Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 53 av 59 53

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 sep 07, 00:14
Opprinnelig postet av Vlad
Mener ikke her å være frekk,men vil gjerne ha svar eller en kort redegjørelse for hva som er gjort for å bli utestengt slik disse 4 har.

Du kan lese min redegjørelse på side 88 i denne tråden. Les gjerne også bønnas svar på siden etter.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 22 sep 07, 10:46

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Vlad
Mener ikke her å være frekk,men vil gjerne ha svar eller en kort redegjørelse for hva som er gjort for å bli utestengt slik disse 4 har.

Du kan lese min redegjørelse på side 88 i denne tråden. Les gjerne også bønnas svar på siden etter.

Takk skal du ha Holters!!

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 11:19
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Liraren
BLussing på tribunen er ikke en forbrytelse som er så alvorlig at det skal bli 1.5 års utestengelse!

Enig, men de som gjør det bør betale boten klubben får og være utestengt til det er gjort. Bruker vel å bli 10-20 tusen i bot?



du er virkelig så dum som jeg forestilte meg... hehe..lol..

---------------------------

Hiv styret!!!!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 11:20
Opprinnelig postet av MA
Opprinnelig postet av schpa84
Asgeir:

Opfordrer deg til å stille på generalforsamlingen. Jeg og flere skal det. Denne saken må få konsekvenser, hvis PH skal kunne gå ut av dette med hevet hode
  Husk at en generalforsamling kun omfatter saker som har blitt meldt inn til styret innen fristen for dette, og at man må være 18 år for å ha stemmerett.


Eh, ja, da har vel tydeligvis ikke du stemmerett der. Synd for deg det

---------------------------

Hiv styret!!!!


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 22 sep 07, 11:39

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av MA
Opprinnelig postet av schpa84
Asgeir:

Opfordrer deg til å stille på generalforsamlingen. Jeg og flere skal det. Denne saken må få konsekvenser, hvis PH skal kunne gå ut av dette med hevet hode
  Husk at en generalforsamling kun omfatter saker som har blitt meldt inn til styret innen fristen for dette, og at man må være 18 år for å ha stemmerett.


Eh, ja, da har vel tydeligvis ikke du stemmerett der. Synd for deg det

???? Hvis det var meg du mente så har jeg nok det.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre......


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 22 sep 07, 11:46
Opprinnelig postet av HotDream
Ja og det ser ut som om "noens" aksjon for utmelding av PH er en ubetinget suksess

Sitat fra 21.09.2007: "-Vi har passert 4100 medlemmer, og nye kommer til hver eneste dag. Dette er moro -vi gleder oss til en hektisk høst, avslutter Plankehaugens talsmann."



Haha, ikke drit deg ut. Så flott med 4100 medlemmer, 1 million på bok, og 200 syngende på tribunen?

Dessuten er det lite skittent triks fra gammern, litt merkelig at han sier dette nå eller?

Opprinnelig postet av Vlad

Kjenner for dårlig til denne saken og er ikke engasjert i den ene eller andre grupperinga. Ser derimot at det brukes endel avatarer hos Ultras gutta eller hva dere kaller dere (BRH?) som er klar flørting med Bråk på tribunene.


Flørting med bråk på tribunene? Vennligst utdyp godt.

Opprinnelig postet av Vlad

karen på avataren til kjeksmannen ligner på han chelsea supporteren som ble filmet undercover av BBC noen år tilbake. er det han kjeksemann ?? 


Hoho! Her er vi på viddene! Har mannen virkelig Jason Marriner i sin avatar? Dette bør bli tatt opp med moderatorene, dette kan vi virkelig ikke finne oss i.

     Her var det mye likheter ja.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 11:53
Men hvorfor kommer du med en uttalelse om at man ma være 18 år for å ha stemmerett da? Hørtes ut som om du var bekymret for at du ikke fikk stemme

---------------------------

Hiv styret!!!!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 sep 07, 14:28

Opprinnelig postet av schpa84
Men hvorfor kommer du med en uttalelse om at man ma være 18 år for å ha stemmerett da? Hørtes ut som om du var bekymret for at du ikke fikk stemme

Hvis jeg skal gjette på hvorfor så må det være på grunn av at han tror du er like gammel som det du framstår som her inne, ca fjorten... Ser forresten at du kaller meg dum. Det er et veldig intelligent innlegg i en diskusjon. Sitter du i glasshus tro? Da bør du ikke kaste stein.


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 22 sep 07, 17:18

Opprinnelig postet av schpa84
Men hvorfor kommer du med en uttalelse om at man ma være 18 år for å ha stemmerett da? Hørtes ut som om du var bekymret for at du ikke fikk stemme

Det var bare en opplysning til alle som ikke er 18 år her inne, og en oppfordring til alle over 18 år til å bruke stemmen sin på neste generalforsamling. Ikke bare klage uten å gjøre noe for det sjøl.....

