Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 45 av 59 45

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 sep 07, 00:04
Endret: 18 sep 07, 00:10
Er egentlig enig med alle som har svart etter mitt innlegg, men har valgt å svare tre av dere:

Opprinnelig postet av schpa84
Mener du at de hendelsene er grunnlag nok for å bli ekskludert fra plankehaugen og stadion? og hvorfor får ikke de 3 andre lov til å være på stadion. Virker jo som om FFK hverfall har klart å ta innover seg at å eksludere Zoran fra stadion var en tabbe. Jeg personlig har aldri vært redd for Zoran og har aldri møtt noen som er det heller. Mange som har dannet seg en mening på grunnlag av interne diskusjoner og ikke personlige erfaringer

Nå var egentlig ikke innlegget ment som en "personlig mening", selv om en slik fremstilling alltid blir noe subjektiv preget. Det var mest ment som en redegjørelse for hvordan jeg har oppfattet situasjonen.

Det blir uansett vanskelig å si om de nevnte hendelsene er hele grunnlaget i seg selv, eller om det ligger flere episoder bak. Personlig har heller aldri jeg vært redd for Zoran på noe som helst vis, og synes han er en bra kar. Samtidig føler jeg at jeg må ha forståelse for at styret til Plankehaugen kan ha følt at de måtte gjøre noe dersom de har fått flere klager fra sine medlemmer. En vanskelig sak å dømme utenfra, men hvor fremgangsmåten var under enhver kritikk, og straffen i det strengeste laget. Selv om du og jeg aldri har følt oss truet, så er det på det rene at Plankehaugen har mottatt klager, og dette er neppe klager fra folk som har dannet seg mening på "grunnlag av interne diskusjoner". Det er tross alt ikke mye norsk lynne over Zoran.

Synes som deg det er merkelig at Zoran gikk fra utestengelse til VIP-plasser, mens de tre andre fortsatt er utestengt. Lukter egentlig litt forskjellsbehandling og kamerateri, men uansett veldig hyggelig at Zoran får se kamper live på Fredrikstad stadion fremover.

Opprinnelig postet av Liraren
Hvis man fyrer av et bluss på en parkeringsplas, hva har fredrikstad ftoballklubb med det og gjøre? Greit man reiser sammen med plankehaugen, og de kan ta avfære. Men altså og fyre av bluss på en rasteplass er ikke noen gyldig grunn for og bli utestengt, men når det er sagt er det jo flere ting som spiller inn.

Hadde det bare vært blussingen på en rasteplass, ville jeg ha syntes utestengelsen var vanvittig streng.

Det kan nok også være grunnen til at Zoran IKKE lenger et utestengt fra Fredrikstad stadion. Han fyrte av ett bluss på en rasteplass, og brakte ikke bluss (så vidt jeg vet) verken inn på Nadderud, fyrte det av på en pub eller på selve stadion. De tre andre utestengte gjorde de sistnevnte tingene. Dog fyrte Zoran av ett bluss på en tur i regi av Plankehaugen, og de har vel sammen med FFK kommet frem til en nulltoleranse overfor blussing.

Jeg vil tro det er de andre episodene som fortsatt ligger bak en fortsatt ekskludering av Zoran fra Plankehaugen uten at jeg sitter på noe fasitsvar her. Jeg tror også at Morgan Andersens gode relasjoner til Zoran, og alt det positive han tross alt har gjort for FFK, har virket inn på straffeopphevingen fra FFKs side, men det blir rene spekulasjoner fra meg.

Opprinnelig postet av Rune
Har ikke lagt meg inn i denne diskusjonen, men er det ikke på tide å legge den død. er vel en stund siden det kom noe nytt, og vi er vel skjønt enig om at laget er viktigst. Uansett hvor mange poster så blir ikke denne saken omgjort på bakgrun av disse.

Er helt enig med deg, Rune, og eneste grunnen til at jeg skrev innlegget var at jeg følte diskusjonen hadde beveget seg over til ren, usaklig, barnslig drittslenging. Nå håper jeg vi kan heve nivået her inne på forumet, og kanskje igjen oppleve en god og vedvarende fotballfaglig diskusjon. Det begynner å bli lenge siden jeg deltok i en slik.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 sep 07, 00:01

Opprinnelig postet av schpa84
det du skrev

Det er jo ikke Holters personlige mening, det skriver han jo også i posten ! Les igjennom før du svarer er du snill.

