Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 59 18

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 sep 07, 12:29
Endret: 12 sep 07, 12:54

Opprinnelig postet av KeY

Blir litt som når man gikk på skolen og en kompis fikk avslag fra ei jente i klassen, da skulle ikke vi heller snakke med henne eller venninnene hennes... Blir jo i grunn litt feil da...

Det var da jeg grep muligheten he..he.. 0-konkuranse.


 

Mod: Så du ikke under forhåndsvisninga at quote`inga var feil?

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 07, 12:30

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av eliot
Morgan refererer til en episode i Hamburg, noen som vet hva han sikter til?
Vet ikke om det har noe med saken og gjøre men var 2 kamerater på den turen som lagde en del bråk både i bussen og i hamburg,de sa selv at de tilhørte brigade rød/hvit,det var ikke Zoran

Jeg har hørt denne historien selv, men at de ikke har noe tilknytning til Hverken PH eller BRH. Ikke vet jeg sikkert her for jeg var tross alt ikke med ned ditt.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 12 sep 07, 12:30
Endret: 12 sep 07, 12:31

Enig med KeJ.

Det blir feil å reagere på dette med metoder som bare er til skade for FFK og spillerne. Det kommer intet godt ut av det for noen. Zoran fortjener sikkert støtte, så gi ham det, men ikke bidra til å gjøre dette til en Zoran vs FFK konflikt. Når man går på stadion så får det være for å heie på FFK, ikke for å bruke anledningen til å markere sitt syn på interne konflikter i klubben.

Zoran har helt sikkert ikke ment å skade FFK på noen måte, så da er det ingen grunn til å "støtte" ham ved å gjøre Fredrikstad Stadion til noen slags internpolitisk arena. Forfølg gjerne saken videre hvis man mener det er grunn til det, men gjør det i de rette fora. Ikke stjel oppmerksomhet fra det som skjer på banen. Ikke forsøk en gang, for så kommer den FFK-hatende delen av pressen til å hive eksplosiver på det bålet ved første anledning.

Det var noe med å ikke stille seg selv foran klubben. Det hjelper ikke at man mener å ha en aldri så god grunn.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 12:33

fyr opp et bluss på en tribune i premier leauge og du er utestengt på livstid.Er det ingen som har hørt om alvorlige ulykker på en arena før ? FFK ,Plankehaugen og BRH var enige om en nulltolleranse,noen som vet hva det betyr ?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 07, 12:35

Opprinnelig postet av Jens G Best
"– Nei, det er flere ting som spiller inn, men det har ingenting med episoden om bluss på Nadderud, sier Ulf Berg.
I tillegg ble det fyret opp pyroteknikk etter FFKs ledermål mot Hammarby i UEFA-cupen. Avisen vet at flere vakter og verter reagerte sterkt på denne oppførselen.
Likevel skal ikke dette være årsaken til at fire supportere nå er utestengt.
– Vi har fått klager fra enkelte av våre medlemmer, sier Ulf Berg til NRK Østfold."


"Situasjonen på Nadderud, betegnes av Andersen som "ute av kontroll", der 11 supportere hadde med bluss. Våre vakter godtar ikke nødbluss. Politi og vakter måtte bistå. Noen klarer ikke å dy seg. Da er det vår jobb å utestenge personer som ødelegger."


Flere enn meg som ser selvmotsigelsene?

Enten har klubben og Plankehaguen kommunisert dårlig seg i mellom  hva som er årsaken til utestengningen. Eller så har de i fellesskap forklaringsproblemer i forhold til hvorfor?




Med dette som kom i F.B så er jeg like klok som i går. Må ligge mer bak en det vi har fått oppgitt til nå. Så foreløpig er jeg ikke fornøyd med redegjørelsen som er kommet fra Ulf Berg og MA. Legg det på bordet og ikke ro rundt grøten for svingende.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 07, 12:40
Opprinnelig postet av paco

fyr opp et bluss på en tribune i premier leauge og du er utestengt på livstid.Er det ingen som har hørt om alvorlige ulykker på en arena før ? FFK ,Plankehaugen og BRH var enige om en nulltolleranse,noen som vet hva det betyr ?