Tror vel ikke denne saken om utestengelsen er noe generalforsamlingssak, og jeg vet ikke hvor mange år det nåværende styret skal sitte eller om det er valg hvert år?

Jeg syns forøvrig at du hisser deg unødvendig opp i mange saker her inne, og har veldig "spisse" formuleringer og "piggene" ute på omtrent alt som blir skrevet.

Helt unødvendig...... Å jada, jeg er nok over 18 år, og blir å se på neste generalforsamling for å stemme det nåværende styret videre

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre......


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 22 sep 07, 18:48
Endret: 22 sep 07, 18:52
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av HotDream
Ja og det ser ut som om "noens" aksjon for utmelding av PH er en ubetinget suksess

Sitat fra 21.09.2007: "-Vi har passert 4100 medlemmer, og nye kommer til hver eneste dag. Dette er moro -vi gleder oss til en hektisk høst, avslutter Plankehaugens talsmann."



Haha, ikke drit deg ut. Så flott med 4100 medlemmer, 1 million på bok, og 200 syngende på tribunen?

Dessuten er det lite skittent triks fra gammern, litt merkelig at han sier dette nå eller?

Opprinnelig postet av Vlad

Kjenner for dårlig til denne saken og er ikke engasjert i den ene eller andre grupperinga. Ser derimot at det brukes endel avatarer hos Ultras gutta eller hva dere kaller dere (BRH?) som er klar flørting med Bråk på tribunene.


Flørting med bråk på tribunene? Vennligst utdyp godt.

Opprinnelig postet av Vlad

karen på avataren til kjeksmannen ligner på han chelsea supporteren som ble filmet undercover av BBC noen år tilbake. er det han kjeksemann ?? 


Hoho! Her er vi på viddene! Har mannen virkelig Jason Marriner i sin avatar? Dette bør bli tatt opp med moderatorene, dette kan vi virkelig ikke finne oss i.

     Her var det mye likheter ja.

Nei kanskje ikke,men forklarte jo kjeksemannen at det bare var første tanken som falt meg inn når jeg så bilde. Virket ikke støtt av det han.Og du sammenligner et bilde av vår kar i bar overkropp og barhodet med jason M i høghalset jakke og med caps.

Har ingen interesse å ta opp avatarer med moderatorene jeg. kan gjerne ha en hårete gubb-pung som bilde for min del.

Har bare reg. avatarer med vel mye klatring på gjerder og lyskjør som neppe er lov på denne siden av tyrkia.kun derfor jeg spør.

Siden dere godt kjenner til marriner og co. tåler dere å bli spurt om det er sang og effekter dere ønsker større og hardere fokus på eller om det klør litt i knokene også.. ser at holters skriver at det ikke har vært noe av det på kamper,så tar det som svar godt nok.. Siden casuals miljøer har etablert seg i Noreg er det bare et spørsmål fra meg. Har dog fått svar av kjeksemannen via intervjuet hans i fredrikstad blad og Holters godt nok. Og de svarer uten kjekkastendenser.

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 22 sep 07, 18:55
Opprinnelig postet av schpa84

du er virkelig så dum som jeg forestilte meg... hehe..lol..


Var det ikke en slik uttalelse fra meg du reagerte så kraftig på og synes jeg var barnslig og usaklig.

Dette sa du da:

Opprinnelig postet av schpa84

oG IKKE KOM MED USAKLIGHETER SOM: ER DU HELT STOKK TETT I HODET DITT? DU VIRKER IKKE SÆRLIG MODEN NÅR DU KOMMER MED SLIKE UTSAGN


Å møte seg selv i døren kalles vel dette.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 22 sep 07, 19:34
selv skulle jeg øsnek det var casuals i byen vår. Selvom jeg ALDRI kunne tenkt meg og være en selv ganske enkelt fordi jeg vet jeg får grisejuling uansett:P! Casuals passer på byen. Gjør så folk ikke tar seg til rette. Føler vi trenger det:) MEn når det er sagt er det ikke så viktig at vi får casuals. Bare bryr meg ikke om det blir utviklet et miljø!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 sep 07, 20:23
Etter hva jeg har hørt rykter om så har det vært et slagsmål oppgjør i gamlebyen mot lillestrøm folk, stemmer dette?

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 22 sep 07, 20:43
Endret: 22 sep 07, 20:43
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av schpa84

du er virkelig så dum som jeg forestilte meg... hehe..lol..


Var det ikke en slik uttalelse fra meg du reagerte så kraftig på og synes jeg var barnslig og usaklig.

