Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Zoran

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 17 sep 07, 23:14
Opprinnelig postet av schpa84
Ellers er du ingen supporter


Så hva med folk som har fulgt FFK i 50 år, og er på hver kamp. Er ikke de supportere? Vet at det er satt litt på spissen, og at de mest sannsynelig sitter på langsiden, men du bør tenke litt igjennom hva du sier der..

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 17 sep 07, 23:11
Endret: 17 sep 07, 23:17

Opprinnelig postet av schpa84

Hmmm, har fulgt med på deg og dine innlegg til Zoran så jeg hvet du lyver

etter det jeg har sett den lille tiden jeg har vært her, så har ikke holters hatt noe personalangrep mot zoran, etter det jeg kan se i mine øyne.. Riktig nok kunne de stengt tråden som på enmåte var ett angrep mot zoran, men bortsett fra det ser jeg lite som tyder på det..

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 23:11
Endret: 17 sep 07, 23:18
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

så hvis man ikke synger er man ingen supporter? så da er halvparten av VIP tribuna IKKE supportere da??

 


SELVFØLGELIG

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 23:12
Endret: 17 sep 07, 23:17
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

etter det jeg har sett den lille tiden jeg har vært her, så har ikke holters hatt noe personalangrep mot zoran, etter det jeg kan se i mine øyne.. Riktig nok kunne de stengt tråden som på enmåte var ett angrep mot zoran, men bortsett fra det ser jeg lite som tyder på det..


Da har du ikke fulgt med på alle inlegg

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 07, 23:14
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av schpa84
Deg velger jeg bare å overse. Du har ingen respekt for Zoarn og har metodisk gått til personangrep på han så du fortjener ikke min respekt

Haha, er det mulig sier jeg bare... Jeg har ALDRI gått til personangrep på Zoran, og jeg har på INGEN måte "metodisk motarbeidet" Zoran. Noen folk mangler virkelig bakkekontakt med virkeligheten.


Hmmm, har fulgt med på deg og dine innlegg til Zoran så jeg hvet du lyver

Ja ha? Artig, da jeg er personen som har lagt ut de private epostene fra Zoran, og omtrent ellers ikke har hatt ett eneste innlegg i uka som har gått, da har vært på ferie på Rhodos! Men send meg gjerne linker til innleggene mine hvor du mener jeg har gått til personangrep på Zoran på PM til meg.

Personlig tror jeg heller du tror at verden er helt svart-hvitt. Enten er man 100% for BRH, eller er man 100% imot, og dermed plasserer du meg i sistnevnte gruppe, uten å egentlig registrere hva jeg faktisk skriver og mener.

Og dersom du sikter til at jeg åpnet tråden med spørsmål til Zoran igjen, så aner du ikke hvor mange flere positive tilbakemeldinger enn negative vi har fått for det.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 17 sep 07, 23:15
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av jambo
Vel vel... Nå satt jeg da vitterlig på langsiden og rundt meg kunne jeg se minst 10-12 hammarbyfans. Så den der var vel litt i tynneste laget!

Greit nok, ser den, men du tar vel uansett poenget mitt? Det er faktisk ikke uvanlig at supportere blir geleidet bort fra langsiden, og det er faktisk slik at bortesupportere i utgangspunktet skal sitte på feltet som er dedikert til dem. Og det feltet er dedidkert til ALLE bortesupportere, det vil si ALLE FFKsupportere, og ikke bare de med Ultrasmentalitet.


Sier ikke alle må ha Ultrasmentalitet, men alle supportere støtter laget og da får du finne deg i å synge. Ellers er du ingen supporter


Haha, har holdt meg stille i denne diskusjonen, men dette er noe av det dummeste jeg har lest. Det der er et utsagn som det lukter ungdomsskole av lang vei, rett og slett barnslig. For meg virker det som om mange av brh er mer opptatt av det de mener er "supporterkultur" istedet for hva som skjer på banen. Dere dikter opp mange "regler" for hva det er å være supporter, noe som de aller fleste voksne ler av. Mange av de mest innbitte supporterene er så opptatt av hva som faktisk skjer på banen, at de ikke klarer å gjøre noe annet.

