Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 59 5

Tassen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 9

Lagt til: 11 sep 07, 15:01
Mye mulig. Men dere er ikke SÅ mange med god  peiling på tribunekultur i PH, og når dere da kaster ut 1 veldig viktig, samt 3 ganske viktige (vis jeg har forstått riktig hvilke personer dette er), så er det absoulutt ikke bra, stemmningsmessig sett.

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Tassen
Opprinnelig postet av danan2
Vi taper da ikke kampen fordi vi som protesterer ikke synger i en omgang.


Nei. Tror uansett ikke dere skal være redd for at null synging skal ødlegge for resultatet. Når dere kaster ut zoran++ så vil man ikke lenger høre dere;)

Nå må du ikke glemme at jeg fortsatt er til stede Tassen. Skal nok få gira opp PH uansett Zoran eller ei.

---------------------------

Uoffisielle Lillestrøm


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 sep 07, 15:02
Endret: 11 sep 07, 15:04
Opprinnelig postet av bønna
Plankehaugen som supportergruppe er død.

Nei. Plankehaugen lever videre, Fredrikstad Fotballklubb lever videre og Fredrikstad by lever videre. Vi har fått slag i trynet før og reist oss. Gang på gang.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 07, 15:02

Opprinnelig postet av bønna
Oppfordrer alle medlemmer av PH til å melde seg ut. At medsupportere av meg skal bli pisset i trynet av en gjeng tamme fitter som har null peiling på supporterkultur er uakseptabelt!! De gir ikke en grunn en gang!

Plankehaugen som supportergruppe er død.

Skal vi legge ned Plankehaugen bare på grunn av dette. Nei takk du. Fredrikstad som klubb går foran.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 07, 15:05
Opprinnelig postet av Tassen
Mye mulig. Men dere er ikke SÅ mange med god  peiling på tribunekultur i PH, og når dere da kaster ut 1 veldig viktig, samt 3 ganske viktige (vis jeg har forstått riktig hvilke personer dette er), så er det absoulutt ikke bra, stemmningsmessig sett.

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Tassen
Opprinnelig postet av danan2
Vi taper da ikke kampen fordi vi som protesterer ikke synger i en omgang.


Nei. Tror uansett ikke dere skal være redd for at null synging skal ødlegge for resultatet. Når dere kaster ut zoran++ så vil man ikke lenger høre dere;)

Nå må du ikke glemme at jeg fortsatt er til stede Tassen. Skal nok få gira opp PH uansett Zoran eller ei.

Og er det så mange i kanarifansen om har god peiling på dette. Tviler på at det er så mye bedre hos dere enn det er hos oss. Dette er marginalt i såfall.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 11 sep 07, 15:06
Nå er det jo som kjent ingen (veldig få) som vet bakgrunnen for dette (tydeligvis ikke alle de det gjelder heller), men å begynne å planlegge allslags mulige og umulige aksjoner mot PH (Plankehaugen som demonstrerer mot Plankehaugen hadde vært et "artig" syn, ja...), klubben og for den saks skyld laget før en vet noe som helst, er vel å dra det "litt" langt!

Jeg velger å tro at det ligger en eller annen saklig begrunnelse bak... hva det nå måtte være.

Men der har vi jo igjen en del av problemet med at ingen offisielle kanaler vil fortelle bakgrunnen for det som har skjedd. Da blir det fort sånn!

---------------------------

Svensk magi!


Tassen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 9

Lagt til: 11 sep 07, 15:07
Endret: 11 sep 07, 15:08
LSK har vel strengt talt 1 GOD Ultras gruppe, med 25+ medlemmer, samt "Mental Boys" (Tidligere KGG) hvor en del har peiling. Pluss en god del til.

Dere hadde muligheten til å ta skrittet opp nå, men nå tror jeg dere stopper opp.

Edit: Men nå handler ikke dette om LSK, og ingen er heller utestengt fra LSK pr.d.d.

---------------------------

Uoffisielle Lillestrøm


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 sep 07, 15:08
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av bønna
Oppfordrer alle medlemmer av PH til å melde seg ut. At medsupportere av meg skal bli pisset i trynet av en gjeng tamme fitter som har null peiling på supporterkultur er uakseptabelt!! De gir ikke en grunn en gang!

Plankehaugen som supportergruppe er død.

Skal vi legge ned Plankehaugen bare på grunn av dette. Nei takk du. Fredrikstad som klubb går foran.



Så mye for samhold i en supportergruppe! Har sett på deg som en bra kar Rune, men om du mener det er greit at klubben og supporterklubben behandler fansen sin som dritt så er du ikke bedre enn noen av de andre usakelige kritikerne!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 15:08
Skal Plankehaugen og FFK styret enstemmig  ha kastet ut 4 medlemmer helt uten grunn eller ligger det noe bak?

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 sep 07, 15:10

Plankehaugen skifter hermed navnet til den rolige sindige supporterklubben fra fredrikstad som har som  mål og sette verdensrekord i busser til borte kamper!!!!!

For en gjeng med idioter som sitter i det styret! Melder meg ut snarest, kan ikke sitte og se på at plankehaugen pisser i ansiktet på egne medlemmer! Alt det som har vært av tribunekultur i plankehaugen er dødt nå. Og det kan man takke ene og alene plankehaugen! RIP Plankehaugen!

