Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Zoran

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

danmag

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 jul 07
Innlegg: 7

Lagt til: 17 sep 07, 00:29
Endret: 17 sep 07, 00:31
Gjett om jeg skal møte opp på det årsmøtet, dem som sitter der i dag er bare ikke skapt for og sitte der!
Er litt usikker på hvor de får supporter kulturen sin fra!

Vet ikke om alle har sett intervjuet med Ulf Berg på FFK-tv.no, han sier at en av de som ble ute stengt fra PH er utestengt fordi at vi har fått i klager fra andre i feltet. Klagen skulle visst være at noen ble sagt til at du må lage litt liv, syng! Ble kanskje sagt på en truenes måte, men HALLO? du er på fotball kamp, ikke på Biblioteket.

Og da spør jeg, hva gjør man i PH feltet hvis du klager når noen sier at du skal synge? Kjøper du bare billetten fordi den er billigere? Du klager ikke, hvis man er litt sliten en dag så er det lov til og svare, jeg er sliten derfor orker jeg ikke og synge i dag!

DETTE ER IKKE SUPPORTER KULTUR!

TIL DEG SOM KLAGET; STELL DEG PÅ DO UNDER PH FELTET, DER BRÅKER DET IKKE!

---------------------------

- danmag -


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 08:03
Du vet like godt som noen andre at det som ble sagt ikke var "hallo, du må synge litt mer". Og det har ikke skjedd en gang heller. Står på at jeg ikke støtter folk som ikke kan oppføre seg. Man kan ikke si hva man vil på fotballkamp, blir litt sånn som nordlendinger som skriker fettskjit ogg hæstkuk om hverandre. Hvorfor? Jo, for det er normalt i nnordnorge.

---------------------------

Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 sep 07, 08:32
Opprinnelig postet av stjernengutt

Dette var ord til ettertanke, egentlig mente jeg det ikke så alvorlig, men blir nok litt revet med og ønsker å provosere litt jeg også. Jeg er helt enig med deg, hadde jeg slått i en slik situasjon, hadde jeg hvert taperen uansett.

Synes det var veldig hyggelig å lese det du skrev! Regnet ikke med den reaksjonen, men den var positiv!

 Jeg kan nok være ganske provoserende jeg ógså. Det må til noen ganger, for å få frem poenget...  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 sep 07, 14:16

Opprinnelig postet av ffksupp.
Få inn Zoran igjen!!! Han er viktig, merket d idag!!!

 

Du tror kanskje ikke at resultatet på banen spilte litt inn på synginga også vel ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 sep 07, 15:58
Opprinnelig postet av Bob Page

Du tror kanskje ikke at resultatet på banen spilte litt inn på synginga også vel ?

Hvis du spør med skylapper er svaret nei. Hvis du spør uten skylapper er svaret ja. Og hvis skylappene er store nok skyldes resultatet på banen mangelen på synging...

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 sep 07, 16:00
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av ffksupp.
Få inn Zoran igjen!!! Han er viktig, merket d idag!!!

 

Du tror kanskje ikke at resultatet på banen spilte litt inn på synginga også vel ?

Nei, for synginga var dårlig fra første stund. Bortsett i fra en låt som vi fikk med ganske mange på hoppinga så var det mildt sagt begredelig. Ingen bør komme her å fortelle meg at vi var bra i 1. omg., for det var vi ikke. All ære til de 2 forsangerne, er ikke ment å rakke ned på disse. De gjorde så godt de kunne. Det er det å få med folket som er det store problemet. Der bør hver og en gå i seg sjøl, for dette var ikke noe bra.