Hva er riktig ?? Det PH, ved Ulf Berg sier , at dette ikke hadde noe med blussing å gjøre ( hverken det på Nadderud og i Hamburg ), eller det MA sier, at det er nulltoleranse, og at det er grunnen. FFK, har til og med tatt til følge utestengelse p.g.a. hva PH enstemmig har vedtatt. Og det er ikke p.g.a. blussinga som Ulf Berg sier. Eller har F-B feiltolka hva Ulf Berg sier ??


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 sep 07, 12:44
Endret: 12 sep 07, 12:45

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Med dette som kom i F.B så er jeg like klok som i går. Må ligge mer bak en det vi har fått oppgitt til nå.

Det er det vel ingen som helst tvil om, er det vel?

 

Opprinnelig postet av Rune Haugen
...Og det er ikke p.g.a. blussinga som Ulf Berg sier. Eller har F-B feiltolka hva Ulf Berg sier ??

 

Nå tror jeg f-b.no skriver akkurat det dem måtte føle for selv, uten at det nødvendigvis behøver å være sant. Nok om det.

 

Ulf Berg er i mine øyne en sleip ål, han ønsker ikke å komme med uttalelser han på et senere tidspunkt blir nødt til å forsvare, derfor er det enklere for ham og PH å hevde at utestengelsen ikke er som følge av Blussing. Når det er sagt, alle FIRE kan da umulig være utestengt av samme årsak, ergo, Ulf Berg kan ha svart i henhold til en av de involverte menst f-b desken har klippet og limt slik at det skal bli litt mer "fres" over artikkelen...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 12 sep 07, 12:44

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av eliot
Morgan refererer til en episode i Hamburg, noen som vet hva han sikter til?
Vet ikke om det har noe med saken og gjøre men var 2 kamerater på den turen som lagde en del bråk både i bussen og i hamburg,de sa selv at de tilhørte brigade rød/hvit,det var ikke Zoran

Jeg vet hvem personer du sikter til, og de har absolutt ingenting med BRH og gjøre..


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 sep 07, 13:00
Endret: 12 sep 07, 13:03
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av eliot
Morgan refererer til en episode i Hamburg, noen som vet hva han sikter til?
Vet ikke om det har noe med saken og gjøre men var 2 kamerater på den turen som lagde en del bråk både i bussen og i hamburg,de sa selv at de tilhørte brigade rød/hvit,det var ikke Zoran


Nå er du faenmeg på bærtur igjen.   Det var ÈN person UTEN tilknytning til BRH som lagde bråk på Hamburgturen, som også truet undertegnede (jeg ser meg som sentral i BRH) med juling, familiemedlemmer, osv. på Nadderud.  Fatter du ikke at vi ikke vil ha noe med denne personen å gjøre?

To av de andre utestengte, den ene er blusseren, er i BRH. Den ANDRE personen har ikke fått noen redegjørelse for at han har blitt utestengt, og det undrer vi like mye på enda...

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 sep 07, 13:02
Endret: 12 sep 07, 13:05
Opprinnelig postet av paco
Folk har forlangt en forklaring og det har vi vel fått.Nulltolleranse på bluss men allikevel så har det hendt flere ganger og de innvolverte har fått flere advarsler.Når det gjelder Hamburg turen så vet jeg ikke om de utestengte er noen av de men 2 av de som var med fikk beskjed om at det var siste gang de ble med på en slik tur.


IGJEN er du på bærtur.  De med tilknytning BRH har IKKE fått noen advarsler i noen form tidligere.. Sjekk opp ting før du snakker, værsåsnill!!!

Her stinker det kupp/ran av Ulf Berg. 

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 12 sep 07, 13:11

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av paco
Folk har forlangt en forklaring og det har vi vel fått.Nulltolleranse på bluss men allikevel så har det hendt flere ganger og de innvolverte har fått flere advarsler.Når det gjelder Hamburg turen så vet jeg ikke om de utestengte er noen av de men 2 av de som var med fikk beskjed om at det var siste gang de ble med på en slik tur.


