Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 52 av 59 52

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 21 sep 07, 13:25
Opprinnelig postet av schpa84
Asgeir:

Opfordrer deg til å stille på generalforsamlingen. Jeg og flere skal det. Denne saken må få konsekvenser, hvis PH skal kunne gå ut av dette med hevet hode
  Husk at en generalforsamling kun omfatter saker som har blitt meldt inn til styret innen fristen for dette, og at man må være 18 år for å ha stemmerett.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 sep 07, 13:51

Da krenke og skrenke begge er to selvstendige ord i det norske språk, kan jeg opplyse om at det heter ærekrenking. Forøvrig går ytringsfrihet og injuriesøksmål hånd i hånd.

 

Begynner smått om senn å demre for meg at saken vedrørende utestengelsen har ukjente sider, ser derfor ikke noe poeng for min egen del å diskutere denne saken mer. Men dere får holde på så lenge dere andre.

---------------------------

-Elsker alle-


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 sep 07, 14:46

Opprinnelig postet av schpa84
Holters:

Du skal alltid kverulere og tro at du er "Gudfaren" her inne på forumet. Vær så snill, spar meg!

 

Hmm, mulig jeg har glemt en eller annen ting, men uten Holters med venner hadde vel neppe denne siden eksistert...

Ellers synes jeg utsagnet faller for egen urimelighet...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 sep 07, 16:30

Opprinnelig postet av Liraren
BLussing på tribunen er ikke en forbrytelse som er så alvorlig at det skal bli 1.5 års utestengelse!

Enig, men de som gjør det bør betale boten klubben får og være utestengt til det er gjort. Bruker vel å bli 10-20 tusen i bot?


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 21 sep 07, 16:45
Endret: 21 sep 07, 17:13

Med bakgrunn i klubbens utestengelser, så tror undertegnede definitivt at advokatstanden i bl.a. Fredrikstad går særdeles lyse tider i møte. Dette blir jo så til de grader å betrakte som advokatmat...

Anmoder de berørte parter om å gå nøye igjennom sin innboforsikring med tanke på eventuell juridisk bistand som privatperson.

Edit:

Eventuelt foreldrenes innboforsikring hvis man er "hjemmeboende".

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 sep 07, 17:39

Opprinnelig postet av schpa84
Asgeir:

Opfordrer deg til å stille på generalforsamlingen. Jeg og flere skal det. Denne saken må få konsekvenser, hvis PH skal kunne gå ut av dette med hevet hode

Ja og det ser ut som om "noens" aksjon for utmelding av PH er en ubetinget suksess

Sitat fra 21.09.2007: "-Vi har passert 4100 medlemmer, og nye kommer til hver eneste dag. Dette er moro -vi gleder oss til en hektisk høst, avslutter Plankehaugens talsmann."


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 21 sep 07, 17:48
Opprinnelig postet av HotDream
Ja og det ser ut som om "noens" aksjon for utmelding av PH er en ubetinget suksess

Sitat fra 21.09.2007: "-Vi har passert 4100 medlemmer, og nye kommer til hver eneste dag. Dette er moro -vi gleder oss til en hektisk høst, avslutter Plankehaugens talsmann."

 

Har du i det hele tatt fundert over hvorfor han sier nettopp dette akkurat nå, HotDream ?

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 21 sep 07, 18:02
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av schpa84
Asgeir:

Opfordrer deg til å stille på generalforsamlingen. Jeg og flere skal det. Denne saken må få konsekvenser, hvis PH skal kunne gå ut av dette med hevet hode

Ja og det ser ut som om "noens" aksjon for utmelding av PH er en ubetinget suksess

Sitat fra 21.09.2007: "-Vi har passert 4100 medlemmer, og nye kommer til hver eneste dag. Dette er moro -vi gleder oss til en hektisk høst, avslutter Plankehaugens talsmann."



Det hjelper jo ikke med 4100 medlemmer om bare 200 synger. Plankehaugen er egentlig ikke en supporterklubb, det er mer som fylleutgaven av Kiwanis.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 sep 07, 18:16

Folk som er bitre over denne saken kan vel holde seg for gode til å slenge dritt om plankehaugen. Jeg sikter ikke til noen spesielle her, men vær litt ærlige med dere selv da. Mye av den kritikken som har kommet nå hjelper ikke akkurat PH å utvikle seg. Om man ikke ønsker PH noe godt så trenger man vel ikke å komme inn på forumet og slenge dritt om supporterklubben til FFK.

