg inn igjen)

Skammelig å registrere hvor lite tankekraft enkelte har. Zoran har "bæsjet seg på leggen" og fått sine konsekvenser for det. La ikke en som sjikanerer og trakkaserer andre suportere ende opp som en martyr. Hvilken rett har noen til å kjefte på , sable ned, trakkasere og sjikanere andre suportere, fordi de akkurat der og da kanskje ikke orker å bælje seg hes?

Synge kan alle gjøre, det kan hende det faktisk blir fler som vil synge nå, når "diktaturet" er borte.

Zoran er en indsjel av dimensjoner og det er stort tap for PH at han nå er utestengt. Jeg håper han vil gjøre sitt for å komme tilbake og da med en viktig erfaring i bakhodet. Jeg ønsker å gi denne støtten til Zoran pga alt han har gjort av positiv verdi for PH`s synging.

Akkurat hva som er begrunnelsen for hans utestengelse vet jeg ikke, men den kan jo være berettiget. Jeg støtter ikke Zoran uansett, for det kommer helt an på hva han gjør, og han har til tider kokt litt over og opptrådt klanderverdig. Denne sangstøtten rettes til den enorme innsatsen han har lagt bak seg med ryggen rettet mot gressmatta.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 14 sep 07, 16:35
Nei du aner ingenting om hvor jeg befinner meg, og slik lar vi det forbli.

Jeg skylder ikke Zoran noe som helst jeg.

På stadion er det ca. 12.000 mennesker som koser seg, noen få sørger for at ikke alle 12.000 får kost seg.
Zoran er en av disse. At han derfmed blir sendt ut er helt OK. Han kan takke seg selv for konsekvensen han har fått.

Det er poenget.

Om han lager liv og røre, unnskylder det ikke at han ødelegger, om det så bare er for kun en.

Når stadion i fremtiden vil bli fylt med sang og moro, så vil du nok fort glemme dine tanker om at det er Zoran som skaper sang og moro. Du vil se at det er mange 1000 som gjør dette.

Jeg sender en stor takk til disse mange 1000, som skaper liv og røre, uten å måtte sørge for  uhygge mot enkeltpersoner.

Hva med å utvide din horisont noe?

---------------------------


elo


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 14 sep 07, 16:36
Opprinnelig postet av Lemmy

Hvor mange uhyggelige episoder kan du egentlig vise til?

Og hvor mange hyggelige episoder kan du vise til?

simpele ting deet som er neggativt!

Å tenk på alt det positive og bra Zoran har gjort for PH !

synes heller vi kan støtte han enn å slenge dritt til en som har hjulpet PH såpass mye!

nå blir jeg frustrert!

---------------------------

110%støtte til Zoran!


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 14 sep 07, 16:40
Nå slenger ikke jeg dritt.

Jeg vokter meg vel for det. Men jeg er kritisk til slike kampanjer som enkelte forsøker å skape, for å støtte en som er utestengt fordi han har opptrådt sjiaknøst og klanderverdig mot andre suportere. Jeg er glad for at det er ponuds i FFK og PH sitt styre. Jeg er gald for at de tar ansvar. Og jeg er glad for at de som er utsatt for sjikane og føler utrygghet blir tatt seriøst og at det er disse det blir gjort grep for, for at de skal få sine positive opplevelser.

Glem Zoran, støtt heller laget

---------------------------


elo


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 14 sep 07, 16:43

Opprinnelig postet av keiko99
har dere mistet vett og forstand ?  vi fredrikstad supportere synger for laget og for spillere ikke for andre supportere.  greit at dere syns det er trist med at zoran er ute, men og begynne med synge for han er helt på bærtur.

 

Kunne ikke utrykt det bedre selv Keiko. Helt enig med deg. Det må da være måte på til avgudsdyrkelse.Er det dèt Zoran for kikket sitt av, og bli rævslekket av 14tisser tro?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 sep 07, 16:48

Opprinnelig postet av elo
Nei du aner ingenting om hvor jeg befinner meg, og slik lar vi det forbli.

Jeg skylder ikke Zoran noe som helst jeg.

På stadion er det ca. 12.000 mennesker som koser seg, noen få sørger for at ikke alle 12.000 får kost seg.
Zoran er en av disse. At han derfmed blir sendt ut er helt OK. Han kan takke seg selv for konsekvensen han har fått.

