Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 50 av 59 50

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 sep 07, 17:19
Opprinnelig postet av Marcus
Opprinnelig postet av stjernengutt

Siden en annen tråd har blitt stengt, vil jeg benytte annledningen til og takke deg Marcus,samt shpa84,Guillermo og Martin.

Har aldri noen gang hvert ute for mennesker som er SÅ easy å fyre opp. Tusen takk stoooor underholdning.

PS Martin og spha jfrm slutten av tråden...hvilken pris er det som betales på PH feltet?åja, barnepris. Lese det innlegget dere to svarte på sist i tråden èn gang til kanskje? Mener ganske bestem han ikke mente dere var barn.



 jo det er jo bare koselig å glede andre med mennesker ;)

 

Enig 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 sep 07, 17:24
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av stjernengutt



Vel bekomme. Kanskje du burde prøve å sette deg i vårt ståsted også, og se om du hadde vært like fornøyd med all drittslengingen.

 

Synes vel egentlig elementer fra begge sider har hvert like gode i denne saken.

PS

Hockey er best live,og jeg fordømmer Radio Fredrikstads sportsarena, og er helt enig med deg i det du skrev om 7 min her osv.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 sep 07, 17:54
Endret: 20 sep 07, 17:59

Opprinnelig postet av Per Egil
Bønna og Radoslaw, jeg leser de to siste innleggene deres som direkte trusler mot klubben. I en periode hvor dere blir fulgt med argusøyne bør dere kanskje være forsiktige med uttalelser som ...det man får igjen er en situasjon som vil bli svært vanskelig for klubben å håndtere... og ....I dette tilfellet, så ber man nærmest om bråk. Om dere ønsker støtte for deres sak er ikke provokasjon veien å gå.(...) Radoslaw, på forrige side beskriver du utmeldelsessaken og klubbens håndtering som et politisk maktspill? Hvaforno? Hvor kommer politikk inn i bildet? Morgan skriver i sitt innlegg på klubbens hjemmesider at det var uenighet innad i FFK om hvordan saken skulle håndteres. Hvem er de påståtte poltiske kreftene? Hvor er maktspillet? Eller er dette bare tom og svulstig retorikk uten rot i virkeligheten? (...) 

 

Du tolker dette definitivt feil, Per Egil.

Undertegnede kan, på nåværende tidspunkt, dessverre ikke komme med noen faktaopplysninger. Ber om forståelse for dette.

Undertegnede ser forøvrig på det som en stor ære å kunne bli fulgt med "argusøyne". Når man sitter med sterke kort på hånden, og i tillegg liker utfordringer,

...ja da blir dette en ren fornøyelse.

 

P.S.

Det som skrives på klubbens hjemmeside eller i media forøvrig, bør man ta med en stor klype salt. Det forstår du sikkert, Per Egil. Det er faktisk lov å bruke hodet.

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


RWA

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 7

Lagt til: 20 sep 07, 18:00
Synger man og gjør noen småhyss blir man utesteng 1 1/2 år.  Blir Morgan nå dømt, hva skjer da? Tipper han blir og alt er som før. Blir forbanna av mindre. Venter med spenning til han blir dømt og se hva resultatet er.

---------------------------

-------
Topp 3 i år!!!
RWA


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 sep 07, 19:56

Opprinnelig postet av Per Egil
Bønna og Radoslaw, jeg leser de to siste innleggene deres som direkte trusler mot klubben. I en periode hvor dere blir fulgt med argusøyne bør dere kanskje være forsiktige med uttalelser som... (...)

Må bare få lov til å påpeke én vesentlig ting, Per Egil;

Husk at undertegnede fremstår med fullt navn her på forumet. Dermed faller vel slike utsagn på sin egen urimelighet.

Vel å merke hvis du da ikke mener at undertegnede er til fare for seg selv.  

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 sep 07, 19:57
Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener, Radoslaw. Men det kan kanskje være det samme?

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 sep 07, 20:10

Til Per Egil;

Vi får ta en pause, Per Egil. Langt viktigere ting står nå på spill. 

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 sep 07, 20:12
Det er helt i orden. Jeg håper bare denne tråden runder 1000 innlegg. Da skal jeg ta meg en fest.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 20 sep 07, 21:40
Kos deg.

---------------------------

"Så lenge han gjør en bra jobb i selskapet, er han leder i selskapet." * 14


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 20 sep 07, 22:23

Jobber man målbevisst og i tillegg kjenner de riktige menneskene, så kan man ta seg en fest når slaget er vunnet.....1000 innlegg eller ei

 

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 20 sep 07, 22:28
Yess! 1.000 innlegg da i denne fantastiske tråd.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 sep 07, 22:42
Nei, ikke ennå. Hundre sider, man bare 992 innlegg. Kom igjen folkens!

