Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 40 av 59 40

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 15 sep 07, 14:30
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av HotDream
Spørsmål: Hvor mange medlemmer er det BRH har? Og Plankehaugen? Noen som vet?


Bare så det er sagt så er BRH en gruppering i plankehaugen, ikke en egen supporterklubb, men de er det også mange andre klubber har: Ultras

Ja, har vel forstått det, men de opererer vel med egne medlemmer da? Man må melde seg inn...? Det var forøvrig bare 3 av "de fire" som var medlem av PH... Var han siste heller ikke medlem av BRH?

Grunnen til at jeg spurte om medlemstall var bl.a. at jeg undret på om BRH som egen gruppe ville være stor nok til å "konkurrere" med PH om å lage liv på tribunen...



Du melder deg ikke inn, men ved å vise trofasthet så kan du bli "medlem". Det er ikke en supporterklubb som plankehaugen. Er vel rundt 20 stk om jeg ikke tar feil, men har en mistanke om at antallet kommer til å bli betydelig fler etter håndteringen av denne saken.

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 15 sep 07, 14:32
det kan du banne på !!

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 sep 07, 14:38
Ja det får dere håpe på. 20 stk blir jo bare flaut.. Lykke til

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 15 sep 07, 14:46
Opprinnelig postet av HotDream
Ja det får dere håpe på. 20 stk blir jo bare flaut.. Lykke til


Jeg er hvertfall en av de som har tenkt til å joine!!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 15 sep 07, 15:37
Endret: 15 sep 07, 15:39
Opprinnelig postet av HotDream
Spørsmål: Hvor mange medlemmer er det BRH har? Og Plankehaugen? Noen som vet?


BRH har ikke mulighet til å konkurrere med PH på medlemssiden. BRH har rundt 15 trofaste medlemmer, og noen "hengerundt".

Men sånn det ser ut nå, tror jeg at hvis BRH og omegn stilte seg på en annen tribune, sliks om UFC har gjort tidligere, tror jeg vi kan konkurrere med PH på trykket.  

Skal kartlegge de utestengte for dere:

BRH person 1 (blusser, tidligere medlem av PH)
BRH person 2 (ikke-medlem av PH før utestengelsen, medlem av BRH, utestengt av ukjent grunn)
Klokan
Person 4 (medlem av PH, ikkemedlem av BRH. Tauet på Nadderud)

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Ramirez

Bedriftsspiller

Ble medlem: 12 sep 07
Innlegg: 15

Lagt til: 15 sep 07, 16:30
Opprinnelig postet av Rune

Det har faktisk dødd en god slump mennekser på fotballstadioner som følge av brann...

Tror den mest kjente var I Bradford.

Påstanden det reageres mot er at blussing innebærer livsfare for de som er til stedet. Jeg og andre har nevnt at vi ikke kjenner til et eneste tilfelle av at folk har blitt drept eller livstruende skadd av bluss. At tribunebrannen i Bradford har i det hele tatt kunne skje kommer av at tribunen var en ren trekonstruksjon. Heldigvis bygger man ikke tribuner av tre i våre dager. Brannen har forøvrig overhodet ingen ting med blussing å gjøre. Antakelig ble den forårsaket av en sigarett (ekskluderer Plankehaugen folk som røyker på kampene?)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 15 sep 07, 16:35
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Snæbbis


  De fakta jeg kan se er hvertfall at en fra BRH har fyrt opp et bluss, og blitt kastet ut for det, mens en annen har blitt kastet ut uten å vite hva han har gjort.

Bluss, ja og det er jo ikke tillatt. Ikke tillatt=forbudt
En vet ikke hvorfor han ble kastet ut? Jeg velger å tro at han ihvertfall har fått greie på det nå.
Du drar fram 50% av de som har blitt utestengt. Hva med resten? Forstår de heller ikke noe?

Har vel repetert meg selv minst ti ganger nå på at jeg synes en reaksjon var på sin plass mot blusset. En kastet ut for blussing, en for å ha vært aggresiv/truende mot medsupportere for å få dem til å synge, en for å ha angrepet offentlig tjenestemann på nadderud samt en som man ikke har fått noen som helst grunn for at er blitt kastet ut. Når jeg tok de 50% av tilfellene var det fordi dette var fakta som relaterte seg til BRH i forhold til det jeg svarte på, leste du opptakten eller tok du bare noe for å flisespikke litt.