Det er poenget.

Om han lager liv og røre, unnskylder det ikke at han ødelegger, om det så bare er for kun en.

Når stadion i fremtiden vil bli fylt med sang og moro, så vil du nok fort glemme dine tanker om at det er Zoran som skaper sang og moro. Du vil se at det er mange 1000 som gjør dette.

Jeg sender en stor takk til disse mange 1000, som skaper liv og røre, uten å måtte sørge for  uhygge mot enkeltpersoner.

Hva med å utvide din horisont noe?

Men kan du gi meg noen konkrete eksempler på uhygge han har skapt, eller er det bare det du har lest/hørt i media du kan nevne?

Har du rett i dine påstander, er jeg helt enig i at oppførselen hans ikke kan unnskyldes. Men jeg tviler på om du faktisk har rett! For det er utrolig lett å påstå at Zoran er en slem, slem mann som bare lager dritt. Men om det ligger noe i det, tviler jeg på!

Jeg er blandt de som synger i 90 minutter, men jeg tror det vil bli dårligere uten Zoran. Som jeg tidligere nevner, det kan godt hende det kommer inn en like flink/flinkere forsanger. Men skepsisen blandt mange av de som synger mest, vil komme. Og når vi da kanskje mister 10-20 syngende, har det mye å si. For jeg tror ikke det er mer enn 50-70 stykken som synger i 90 minutter på Stadion.

Desverre.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 14 sep 07, 16:51
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Husgutt
Syns vi burde holdt helt kjeft i 15 første min som protest mot de strenge straffene og den latterlig dårlig håndteringa av saken... og så dratt igang noen Zoran rop.

Og etter det selvsagt laget..

Hva med å synge Pippi-sangen og bytte ut "Fredrikstad Fotball, sha la la la la la" med "Zoran Puvatcha, sha la la la la la la la" de første 10 minuttene?

Ja god ide! STØTTES!! håper vi klarer å dra det igang på søndag!!

 

Om dere drar i gang det, håper jeg resten av stadion reiser opp og viser dere ræva. Zoran er en helt kul fyr han men med denne avgudsdyrkelsen, viser dere at skepsisen til sekten deres ikke var grunnløs.

La nå ikke pressen få bade i negativ oppmerksomhet. Fatter dere ikke at dere bare skaper problemer for FFK?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 14 sep 07, 16:52
Denne linken er vel forklarende?

Hva Zoran selv får seg til å si som tilsvar er også forklarende skulle jeg tro?

Jeg ar lite mer å si om denne saken jeg, enkelt og greit.

Som sagt, støtt laget, ikke de som sjikanerer.

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=152925

---------------------------


elo


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 17:05

Opprinnelig postet av elo
Støtte?

Hvorfor skal dere støtte med bannere og sang, en som skaper uhygge for andre suportere?

Har du tenkt å lage et banner til støtte for de som ikke har hatt dine hyggelige opplevelser med Zoran også?

Herregud, er det mulig?

Støtt laget, og glem Zoran. Han har fått muligheten til å sitte på langsiden, la hansitte der og angre på sin oppførsel ovenfor andre suportere, samtidig som du og alle andre viser at zoran ikke er et must for å skape liv på stadion.

Støtter fullt ut det du sier, det er godt det er noen som ser realitetene her.

Zoran for nok mulighet til en retrett til PH senere, med et klokere hode, noen erfaringer rikere, og en mer ydmyk holdning overfor sine medsupportere.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 14 sep 07, 17:10
Jeg er enig i at det ikke skal synges egen sang til Zoran for dette, selv om Zoran er en fantastisk person som har gjort mye for supporterkulturen her i byen.

Alle gjør feil. Han er like menneskelig som alle andre. Men - jeg slenger meg litt på off-topic diskusjonen her jeg;

Zoran har (på de kampene jeg har vært på vel og merke.) aldri skapt noe misnøye, der noen har følt at de ikke "passer" inn på stadio`n. Jeg sier ikke at det ikke kan ha skjedd, men jeg har aldri opplevd det og kan derfor ikke dømme han utifra hendelser som jeg har HØRT fra andre.