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 20 sep 07, 22:46
Opprinnelig postet av Per Egil
Nei, ikke ennå. Hundre sider, man bare 992 innlegg. Kom igjen folkens!

Enig med Per Egil.

---------------------------

"Så lenge han gjør en bra jobb i selskapet, er han leder i selskapet." * 14


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 20 sep 07, 22:57
Opprinnelig postet av Martin_
Hva skader FFK`s omdømme mest?  Ivrige supportere som lager god stemning, synger og blusser, eller en sportslig direktør som forfalsker underskrifter...  I henhold til Plankehaugens paragraf syv skulle vel strengt tatt Morgan vært utestengt i endel år. 

Håper du er uskyldig Morgan.


Her er vi positive...

---------------------------

"Så lenge han gjør en bra jobb i selskapet, er han leder i selskapet." * 14


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 sep 07, 23:05
HVORFOR drar vi inn Morgan saken i denne saken her?? Har den noe med å gjøre med at 4 personer er utestengt fra stadion?? Synes vi bør holde oss til tema og ta Morgan saken i den andre tråden...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 20 sep 07, 23:11
men da burde vell ikke denne diskusjonen om tribuneliv og BRH være her heller ;)

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 20 sep 07, 23:17

Opprinnelig postet av SirLion
HVORFOR drar vi inn Morgan saken i denne saken her?? Har den noe med å gjøre med at 4 personer er utestengt fra stadion?? Synes vi bør holde oss til tema og ta Morgan saken i den andre tråden...

 

Ja du kan jammen spørre, SirLion....time will show

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 20 sep 07, 23:32
Opprinnelig postet av Per Egil
Immunitet? Hvorfor skal dere ha det? Om noen fremsetter trusler, slik som bønna og Radoslaw gjør, bør det vel ikke være så underlig om noen reagerer?


Men i alle dager! Så ting vi sier her skal kunne bli brukt mot oss hvis det viser seg at noen kjører sak på et eller annet? Himmel! Ja, hvis du mener det, ja da er det virkelig ikke jeg som har problemer med å skjønne "ytringsfrihetsbegrepet"!!!

Opprinnelig postet av Per Egil
Det har ingenting med misantropi å gjøre. Den totale mangel på selvinnsikt som her utvises er ganske påfallende. Jeg regner med at dere har oppfattet at det er mange som er uenige i deres standpunkter og skeptiske til deres holdninger, da kommer dere ingen vei med pompøse provokasjoner.


Dere? Hvem er det? Er jeg med blant "dere"? Jeg representerer da grangivelig bare akkurat det jeg gir utrrykk for? Jeg har ihvertfall ikke gitt noen tillatelse til å uttale seg på mine vegne. Hva er det DU driver med da? Skjærer alle over en kam? Og det har ikke noe med misantropi å gjøre? Hva er det da? Filantropi? Du er så glad i mennesker at du mener at ting de sier kan tas ut av kontekst og brukes mot dem i en strafferettslig prosess for at rettferdigheten skal skje fyldest? Mann, du er jo totalt på jordet! TOTALT!

Opprinnelig postet av Per Egil
Dette forumet er åpent for alle, og en kommentar her kan leses av alle som tar seg bryet med å klikke seg inn. Da bør man holde seg for god til å komme med trusler.


Sukk og stønn, sukk og stønn. Nå er vi igang igjen. Hvorfor skal dere bestandig tolke hva som blir sagt? "AHA!!! DET VAR EN TRUSSEL, RING POLITIET!". Er det noe rart vi har gnisninger i PH hvis den store massen er i NÆRHETEN av det tullet du kommer med.

Opprinnelig postet av Per Egil
Ytringsfrihet er ikke frihet til å si hva man vil. Ytringsfriheten har sine begrensninger ved at man blant annet ikke kan komme med påstander som kan virke krenkende eller truende.


Ytringsfrihet er at man kan uttrykke sin mening uten å ble fengsla eller straffeforfulgt. Slå det opp i et leksikon. Beklager, men i denne saken mener jeg du er totalt på jordet.

Jeg oppfatter at du tolker absolutt alt som foregår, og legger ord i andres munn. I tillegg mener jeg at du tolker ytringsfriheten på en måte som du skal slite for å finne fagfolk som følger deg på.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 sep 07, 23:41
Greit det, asgeir. Det er så mange logiske brister og selvmotsigelser i argumentasjonen din at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Så jeg lar være, og slår meg til ro med at vi er fundamentalt uenige om en del ting.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 sep 07, 23:42
Dette er innlegg nummer 1000. Nå blir det fest!

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.



Flat Trådet Nøstet
Side 50 av 59 50

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340