Opprinnelig postet av HotDream
Ellers er det vel ikke BRH som gruppe som har blitt utestengt, men 4 enkeltpersoner. Ikke for at de er medlemmer av BRH, men på grunn av sin oppførsel. Er det så vanskelig å forstå, eller er det slik at BRH medlemmer lider av en form for forfølgelsesvanvidd?
Det har jeg forstått, har aldri indikert noe annet, og er forøvrig ikke med i BRH.

Opprinnelig postet av HotDream
Jeg foreslår at BRH fortsetter å skape liv på tribunen på et annet sted enn PH-feltet og dermed også viser at når de står samlet på en annen plass på stadion, så er det liv og god stemning de lager og ikke bråk. Fint med to grupper supportere som støtter laget..

Helt enig.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Ramirez

Bedriftsspiller

Ble medlem: 12 sep 07
Innlegg: 15

Lagt til: 15 sep 07, 16:56
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Snæbbis

Er tiden virkelig moden for at BRH tar en førende rolle som supportergruppering da? Jeg vil tro at det er altfor mye fordommer mot dem som gruppe foreløbig til at de kan fungere som et samlende element.

 

Bare en liten digresjon.

--> Hvorfor har de fått forumbrukerne her inne mot seg?

--> Hvorfor har de evt fåt folk på tribunen mot seg?

--> Hvilke fordommer snakker du om? Folks reaksjoner bunner vel ut i fakta? Og med fakta mener jeg uttalelser og oppførsel i og blant andre supportere...

 

Folks fordommer bunner blant annet i slike utspill som dette: Utbrytergruppe truer stadion-idyllen

Når Plankehaugen og fotballklubben går ut og advarer mot miljøet før de har gjort annet enn å snakke om å samle de ivrigste syngende supporterne på tribunen, og snakker om at de det gjelder har "tvilsomme motiver", at miljøet trekker til seg "uønskete elementer", at "FFK-supporternes gode navn og rykte kan bli ødelagt" og at det vil være "svært uheldig for Fredrikstad-fotballen" om miljøet får etablert seg, så skal det godt gjøres å ikke få et dårlig rykte blant folk flest.

Det er mulig PH og FFK skal gå i seg selv og fundere litt over om det virkelig er Zoran og BRH som har gjort at enkelte føler at det ikke er trygt å gå på kamp. Kanskje er det like mye de som roper "Ulv!" hver gang de ser en hund som skaper frykten?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 sep 07, 17:09
Hadde håpet på at en var ferdig med "navlebeskuelse" snart og begynte å konsentrere seg om FFK

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 sep 07, 17:17
Endret: 15 sep 07, 17:21

Opprinnelig postet av Snæbbis

Nå har jeg ramset opp hva jeg legger i fordommer, så får du legge noen harde fakta på bordet. De fakta jeg kan se er hvertfall at en fra BRH har fyrt opp et bluss, og blitt kastet ut for det, mens en annen har blitt kastet ut uten å vite hva han har gjort.

 

Var aldri ute etter å legge noen fakta på bordet, var mer intr. i hva du la i ditt innlegg.

Jeg har intet i mot noen, men finner en del aspekter her som er verdt en diskusjon. Man kommer som regel lengre med saklighet enn med tomme trusler, barnslige uttalelser og hytting av neven...

 

Opprinnelig postet av schpa84
Du melder deg ikke inn, men ved å vise trofasthet så kan du bli "medlem". Det er ikke en supporterklubb som plankehaugen. Er vel rundt 20 stk om jeg ikke tar feil, men har en mistanke om at antallet kommer til å bli betydelig fler etter håndteringen av denne saken.

 

Hvordan viser man traofasthet da? Ved å utføre handlinger? Er det et innlemmelsesrituale man snakker om? En tattis med BRH på skuldra? Opplys meg, for det du nå antyder gir ingen gode assosiasjoner

 

Opprinnelig postet av Marcus
det kan du banne på !!

 

No vart æ skræmt ja...

Det artigste er at du faktisk får det til å se ut som en trussel...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 15 sep 07, 17:50
Opprinnelig postet av KeJ

Hvordan viser man traofasthet da? Ved å utføre handlinger? Er det et innlemmelsesrituale man snakker om? En tattis med BRH på skuldra? Opplys meg, for det du nå antyder gir ingen gode assosiasjoner

 

Opprinnelig postet av Marcus
det kan du banne på !!

