Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 59 20

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 sep 07, 16:54
Vel skal den være for alle den supporterklubben må man ha rom for alle.. Ta ansvar PH og gjør det som er riktig.. Kall ikke folk for det ene og det andre, TA ANSVAR!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 07, 16:56

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Vel skal den være for alle den supporterklubben må man ha rom for alle.. Ta ansvar PH og gjør det som er riktig.. Kall ikke folk for det ene og det andre, TA ANSVAR!!

Hvis ikke så er ikke dette styret liv laga.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 sep 07, 17:16

Opprinnelig postet av KeJ
Tja, du har kanskje et poeng, men tenker uansett som så at utmelding av PH fremstår mer som en lite gjennomtenkt handling. Nå vet ikke jeg om du har en helt annen agenda vedr. din utmelding,(...)

Forklaringen er ganske enkel, KeJ;

Medlemskap i en organisasjon som til de grader dolker sine egne i ryggen ?,

...er nok ikke kultur for slikt i min lille verden.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 12 sep 07, 17:20

har hørt nå at det de fire har gjort er ganske alvorlig og pågått over tid.. Antakeligvis er det noen jæv**** som ikke har tålt tilsnakk fra Zoran eller noen av de andre (bortsett fra han som blusset med egentlig lov), og har gjort alt som skal til for å få dem bort..

Vel nå har dere fått viljen deres, men da bør dere faen i meg IKKE klage på dårlig liv fra feltet heller!!

Idioter...

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 12 sep 07, 17:21
Det var visst folk som hadde blitt redd for å reise på bortekamper lenger i følge noen i ffk

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 12 sep 07, 17:27
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/539/1/

---------------------------

Supporter, faktisk :)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 07, 17:29
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

har hørt nå at det de fire har gjort er ganske alvorlig og pågått over tid.. Antakeligvis er det noen jæv**** som ikke har tålt tilsnakk fra Zoran eller noen av de andre (bortsett fra han som blusset med egentlig lov), og har gjort alt som skal til for å få dem bort..

Vel nå har dere fått viljen deres, men da bør dere faen i meg IKKE klage på dårlig liv fra feltet heller!!

Idioter...

Kan ikke skjønne at det skal føre til utestengelse. Tviler sterkt på det.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 sep 07, 17:34
Opprinnelig postet av stampede
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/539/1/


NEEEEIDA, det hadde jo ingenting med Nadderudkampen å gjøre. Det eneste Ulf Berg snakker om er Nadderudkampen.   Og 1.5 års utestengelse for at en person er tatt med bluss på seg?  Neppe. Det stinker fortsatt dritt her...

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 17:35

Et lite intervju med Ulf Berg på www.fredrikstadafk.no .

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 sep 07, 17:35

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Det var visst folk som hadde blitt redd for å reise på bortekamper lenger i følge noen i ffk

Borte står FFKs supportere samlet. Det har vært enkelte, ganske kraftige reaksjoner, som kjefting og skriking, noe som er debattert her i det vide og det brede, ovenfor personer som ikke har sunget/hoppet - og som har følt det som ubehaglig. At det har blitt reist kritikk mot PH/FFK pga. dette synes jeg er helt naturlig og på sin plass.

Derimot forventer jeg at PH/FFK har tatt opp dette med vedkommende som har vært eksponenten for dette, slik at vedkommende har fått sjanse til å bedre sin oppførsel.

Hvis PH/FFK utviser folk uten advarsel - iallefall for et så langt tidsrom - har PH/FFK et problem.

Selv begynte jeg på et innlegg som het "Gleden ved å dra på bortekamp er borte", men droppet det - da andre her inne tok opp problemstillingen...

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 sep 07, 17:36
Når Berg sier at han ikke vil at noen skal grue seg til å gå på kamp har han jo et poeng. Men hvorfor skal man stille seg blandt de mest aktive supporterne hvis man ikke ønsker å bidra?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 sep 07, 17:36

Opprinnelig postet av Martin_
Og 1.5 års utestengelse for at en person er tatt med bluss på seg?  Neppe. Det stinker fortsatt dritt her...

Kanskje det skulle vært som i england?  Resten av livet...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 sep 07, 17:37

Opprinnelig postet av Erikk
Når Berg sier at han ikke vil at noen skal grue seg til å gå på kamp har han jo et poeng. Men hvorfor skal man stille seg blandt de mest aktive supporterne hvis man ikke ønsker å bidra?