Derimot, så kan jeg fortelle om en Zoran som faktisk (overraskende nok for meg.) kom bort til meg etter en bortekamp og var veldig hyggelig, dernest  sa han at han virkelig satte pris på innsatsen jeg gjorde på tribunen den dagen der (og nei, jeg hoppet ikke hvert eneste sekund av kampen (Har dårlig/stiv ankel så det ble det heller dårlig med.), men derimot brukte jeg stemmebåndet mitt.)), enkelt og greit - Zoran er en av de som har gjort `opplevelsen` av å være medlem i plankehaugen mye bedre for meg, ikke det motsatte... Og jeg kan derfor ikke si jeg kjenner til `den` Zoran som har vært så "slem" mot visse medlemmer.

Likevel, det er viktig å trives på kamp... Og  vil du ha en "stille"-dag på stadion hvor du ikke skal synge og være 100% med, kjøp billetter på langsiden, Feltet til PH er til for å lage liv... ikke for de som prøver å spare et par kroner på å sitte der kontra langsiden..


Skulle gjerne vært på kampen til søndag og hjulpet å sunget for GUTTANE, for det er jo de vi i utgangspunktet støtter, men - blir nok heller dårlig med det ettersom jeg mangler billetter til den kampen der. Lykke til med å synge for laget folkens.

// René.

---------------------------

hyl.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 07, 17:16
hadde vi mistet en supporter (at han eller hu hadde død) ja da er banner og det og synge for supporteren en idee, men zoran lever. Det jeg syns virker litt rart er at flere her inne ikke klarer å skjønne dette. folk som tenker på å trekke seg p.g.a. dette, lage banner, synge  eller foreslå 1 min stillhet osv dere kan umulig ha tenkt hvor dumt slike forslag er. jeg håper alle tenker seg om og blir med å støtter laget vårt. vi kjemper om en medalje og det som teller nå er og glemme zoran la han leve sitt eget liv. han trakk seg uansett fra plankehauge og det er heller ikke første gang han har gjort slikt.

Gå i dere selv nå og bli med på stadion og gi alt for laget. Dem fortjener det

---------------------------

http://keiko99.net


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 sep 07, 17:23
Opprinnelig postet av keiko99
hadde vi mistet en supporter (at han eller hu hadde død) ja da er banner og det og synge for supporteren en idee ...


Mener du sånn som kanarifansen gjorde for "Maja"

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 sep 07, 17:23

Muligens det mest voksne innlegget jeg har lest av keiko99, helt enig - tross det fortjener Zoran en slags reaksjon / oppmerksomhet fra tribunen for å vise vår takknemlighet for det han har gjort for klubben. Den beste reaksjonen må være at hele stadion gauler med på sangene i 90+

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 sep 07, 18:01

Les spørsmålet mitt en gang til, elo.

Jeg spurte om du har vært vitne til at Zoran har skapt misnøye eller lagd dårlig stemning? Ikke hva andre syns. For alt du og jeg vet, kan trådstarter bare ha funnet på noe. Tror ikke det altså, men man kan aldri vite.

Hvis du kommer med èn konkret hendelse rundt denne saken, støtter jeg deg.

Hvis ikke, syns jeg du har skrevet mye dritt her, for å være ærlig. Hvis du ikke har noen beviser, skal du heller ikke komme med drittslenging og påstander.

Jeg har selv ikke opplevd at Zoran har vært uhøflig/hatt en upassende oppførsel, og da uttaler jeg meg etter det. Skulle jeg imidlertidig få noen beviser/ hendelser, vil jeg nok endre mitt standpunkt.

Ellers så er jeg enig i at laget er det viktigste. Men som tidligere nevnt, Zoran har vært en del av laget, og ført oss dit vi er i dag. Både laget og supporterne. Tror ikke de toppspillerne vi har fått ville spilt for oss uten det livet vi skaper!

Så på søndag synger jeg for guttane, klubben og Zoran. Og for seriegullet til et annet sted enn Bergen.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 14 sep 07, 18:12
Endret: 14 sep 07, 18:12

Opprinnelig postet av elo
(...)Glem Zoran (...)

definitivt ikke !