 

No vart æ skræmt ja...

Det artigste er at du faktisk får det til å se ut som en trussel...



 nå bynner jeg å lure ??   det jeg sier her er at antallet sikkert kommer til å øke i BRH !!! så nå får du skjerpe deg !!  å for å bli "medlem" så trenger man bare å synge i 90 min -- ikke noe prøvelse ,,, det er iallefall det jeg fikk som svar da jeg spurte for en stund siden !!

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 15 sep 07, 18:11

Det er ganske ræva at en person fortsatt ikke har fått noen forklaring på hvorfor han er utestengt!

---------------------------

Plankehaugen styret må ta hatten sin og gå nå!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 15 sep 07, 19:13
Endret: 15 sep 07, 19:14
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av benksliter`n

Er det noen som har meldt seg inn i Plankehaugen pga denne saken,så kom frem

Jeg


Jeg.

Du bør vel forklare hvorfor da? Hvorfor er jeg ikke overrasket over at du har meldt deg inn pga denne saken,T.Olsen



Ble så oppgitt over BRH`ene som klaget på PH og meldte seg ut, så jeg måtte veie opp.

---------------------------

Gashi!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 15 sep 07, 19:16

Opprinnelig postet av T.Olsen


Ble så oppgitt over BRH`ene som klaget på PH og meldte seg ut, så jeg måtte veie opp.

Kan du fortelle meg hva du ble oppgitt over, eller hvorfor?

---------------------------

Plankehaugen styret må ta hatten sin og gå nå!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 15 sep 07, 19:43
Hehe.. Les nå på nytt hva jeg skrev...

---------------------------

Gashi!


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 15 sep 07, 20:04
Jeg og dama har også meldt oss inn i PH nå. Det er vel egentlig ikke noen `demonstrasjon` for noe. Men synes det er bra at det også er plass for oss `vanlige` supportere. Med det mener jeg vi som er på kamp i ny og ne. Og ikke synger i 90 minutter. Er ikke dermed sagt at jeg ikke synger. Både jeg og dama stemmer i når plankehugen drar igang resten av tribunen. Føler vi havner litt imellom 2 stoler her. Vi synger kanskje mer enn gjenomsnittet. Men kanskje ikke nok til å stå sammen med plankehaugen. Så at vi har meldt oss inn for å få billige billetter, er i hvertfall bare tull. Kunne godt tenkt oss å stå på PH feltet, men skal ikke ta opp plass for de som er mer ivrige enn oss når det gjelder synging. Respekterer virkelig det at noen står frem som forsanger og drar igang resten av gjengen til allsang. Men kan kanskje diskutere fremgangsmåten her. Zoran har kanskje valgt litt feil måte å gjøre det på. Uansett synes jeg det er bra at han nå får lov til å se kamper igjen på stadioen. Vil også oppfordre alle til å ta vel imot den `nye` forsangeren. Nå har zoran trukket seg, og en ny kommer til.

---------------------------

ballen er rund......


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 15 sep 07, 20:21
T.Olsen du skrev ikke hvorfor du ble oppgitt?

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 15 sep 07, 21:28

Opprinnelig postet av Liraren
T.Olsen du skrev ikke hvorfor du ble oppgitt?

Jo, om du forsøker og lese det en gang til, så skrev han faktisk  det.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 15 sep 07, 21:36
Opprinnelig postet av Liraren

Det er ganske ræva at en person fortsatt ikke har fått noen forklaring på hvorfor han er utestengt!

Etter det jeg så på Nadderud, hadde vel denne personen bluss på seg ??? Selv om han ikke var den som fyrte av så var det denne personen som hadde blusset med seg inn på stadioen. Så vidt jeg vet er ikke dette heller lov??? Kanskje litt hardt å få den samme straffen, men kunne jo like godt vært han som fyra av siden han hadde det med seg. Han hadde vel ikke tenklt å ha det til pynt ???

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 sep 07, 23:14
Endret: 15 sep 07, 23:17
Opprinnelig postet av Liraren

Det er ganske ræva at en person fortsatt ikke har fått noen forklaring på hvorfor han er utestengt!

Og han aner selvfølgelig ikke selv hvorfor heller . Bevistløs i gjernings-øyeblikket kanskje? Det er ganske ræva at noen er så naive at de tror vedkommende ikke aner hvorfor han ble utestengt



Flat Trådet Nøstet
Side 40 av 59 40

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340