 

Opprinnelig postet av holters
det holters skrev

bra redegjørelse! Viktig for mange (inkludert meg) å få mer innblikk i saken!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 sep 07, 00:06

Opprinnelig postet av Holters
Masse forklarende tekst.

 

Bra Holters. Det som jeg mener PH ikke har gjort i denne saken var å opptre på en ryddig måte når det gjelder info om sakens kjerne. De skulle ha gått ut med noe lingende dette som Holters skrev her med en gang for å unngå slik krangling og speulasjoner som har vært her i det siste.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 18 sep 07, 00:18
Endret: 18 sep 07, 00:19

Opprinnelig postet av Asgeir
(...) Dette viser hvordan hele denne problemstillinga håndteres på stadion for tida... Desverre. Og alle er med, politi, vaktmannskaper, ledelse, PHs styre, en betydelig kontingent av PHs medlemmer.(...)

Du får trøste deg med én ting, Asgeir;

Det er virkelig mange små flittige maur som nå, "i det stille", etterstreber forandringer i denne sak. Et svik frembringer ofte uhyre sterke krefter. Dette vil man nok vite å benytte, dog på en fornuftig og gjennomtenkt måte.

Med små, intelligente skritt...

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 18 sep 07, 02:03
Opprinnelig postet av Holters
Et saklig innlegg


Du har summert opp en god del ting her , men helt objektivt er det vel ikke(men det prøvde du kanskje ikke på heller)?

PHs håndtering av saken blir ikke nevnt, hvor de går ut og sier at utestengingen ikke hadde noen ting med blussingen på Nadderud å gjøre. Dagen etter legger Ulf Berg ut om at dette faktisk er grunnen til utestengelsen av flere PH-medlemmer og et ikke-medlem på FFK-TV. Mystisk? Definitivt.

En annen ting er denne vakten. Han ga klarsignal for bruk av bluss om man bare gikk ned til gjerdet for å fyre av. Merkelig.

Et medlem av BRH(ikke medlem av PH) ble først utestengt i 1,5 år fordi et bluss ble funnet på han. Denne straffen er gjort om til ut sesongen, men straffen er allikevel på ingen måte rettferdig. Jeg er klar over at det er ulovlig å fyre opp et bluss, men å bære ett? Må man søke en spesiell tillatelse til å bære og kjøpe bluss? Nei. Grunnen til at han fortsatt er utestengt er vel fordi PH og klubben vil vise at de ikke lar seg herse med av disse "drittungene". En annen ting angående bruken av bluss. Senest på lørdag/søndag brukte TV2 blussing i et sammendrag av helgens runde og det er på ingen måte første gang de har gjort akkurat det. Er det flere som reagerer på det?

Så har vi denne Morgan Andersen. Fyren går ut i F-B og legger ut om at det befant seg ikke mindre enn 11 bluss på tribunen på Nadderud. Hvor får du dette tallet fra Morgan? Her er det snakk om krisemaksimering ut av en annen verden. Når du går ut i media på den måten, med en så betent sak, så er det best å holde seg til fakta, ikke til løse rykter som verserer på gata. Han nevner også at han vil statuere et eksempel ovenfor oss ultras. Hvilket eksempel statuerte du? At PH og klubb behandler engasjerte og aktive supportere på en høyst kritikkverdig måte?

Du nevner at vi i BRH har en minimal aksept for de med en annen tankegang enn vår egen. Hvor har du dette fra? Vi velger å støtte klubben på vår måte og kle oss hvordan vi vil. Hvordan andre mennesker støtter klubben(og kler seg for den saks skyld) gir jeg blanke i, men om man velger å stå på PH-feltet, hvor man får rabatterte billetter for å synge og lage stemning, så syns jeg faktisk man bør gjøre det også. Det er faktisk vi som får høre at vi ikke har noe å gjøre på PH-tribunen. Grunnen er visstnok en kleskodeks hvor man må gå i Aristokraten-artikler fra topp til tå.

