Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Zoran

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 14 sep 07, 22:08

Opprinnelig postet av keiko99
jeg støtter zorans innsats, mens hans leder stil kan skade enkelte ganger

Forklar hva du mener Keiko.!!

Du kaller Zoran for leder.? Skal du kritisere en leder må du som regel ha en saklig begrunnelse.......

Han er en frivillig som gir jernet for å få stemning på kampene, selvfølgelig står man da lagelig til for hugg,

Si hvorfor du hugger !?!???

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 22:41
Opprinnelig postet av erikjorstad
Opprinnelig postet av schpa84


Kan ikke se noe i veien med hvordan Zoran oppførte seg. Kom med argumenter, ikke bare uttalelser


Om du ikke evner å se at Zorans væremåte ikke fungerer på alle mennesker, men tydeligvis deg, så er det vel ikke noen vits å diskutere det med deg en gang. Synes det er utrolig synd at Zoran ikke lenger kan være på PH-feltet og fortsette den jobben han gjør for PH men jeg har full forståelse for de som blir demotivert av hvordan han snakker til folk noen ganger, de er ikke dårlige supportere av den grunn.


Jeg syns det er litt merkelig at man ikke tåler kritikk for at man ikke synger. Han har aldri opptrdt truende slik noen hevder, han bare sier ting rett fra levra og tåler man ikke det så tåler man ikke sannheten

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 22:48
Endret: 14 sep 07, 22:48

Opprinnelig postet av schpa84

Jeg syns det er litt merkelig at man ikke tåler kritikk for at man ikke synger. Han har aldri opptrdt truende slik noen hevder, han bare sier ting rett fra levra og tåler man ikke det så tåler man ikke sannheten

"Må tåle å høre sannheten"

Hvordan kan du si at han ikke har opptrådt truende ?  Når mange føler det slik så er det vel noe i det tror jeg.

Og "sannheten", sannhet for hvem ? Utsagnet ditt om sannhet virker litt ensporet, verden er ikke så enkel, eller så sort-hvitt.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 23:10
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av schpa84

Jeg syns det er litt merkelig at man ikke tåler kritikk for at man ikke synger. Han har aldri opptrdt truende slik noen hevder, han bare sier ting rett fra levra og tåler man ikke det så tåler man ikke sannheten

"Må tåle å høre sannheten"

Hvordan kan du si at han ikke har opptrådt truende ?  Når mange føler det slik så er det vel noe i det tror jeg.

Og "sannheten", sannhet for hvem ? Utsagnet ditt om sannhet virker litt ensporet, verden er ikke så enkel, eller så sort-hvitt.


Nei, men det er en grunn til at noen ikke oppfatter Zorans engasjement som truende og andre ikke. De som føler det sånn føler vel seg litt truffet av kjeftingen fordi de ikke bidrar. Er noen som er ganske hårsåre

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 23:25
Endret: 14 sep 07, 23:26

[/quote]
Nei, men det er en grunn til at noen ikke oppfatter Zorans engasjement som truende og andre ikke. De som føler det sånn føler vel seg litt truffet av kjeftingen fordi de ikke bidrar. Er noen som er ganske hårsåre
[/quote]

Jeg har aldri vært på PH-feltet så jeg kan bare uttale meg som en "observer" utenfra, men noen oppfatter det som truende og andre ikke sier du, da sier jeg:

Skal man ikke være inkluderende da ?  Ha plass til alle ? Har en person som visstnok har et veldig engesjement for klubben, noen rett til å høvle over de han ikke synes bidrar nok ?  Hvor stor hadde supporterskaren vært hvis kun de som handler i Zoran`s ånd hadde vært der ?

Så vidt jeg oppfatter det ut i fra media og innlegg i fora så har Z. nok gått litt for langt.  Kanskje de "hårsåre" har litt rett ?

