Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 59 3

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 sep 07, 14:00
Endret: 11 sep 07, 14:08
Edit; Frustrasjonsutbrudd

Det dere gjør nå, er å skade klubbens omdømme.  Plankehaugen har gravd sin egen grav, og hoppet i den.

At dere ikke gir en grunn viser hvorfor dere er en gjeng feige fitter!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 11 sep 07, 14:02
Tror du roter litt med hvem innlegg du svarer på nå Jambo????

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 sep 07, 14:06
Er vel litt tidlig å fordømme en utestengelse ingen ser ut til å vite årsaken til. Hvis det viser
seg å være Zoran, kunne han kommet og gitt sin side av saken...

Jeg har uansett full forståelse for at MA og PH ikke offentlig "henger ut" de utestengte. Det er
på en måte straff nok å bli utestengt om ikke hele norge skal få vite navn og hva de har gjort.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 sep 07, 14:08
Helt enig med Frode. Som Ulf Berg sier til NRK: de det gjelder skjønner det selv.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 sep 07, 14:09
For å skape forståelse hos oss andre, unngå spekulasjoner og for at utestengelsen skal ha en preventiv effekt, så ser jeg det helt klart som en fordel at klubben/PH går ut med en begrunnelse. Kan ikke se hvordan det er å "henge de ut".

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 11 sep 07, 14:11
Huff...

Jeg er kanskje tilbøyelig til å ha litt Kardemomme by-mentalitet og bare ønske at alt skal være hyggelig og trivelig og alle skal være venner, men jeg har uansett veldig liten sans for intriger og såpeoperaer.

Det blir uansett litt trist når en medsupporter av meg, i en mail ang. bestilling av billetter til noen kamper framover, skriver: "Og for guds skyld, ikke kjøp plass til meg på Plankehaugen-feltet ;-)" (Plankehaugen-feltet var ikke noen aktuell plassering for oss uansett, manglende medlemskap tatt i betraktning, men dog...)

Når det gjelder den ene navngitte personen, så kan jeg ikke fatte hva vedkommende skulle ha gjort som er graverende nok til å bli utestengt fra både Plankehaugen og stadion. Det eneste jeg i det hele tatt har hørt om (rettere sagt lest om, her på forumet), er et par ordvekslinger som noen har oppfatta som smått ubehagelige. Og når det gjelder de andre tre, så vet vel heller ingen noe som helst, annet enn noen spekulasjoner om bluss på Nadderud.

Og her har vi mye av problemet, etter min mening. Morgan sier til VG:

"- Det er gjort av sikkerhetsmessige årsaker, og det var ingen vanskelig beslutning. Jeg vil ikke gå konkret inn på hva som har skjedd, men det var graverende nok til at vi gikk til dette skrittet. De har gjort ting som ikke er lov hverken i eller utenfor fotballen (...)

Morgan Andersen håper man nå sender et klart signal om at man ikke ønsker slike elementer i tilknytning til klubben.

- Vi håper dette har en preventiv effekt, sier Andersen."

Men kan ikke det være litt vanskelig med en preventiv effekt, da, når ingen vet hva de har gjort som har ført til denne utestengelsen?

---------------------------

Svensk magi!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 11 sep 07, 14:12
Opprinnelig postet av danan2

Opprinnelig postet av VG
"Morgan Andersen håper man nå sender et klart signal om at man ikke ønsker slike elementer i tilknytning til klubben. "

Du må jo si hvilke "elementer" dette gjelder da Morgan, må jo vite hvilke elementer dere ikke ønsker før vi kan ta lære av det.

Enig.

Personlig gir jeg en god dag i hvem det handler om. Jeg kjenner dem ikke likevel og trenger ikke høre navn. Men det hadde vært ålreit å vite hva slags handlinger som medfører slike reaksjoner. Først da kunne denne saken ha fått noen betydning i forhold til å sende ut det signalet Morgan snakker om.

Jeg er like klok.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 11 sep 07, 14:12

Opprinnelig postet av teflon
Kødder ikke. Har lest begge brevene og er bare skuffet nå.

Hva f... skjer a?  Må vel for pokker lov til å være engasjert på tribunen uten å bli kastet ut?

En ting hvis man bruker vold, kan bli tomt på PH-feltet hvis man ikke får vise engasjement litt utover det å klappe pent....

 

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 sep 07, 14:12
Ærlig talt kanskje dte mest tåpelige PH har gjort noen gang! Vet godt hvem som har blitt kasta ut og kan ikke se noen ting de har gjort galt!

---------------------------

Ultras mentalitet
FORZA NFF!!!!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 sep 07, 14:13
Tviler på de utelater å skrive grunnen i ett personlig brev til de utestengte, som en kollega har lest.

Stinker av dette.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 sep 07, 14:14
Opprinnelig postet av Costanza
For å skape forståelse hos oss andre, unngå spekulasjoner og for at utestengelsen skal ha en preventiv effekt, så ser jeg det helt klart som en fordel at klubben/PH går ut med en begrunnelse. Kan ikke se hvordan det er å "henge de ut".


