Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 49 av 59 49

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 sep 07, 13:30

Opprinnelig postet av schpa84

Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til. Det er utrolig mange som har mistet all RESPEKT for PH nå og jeg ser frem imot at en ny supporterklubb dannes...

 

En liten digresjon: Hva har disse som har mistet respekten gjort for å fortjene respekt tilbake?

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 sep 07, 13:32
Endret: 20 sep 07, 13:32
du sletter for mye....

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 20 sep 07, 13:34

Opprinnelig postet av KeJ
du sletter for mye....

ok, da overlater jeg slette-jobben til moderator...he..he..

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 20 sep 07, 13:43
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av schpa84

Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til. Det er utrolig mange som har mistet all RESPEKT for PH nå og jeg ser frem imot at en ny supporterklubb dannes...

 

En liten digresjon: Hva har disse som har mistet respekten gjort for å fortjene respekt tilbake?



Kan ikke se at de ikke har fortjent å få respekt, da de faktisk bidrar utrolig mye til tribunelivet. Har lagt merke til når de har vært borte kan du si. Jeg syns de fortjener alle i PHs respekt for den innstatsen dee gjør under kamp. Syns de er gode eksempler for hvordan man skal støtte laget sitt under kamp.

Og kommer med det samme spørsmålet som du stillte meg. Hva har PHs styre gjørt for å fortjene min eller andres RESPEKT?

---------------------------

Hiv styret!!!!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 sep 07, 13:47
Resspekkt!

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 sep 07, 14:18

Opprinnelig postet av schpa84
Kan ikke se at de ikke har fortjent å få respekt, da de faktisk bidrar utrolig mye til tribunelivet. Har lagt merke til når de har vært borte kan du si. Jeg syns de fortjener alle i PHs respekt for den innstatsen dee gjør under kamp. Syns de er gode eksempler for hvordan man skal støtte laget sitt under kamp.

Og kommer med det samme spørsmålet som du stillte meg. Hva har PHs styre gjørt for å fortjene min eller andres RESPEKT?

Det er forskjell på å respektere noen for handlinger og det at man respekterer personen om du skjønner.

Jeg har intet i mot de som ønsker å bidra på tribunen, skape liv og synge seg gjennom hver kamp, 90 minutter til fulle. Det jeg dog sliter med å respektere er det faktumet at enkeltindivider har problemer med å innrette seg etter vedtekter og fullmakter som er gitt.

Jeg respekterer deg for ditt syn. Jeg respekterer BRH for at de ønsker å skape stemning, jeg respekter Zoran for den jobben han har gjort som forsanger, fotballspiller og dommer.

Forøvrig mister jeg fort respekten for BRH og andre forumbrukere når de fremstår som nedlatende og bedrevitende enn "alle" andre. Faktum er jo at de viser meg null respekt når de oppfører seg på den måten. Som jeg skrev til deg i en annen tråd, Respekt må fortjenes, kan ikke kreves...

Jeg kan heller ikke si at jeg respekterer de valgene Zoran har tatt i forhold til sosial adferd overfor medsupportere.

Så til spørsmålet du gir meg: Så lenge PH`s styre kan stå for de valg de har tatt velger jeg å respektere dem for dette. Står også respekt av at noen ønsker å ta på seg slike oppgaver når de vet at de legger hodet for hogg. Enhver som tar på sg et sånt verv vet at de kommer til å møte motbør og at deres avgjørelser ikke nødvendigvis blir godt mottatt. Når man da også tar med i betraktningen at de ikke har gjort noe annet enn å håndheve de vedtektene de har laget, ja så kan ikke jeg se noe galt i det. Dersom det er problem i denne saken så anser jeg det for å være følgende: De har ikke hatt klare regler på hvilke sanksjoner som skal gjelde i forhold til gitte brudd. Jeg er av den oppfatning at det er riktig å straffe de som er straffet i denne saken, jeg er derimot ikke enig i lengden på straffen, men det betyr ikke at jeg respekterer avgjørelsen noe mindre.

 PH har i løpet av siste året klart å få opp medlemstallen betraktlig. Da bryr jeg meg ikke om dette er kaffedrikkende og vaffelspisende supportere, de er alle hjertlig velkommen for min del. Det står respekt av den jobben de har gjort.