Og så er det en på hovedtribunen her som snakker om at hoved var opp mot årsbeste. Hallo, da spør jeg tilbake: Hvor var dere hen, for jeg kunne knapt høre dere ?? Dere var bort i mot årsverste.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 17 sep 07, 16:07
Hovetribunen var mediokert med på "rød og hvite er de beste", og nærmest totalt fraværende på "alle sammen for fredrikstad". trøkket fra hovedtribunen var 3000 ganger bedre mot Hammarby.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 sep 07, 16:26

Opprinnelig postet av Snæbbis
Hovetribunen var mediokert med på "rød og hvite er de beste", og nærmest totalt fraværende på "alle sammen for fredrikstad". trøkket fra hovedtribunen var 3000 ganger bedre mot Hammarby.

Hovedtribunen hadde sitt årsbest mot Hammarby. Vi derimot var ikke bra i den kampen heller.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 sep 07, 17:17
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Snæbbis
Hovetribunen var mediokert med på "rød og hvite er de beste", og nærmest totalt fraværende på "alle sammen for fredrikstad". trøkket fra hovedtribunen var 3000 ganger bedre mot Hammarby.

Hovedtribunen hadde sitt årsbest mot Hammarby. Vi derimot var ikke bra i den kampen heller.

Jeg sitter på hovedtribunen. Jeg syns Plankehaugen var årsbeste visuellt mot Hammarby.Meget bra trøkk også...selv om det ikke var årsbeste. Det var ca 7000 FFK-supportere mot Hammarby. Det er vel også de mest trofaste og de som synger med. Når vi er 12000 på stadion,så er det vel 5000 som ikke bidrar stort.(døkjøtt)

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 19:54
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bob Page

Du tror kanskje ikke at resultatet på banen spilte litt inn på synginga også vel ?

Hvis du spør med skylapper er svaret nei. Hvis du spør uten skylapper er svaret ja. Og hvis skylappene er store nok skyldes resultatet på banen mangelen på synging...

 



Selvfølgelig spiller det rolle hvor bra vi er på å støtte laget. Hvis vi kunne støttet laget like mye etter det første målet hadde spillerne fått mer motivasjon og selvtillitt, man presterer mye bedre med støtte i nakken og for å si det sånn spillte FFK en strålende første omgang. Men PH derimot hadde en begredelig første omgang. Så ja, det merktes at Zoran var borte!!!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:02
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Velvel, å vende andre kinnet til har aldri lagt for meg! Man snakker rett og slett ikke slik til folk, oppdragelse heter det. Men etter å ha lest hilsenen til Zoran i et annet innlegg. er det en annen her inne som fremstår som en bunnløs idiot, som har nørt oppunder dette greiene med ting som skulle vært begravd for lenge siden. Aksepterer man en unnskyldning, er saken død og begravet!


Er vel du som er en av de som har klaget? Syns du virker som en ganske uoppdragen fyr jeg, med ditt BRH og Zoran-hets.

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 21:19
Hadde jeg hatt noe mot noen som helst, hadde jeg sagt det til vedkommende, og ikke flagget det her inne. Det som vedrører unnskyldninger står jeg for! Jeg hetser ingen, bare en uttrykksmåte som virker noe spesiell. Uansett skjønner jeg du mener signaturen min, herved endret!

---------------------------

Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 07, 21:23
Veeel... Igår var det så elendig at man kunne SPY av det.. brått så gikk det to sanger på feltet, og brått ble det stille.. ¨så vet ikke jeg... bedre liv uten Zoran?!?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 21:34
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Hadde jeg hatt noe mot noen som helst, hadde jeg sagt det til vedkommende, og ikke flagget det her inne. Det som vedrører unnskyldninger står jeg for! Jeg hetser ingen, bare en uttrykksmåte som virker noe spesiell. Uansett skjønner jeg du mener signaturen min, herved endret!