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 14 sep 07, 18:25
Opprinnelig postet av Lemmy
Lemmy, dette er mitt enkle svar til deg


Du sier at du ikke vil tro hva som blir sagt i mediene/på nett, for du har selv ikke hvert vitne til dette.

Men om jeg sier at jeg har selvopplevde opplevelser, og deler de, da vil du støtte og tro det?

Dette blir for dumt!

Lemmy, forsøk å se essensen her.

Indirekte sier du nå også at FFK styret og PH styret ikke har peiling. Dette er en ikke sak, det har aldri skjedd noe etcetcetc.

Nei, Lemmy, takk til deg, og takk for meg.

I bunn og grunn lurer jeg litt på hva agendaen og motivene til de som støtter opp om denne Zoran har.

god helg, og god kamp!

---------------------------

elo


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 14 sep 07, 18:50

Opprinnelig postet av elo

I bunn og grunn lurer jeg litt på hva agendaen og motivene til de som støtter opp om denne Zoran har.

Rettferdighet er vel den mest korrekte betegnelsen, kjære elo !

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 14 sep 07, 18:52

Det kommer nok til å gå jævli dårlig om vi drar igang Zoran sang... Men gud så flott det hadde vært . Jeg er kanskje innhabil, når jeg anser mannen som en kompis, men jeg synes han hadde fortjent litt oppmerksomhet for de literene med blod, svette og tårer han har lagt ned de siste årene for å få oss til å låte bra, sammstemt og ikke minst HØYT ! Synes det som har skjedd de siste ukene er trist for plankehaugen, som jeg selv var med å starte, og utviklingen har gått i riktig retning helt til nå... Mulig det var riktig å fjerne Zoran, personlig synes jeg ikke det men, nå blir vi nødt til å se fremover ! Og det SKAL være plass til alle, juletrær, midt i mellom og "penkledde" . Jeg synes også man skal vente seg litt innsats når man står på PH feltet, greit at man ikke synger i samtlige 90` men hallo !

Vi har en jobb og gjøre folkens !

Blø for drakta !

Sees på søndag...

GG

---------------------------

Rude, stewed and tattooed


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 18:59
Opprinnelig postet av Lemmy

Ellers så er jeg enig i at laget er det viktigste. Men som tidligere nevnt, Zoran har vært en del av laget, og ført oss dit vi er i dag. Både laget og supporterne. Tror ikke de toppspillerne vi har fått ville spilt for oss uten det livet vi skaper!

Så på søndag synger jeg for guttane, klubben og Zoran. Og for seriegullet til et annet sted enn Bergen.

Zoran har ikke ført "oss", hvis det er FFK du mener dit klubben er i  dag.  Han har fått en ufortjent helte- og martyrstatus. Nå er det vel snart på tide at klubben er fokus og ikke en diktatorisk forsanger.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 19:05

Opprinnelig postet av keiko99
hadde vi mistet en supporter (at han eller hu hadde død) ja da er banner og det og synge for supporteren en idee, men zoran lever. Det jeg syns virker litt rart er at flere her inne ikke klarer å skjønne dette. folk som tenker på å trekke seg p.g.a. dette, lage banner, synge  eller foreslå 1 min stillhet osv dere kan umulig ha tenkt hvor dumt slike forslag er. jeg håper alle tenker seg om og blir med å støtter laget vårt. vi kjemper om en medalje og det som teller nå er og glemme zoran la han leve sitt eget liv. han trakk seg uansett fra plankehauge og det er heller ikke første gang han har gjort slikt.

Gå i dere selv nå og bli med på stadion og gi alt for laget. Dem fortjener det

Jeg liker holdningen din, det er laget og klubben og tradisjonene og de røde og hvite fargene og medaljer vi nå skal støtte.  Jeg synes Zoran har fått en ufortjent helte - og dessverre martyrstatus blant enkelte PH-folk. Slik jeg har lest (men ikke opplevd) så framstår han ikke som det største forbilde man kan tenke seg. Men jeg synes i menneskelighetens navn at han skal få en sjangse til etter å ha utviklet menneskelige egenskaper, og lært seg å oppføre seg overfor medsupportere.  Og...

jeg synes det er veldig mange pre-pubertale utsagn her i denne saken, litt for mye blant enkelte at "tanter, juletrær og familiefedre" trenger man ikke som supportere i denne klubben.  Vi må hoppe og skråle hele tiden, og helst ha en "Mussolinni" å se opp til.