Antageligvis forklarte jeg meg dårlig, men sitt ævv...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 20 sep 07, 14:30
Vaffler og kaffe er faktisk viktige næringskilder, ....for enkelte  (fett og axyontydanter)

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 20 sep 07, 14:41

Opprinnelig postet av Per Egil
Resspekkt!

 

Den linken førte rett i uvissheta. Mulig det er noe bajs med maskinen min, men tror ikke det.

---------------------------

-Elsker alle-


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 sep 07, 14:48
Du må jaffal ha Media Player installert. Men det var på ingen måte viktig. Ikke i det hele tatt.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 20 sep 07, 14:56
Opprinnelig postet av KeJ


respekt greier


synes du forklarte deg greit jeg. Enig i det meste av det du skriver.

Men jeg synes framgangsmåten, slik jeg ser den, var meget var meget merksnodig.

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 20 sep 07, 14:56
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av KeJ


respekt greier


synes du forklarte deg greit jeg. Enig i det meste av det du skriver.

Men jeg synes framgangsmåten styret valgte, slik jeg ser den, var meget var meget merksnodig.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 20 sep 07, 15:15
KeJ:
Syns du kommeer med gode argumentasjoner for ditt syn, er ikke uenig på alle punkter, men det er ikke bare på grunn av denne saken jeg ikke har tillitt til PHs styre. Det er en rekke hendelser og syns føorøvrig det er merkelig at PH skal fungere som klubbens "nikkedukke".

Jeg er av den opfattning at en supporterklubb skal være der for spillerne og motivere dem, forsvare dems ære på tribunen og ikke minst være uavhengin av klubben eller det vil si klubbledelsen, slik at de fungerer som et suppliment. Jeg syns også det er en helt merkelig økonomi PH fører, da de kjøpte seg inn i Aristokraten og at de bruker penger på hest i det hele tatt!!

Har ingen problemer med å respektere ditt syn, men det endrer ikke min oppfatning om PHs styre eller BRH. Og husk at det er ikke hele BRH som ble ytestengt bare så det er sagt. Syns det er synd at man forhåndsdømmer en gruppe på grunn av enkeltindivider. Akkurat som jeg syns det er synd at man tror alle utlenninger er kriminelle på bakgrunn av at enkelte er det.

---------------------------

Hiv styret!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 sep 07, 15:29
Endret: 20 sep 07, 15:31

Registrerer at andre slår hardt ned på tåpelig oppførsel. Tviler vel på at han så for seg denne straffen i det han handlet?

Aftenposten

 

Forøvrig er jeg av oppfatningen at Hest er best som pålegg...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 20 sep 07, 15:30

Opprinnelig postet av schpa84
KeJ:
Syns du kommeer med gode argumentasjoner for ditt syn, er ikke uenig på alle punkter, men det er ikke bare på grunn av denne saken jeg ikke har tillitt til PHs styre. Det er en rekke hendelser og syns føorøvrig det er merkelig at PH skal fungere som klubbens "nikkedukke".

Jeg er av den opfattning at en supporterklubb skal være der for spillerne og motivere dem, forsvare dems ære på tribunen og ikke minst være uavhengin av klubben eller det vil si klubbledelsen, slik at de fungerer som et suppliment. Jeg syns også det er en helt merkelig økonomi PH fører, da de kjøpte seg inn i Aristokraten og at de bruker penger på hest i det hele tatt!!

Har ingen problemer med å respektere ditt syn, men det endrer ikke min oppfatning om PHs styre eller BRH. Og husk at det er ikke hele BRH som ble ytestengt bare så det er sagt. Syns det er synd at man forhåndsdømmer en gruppe på grunn av enkeltindivider. Akkurat som jeg syns det er synd at man tror alle utlenninger er kriminelle på bakgrunn av at enkelte er det.

VI er enige om 1 ting,...jeg kunne også klart meg uten den hesten,... men eierandelen i Aristokraten er vel god butikk? De du ikke respekterer slipper mye dugnad da vutu..