Hmmm. Kan ikke se at signaturen din er endret jeg

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 21:35
Ikke på gamle innlegg, men sjekk dette nye

---------------------------

-Elsker alle-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 07, 21:37
Endret: 17 sep 07, 21:38
Opprinnelig postet av SirLion
Veeel... Igår var det så elendig at man kunne SPY av det.. brått så gikk det to sanger på feltet, og brått ble det stille.. ¨så vet ikke jeg... bedre liv uten Zoran?!?
har du stilt deg selv spørsmålet. kunne jeg gitt ett bidrag ? så må du tenke på at disse gutta som var forsangere var ferske

---------------------------

http://keiko99.net


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 21:43
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Ikke på gamle innlegg, men sjekk dette nye


OK...LOL... Bra haha

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 sep 07, 21:59
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bob Page

Du tror kanskje ikke at resultatet på banen spilte litt inn på synginga også vel ?

Hvis du spør med skylapper er svaret nei. Hvis du spør uten skylapper er svaret ja. Og hvis skylappene er store nok skyldes resultatet på banen mangelen på synging...

 



Selvfølgelig spiller det rolle hvor bra vi er på å støtte laget. Hvis vi kunne støttet laget like mye etter det første målet hadde spillerne fått mer motivasjon og selvtillitt, man presterer mye bedre med støtte i nakken og for å si det sånn spillte FFK en strålende første omgang. Men PH derimot hadde en begredelig første omgang. Så ja, det merktes at Zoran var borte!!!

Selvfølgelig merktes det at Zoran var borte.Du klarer alt på første forsøk du da ? Trenger ikke å øve deg på noenting før du klarer alt 100% ? Jeg syns de nye forsangere klarte jobben bra til å være første gang.  Desuten ville man merke det selv om Zoran var tilstede i går, han trakk seg nemlig som forsanger for 10 dager siden, før dette bråket startet.... At Zoran slipper inn på stadion igjen skjønner jeg egntlig godt, siden han etter min viten ikke har fyrt opp bluss på stadion under kamp, men har gjort andre ting som PH ikke finner forenelig med medlemskap i PH.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


danmag

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 jul 07
Innlegg: 7

Lagt til: 17 sep 07, 22:08
Det ble kanskje sagt på en truenes måte men og klage er litt drøyt! Personen som klaget var kanskje ikke Norlending men selv om man ikke er det, så bør man tåle litt da. Personen sto trolig i nærheten av PH feltet og der skal man ikke stå hvis man ikke skal synge. Da finnes det andre steder og stå.

La oss ikke håpe noe slikt skjer igjen.

---------------------------

- danmag -


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 22:19
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bob Page

Du tror kanskje ikke at resultatet på banen spilte litt inn på synginga også vel ?

Hvis du spør med skylapper er svaret nei. Hvis du spør uten skylapper er svaret ja. Og hvis skylappene er store nok skyldes resultatet på banen mangelen på synging...

 



Selvfølgelig spiller det rolle hvor bra vi er på å støtte laget. Hvis vi kunne støttet laget like mye etter det første målet hadde spillerne fått mer motivasjon og selvtillitt, man presterer mye bedre med støtte i nakken og for å si det sånn spillte FFK en strålende første omgang. Men PH derimot hadde en begredelig første omgang. Så ja, det merktes at Zoran var borte!!!

Selvfølgelig merktes det at Zoran var borte.Du klarer alt på første forsøk du da ? Trenger ikke å øve deg på noenting før du klarer alt 100% ? Jeg syns de nye forsangere klarte jobben bra til å være første gang.  Desuten ville man merke det selv om Zoran var tilstede i går, han trakk seg nemlig som forsanger for 10 dager siden, før dette bråket startet.... At Zoran slipper inn på stadion igjen skjønner jeg egntlig godt, siden han etter min viten ikke har fyrt opp bluss på stadion under kamp, men har gjort andre ting som PH ikke finner forenelig med medlemskap i PH.



Har aldri klaget på forsangerne. Syns dew gjorde sitt beste og tok ansvar, men kan  få lov å si at det merktes at ikke Zoran var der. Han trakk seg som forsanger selv ja, men PH eksluderte han som medlem. Blir som å pisse en i tryne som har ofret hele livet sitt til deg

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340