Husk meg
Brukernavn
Passord

Ekstraordinært styremøte nødvendig!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 sep 07, 08:53

Opprinnelig postet av Svein
Altfor strengt! Dette skaper bare avstand, splittelse, grupperinger og at noen folk går under jorda. Vi ender sikkert opp med casuals :(

Det ville vel være en smule ironisk, sakens natur tatt i betraktning.

Forøvrig forstår jeg ikke riktig hvordan eller hvorfor det er så avgjørende hva Ulf Berg mener eller synes. Har han anledning til å stenge noen ute fra stadion da? Eller fra PH-feltet, for den sakens skyld+ Det er vel FFK v/ Morgan som står for den beslutningen, er det ikke?

Jeg mener nå det morgan har sagt er greit nok. Det handler om ulovlig bruk av bluss, og det har vært gitt advarsler tidligere.

Noen mener sikkert at ett bluss ikke er noen stor sak. En Beretta med én kule i er ingen stor sak det heller. Så lenge den ikke blir avfyrt er den totalt fredelig og kan umulig skade noen. Hvis man vil kan man argumentere slik i det uendelige. Men feil brukt kan selv ett bluss gjøre stor skade, uten å sammenligne for mye med berettaen. Men man ser kanskje poenget? Det er en grunn til at det finnes strenge regler hva gjelder bluss. Man har ikke laget de reglene bare for å være kjip.

Jeg forstår at mange synes dette virker strengt. Men jeg synes også dette er en situasjon hvor man ser hvor nivået ligger blant FFKs supportere. Har inntrykk av at de fleste takler dette så voksent og fornuftig som man bare kan gjøre, og hvis resten begrenser seg til å si hva de mener f.eks her inne så er alt gull og glimmers.

Men hvis det skulle bli mer bråk og protestaksjoner under kamp (evt i form av absolutt taushet under kamp) så synes jeg det blir for dumt. I så fall er det ikke Zoran eller Morgan som er de mest teite, men de som måtte bruke kamp på stadion til å markere seg selv og sin egen elendige dømmekraft. Håper vi slipper å se det.

Uansett hvor viktig og sentral og konstruktiv og positiv Zoran er for PH og FFK-publikummet generelt, det er ingen grunn til å sette ham foran laget. Har han gjort noe dumt så står han for det som en voksen fyr, det er jeg helt sikker på. Da behøver ingen andre drite ham ut ved å markere seg teit på hans vegne.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 13:17
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
du kan umulig skjønne problemet

Jeg har hørt hva Ulf sier, men allikevel synes jeg det blir reagert for sterkt.

sterkt ? nå må du se og våkne opp litt rune. folk er redde for å gå på kamp så syns du det er sterkt og reagere slikt.

Les hva jeg skriver keiko99. Jeg henviser til Zoran og ikke de andre 3.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 07, 14:45
ja rune jeg snakker om zoran ikke dem 3 andre. det er zoran folk har vært redd for slik jeg skjønner ulf

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 15:00

Opprinnelig postet av keiko99
ja rune jeg snakker om zoran ikke dem 3 andre. det er zoran folk har vært redd for slik jeg skjønner ulf

Da oppfatter vi det i såfall ulikt keiko99. Da er det ingen grunn til at vi 2 skal utbrodere dette videre.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340