---------------------------

Ultras mentalitet
FORZA NFF!!!!!!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 sep 07, 15:11

Opprinnelig postet av T.Olsen
Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg.

For et utrolig latterlig utsagn. Og om de var uskyldge? Jeg kan si at to personer med større eller mindre tilknytning BRH  er utestengt. Hvorfor lurer vi i enkelte tilfeller også på.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Tassen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 9

Lagt til: 11 sep 07, 15:12
Håper for Plankehaugens egne skyld at de faktisk kommer ut med en GOD grunn til dette. Vis ikke så er dette bare med på å skape splid i PH.

En god begrunnelse er på sin plass.

---------------------------

Uoffisielle Lillestrøm


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 sep 07, 15:13
Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av T.Olsen
Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg.

For et utrolig latterlig utsagn. Og om de var uskyldge? Jeg kan si at to personer med større eller mindre tilknytning BRH  er utestengt. Hvorfor lurer vi i enkelte tilfeller også på.


Som jeg har skrevet tidligere baserer jeg kommentaren på at de har utført regelbrudd.

Må forresten si at dere "ultras-gutta" oppfører dere patetisk i denne tråden.

---------------------------

Gashi!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 15:13
Vet ikke om dette har noe med blusset på nadderud og gjøre men den personen som gjorde det burde få en skikkelig straff da det rett og slett var livsfarlig men som sagt vet ikke om det har noe med utestengelsen og gjøre

Tassen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 9

Lagt til: 11 sep 07, 15:14
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av T.Olsen
Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg.

For et utrolig latterlig utsagn. Og om de var uskyldge? Jeg kan si at to personer med større eller mindre tilknytning BRH  er utestengt. Hvorfor lurer vi i enkelte tilfeller også på.


Som jeg har skrevet tidligere baserer jeg kommentaren på at de har utført regelbrudd.

Må forresten si at dere "ultras-gutta" oppfører dere patetisk i denne tråden.



Kan vel ha noe med at de, og ultras fra resten av Norge, er drittlei av å bli behandlet dårlig?

---------------------------

Uoffisielle Lillestrøm


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 sep 07, 15:16
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av T.Olsen
Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg.

For et utrolig latterlig utsagn. Og om de var uskyldge? Jeg kan si at to personer med større eller mindre tilknytning BRH  er utestengt. Hvorfor lurer vi i enkelte tilfeller også på.


Som jeg har skrevet tidligere baserer jeg kommentaren på at de har utført regelbrudd.

Må forresten si at dere "ultras-gutta" oppfører dere patetisk i denne tråden.



Må si at du T.Olsen er den mest patetiske av de alle. "Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg." Hva er det for noe å si? På hvilket grunnlag sier du det?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 sep 07, 15:16
Opprinnelig postet av Tassen
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av T.Olsen
Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg.

For et utrolig latterlig utsagn. Og om de var uskyldge? Jeg kan si at to personer med større eller mindre tilknytning BRH  er utestengt. Hvorfor lurer vi i enkelte tilfeller også på.


Som jeg har skrevet tidligere baserer jeg kommentaren på at de har utført regelbrudd.

Må forresten si at dere "ultras-gutta" oppfører dere patetisk i denne tråden.



Kan vel ha noe med at de, og ultras fra resten av Norge, er drittlei av å bli behandlet dårlig?


Når du sier de, regner du med det selv? Jeg skjønner jo selvfølgelig at du, som forøvrig registrerte deg i dag enten er en av de som ble kastet ut, eller medlem av BRH.

---------------------------

Gashi!


Tassen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 9

Lagt til: 11 sep 07, 15:18
Jeg er IKKE FFK supporter.

---------------------------

Uoffisielle Lillestrøm


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 sep 07, 15:18
Endret: 11 sep 07, 15:19
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av T.Olsen
Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg.
Må si at du T.Olsen er den mest patetiske av de alle. "Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg." Hva er det for noe å si? På hvilket grunnlag sier du det?


Skal ikke legge skjul på at jeg misliker disse causualsguttene.

---------------------------

Gashi!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 sep 07, 15:19
Opprinnelig postet av Tassen
Jeg er IKKE FFK supporter.

Nei, selvfølgelig ikke.

---------------------------

Gashi!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 07, 15:21
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av bønna
Oppfordrer alle medlemmer av PH til å melde seg ut. At medsupportere av meg skal bli pisset i trynet av en gjeng tamme fitter som har null peiling på supporterkultur er uakseptabelt!! De gir ikke en grunn en gang!

Plankehaugen som supportergruppe er død.

Skal vi legge ned Plankehaugen bare på grunn av dette. Nei takk du. Fredrikstad som klubb går foran.



Så mye for samhold i en supportergruppe! Har sett på deg som en bra kar Rune, men om du mener det er greit at klubben og supporterklubben behandler fansen sin som dritt så er du ikke bedre enn noen av de andre usakelige kritikerne!

Hva kommer det ut av å legge ned Plankehaugen bønna ?? Demonstrering på en annen måte, ja den kan jeg være med på, men å legge ned Plankehaugen har jeg ingen forståelse for. Nå må du huske på at jeg ikke har uttalt meg om hva FFK og styret i supporterklubben har gjort i denne saken. Hvis man er misfornøyd med disse som sitter i PH-styret så er det bare å kaste dem ved neste korsvei. Verre er det ikke. Jeg vil helst ikke ta noe standpunkt i denne saken så lenge jeg ikke vet noen ting bønna.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 59 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f