IGJEN er du på bærtur.  De med tilknytning BRH har IKKE fått noen advarsler i noen form tidligere.. Sjekk opp ting før du snakker, værsåsnill!!!

Her stinker det kupp/ran av Ulf Berg. 

Synes gutta som styrer nå har vist hva nulltoleranse betyr. Tviler på at det kommer flere bluss :-) Og da er jo hensikten oppnådd. At det er litt drøy straff er jeg enig i, men det er det ikke jeg som bestemmer. 5 kamper hadde kanskje jeg vurdert det til.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 sep 07, 13:13
Uansett er det kun èn (av to fra BRH) som er utestengt for blussing (antar vi). 

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 12 sep 07, 13:14
Opprinnelig postet av Frode

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av paco
Folk har forlangt en forklaring og det har vi vel fått.Nulltolleranse på bluss men allikevel så har det hendt flere ganger og de innvolverte har fått flere advarsler.Når det gjelder Hamburg turen så vet jeg ikke om de utestengte er noen av de men 2 av de som var med fikk beskjed om at det var siste gang de ble med på en slik tur.


IGJEN er du på bærtur.  De med tilknytning BRH har IKKE fått noen advarsler i noen form tidligere.. Sjekk opp ting før du snakker, værsåsnill!!!

Her stinker det kupp/ran av Ulf Berg. 

Synes gutta som styrer nå har vist hva nulltoleranse betyr. Tviler på at det kommer flere bluss :-) Og da er jo hensikten oppnådd. At det er litt drøy straff er jeg enig i, men det er det ikke jeg som bestemmer. 5 kamper hadde kanskje jeg vurdert det til.



Men du syns fortsatt det er greit at ledelsen i PH og i FFK lyver i avisen? Jeg har aldri hørt noe om nulltoleranse på bluss. Morsomt at han tar opp det med flaggene også, med tanke på at vi aldri får ha de med inn på kamp.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 12 sep 07, 13:36
Opprinnelig postet av KeJ

 Ulf Berg kan ha svart i henhold til en av de involverte menst f-b desken har klippet og limt slik at det skal bli litt mer "fres" over artikkelen...

I utgangspunktet ser jeg ingen grunn til å tvile på dette. F-B har med all ønskelig tydelighet demonstrert et antall ganger at de ikke lar en sjanse gå fra seg tll å skrive dritt og spre usakligheter om FFK. Det er tydelig at F-B ser det som sin oppgave å være en motvekt til alt som heter fremgang i FFK-leiren.

Jeg vil på det mest instendige oppfordre alle og ehnver som følger FFK om å ta alt som skrives om klubben i F-B med en kilo salt eller to. La for all del ikke den selvhøytidelige drittavisa få lov til å fyre opp under konflikter som ikke er til glede for noen - bortsett fra F-B selv som får desto mer dritt å boltre seg i. Noe de åpenbart elsker å gjøre, i alle fall så lenge de kan la det gå ut over FFK.

La oss passe på så vi ikke gjør oss selv til F-Bs nyttige idioter ved å ta alt de skriver for god fisk!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Kølla Riisa

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 8

Lagt til: 12 sep 07, 13:43

Hvis man ønsker å sammenligne straffer fikk hele UFC 5 kamper utestengelse fra Åråsen ifjor når vi blusset. Da hadde det blitt blusst flere ganger i Royal League og Tippeligaen.Og det var litt mer enn et bluss for og si det sånn.

Forøvrig sitter hele supporter Norge og ler av en ledelse i en "supporterklubb" som bruker penger på hest og pisser egne engasjerte supportere i trynet.

Selvom det er regler for enkelte ting betyr det ikke at man bør være enig i de reglene og rette seg etter det. En supporterklubb skal ikke være klubbens private nikkedokker.

Du har bommet litt når man stiller med duskedamer i Stockholm på europacupkamp.

