Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 64 3

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 11 sep 07, 13:40

Skulle gjerne likt å vite hva som er begrunnelsen for å utestenge Klokan.
Har jo sett hvordan temperamentet hans kan være, men har aldri sett ham gjøre noe som skal kunne kvalifisere til utestengelse. Det nærmeste må vel være den lille episoden hjemme mot Brann ifjor, men den saken er jo avsluttet og glemt for lenge siden.
Lurer litt nå :-/

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 sep 07, 13:42
Vet vi hvem dette er ?

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 11 sep 07, 13:49
Endret: 11 sep 07, 13:57
SV: 4 personer utestengt fra Fredikstad stadion i fremtiden
Vet vi hvem dette er ?

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009

 

Dersom du leser litt lenger fremme i tråden så ser du at den ene er Zoran.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 11 sep 07, 13:58

Ok. Kan ikke si jeg har lest det noe sted i denne tråden hvem som tente blusset. Men takk for info.

Da har han brutt en viktig regel, bluss i den vinden på Nadderud var farlig og noe han skulle unngått med en slik posisjon som han hadde. Synd, men sikkert fair.....

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 11 sep 07, 14:00
Opprinnelig postet av MA

Ok. Kan ikke si jeg har lest det noe sted i denne tråden hvem som tente blusset. Men takk for info.

Da har han brutt en viktig regel, bluss i den vinden på Nadderud var farlig og noe han skulle unngått med en slik posisjon som han hadde. Synd, men sikkert fair.....

 

RETTELSE:

Jeg mente ikke at Zoran har tent noe bluss om det var det du mente med, "vet vi hvem dette er". Det jeg mente er at Zoran er en av de utestengte, ref innlegg tidligere i tråden.


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 11 sep 07, 14:02
Tror du roter litt med hvem innlegg du svarer på nå Jambo????

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 sep 07, 14:06
Er vel litt tidlig å fordømme en utestengelse ingen ser ut til å vite årsaken til. Hvis det viser
seg å være Zoran, kunne han kommet og gitt sin side av saken...

Jeg har uansett full forståelse for at MA og PH ikke offentlig "henger ut" de utestengte. Det er
på en måte straff nok å bli utestengt om ikke hele norge skal få vite navn og hva de har gjort.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 sep 07, 14:08
Helt enig med Frode. Som Ulf Berg sier til NRK: de det gjelder skjønner det selv.

---------------------------

Ære være Plankebyen


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 sep 07, 14:13
Tviler på de utelater å skrive grunnen i ett personlig brev til de utestengte, som en kollega har lest.

Stinker av dette.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 sep 07, 14:09
For å skape forståelse hos oss andre, unngå spekulasjoner og for at utestengelsen skal ha en preventiv effekt, så ser jeg det helt klart som en fordel at klubben/PH går ut med en begrunnelse. Kan ikke se hvordan det er å "henge de ut".

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 sep 07, 14:14
Opprinnelig postet av Costanza
For å skape forståelse hos oss andre, unngå spekulasjoner og for at utestengelsen skal ha en preventiv effekt, så ser jeg det helt klart som en fordel at klubben/PH går ut med en begrunnelse. Kan ikke se hvordan det er å "henge de ut".


Hvis det de har gjort forklares, er det meget mulig folk skjønner hvem det er. Så istedenfor å forklare vagt og lage rom for falske mistanker og diskusjon, så gir de rette vedkommende en straff, og holder det internt. Synes det er helt riktig, selg om jeg selvsagt er nysgjerrig på hva som har foregått.

Edit: Diskusjone blir det vel uansett :-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 sep 07, 14:23
Hm. Hvis det er sant at Zoran er en av dem, syns jeg PH graver sin egen grav. Har ikke alltid vært enig i metodene hans for å få liv på tribunen, men har ikke sett noe som bør føre til utestengelse....  Ingen får forståelse for en utestengelse hvis det ikke opplyses hvorfor. Desuten hvis det skal fungere prevantivt, MÅ det opplyses hva som er gjort, ellers får det ingen effekt. Det blir det samme som å fenglse David Toska uten å oppgi grunnen...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 11 sep 07, 14:24
Spent på hvordan dette slår ut på tribunelivet mot Brann... Har vondt for å se at det skal komme noe godt ut av det her...

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 11 sep 07, 14:27
Endret: 11 sep 07, 14:28

Noen må jo kjenne disse folkene, så de klarer neppe å holde det så hemmelig. De fleste ville antagelig ikke skjønt hvem dette dreier seg om uansett med mindre man vet det likevel.