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 17 sep 07, 23:15
Det blir for teit... kan ikke kreve at 13.000 skal synge vet du.. De gjør ikke sånn andre steder... Makan..

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 17 sep 07, 23:16
Endret: 17 sep 07, 23:17
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

etter det jeg har sett den lille tiden jeg har vært her, så har ikke holters hatt noe personalangrep mot zoran, etter det jeg kan se i mine øyne.. Riktig nok kunne de stengt tråden som på enmåte var ett angrep mot zoran, men bortsett fra det ser jeg lite som tyder på det..


Da har du ikke fulgt med på alle inlegg

Det har jeg kanskje ikke gjort, men i de innleggene jeg har sett, så ser jeg ikke no slikt..

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 17 sep 07, 23:20
Nå er det vel på tide å sette en stopper for den diskusjonen her? Det munner jo alltid ut i drittkasting uansett. BRH vil ikke befinne seg på samme tribune som PH med mindre det er bortekamp, der vi også vil stå adskilt og vi trenger strengt tatt ikke ha noe med hverandre å gjøre. Der en gruppe foretrekker bazar og solbærtoddy så vil en annen gruppe fokusere mer på tribunekultur. Da er det bare å respektere hverandres ønsker og stille seg der man føler seg hjemme.

Dere som skulle ha noen spørsmål angående BRH eller kanskje har lyst til å stå sammen med oss kan kontakte meg, Martin_ eller bluemadness over PM.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 23:18
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av schpa84
Deg velger jeg bare å overse. Du har ingen respekt for Zoarn og har metodisk gått til personangrep på han så du fortjener ikke min respekt

Haha, er det mulig sier jeg bare... Jeg har ALDRI gått til personangrep på Zoran, og jeg har på INGEN måte "metodisk motarbeidet" Zoran. Noen folk mangler virkelig bakkekontakt med virkeligheten.


Hmmm, har fulgt med på deg og dine innlegg til Zoran så jeg hvet du lyver

Ja ha? Artig, da jeg er personen som har lagt ut de private epostene fra Zoran, og omtrent ellers ikke har hatt ett eneste innlegg i uka som har gått, da har vært på ferie på Rhodos! Men send meg gjerne linker til innleggene mine hvor du mener jeg har gått til personangrep på Zoran på PM til meg.

Personlig tror jeg heller du tror at verden er helt svart-hvitt. Enten er man 100% for BRH, eller er man 100% imot, og dermed plasserer du meg i sistnevnte gruppe, uten å egentlig registrere hva jeg faktisk skriver og mener.

Og dersom du sikter til at jeg åpnet tråden med spørsmål til Zoran igjen, så aner du ikke hvor mange flere positive tilbakemeldinger enn negative vi har fått for det.


Har jeg sagt noe om BRH til deg? Du blander ting. Du og Zoran diskuterte en del ting i tråden: Om å blande ting for eksempel

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 23:19
Opprinnelig postet av pølse
Opprinnelig postet av schpa84
Ellers er du ingen supporter


Så hva med folk som har fulgt FFK i 50 år, og er på hver kamp. Er ikke de supportere? Vet at det er satt litt på spissen, og at de mest sannsynelig sitter på langsiden, men du bør tenke litt igjennom hva du sier der..


Tenker over hva jeg sier og står for det. Mener at man er en tilskuer da og ikke en supporter

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 17 sep 07, 23:22
Opprinnelig postet av bønna
Nå er det vel på tide å sette en stopper for den diskusjonen her?


Helt enig.

Tråden stenges

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 17 sep 07, 23:22
Opprinnelig postet av schpa84
Tenker over hva jeg sier og står for det. Mener at man er en tilskuer da og ikke en supporter

Så du mener at f.eks Terje Høili ikke er en supporter? Eller Harald Swart? Man må synge på kampene i 90+ for å kalles en supporter? Jaja, nå du sier det så må det vel stemme da.


Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f