Jeg synes PH laget kjempegod stemning mot Brann, og jeg er rimelig sikker på at minst halvparten av dem sang, om enn ikke under hele kampen. Dessuten var store deler av hovedtribuna med!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 21 sep 07, 18:25
Endret: 21 sep 07, 18:31

Plankehaugen sluttet å eksistere som supporterklubb den dagen man "dolket" sine egne i ryggen.

Så enkelt er det for undertegnede.

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 sep 07, 18:47
Opprinnelig postet av Radoslaw

Har du i det hele tatt fundert over hvorfor han sier nettopp dette akkurat nå, HotDream ?

Nei, egentlig ikke da lignende uttalelser har kommet med jevne mellomrom opp gjennom de siste åra når medlemstallet har økt. Lå det noe spesiellt bak de uttalelsene også? Og poenget er vel at om noen få melder seg ut så øker tydligvis medlemstallet. Kanskje det er et tegn fra "grasrota" om at PH har respekt hos den jevne mannen i gata?
Noen vil jo alltid være missfornøyd med ting i en stor organisasjon. De har da muligheten til å jobbe for egne syn innenfor organisasjonen eller forsvinne. Enkelt?


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 21 sep 07, 19:01
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Radoslaw

Har du i det hele tatt fundert over hvorfor han sier nettopp dette akkurat nå, HotDream ?

Nei, egentlig ikke da lignende uttalelser har kommet med jevne mellomrom opp gjennom de siste åra når medlemstallet har økt. Lå det noe spesiellt bak de uttalelsene også? Og poenget er vel at om noen få melder seg ut så øker tydligvis medlemstallet. Kanskje det er et tegn fra "grasrota" om at PH har respekt hos den jevne mannen i gata?
Noen vil jo alltid være missfornøyd med ting i en stor organisasjon. De har da muligheten til å jobbe for egne syn innenfor organisasjonen eller forsvinne. Enkelt?

Definitivt enkelt i dette tilfellet.

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 21 sep 07, 19:08

Opprinnelig postet av SirLion
HVORFOR drar vi inn Morgan saken i denne saken her?? Har den noe med å gjøre med at 4 personer er utestengt fra stadion?? Synes vi bør holde oss til tema og ta Morgan saken i den andre tråden...

Vel, i brevet fra FFK står det at de har utestengt meg "på bakgrunn av styrevedtak i Plankehaugen", mens det i brevet fra PH heter at "vedtaket er fattet etter Plankehaugens vedtekter §7: Medlemmer som bryter Plankehaugens vedtekter og/eller på annen måte bidrar til å skade FFK/Plankehaugens omdømme, kan ekskluderes av styret"

Da synes jeg dette absolutt angår debatten, i og med at grunnen til eksklusjonen er at jeg angivelig skal ha skadet klubbens/PH`s omdømme. For hva vil dere karakterisere det som når direktøren selv blir tiltalt i en alvorlig forfalskningssak?? Har ikke han med dette skadet FFK`s omdømme i langt større grad enn meg og de tre andre til sammen??

Jeg ble kastet ut for noe selv politimannen på stedet sa ikke ville få noen reaksjon fra deres side, mens "sjefen selv" risikerer en streng ubetinget fengselsstraff, men får fornyet tillit i sjefsstolen. Hva er logikken bak dette? Det er virkelig forskjell på kong Salomo og Jørgen hattemaker

Litt kuriosa: Jeg mottok i går mail nr 3 fra Morgan Andersen etter å ha etterlyst noen svar. For de som er interessert svarer han følgende:

"Hei Anders. Jeg takker for di e-post. Jeg opplever ikke at mitt svar var
arrogant, det var i så fall ikke meningen. Når du føler du blir angrepet over
grensen, noe jeg følte her, så forbeholdt jeg meg retten til ikke å svare
videre. Jeg ønsker deg lykke til også. Ha en fin dag.

