Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Zoran

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 10 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 sep 07, 22:43

Kanskje media presser de?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 11 sep 07, 22:52
Opprinnelig postet av Patrioten

Kanskje media presser de?



Media presser de til hva?. Omgjøre de beslutninger som styre i ph og ffk har besluttet ang. utestenging??.Bare fordi noen medlemer av ph ikke er enig i dette og vil aksjonere på brann kampen?. Hvis de (styret) som har bestemt dette har dekning for det de har gjort (noe som hadde hvert rart vis de ikke hadde), trur jeg det er god reklame for ph og ffk.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 11 sep 07, 23:12
Jeg støtter laget mitt jeg 100%.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 07, 23:21
Har ikke Zoran trekt seg på grunn av truing av familie og arbeid ?? Slik la han det da frem tidlig i diskusjonen. Etterpå får vi høre om utestengelsen. Kommer Zoran tilbake hvis utestengelsen opphører ?? Da virker det på meg som at Zoran farer med løgn ang. truinga.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 23:22
Zoran blir nok aldri og se som forsanger igjen.. tror du?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 07, 23:25

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Zoran blir nok aldri og se som forsanger igjen.. tror du?

Det får tiden vise. Du skal ikke se bort i fra at PH-styret også må gå i vinter. Jeg synes styret ikke har vært noe bra i år.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 sep 07, 23:29
Har egentlig de hatt noe bra styre??

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 11 sep 07, 23:33
Opprinnelig postet av SirLion
Har egentlig de hatt noe bra styre??


Synes styre i ph har gjort det bra, det tror jeg mange andre gjør å, når man tenker på alle de som er medlem og ikke står på feltet. Det må jo være en grund til at de også melder seg inn?

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 12 sep 07, 07:10

Opprinnelig postet av HBL
Opprinnelig postet av SirLion
Har egentlig de hatt noe bra styre??


Synes styre i ph har gjort det bra, det tror jeg mange andre gjør å, når man tenker på alle de som er medlem og ikke står på feltet. Det må jo være en grund til at de også melder seg inn?

Ja, de har nok en grunn - desverre tror jeg nok at for en god del er grunnen til at de melder seg inn utelukkende billige billetter og andre fordeler

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 12 sep 07, 07:18
Har du tenkt på at noen kanskje liker å vise sin støtte? Jeg er medlem og står aldri på ph feltet, burde jeg melde meg ut da? Syns det er endel sinna folk her inne som burde tenke litt over hvordan de oppfører seg.

Når det gjelder Zoran så er han en god forsanger, men det gir han ingen rett til å kjefte på folk under kamp. Har han gjort noe som er ulovlig ifølge ph så er det greit han er bortvist. Uansett burde han få tale sin sak, alle har rett på en anke.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 07:48
Plankehaugen støtter klubben og laget uansett,prøver noen og ødelegge dette på søndag så tipper jeg at flertallet går dem imot.Er 100% sikker på at Plankehaugen lager kjempe trøkk på søndag,ingen ekte supportere som vil ødelegge for FFK,de har etter min mening ingen ting på stadion og gjøre hvis de da ikke er borte supportere

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 sep 07, 15:02
Opprinnelig postet av paco
Plankehaugen støtter klubben og laget uansett,prøver noen og ødelegge dette på søndag så tipper jeg at flertallet går dem imot.Er 100% sikker på at Plankehaugen lager kjempe trøkk på søndag,ingen ekte supportere som vil ødelegge for FFK,de har etter min mening ingen ting på stadion og gjøre hvis de da ikke er borte supportere

Trodde du var ekte Morgansupporter jeg. Ikke FFK.....

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 sep 07, 15:10
Opprinnelig postet av paco
Plankehaugen støtter klubben og laget uansett,prøver noen og ødelegge dette på søndag så tipper jeg at flertallet går dem imot.Er 100% sikker på at Plankehaugen lager kjempe trøkk på søndag,ingen ekte supportere som vil ødelegge for FFK,de har etter min mening ingen ting på stadion og gjøre hvis de da ikke er borte supportere


Enig med deg, Paco

---------------------------

Gashi!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 15:19
Endret: 13 sep 07, 09:34
Opprinnelig postet av T.Olsen
Enig med deg, Paco


en ting er sikkert og det er at de som skriver dritt om FFK og Plankehaugen her inne driter i lover og regler

Mod: Fjernet unødvendig sitering 1

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 sep 07, 15:42
Endret: 13 sep 07, 09:34
Opprinnelig postet av paco
en ting er sikkert og det er at de som skriver dritt om FFK og Plankehaugen her inne driter i lover og regler


Ja fordi er man uenig med ledelsen er man kriminell ikke sant? Eksakt hvilke lover er det disse tre andre personene har brutt? Og hvor i Norges lover står det at du ikke har lov til å fyre av nødbluss (i så fall er det mange, mange fler enn disse 4 som skal utestenges). Det er regler satt til et privat arransjement, og har ingenting med lover å gjøre......

Mod: Fjernet unødvendig sitering 2


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 16:20
Endret: 13 sep 07, 09:34
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Ja fordi er man uenig med ledelsen er man kriminell ikke sant? Eksakt hvilke lover er det disse tre andre personene har brutt? Og hvor i Norges lover står det at du ikke har lov til å fyre av nødbluss (i så fall er det mange, mange fler enn disse 4 som skal utestenges). Det er regler satt til et privat arransjement, og har ingenting med lover å gjøre......


Nei jeg håper virkelig dette er feil og at Zoran kan bevise det da han er en fin fyr

Mod: Fjernet unødvendig sitering 3

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 12 sep 07, 22:13
Vanskelig for å tro at eventuelle aksjoner (fra hvor mange egentlig? 20 knallharde ultras?) vil ha noen større innvirkning på medias dekning under Brann-kampen. I og med at også fire stk er utestengt fra Sør Arena, vil nok heller vinklingen være at styre og stell i norsk fotball tar tribuneulovligheter på alvor. Det er lite sympati for tribuneblussing i Norge. Tviler på at overskriften "FFK ULTRAS URETTFERDIG BEHANDLET" blir å se på mandag.

---------------------------

Any given sunday


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 sep 07, 08:56

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av paco
Plankehaugen støtter klubben og laget uansett,prøver noen og ødelegge dette på søndag så tipper jeg at flertallet går dem imot.Er 100% sikker på at Plankehaugen lager kjempe trøkk på søndag,ingen ekte supportere som vil ødelegge for FFK,de har etter min mening ingen ting på stadion og gjøre hvis de da ikke er borte supportere


Enig med deg, Paco

Enig med T.Olsen.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 10 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340