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 23:36
Opprinnelig postet av Willy Renè


Nei, men det er en grunn til at noen ikke oppfatter Zorans engasjement som truende og andre ikke. De som føler det sånn føler vel seg litt truffet av kjeftingen fordi de ikke bidrar. Er noen som er ganske hårsåre
[/quote]

Jeg har aldri vært på PH-feltet så jeg kan bare uttale meg som en "observer" utenfra, men noen oppfatter det som truende og andre ikke sier du, da sier jeg:

Skal man ikke være inkluderende da ?  Ha plass til alle ? Har en person som visstnok har et veldig engesjement for klubben, noen rett til å høvle over de han ikke synes bidrar nok ?  Hvor stor hadde supporterskaren vært hvis kun de som handler i Zoran`s ånd hadde vært der ?

Så vidt jeg oppfatter det ut i fra media og innlegg i fora så har Z. nok gått litt for langt.  Kanskje de "hårsåre" har litt rett ?

[/quote]

Uttaler du deg bare på grunnlag av media og forumet her? Har du noengang snakket med Zoran i virkeligheten? Eller fått dannet deg et ordentlig inntrykk av hvordan han er på PH-feltet på hjemmekamp eller på bortekamper forsovet. Har du ikkedet syns jeg det blir håpløst å uttale seg om en person som du ikke kjenner til utenom media

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 23:43
Endret: 14 sep 07, 23:45


Uttaler du deg bare på grunnlag av media og forumet her? Har du noengang snakket med Zoran i virkeligheten? Eller fått dannet deg et ordentlig inntrykk av hvordan han er på PH-feltet på hjemmekamp eller på bortekamper forsovet. Har du ikkedet syns jeg det blir håpløst å uttale seg om en person som du ikke kjenner til utenom media
[/quote]

Jeg er på alle hjemmekampene på p-tribunen og ser alle bortekampene på TV. Jeg har aldri snakket med Zoran, men faktisk tror jeg at jeg har en del grunnlag for å vurdere saken uansett, har nok fått med meg mye i media de siste dagene !

Forresten uttaler jeg meg ikke om personen, men om adferden hans slik det kommer fram i media, så håpløst å uttale seg synes jeg det ikke er. 

Det er i alle fall en del personer som kjenner ham som har uttalt seg negativt og det sier vel sitt, de har vel en grunn for det tror jeg.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 14 sep 07, 23:48
Endret: 14 sep 07, 23:52

Opprinnelig postet av schpa84
Uttaler du deg bare på grunnlag av media og forumet her? Har du noengang snakket med Zoran i virkeligheten? Eller fått dannet deg et ordentlig inntrykk av hvordan han er på PH-feltet på hjemmekamp eller på bortekamper forsovet. Har du ikkedet syns jeg det blir håpløst å uttale seg om en person som du ikke kjenner til utenom media

Har stor forståelse for at du virkelig prøver å overbevise enkelte, schpa84,

...dog blir dette som en evig kamp mot vindmøllene.

Lykke til !   

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 07, 00:26
Opprinnelig postet av Memyselfandi

Opprinnelig postet av keiko99
jeg støtter zorans innsats, mens hans leder stil kan skade enkelte ganger

Forklar hva du mener Keiko.!!

Du kaller Zoran for leder.? Skal du kritisere en leder må du som regel ha en saklig begrunnelse.......

Han er en frivillig som gir jernet for å få stemning på kampene, selvfølgelig står man da lagelig til for hugg,

Si hvorfor du hugger !?!???

jeg vil ikke legge ut alt for private ting.  Det jeg kan si er at når zoran var forsanger var han en leder og derfor sier jeg at som forsanger var han bra, men det var stilen hans som ikke passet. Det er ikke noe smart og være truende som en leder eller forsanger.

---------------------------

http://keiko99.net


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 15 sep 07, 00:31
Endret: 15 sep 07, 00:32

Opprinnelig postet av keiko99
(...) Det er ikke noe smart og være truende som en leder eller forsanger.

Oppfattet du virkelig han som truende, keiko99 ?

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...

www.tribunekultur.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 sep 07, 00:39
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av keiko99
(...) Det er ikke noe smart og være truende som en leder eller forsanger.