Til slutt vil jeg avslutte med en appell til alle brukere av dette forumet. Media vet å spille på deres redsel når det gjelder salg av aviser og seertall. I det siste har dere blitt foret med uvanlig mye informasjon om hooligansime, ultras og casuals. Alt fra slåssing på en videregående skole 1 mil utenfor Kristiansand sentrum til en 6 delers "dokumentar" på Discovery ruller over skjermene for å skremme Ola Stadiongjenger. Det har også kommet fra vår mediakåte kulturminister at "det igjen skal bli trygt å gå på kamp", når var det fare for liv og lemmer sist du gikk innenfor stadionportene? Vær så snill, vær kritiske til hvor det kommer fra, det trenger nødvendigvis ikke være sant selv om det står svart på hvitt i morgendagens avis, ei heller om TVSvada har en kort innslag om det på sine nyheter. Ellers så vil jeg oppfordre dere å lese denne artikkelen Casualkulturen i Norge. Pressens luftslott?.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 sep 07, 02:31

Opprinnelig postet av bønna
Du nevner at vi i BRH har en minimal aksept for de med en annen tankegang enn vår egen. Hvor har du dette fra? Vi velger å støtte klubben på vår måte og kle oss hvordan vi vil. Hvordan andre mennesker støtter klubben(og kler seg for den saks skyld) gir jeg blanke i, men om man velger å stå på PH-feltet, hvor man får rabatterte billetter for å synge og lage stemning, så syns jeg faktisk man bør gjøre det også. Det er faktisk vi som får høre at vi ikke har noe å gjøre på PH-tribunen. Grunnen er visstnok en kleskodeks hvor man må gå i Aristokraten-artikler fra topp til tå.

Det er vel uttalelsene noen av dere kommer med som er utgangspunktet for den uttalelsen, tror du ikke? Enkelte av deres tilhengere er veldig raskt ute og rakker ned på debatanter med en annen oppfatning enn dere, da gjerne ved å bruke ord og uttrykk som ikke egner seg på trykk eller i en diskusjon i sin helhet...

Nå sier ikke jeg at alle gjør det, men tørr påstå at dere, som i de fleste andre grupperinger, har tilhengere som ikke akkurat er med på å sette dere i et spesielt godt lys...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 18 sep 07, 05:17
en annen ting som kanskje kunne vært tatt med var at Zoran hadde trukket seg som forsanger allerede før utestengelsen fra Plankehaugen. Visstnok fordi han hadde blitt truet via jobben eller noe slikt.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 sep 07, 09:05

Opprinnelig postet av Holters
Jeg hadde i utgangspunktet IKKE tenkt til å delta i denne diskusjonen i det hele tatt, "but here goes":

TAKK for en god gjennomgang og gjennomtenkte kommentarer, Holters!

---------------------------

Svensk magi!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 sep 07, 12:54
Opprinnelig postet av JipJap
en annen ting som kanskje kunne vært tatt med var at Zoran hadde trukket seg som forsanger allerede før utestengelsen fra Plankehaugen. Visstnok fordi han hadde blitt truet via jobben eller noe slikt.


Ja, noe sånt ville jeg, hadde jeg vært Zoran, anmeldt glatt, for sånt er jo MINST like ulovlig og forkastelig som det Zoran angivelig har gjort. Ikke at jeg vet noe om saken, dog.

Når man blander død-seriøse supportere med supportere som er der for å dra veksler på stemninga istedet for å bidra, hva annet kan man forvente enn at det blir kjefting og smelling osv?
Hvordan er "klagene" på Zoran blitt behandla i styret?
Foreligger klagene skriftlig?
Han som ville ha svar på endel spørsmål her i forumet etter Stabæk-kampen ville jo absolutt ikke at hans innlegg skulle oppfattes som noen formell klage, eksempelvis.

Nei, jeg er av den formening at man skal behandle folk med respekt, sjøl døm som har gjort noe gæernt. Og saksgangen rundt hele denne saken bærer ikke preg av respekt, for å si det mildt.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 sep 07, 13:09
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av bønna
Du nevner at vi i BRH har en minimal aksept for de med en annen tankegang enn vår egen. Hvor har du dette fra? Vi velger å støtte klubben på vår måte og kle oss hvordan vi vil. Hvordan andre mennesker støtter klubben(og kler seg for den saks skyld) gir jeg blanke i, men om man velger å stå på PH-feltet, hvor man får rabatterte billetter for å synge og lage stemning, så syns jeg faktisk man bør gjøre det også. Det er faktisk vi som får høre at vi ikke har noe å gjøre på PH-tribunen. Grunnen er visstnok en kleskodeks hvor man må gå i Aristokraten-artikler fra topp til tå.