Til disse har jeg kun en ting å si:  Voks Opp!!

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 sep 07, 19:22
Ufortjent? Ut fra det du har lest på nettet?



schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 19:23
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av elo
Støtte?

Hvorfor skal dere støtte med bannere og sang, en som skaper uhygge for andre suportere?

Har du tenkt å lage et banner til støtte for de som ikke har hatt dine hyggelige opplevelser med Zoran også?

Herregud, er det mulig?

Støtt laget, og glem Zoran. Han har fått muligheten til å sitte på langsiden, la hansitte der og angre på sin oppførsel ovenfor andre suportere, samtidig som du og alle andre viser at zoran ikke er et must for å skape liv på stadion.

Støtter fullt ut det du sier, det er godt det er noen som ser realitetene her.

Zoran for nok mulighet til en retrett til PH senere, med et klokere hode, noen erfaringer rikere, og en mer ydmyk holdning overfor sine medsupportere.



Herregud. Det er dere som har et problem, ikke Zoran. Tåler dere ikke bli kjefta på hvis dere ikke synger? Så drit i å stå på PH-feltet og ta plassen til en som tåler litt kjefting. Herregud!!! Det er jo bare fordi folk er engasjert. Har alltid liktt Zoran, selv om han kjefter hvis ikke folk synger! Det er bare positivt med litt pisking syns jeg. Noen er altfor sårbare. Skal dere gå hjem å grine eller?

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 19:25
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av keiko99
hadde vi mistet en supporter (at han eller hu hadde død) ja da er banner og det og synge for supporteren en idee, men zoran lever. Det jeg syns virker litt rart er at flere her inne ikke klarer å skjønne dette. folk som tenker på å trekke seg p.g.a. dette, lage banner, synge  eller foreslå 1 min stillhet osv dere kan umulig ha tenkt hvor dumt slike forslag er. jeg håper alle tenker seg om og blir med å støtter laget vårt. vi kjemper om en medalje og det som teller nå er og glemme zoran la han leve sitt eget liv. han trakk seg uansett fra plankehauge og det er heller ikke første gang han har gjort slikt.

Gå i dere selv nå og bli med på stadion og gi alt for laget. Dem fortjener det

Jeg liker holdningen din, det er laget og klubben og tradisjonene og de røde og hvite fargene og medaljer vi nå skal støtte.  Jeg synes Zoran har fått en ufortjent helte - og dessverre martyrstatus blant enkelte PH-folk. Slik jeg har lest (men ikke opplevd) så framstår han ikke som det største forbilde man kan tenke seg. Men jeg synes i menneskelighetens navn at han skal få en sjangse til etter å ha utviklet menneskelige egenskaper, og lært seg å oppføre seg overfor medsupportere.  Og...

jeg synes det er veldig mange pre-pubertale utsagn her i denne saken, litt for mye blant enkelte at "tanter, juletrær og familiefedre" trenger man ikke som supportere i denne klubben.  Vi må hoppe og skråle hele tiden, og helst ha en "Mussolinni" å se opp til.

Til disse har jeg kun en ting å si:  Voks Opp!!



Voks opp selv! Og lær deg å synge. Det er du som er ganske pysete etter min mening! Ha deg ut fra plankehaugen!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 19:42
Endret: 14 sep 07, 20:29
Opprinnelig postet av schpa84

Herregud. Det er dere som har et problem, ikke Zoran. Tåler dere ikke bli kjefta på hvis dere ikke synger? Så drit i å stå på PH-feltet og ta plassen til en som tåler litt kjefting. Herregud!!! Det er jo bare fordi folk er engasjert. Har alltid liktt Zoran, selv om han kjefter hvis ikke folk synger! Det er bare positivt med litt pisking syns jeg. Noen er altfor sårbare. Skal dere gå hjem å grine eller?

Det var nesten det jeg sa i stad, pre-pubertal uttalelse.