Dette sa du da:

Opprinnelig postet av schpa84

oG IKKE KOM MED USAKLIGHETER SOM: ER DU HELT STOKK TETT I HODET DITT? DU VIRKER IKKE SÆRLIG MODEN NÅR DU KOMMER MED SLIKE UTSAGN


Å møte seg selv i døren kalles vel dette.


hehe, det meste den dama har sagt er jo usakelig fra ende til annen. Minner meg om en bestemt hval i sine glansdager. Selvom han er et prakteksemplar av en forumbruker nå :)

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 22:15
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av schpa84
Men hvorfor kommer du med en uttalelse om at man ma være 18 år for å ha stemmerett da? Hørtes ut som om du var bekymret for at du ikke fikk stemme

Hvis jeg skal gjette på hvorfor så må det være på grunn av at han tror du er like gammel som det du framstår som her inne, ca fjorten... Ser forresten at du kaller meg dum. Det er et veldig intelligent innlegg i en diskusjon. Sitter du i glasshus tro? Da bør du ikke kaste stein.



Hmmm, utrolig modent av deg og, men lar det passere. Jeg gjør meg hverfall opp egne meninger basert på egne erfaringer, ikke diktert av klubbledelsen eller PHs styre.

---------------------------

Hiv styret!!!!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 22:19
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av schpa84

du er virkelig så dum som jeg forestilte meg... hehe..lol..


Var det ikke en slik uttalelse fra meg du reagerte så kraftig på og synes jeg var barnslig og usaklig.

Dette sa du da:

Opprinnelig postet av schpa84

oG IKKE KOM MED USAKLIGHETER SOM: ER DU HELT STOKK TETT I HODET DITT? DU VIRKER IKKE SÆRLIG MODEN NÅR DU KOMMER MED SLIKE UTSAGN


Å møte seg selv i døren kalles vel dette.


hehe, det meste den dama har sagt er jo usakelig fra ende til annen. Minner meg om en bestemt hval i sine glansdager. Selvom han er et prakteksemplar av en forumbruker nå :)


Hmmm, du kommer jo med slike utalelser selv, så hvorfor skulle det være verre når jeg gjør det. er kanskje ikke så rart i når man hele tiden må tåle drittkasting fordi man forsvarer noen som hele tiden blir hetset og må tåle dritt? Men det ligger vel i menneskets natur å angripe de som er annerledes og tenker annerledes. De kan vel utgjøre en trussel hvis de får utvikle sine talenter og engasjement?

---------------------------

Hiv styret!!!!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 22:26
Opprinnelig postet av MA

Opprinnelig postet av schpa84
Men hvorfor kommer du med en uttalelse om at man ma være 18 år for å ha stemmerett da? Hørtes ut som om du var bekymret for at du ikke fikk stemme

Det var bare en opplysning til alle som ikke er 18 år her inne, og en oppfordring til alle over 18 år til å bruke stemmen sin på neste generalforsamling. Ikke bare klage uten å gjøre noe for det sjøl.....

Tror vel ikke denne saken om utestengelsen er noe generalforsamlingssak, og jeg vet ikke hvor mange år det nåværende styret skal sitte eller om det er valg hvert år?

Jeg syns forøvrig at du hisser deg unødvendig opp i mange saker her inne, og har veldig "spisse" formuleringer og "piggene" ute på omtrent alt som blir skrevet.

Helt unødvendig...... Å jada, jeg er nok over 18 år, og blir å se på neste generalforsamling for å stemme det nåværende styret videre



Ok, den er grei den. Er ikke alle tråder jeg gjør det i, men denne tråden har jeg vel en viss tendens til det fordi den engasjerer meg, og der engasjementet er finnes også følelser. Akkurat som jeg har sterke følelser for FFK:LIDENSKAP. Derfor kan følelsene lett ta overhånd, men jeg står for det, selv om jeg lett kan hisse meg opp.

Blir da spesiellt provosert når mennesker er så trangsynte, forutintatte og så redde for noe nytt, og på bakgrunn av dette hetser sine egne supportere.

---------------------------

Hiv styret!!!!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 22 sep 07, 23:38
Drittkasting? Du har jo selv skrevet tidligere at en person er "like dum som du forstilte deg".

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 23:41
Opprinnelig postet av pølse
Drittkasting? Du har jo selv skrevet tidligere at en person er "like dum som du forstilte deg".


Hvis du tar deg tid til å lese innlegget over så ser du at jeg forklarer det. Når man blir provosert kan man komme med usakligheter

---------------------------

Hiv styret!!!!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 23 sep 07, 00:55
Nå bør enkelte personer ta seg selv i nakken og diskutere sak. Drittkasting forumbrukere imellom kan dere ta over PM eller på MSN, for det dere holder på med her er forsøpling av en tråd.

---------------------------

Burn in hell, por favore..



Flat Trådet Nøstet
Side 53 av 59 53

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f