Med vennlig hilsen / Best Regards
Morgan Andersen"

Jeg sitter altså fortsatt med akkurat de samme spørsmålene jeg hadde for en uke siden

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5415

Lagt til: 21 sep 07, 19:19
Endret: 21 sep 07, 19:25
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Da synes jeg dette absolutt angår debatten, i og med at grunnen til eksklusjonen er at jeg angivelig skal ha skadet klubbens/PH`s omdømme. For hva vil dere karakterisere det som når direktøren selv blir tiltalt i en alvorlig forfalskningssak?? Har ikke han med dette skadet FFK`s omdømme i langt større grad enn meg og de tre andre til sammen??

Jeg ble kastet ut for noe selv politimannen på stedet sa ikke ville få noen reaksjon fra deres side, mens "sjefen selv" risikerer en streng ubetinget fengselsstraff, men får fornyet tillit i sjefsstolen. Hva er logikken bak dette? Det er virkelig forskjell på kong Salomo og Jørgen hattemaker



At Morgan var under etterforskning og risikerte tiltale, var noe styret i FFK ASA var klar over når de ansatte ham. Det er ikke noe Morgan har gjort under den tiden han har vært i FFK. Morgan har derfor ikke gjort noe for å skade FFKs omdømme. (Man kan vel argumentere for at styret har skadet FFKs omdømme ved å ansette Morgan, men det er ingen som skriker om at de skal ekskluderes). Derfor syns jeg ikke siktelsen mot Morgan har noe med denne saken å gjøre.

Syns uansett straffen du har fått er altfor streng, selv om en reaksjon kan forsvares. At de i tillegg viser deg bort fra stadion på bakgrunn av et styrevedtak i Plankehaugen hvor du ikke får forsvare deg på forhånd syns jeg også smaker ganske så flaut.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 sep 07, 19:24

Du kjeksen.

 

Du må skille sak og person.

Hva MA har gjort tidligere er urelevant for ansettelsesforholdet inntil han er dømt. Den dagen han evt dømmes mister han jobben i FFK, det ligger i kortene og er helt normalt. Derimot er det intet krav om at han skal suspenderes inntil saken er ferdigbehandlet. Dessuten, MA jobbet for Lyn da overtrampet skal ha funnet sted...

 

I ditt tilfelle tørr jeg påstå at du har utført en handling som har satt klubben og supporterklubbens anseelse i fare. Det du gjorde skulle vært ugjort, straffen er i mine øyne for hard, jeg syns du kunne sluppet unna med å være utestengt fra Stadion ut sesongen... Hva medlemskap i PH angår så hadde samme reaksjon vært ok, men nå er jo du en BRH, og ønsker vel uansett å distansere deg fra PH, så da er vel det greit?

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 21 sep 07, 19:29

Opprinnelig postet av Rey
At Morgan var under etterforskning og risikerte tiltale, var noe styret i FFK ASA var klar over når de ansatte ham. Det er ikke noe Morgan har gjort under den tiden han har vært i FFK. Morgan har derfor ikke gjort noe for å skade FFKs omdømme. (Man kan vel argumentere for at styret har skadet FFKs omdømme ved å ansette Morgan, men det er ingen som skriker om at de skal ekskluderes). Derfor syns jeg ikke siktelsen mot Morgan har noe med denne saken å gjøre.

Syns uansett straffen du har fått er altfor streng, selv om en reaksjon kan forsvares. At de i tillegg viser deg bort fra stadion på bakgrunn av et styrevedtak i Plankehaugen syns jeg også smaker litt flaut.

Forsåvidt korrekt det, men det er som FFK-direktør og ikke Lyn-direktør han nå evnt "skader klubbens omdømme" i media om dagen. Men enig med deg at styret visste jo om denne saken da de ansatte ham.. Men er dermed den eventuelle skaden på FFK`s omdømme noe mindre av den grunn?

Uansett, enig med deg med tanke på dette med vedtaket. Jeg må si jeg reagerte litt da jeg så begrunnelsen fra FFK - og det var også ett av flere spørsmål jeg hadde håpet Morgan ville svare på: "Siden når begynte FFK som klubb å ta sine beslutninger på bakgrunn av vedtak i "supporter"klubben?? Tror nok neppe dette er vanlig prosedyre rundt om..

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 sep 07, 20:10
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg synes PH laget kjempegod stemning mot Brann, og jeg er rimelig sikker på at minst halvparten av dem sang, om enn ikke under hele kampen. Dessuten var store deler av hovedtribuna med!