Det er vel uttalelsene noen av dere kommer med som er utgangspunktet for den uttalelsen, tror du ikke? Enkelte av deres tilhengere er veldig raskt ute og rakker ned på debatanter med en annen oppfatning enn dere, da gjerne ved å bruke ord og uttrykk som ikke egner seg på trykk eller i en diskusjon i sin helhet...

Nå sier ikke jeg at alle gjør det, men tørr påstå at dere, som i de fleste andre grupperinger, har tilhengere som ikke akkurat er med på å sette dere i et spesielt godt lys...



Hvis dette forumet ikke tåler å bli fortalt at "du er ikke en ordentlig supporter", da har vi et gigantisk problem. Jeg synes det virker som om folk her inne er forferdelig hårsåre, ikke tåler motargumenter, og forfaller i simple anklager og påstander.

Det er klart BRH vil påstå at 90% av PH er gjeng med hengehuer og snyltere så lenge vi blander alle disse interessene og meningene i en enaste svær hævv på tribunen, for i den svære hævven er det så store meningsforskjeller at den ene gruppa  vil forsåke å få med flest mulig av den andre gruppa. En liten gjennomgang av de metoder som har vært forsøkt:
1) Kjefting og smelling, engasjement og krangling på tribunen fra Zorans side
2) Kjefting, smelling, engasjement og krangling her på forumet av BRH
3) Massiv svertekampanje mot BRH her på forumet av en stor gruppe PH-medlemmer

Metode 1 funker ikke, i og med at vedkommende er utestengt fra PH i ubestemt tid. Metode 2 funker heller ikke, for "konfrontasjonslinja" har bare oppnådd å provosere et utall "vanlige" supportere, og forårsaka metode 3, den kanskje simpleste og aller feigeste, "homogeniseringslinja", hvor man skal bryte en annen gruppe ned med både rene og urene metoder.

Er det noen her som tviler på at neste generasjon forsangere OGSÅ kommer til å kjefte og smelle på tribunen? Hva med de i PH som føler seg tråkka på også av den kjeftinga og smellinga? Hvor går grensa for hva slags klager en skal ta til følge i PH?

Nei, denne saken må løses på en HELT annen måte enn å utestenge folk i årevis. Hvis PH går inn på den veien der, ja da skal det bli mye bråk framover, det er jeg overbevist om.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: PH må finne praktiske løsninger på praktiske problemer. Kjefting på folk som ikke synger er et praktisk problem, og må løses praktisk. Det å skille de som synger og de som ikke synger vil sette fokus på hva PH egentlig er, og hvert enkelt medlem vil måtte ta et valg hvor de skal stå. Hvis de velger å stå sammen med de som synger og en forsanger, ja da skal det UTROLIG mye til før jeg i det hele tatt ville hørt på anklagene om kjefting og trusler, hvis de står blant dem som ikke synger, ja da er saken en helt annen.

Kanskje man, istedet for å skille ut "syngerne" fra resten, burde skille ut "familiene"? Sånn at de som er hårsåre har en trygg havn å basere sin "supportergjerning" ut ifra, og for å begrense randsonen mellom disse to måtene å praktiskere sitt supporterskap på?

En skal ikke ha mye fantasi før en kommer opp med at det kanskje er de "hårsåre" som er problemet i PH og ikke BRH eller den harde kjerne?

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 18 sep 07, 14:00
Endret: 18 sep 07, 16:37
Opprinnelig postet av Asgeir
Hvis dette forumet ikke tåler å bli fortalt at "du er ikke en ordentlig supporter", da har vi et gigantisk problem. Jeg synes det virker som om folk her inne er forferdelig hårsåre, ikke tåler motargumenter, og forfaller i simple anklager og påstander.

+ resten av innlegget

Godt skrevet Asgeir !!! 

Kunne ikke vært mer enig!! Tror ikke det er den harde kjernen eller BRH som er problemet i denne saken, men derimot de som er hårsåre og føler seg truffet hver gang vi snakker om folk som ikke synger... der har vi problemet!!


 

Mod: Inngå å sitere slike lange innlegg som i tillegg hadde flere andre innlegg med seg i tillegg.

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 18 sep 07, 14:12
Å snakke om folk som ikke synger, har aldri vært noe problem? Det er kjefting og hudfletting som er problemet!