Oppfattet du virkelig han som truende, keiko99 ?

De 2 hadde en viss disputt på gamle Holmen viss jeg ikke husker feil.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 sep 07, 00:51
Endret: 15 sep 07, 00:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av keiko99
(...) Det er ikke noe smart og være truende som en leder eller forsanger.

Oppfattet du virkelig han som truende, keiko99 ?

De 2 hadde en viss disputt på gamle Holmen viss jeg ikke husker feil.

 

Det ble jo referert til en episode i en annen tråd, mener vitterligen at Keiko99 var den personen som Mr. P var noe vel utrivelig mot da ja... All ære til Keiko99 for at han fortsatt er på talefot med Mr. P, for det var ikke et vakkert skue...

Det er i alle fall et bevis på at Mr. P ikke alltid klarer å holde seg i skinnet når adrenalinet koker...

 

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 15 sep 07, 01:04
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av keiko99
(...) Det er ikke noe smart og være truende som en leder eller forsanger.

Oppfattet du virkelig han som truende, keiko99 ?

De 2 hadde en viss disputt på gamle Holmen viss jeg ikke husker feil.

 

Det ble jo referert til en episode i en annen tråd, mener vitterligen at Keiko99 var den personen som Mr. P var noe vel utrivelig mot da ja... All ære til Keiko99 for at han fortsatt er på talefot med Mr. P, for det var ikke et vakkert skue...

Det er i alle fall et bevis på at Mr. P ikke alltid klarer å holde seg i skinnet når adrenalinet koker...

 

Undertegnede forstår nå absolutt problematikken.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...

www.tribunekultur.com


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 sep 07, 01:09

Husker du opptrinnet forresten? Bare lurte, for de som var på stadion må jo ha fått det med seg... I alle fall mener jeg å huske at de fleste på PH-feltet reagerte på hendelsen...

 

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 15 sep 07, 01:17
Opprinnelig postet av KeJ

Husker du opptrinnet forresten? Bare lurte, for de som var på stadion må jo ha fått det med seg... I alle fall mener jeg å huske at de fleste på PH-feltet reagerte på hendelsen...

 

Nei, dessverre.

Har aldri vært vitne til noen form for slike hendelser.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...

www.tribunekultur.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 sep 07, 01:42
Opprinnelig postet av KeJ

Husker du opptrinnet forresten? Bare lurte, for de som var på stadion må jo ha fått det med seg... I alle fall mener jeg å huske at de fleste på PH-feltet reagerte på hendelsen...

 

Husker det veldig godt men jeg lar være å rippe opp i det.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 07, 07:52
en skulle dratt frem historiene slik at folk kanskje kunne skjønne at ikke alt var rosenrødt

---------------------------

http://keiko99.net


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 15 sep 07, 10:31
Opprinnelig postet av keiko99
en skulle dratt frem historiene slik at folk kanskje kunne skjønne at ikke alt var rosenrødt


Det er ikke sikkert alle hadde reagert på det

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 sep 07, 10:51

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av keiko99
en skulle dratt frem historiene slik at folk kanskje kunne skjønne at ikke alt var rosenrødt


Det er ikke sikkert alle hadde reagert på det

 

??? Tuller du? Dersom man ikke hadde reagert på en slik sak, ja da er man mer asfaltert fra nakken og opp en jeg trodde det var mulig...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 sep 07, 10:54

Opprinnelig postet av keiko99
en skulle dratt frem historiene slik at folk kanskje kunne skjønne at ikke alt var rosenrødt

 

Nei, de som har vært på stadion noen år husker episoden. Den var jo også omtalt her inne om jeg ikke husker feil...

Er ikke så vanskelig å forstå at majoriteten av de som har vist en ubetinget støtte til Zoran her inne, har en vel noen år igjen før de blir tøtt bak øra...

Nå skrev jeg majoriteten, ikke alle... (var selvsagt ment for provokatørene:-))

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f