Til orientering, så er jeg ikke medlem i PH, står ikke på PH, sitter på Q, plasser reservert i 5 år, jeg heier og synger,  jubler og kjefter på dommer`n, det gjør kona og minstesønn på 25 også. For å si det sånn så er det ikke bare dere på PH-feltet som er supportere, vi er noe med vi andre også.  Forresten så griner vi ikke heller. Setter faktisk ting i perspektiv.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 19:44
Endret: 14 sep 07, 20:30

Opprinnelig postet av Schpa84

Voks opp selv! Og lær deg å synge. Det er du som er ganske pysete etter min mening! Ha deg ut fra plankehaugen!

Så hissig du blir da, les et annet svar jeg gir deg, er ikke i PH !  Hvis det blir slik du vil så er det kun PH-feltet som skal ha tilskuere på TL-kampene ? 

Jeg gjentar:

Voks Opp !

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 19:47

Opprinnelig postet av bjorn
Ufortjent? Ut fra det du har lest på nettet?


Hvor mener du jeg skal ta det i fra ? BBC eller CNN ?

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 sep 07, 19:53
Det som vi kunne gjort til ære for Zoran, er å synge som tusan, og så trekke opp ett banner som " Dette har vi lært av Zoran ". Da regner jeg med at til og med Zoran hadde blitt rørt.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 19:54
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av bjorn
Ufortjent? Ut fra det du har lest på nettet?


Hvor mener du jeg skal ta det i fra ? BBC eller CNN ?



Herregud! At det går an. Du oppfører deg som en toåring!!! Du snakker om å vokse opp?

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 19:54
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det som vi kunne gjort til ære for Zoran, er å synge som tusan, og så trekke opp ett banner som " Dette har vi lært av Zoran ". Da regner jeg med at til og med Zoran hadde blitt rørt.


Veldig god ide Rune!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 19:55
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av bjorn
Ufortjent? Ut fra det du har lest på nettet?


Hvor mener du jeg skal ta det i fra ? BBC eller CNN ?



Herregud! At det går an. Du oppfører deg som en toåring!!! Du snakker om å vokse opp?

Ja, det snakker jeg fortsatt om, like aktuellt etter å ha lest svaret ditt.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 20:00

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det som vi kunne gjort til ære for Zoran, er å synge som tusan, og så trekke opp ett banner som " Dette har vi lært av Zoran ". Da regner jeg med at til og med Zoran hadde blitt rørt.


Veldig god ide Rune!

Jeg forstår på en måte hvor dere vil, men så tenker jeg:  Hva skal vi "røre" Zoran for ?  Er det ikke like greit at han nå tenker gjennom hva som er skjedd, og utvikler seg som menneske, (det gjør vi alle til the bitter end) og lærer av hva som har skjedd ? Jeg tror faktisk han, som +-40 har ressurser til å tenke gjennom dette og komme styrket ut av det.

Nå er det FFK Laget! vi skal støtte, og glemme enkeltpersoner som IKKE (sannsynligvis) har hatt noe å gjøre med FFK`s fremganger de siste 5 år.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 sep 07, 20:06
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av bjorn
Ufortjent? Ut fra det du har lest på nettet?


Hvor mener du jeg skal ta det i fra ? BBC eller CNN ?



Han er respektert av veldig mange og har lagt ned en formidabel jobb for tribunelivet.
Lavmål å omtale slike personer sånn , uten å ha noe som helst grunnlag for det.

Jeg sier ikke vi skal synge for Zoran på kampen, men vis nå mannen litt respekt da, en du aldri har møtt/opplevd (noe du selv sa)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 07, 20:04
Endret: 14 sep 07, 20:05
jeg har en ting å si til deg  schpa84 etter du sier: Det er du som er ganske pysete etter min mening! Ha deg ut fra plankehaugen!


---------------------------

http://keiko99.net


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 20:29
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har en ting å si til deg  schpa84 etter du sier: Det er du som er ganske pysete etter min mening! Ha deg ut fra plankehaugen!




Driter vel egentlig i hva du mener og hva er pysete med meg?

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 14 sep 07, 20:31
Endret: 14 sep 07, 22:48
Da er vel det her bare blitt drittkasting?

Stenger tråden, så får oppfordringen være at man skal synge så godt man kan på søndag, uansett om man synger for Zoran eller laget.

Kommentarer kan tas i Spørsmål og svar forumet eller på PM

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f