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 20 sep 07, 15:54
Opprinnelig postet av Per Egil
Bønna og Radoslaw, jeg leser de to siste innleggene deres som direkte trusler mot klubben. I en periode hvor dere blir fulgt med argusøyne bør dere kanskje være forsiktige med uttalelser som ...det man får igjen er en situasjon som vil bli svært vanskelig for klubben å håndtere... og ....I dette tilfellet, så ber man nærmest om bråk. Om dere ønsker støtte for deres sak er ikke provokasjon veien å gå. Jeg ser du nevner det slitte ordet respekt,  bønna. Om dere ønsker respekt bør dere avstå fra å lire av dere trusler som bare øker avstanden mellom dere og mannen i gata. 

Ellers lurer jeg veldig på hva finurlig blussing er, bønna. Jeg gleder meg.


Det var ingen trussel jeg kom med, mer en advarsel. Når man behandler betalende supportere som søppel pga ett bluss og kjefting på medsupportere så kan folk bli kranglevorne. Straffen skal stå i stil med forbrytelsen, å sette eksempler på denne måten er avleggs. Hadde det vært riktig om Morgan Andersen fikk 6 års ubetinget fengsel, fordi det norske rettsvesenet ville statuere et eksempel på at økonomisk snusk og dokumentforfalskning ikke tolereres i det norske samfunn? Svaret er NEI! Selv hardnakkede motstandere av BRH må skjønne at folk blir forbannet når straffeutmålingen er så urettferdig.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 20 sep 07, 16:11
Jeg synes plankehaugen driver med alt for mye utenomfotballrelaterte ting. Som feks hesten og kjøpe seg inn i ting. Plankehaugen må gå i et ganske bra overskudd? Hvem får penga?

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 20 sep 07, 16:42

Det var ingen trussel jeg kom med, mer en advarsel. Sitat fra bønna.

 

Ja ha? Og hva er forskjellen på en trussel og en advarsel? Begge deler forteller at noen kan komme til å finne på faen på tribunen. Er klubben og vi supportere tjent med det? Overhodet ikke.

Helt greitt at du er sur. Men de som er utestengt må nok bruke andre metoder for å belyst saken sin enn å gjøre mer tull i forbindelse med kamper. Jeg oppfatter at mange her inne, selvom de kanskje ikke liker BRH eller de som har tent bluss, er veldig for å få saken opp på et møte i PH. Mange mener også et straffen er for streng.

Hvorfor skjønner dere ikke at vi er allierte i å få til en god og rettferdig behandling av sakene deres?

Og siden det er så mye snakk om respekt - på tross av den mangelfulle respekten alle "juletrær", "tanter", "indianere" osv blir møtt med, er de fortsatt villig til å stille opp for kravet om en rettferdig behandling. Det står det respekt av.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 20 sep 07, 16:59
Opprinnelig postet av schpa84
Klanen fyrer av bluss på tribuner over hele Norge, men ingen medlemmer blir ekskludert av den grunn. Det er stor forskjell på å tenne bluss og å kaste en ølboks i hodet på en spiller.


Er enig med deg at det er STOR forskjell på å kaste en ølboks kontra det å tenne ett bluss. Synes også at straffen på 1,5år er litt drøy (tenker på blussingen). Men lurer litt på hva dere i "BRH-fløyen" synes straffen burde være? Pøv da å se bort ifra at dere mener at det burde vært lov, vi har en regel på det og den er brutt. Hva slags reaksjon synes dere at det burde blitt, med tanke på at en veldig klar regel er brutt?
Vet ikke om du har noen forbindelse tl BRH schpa84 så tilfeldig at det ble ditt innlegg jeg svarte på. (var vel pga ølboks sammenligningen) :)

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 20 sep 07, 17:14
Hva skader FFK`s omdømme mest?  Ivrige supportere som lager god stemning, synger og blusser, eller en sportslig direktør som forfalsker underskrifter...  I henhold til Plankehaugens paragraf syv skulle vel strengt tatt Morgan vært utestengt i endel år. 

Håper du er uskyldig Morgan.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 sep 07, 17:18

Opprinnelig postet av schpa84
Takker og bukker Kan ikke si at jeg på noen måte har vært usaklig, men jeg har gitt utrykk for min mening. at du mener jeg er lett å fyre opp er helt ok, men det finnes alltid to sider av en sak! Eller?

 

Det har du veldig rett i. Jeg mener forøvrig at en sak har som regel 3 sider, min,din og sannheten

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 49 av 59 49

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f