---------------------------

-Elsker alle-


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 18 sep 07, 14:17
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Godt skrevet Asgeir !!! 

Kunne ikke vært mer enig!! Tror ikke det er den harde kjernen eller BRH som er problemet i denne saken, men derimot de som er hårsåre og føler seg truffet hver gang vi snakker om folk som ikke synger... der har vi problemet!!

Problemet er heller sanne som deg som ikke klarer å akseptere at Plankehaugen er at mangfold av mange forskjellige mennesker som ønsker å støtte klubben på en måte som passer dem og er innenfor deres komforsone, uten at de skal bli diskriminert for det.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 14:25
Endret: 18 sep 07, 16:37
Opprinnelig postet av Kent
Problemet er heller sanne som deg som ikke klarer å akseptere at Plankehaugen er at mangfold av mange forskjellige mennesker som ønsker å støtte klubben på en måte som passer dem og er innenfor deres komforsone, uten at de skal bli diskriminert for det.


Nå er det vel strengt tatt ikke der som blir diskriminertr, men BRH som blir det

Mod: Fjernet unødvendig sitering

---------------------------

Hiv styret!!!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 18 sep 07, 14:35
Endret: 18 sep 07, 16:38
Opprinnelig postet av schpa84
Nå er det vel strengt tatt ikke der som blir diskriminertr, men BRH som blir det

DET har du faktisk delvis rett i...bortsett fra ordet diskriminert da. Når en ikke følger reglene, og i tillegg ikke selv forstår regel-verket, føles gjerne straffen litt urettferdig.


Mod: Fjernet unødvendig sitering

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Fri-hetts for ultras, ja til ekte fotball-glede.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 14:37
Endret: 18 sep 07, 16:38
Opprinnelig postet av Brukernavn
DET har du faktisk delvis rett i...bortsett fra ordet diskriminert da. Når en ikke følger reglene, og i tillegg ikke selv forstår regel-verket, føles gjerne straffen litt urettferdig.


Nå må du ikke dra utestengelsen av de 4 personene med i diskusjonen om BRH, da bare 2 av de var fra BRH. På lik linje med at selv om en utlenning er kriminell er ikke alle utlenninger kriminelle

Mod: Fjernet unødvendig sitering

---------------------------

Hiv styret!!!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 18 sep 07, 14:44
Endret: 18 sep 07, 15:54

Opprinnelig postet av schpa84


Nå må du ikke dra utestengelsen av de 4 personene med i diskusjonen om BRH, da bare 2 av de var fra BRH. På lik linje med at selv om en utlenning er kriminell er ikke alle utlenninger kriminelle

 

 

kremt ..og denne tråden handler om...? .......og minst 2 av de var BRH

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Fri-hetts for ultras, ja til ekte fotball-glede.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 18 sep 07, 16:05

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Å snakke om folk som ikke synger, har aldri vært noe problem? Det er kjefting og hudfletting som er problemet!

Hvis man ikke tåler å bli snakket til så skal man vel kanskje vurdere å sitte eller finne på noe annet... Herregud, vi er jo voksne mennesker (stort sett)... Makan til barnehage...Hvor ofte har du sett hudfletting av en som ikke synger da?? Det er VELDIG skjelden det skjer... Å kalle å bli snakket til for hudfletting er krisemaksimering...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 sep 07, 16:06

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Å snakke om folk som ikke synger, har aldri vært noe problem? Det er kjefting og hudfletting som er problemet!
Er ikke det et problem på feltet vårt, at ikke folk synger ?? Det er jo hovedproblemet. Kjefting og hudfletting kommer på grunn av dette. Hadde folk gjort det dem skulle gjøre på feltet vårt så hadde ikke sånne ting oppstått. Så folk mener at bare dem er medlem i Plankehaugen så har de rett til å være på feltet. Hvis ikke dette bedrer seg når vi event. kommer på den nye tribunen, da med sangkontrakt, da kommer jeg til å flytte over sammen med en event. nye supporterklubb. Den syklubben som det er blitt nå vil jeg nemlig ikke være en del av. PH må være mye mer med hvis jeg skal gidde å fortsette der.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 sep 07, 16:18
Innlegg nummer 900! Gratulerer alle mann.

Klarer vi 1000? Kom igjen nå, menæ på.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.



Flat Trådet Nøstet
Side 45 av 59 45

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f