 

---------------------------

www.ultrasfeltc.com
www.tribunekultur.com


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 12 sep 07, 13:51
Endret: 12 sep 07, 13:51
Opprinnelig postet av Kølla Riisa

Selvom det er regler for enkelte ting betyr det ikke at man bør være enig i de reglene og rette seg etter det. En supporterklubb skal ikke være klubbens private nikkedokker.

Enig behøver man ikke være. Men man bør i utgangspunktet rette seg etter de regler som gjelder.

Vil man protestere mot noe en mener er teit så må det være greit, men man må holde det på en annen arena en Fredrikstad Stadion.

Uenigheter og enkelte konflikter hører livet til det. Det handler bare om når og hvordan man tar opp ting. At man ikke setter sin egen interesse i å si i fra foran klubbens interesser.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 sep 07, 13:53
Endret: 12 sep 07, 13:55
Støtteaksjon for utestengt FFK-supporter

---------------------------

Ære være Plankebyen


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 sep 07, 13:59
Opprinnelig postet av Kølla Riisa
Forøvrig sitter hele supporter Norge og ler av en ledelse i en "supporterklubb" som bruker penger på hest og pisser egne engasjerte supportere i trynet.


Akkurat dette med hesten tror jeg de aller fleste medlemmene i Plankehaugen også er oppgitt over.
Men å påstå at vi "pisser egne engasjerte supportere i trynet" uten å vite om personen som er utestengt har brutt regler eller ikke blir bare for dumt.

Opprinnelig postet av Kølla Riisa
Selvom det er regler for enkelte ting betyr det ikke at man bør være enig i de reglene og rette seg etter det. En supporterklubb skal ikke være klubbens private nikkedokker.

Selvfølgelig kan man være uenig i regler men man MÅ og SKAL rette seg etter det. At du ikke er helt god ser man på det du skriver men du burde likevel skjønne at man ikke kan bryte regler fordi man er uenig.

Opprinnelig postet av Kølla Riisa

Du har bommet litt når man stiller med duskedamer i Stockholm på europacupkamp.



Det "påfunnet" der var ikke i Plankehaugens regi selv om minst en av de er medlem av styret.

 
 
 
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 14:06
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Ok, nok får være nok! Jeg får legge hodet på blokka..

redigert bort....

 

Du skriver at du (eller fler) fikk tillatelse av en vakt. En vakt har ikke myndighet til å avgjøre hva som er lov å ikke på en stadion. Det er det evt. vaktsjef eller arrangement annsvarlig som må stå for. Så om du har fått tillatelse av en enkelt  vakt, så tror jeg ikke det var en vakt som hadde så mye "makt", mest sansynlig en vakt som ga litt faen akkurat den dagen. Og dessuten, er det ikke sånn at NFF har satt regler ang blus på tribuna, det blir slått ned på hver bidige gang det skjer, så hvorfor fortsette? Hvorfor ikke akseptere at reglene er der?!

 

..... men jeg syns du skal ha credit for å stå frem på denne måten!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 sep 07, 14:08
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Ok, nok får være nok! Jeg får legge hodet på blokka..

redigert bort....

 

Du skriver at du (eller fler) fikk tillatelse av en vakt. En vakt har ikke myndighet til å avgjøre hva som er lov å ikke på en stadion. Det er det evt. vaktsjef eller arrangement annsvarlig som må stå for. Så om du har fått tillatelse av en enkelt  vakt, så tror jeg ikke det var en vakt som hadde så mye "makt", mest sansynlig en vakt som ga litt faen akkurat den dagen. Og dessuten, er det ikke sånn at NFF har satt regler ang blus på tribuna, det blir slått ned på hver bidige gang det skjer, så hvorfor fortsette? Hvorfor ikke akseptere at reglene er der?!

 ..... men jeg syns du skal ha credit for å stå frem på denne måten!



Det tviler jeg sterkt på. Det var en meget sentral vakt i forbindelse med FFKs kamper som ga tillatelse til dette.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .



Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 59 18

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f