Dette er ikke sant. Slut å jug.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 21 sep 07, 21:21
Endret: 21 sep 07, 21:37

Kjenner for dårlig til denne saken og er ikke engasjert i den ene eller andre grupperinga. Ser derimot at det brukes endel avatarer hos Ultras gutta eller hva dere kaller dere (BRH?) som er klar flørting med Bråk på tribunene.

karen på avataren til kjeksmannen ligner på han chelsea supporteren som ble filmet undercover av BBC noen år tilbake. er det han kjeksemann ?? 

Er "liv" på fotballkamp sang og effekter av div slag eller er det mer testosterone innslag dere går for ?  

Mener ikke her å være frekk,men vil gjerne ha svar eller en kort redegjørelse for hva som er gjort for å bli utestengt slik disse 4 har.

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 21 sep 07, 21:41
Opprinnelig postet av Vlad

Kjenner for dårlig til denne saken og er ikke engasjert i den ene eller andre grupperinga. Ser derimot at det brukes endel avatarer hos Ultras gutta eller hva dere kaller dere (BRH?) som er klar flørting med Bråk på tribunen og type deilig å slåss med politi. Gir sikkert et adrenalin kick det,men da må man tåle at man behandles som bråkmakere.

karen på avataren til kjeksmannen ligner på han chelsea supporteren som ble filmet undercover av BBC noen år tilbake. er det han kjeksemann ?? Som sagt bare lurer om de som er de hissigste zoran forsvarere her er litt freaks etter slåssing og blod og riots, eller bare synging og slik type liv på tribunen dere er etter??

Mener ikke her å være frekk,men vil gjerne ha svar eller en kort redegjørelse for hva som er gjort for å bli utestengt slik disse 4 har.

Hmmm, tror du får lese litt tidligere i denne tråden da, men for å snakke for meg selv TROR jeg (da jeg ikke får noe svar fra Morgan Andersen) at min utestengelse er grunnet bruk av bluss på Nadderud - bluss vi fikk tillatelse av en vakt til å bruke. Les evnt intervju med meg her:

http://www.f-b.no/article/20070912/FFK/70912004

 

Forøvrig regner jeg med du sikter til Jason Marriner fra Chelsea Headhunters når du kommenterer min avatar..? Selv om jeg faktisk har møtt ham og vi har et par felles kjente, har jeg aldri hørt at jeg ligner på ham før , ha ha.. Bildet er rett og slett av meg selv! Er det godkjent, Vlad??

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 21 sep 07, 22:08
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Opprinnelig postet av Vlad

Kjenner for dårlig til denne saken og er ikke engasjert i den ene eller andre grupperinga. Ser derimot at det brukes endel avatarer hos Ultras gutta eller hva dere kaller dere (BRH?) som er klar flørting med Bråk på tribunen og type deilig å slåss med politi. Gir sikkert et adrenalin kick det,men da må man tåle at man behandles som bråkmakere.

karen på avataren til kjeksmannen ligner på han chelsea supporteren som ble filmet undercover av BBC noen år tilbake. er det han kjeksemann ?? Som sagt bare lurer om de som er de hissigste zoran forsvarere her er litt freaks etter slåssing og blod og riots, eller bare synging og slik type liv på tribunen dere er etter??

Mener ikke her å være frekk,men vil gjerne ha svar eller en kort redegjørelse for hva som er gjort for å bli utestengt slik disse 4 har.

Hmmm, tror du får lese litt tidligere i denne tråden da, men for å snakke for meg selv TROR jeg (da jeg ikke får noe svar fra Morgan Andersen) at min utestengelse er grunnet bruk av bluss på Nadderud - bluss vi fikk tillatelse av en vakt til å bruke. Les evnt intervju med meg her:

http://www.f-b.no/article/20070912/FFK/70912004

 

Forøvrig regner jeg med du sikter til Jason Marriner fra Chelsea Headhunters når du kommenterer min avatar..? Selv om jeg faktisk har møtt ham og vi har et par felles kjente, har jeg aldri hørt at jeg ligner på ham før , ha ha.. Bildet er rett og slett av meg selv! Er det godkjent, Vlad??

Takk for svar og det er godkjent ja .skal lese gjennom intervju. Var han karen jeg tenkte på ja.Husker ikke helt utseende,men det var det første som slo meg ihvertfall

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem



Flat Trådet Nøstet
Side 52 av 59 52

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340