Les dette, så skjønner du kanskje at det ikke handler om å stå blandt de mest aktive supporterne...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 17:38
Endret: 12 sep 07, 17:44

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av stampede
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/539/1/


NEEEEIDA, det hadde jo ingenting med Nadderudkampen å gjøre. Det eneste Ulf Berg snakker om er Nadderudkampen.   Og 1.5 års utestengelse for at en person er tatt med bluss på seg?  Neppe. Det stinker fortsatt dritt her...

 

 

 

nå er jeg så dritt lei dere i brh, skal vri og vende på alt som blir sagt, skal klage å skrike på andre, men når noe går mot dere så er dere ute å sutrer. Nå får dere faen meg se å vokse opp, og følge regelverk som er satt. Oppfører dere som grinete guttungær jo

Stå på PH, klarer oss utmerket uten guttungær som skal leke tøffe å bryte regler!

1,5 års utestengelse for å true andre supportere og  for å fyre av bluss (som er imot regelverket samme f... hva dere sier) + at noen hadde det på seg i tilleg, ja det syns jeg er helt greit. Gjerne lenger for min del.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 12 sep 07, 17:45
Etter å ha hørt Ulf Berg trekker jeg tilbake kritikken mot styret. Ser ingen andre som har "dreti" seg ut i denne sammenheng enn de som faktisk er utestengt. Voksne mennesker som skal være bajaser på grunnlag av et selvskapt rykte fra utenlandske supporterklubber trengs ikke noe sted, og spesielt ikke rundt FFK, som strever etter å være en klubb for hele familien. At folk ikke vet hva nulltoleranse er, og ikke skjønner generelle advarsler, får stå for deres egen regning. Greit å få vekk slike mennesker. Hvis hele livet fra PH avhenger av ett enkelt menneske, er det like greit å legge ned hele dritten.

---------------------------

-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 sep 07, 17:54
Opprinnelig postet av KeJ

 

Jeg setter klubben høyere enn noen enkeltpersoner og velger således å beholde mitt medlemskap. Personlig synes jeg at utmeldingen vitner om dårlig dømmekraft, samt at man faktisk velger å støtte noen blindt i en sak hvor ingen informasjon foreligger utover et lite saklig brev er gitt til de involverte…

Jeg har valgt og trekke medlemskapet mitt i PH pga jeg kjenner 1 av de personene som har blitt utestengt svæært godt, og da jeg vet han ikke har gjort noe som kan føre til utestengelse gidder ikke jeg være medlem av noe som pisser egne medlemmer i trynet!

---------------------------

Plankehaugen styret må ta hatten sin og gå nå!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 17:57
Endret: 12 sep 07, 17:57

Da kommer spørsmålet mitt, har han bært bluss på stadion? Fyrt av bluss på stadion? Truet andre medlemmer? for disse tre fører ihvertfall til utestengelse.

 

Melde seg ut fordi at noen får utestengelse for å bryte en regel, ja det høres smart ut

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 18:02
Nå består vel stort sett BRH etter hva jeg har fått med meg stort sett av unger, er vel ingen voksne i den gjengen der og da mener jeg over 18 år. Så de er vel rett og slett litt dritt unger kanskje.??? Bare lurer for tegninga viser seg mere og mere.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 sep 07, 18:02
Opprinnelig postet av teflon
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Kristian B

jeg gjentar meg selv... FOR EN VITS AV EN PRESSEMELDING!!! Detta holder rett og slett ikke...

Så lenge dere ikke gir meg som medlem en grunn til at folk blir kastet ut, så lurer jeg på om dere er vervet verdig...

har du ikke lest dagens avis


Jeg har lest dagens avis, og med mindre dette med blussing involverer alle sammen av de som er kastet ut så føler jeg meg faen ikke et hakk klokere.

NEMLIG.



Og Zoran har IKKE blusset punktum

Zoran blusset på veien hjem fra Nadderud. I tillegg høvlet han over personer som ikke sang på Nadderud. Synes utestengelsen er helt grei.

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 12 sep 07, 18:08
Endret: 12 sep 07, 18:09

Opprinnelig postet av solano2
Zoran blusset på veien hjem fra Nadderud. I tillegg høvlet han over personer som ikke sang på Nadderud. Synes utestengelsen er helt grei.

Utestengt i 1.5 år fordi han tente et bluss på en rasteplass i glede over Fredrikstad seier? Klokan kan være litt krass når folk står ved PH uten å synge, kanskje overreagerte han litt, men uansett drøyt å utestenge han i 1.5 år for det, kunne vært nok med en advarsel.



Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 59 20

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f