Er helt enig med Costaza. Dette blir bare et meningsløst utspill i mine øyne. Hvorfor skal FFK si noe om saken overhodet, når de ikke kan si noe det kunne hatt noen som helst konstruktiv interesse å vite?

Hvis noen hører noe synes jeg det er bare bra om de sier noe om hva som ligger bak, og hold gjerne kjeft om hvem.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 sep 07, 14:31
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Noen må jo kjenne disse folkene, så de klarer neppe å holde det så hemmelig. De fleste ville antagelig ikke skjønt hvem dette dreier seg om uansett med mindre man vet det likevel.

Er helt enig med Costaza. Dette blir bare et meningsløst utspill i mine øyne. Hvorfor skal FFK si noe om saken overhodet, når de ikke kan si noe det kunne hatt noen som helst konstruktiv interesse å vite?

Hvis noen hører noe synes jeg det er bare bra om de sier noe om hva som ligger bak, og hold gjerne kjeft om hvem.



Gjør det, men tenk litt personvern her :-)

Mulig utestengelsen er fortjent, mulig ikke, men offentlig uthenging har de sikkert ikke fortjent.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Tassen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 9

Lagt til: 11 sep 07, 14:34
Latterlig nå graver dere deres egen grav. Andre lags supporterskarer hadde endlig begynnte å få iværtfall LITT respekt for Plankehaugen. Endlig begynnte noe som nærmet seg tribunekultur, og stemmning i Fredrikstad. Men så sparker dere ut mannen som har gjort at dere har tatt steget opp, samt et par av de mest ivrige?

Her burde virkelig dere andre medlemer kreve at Styret i PH omgjør sin besluttning.

Vis ikke rykker dere 10 skritt tilbake, og kan konsentrere dere om å sette opp busser, og fore den jævla hesten deres med mat, istedenfor å være fotballsupportere.

---------------------------

Uoffisielle Lillestrøm


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 sep 07, 15:01

Opprinnelig postet av Tassen
Latterlig nå graver dere deres egen grav. Andre lags supporterskarer hadde endlig begynnte å få iværtfall LITT respekt for Plankehaugen. Endlig begynnte noe som nærmet seg tribunekultur, og stemmning i Fredrikstad. Men så sparker dere ut mannen som har gjort at dere har tatt steget opp, samt et par av de mest ivrige?

Her burde virkelig dere andre medlemer kreve at Styret i PH omgjør sin besluttning.

Vis ikke rykker dere 10 skritt tilbake, og kan konsentrere dere om å sette opp busser, og fore den jævla hesten deres med mat, istedenfor å være fotballsupportere.

 

hehe, om vi blir respektert av en lsk supporter er egentlig knekkende likegyldig for min del, ihvertfall en fra "uoffisielle lillestrøm" .

 

ord til saken:

 

Skuffende av PH/Klubben å ikke si noe om hvorfor, det vil unngå spekulasjoner om de går ut med en liten begrunnelse. Og er det ting i lovverket til PH eller FFK som er brutt, så er det vel bare å skrive det...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 11 sep 07, 14:38
Opprinnelig postet av Frode
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Noen må jo kjenne disse folkene, så de klarer neppe å holde det så hemmelig. De fleste ville antagelig ikke skjønt hvem dette dreier seg om uansett med mindre man vet det likevel.

Er helt enig med Costaza. Dette blir bare et meningsløst utspill i mine øyne. Hvorfor skal FFK si noe om saken overhodet, når de ikke kan si noe det kunne hatt noen som helst konstruktiv interesse å vite?

Hvis noen hører noe synes jeg det er bare bra om de sier noe om hva som ligger bak, og hold gjerne kjeft om hvem.



Gjør det, men tenk litt personvern her :-)

Mulig utestengelsen er fortjent, mulig ikke, men offentlig uthenging har de sikkert ikke fortjent.

 

 

Frode: Er du ikke enig i at det er litt vanskelig å vite hva som ikke kan aksepteres når man ikke vet hva som er gjort??

Like fullt som det er vanskelig å vite hvilke elementer som er uønsket, når man ikke kan si hvilke "elementer" det dreier seg om?

Når Morgan i VG uttaler at han ikke ønsker å si noe om saken, og ikke om det er snakk om casuals, men at han håper det er preventivt og viser at slike elementer er uønsket, da er det litt vanskelig å ta stilling til ting.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 64 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340