Hvis det de har gjort forklares, er det meget mulig folk skjønner hvem det er. Så istedenfor å forklare vagt og lage rom for falske mistanker og diskusjon, så gir de rette vedkommende en straff, og holder det internt. Synes det er helt riktig, selg om jeg selvsagt er nysgjerrig på hva som har foregått.

Edit: Diskusjone blir det vel uansett :-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 sep 07, 14:23
Hm. Hvis det er sant at Zoran er en av dem, syns jeg PH graver sin egen grav. Har ikke alltid vært enig i metodene hans for å få liv på tribunen, men har ikke sett noe som bør føre til utestengelse....  Ingen får forståelse for en utestengelse hvis det ikke opplyses hvorfor. Desuten hvis det skal fungere prevantivt, MÅ det opplyses hva som er gjort, ellers får det ingen effekt. Det blir det samme som å fenglse David Toska uten å oppgi grunnen...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 11 sep 07, 14:24
Spent på hvordan dette slår ut på tribunelivet mot Brann... Har vondt for å se at det skal komme noe godt ut av det her...

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 14:24
Opprinnelig postet av teflon
Kødder ikke. Har lest begge brevene og er bare skuffet nå.
Hva står det i disse brevene da,hvis hverken Plankehaugen eller FFK vil gå noe nærmere inn på dette så kan vel dere dele det som står med oss så kan vi si oss uenige eller ikke

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 11 sep 07, 14:27
Endret: 11 sep 07, 14:28

Noen må jo kjenne disse folkene, så de klarer neppe å holde det så hemmelig. De fleste ville antagelig ikke skjønt hvem dette dreier seg om uansett med mindre man vet det likevel.

Er helt enig med Costaza. Dette blir bare et meningsløst utspill i mine øyne. Hvorfor skal FFK si noe om saken overhodet, når de ikke kan si noe det kunne hatt noen som helst konstruktiv interesse å vite?

Hvis noen hører noe synes jeg det er bare bra om de sier noe om hva som ligger bak, og hold gjerne kjeft om hvem.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 sep 07, 14:31
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Noen må jo kjenne disse folkene, så de klarer neppe å holde det så hemmelig. De fleste ville antagelig ikke skjønt hvem dette dreier seg om uansett med mindre man vet det likevel.

Er helt enig med Costaza. Dette blir bare et meningsløst utspill i mine øyne. Hvorfor skal FFK si noe om saken overhodet, når de ikke kan si noe det kunne hatt noen som helst konstruktiv interesse å vite?

Hvis noen hører noe synes jeg det er bare bra om de sier noe om hva som ligger bak, og hold gjerne kjeft om hvem.



Gjør det, men tenk litt personvern her :-)

Mulig utestengelsen er fortjent, mulig ikke, men offentlig uthenging har de sikkert ikke fortjent.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Tassen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 9

Lagt til: 11 sep 07, 14:34
Latterlig nå graver dere deres egen grav. Andre lags supporterskarer hadde endlig begynnte å få iværtfall LITT respekt for Plankehaugen. Endlig begynnte noe som nærmet seg tribunekultur, og stemmning i Fredrikstad. Men så sparker dere ut mannen som har gjort at dere har tatt steget opp, samt et par av de mest ivrige?

Her burde virkelig dere andre medlemer kreve at Styret i PH omgjør sin besluttning.

Vis ikke rykker dere 10 skritt tilbake, og kan konsentrere dere om å sette opp busser, og fore den jævla hesten deres med mat, istedenfor å være fotballsupportere.

---------------------------

Uoffisielle Lillestrøm


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 sep 07, 14:35

Skjønner ikke at FFK legger dette ut på sine hjemmesider!!!??

Det hadde nok uansett gått rykter, men det er noe helt annet når klubben går ut med nyheten. Og når de ikke kommer med noen forklaringer, blir det merkelig.

Og hvis det stemmer at det er Zoran som er utvist, blir jeg rett og slett forbauset! Jeg vil ikke kommentere meg, for det kan hende han har gjort ting man ikke har sett. Og jeg vet heller ikke om han har fått advarsler, men dette vil ikke lønne seg. For det første vil de få så og si halvparten av Plankehaugen mot seg, for det andre vil det bli så og si dødt på feltet. Nå håper jeg vi får litt mer informasjon ang. denne saken.

Hvis ikke vi får det, syns jeg vi skal protestere i form av taushet mot Brann den første omgangen. Syns også bannere bør være på sin plass. Ikke da pga. utvisningen, men fordi det må være mulig å kommunisere med medlemmene i Plankehaugen. Når Plankehaugen vedtar noe, bør alle medlemmene ha plikt på informasjon. Ikke i form av navngiving, men det må sies hva personene har gjort som fortjener utestengelse.

Hvis ikke risikerer vi at Plankehaugenstyret og klubben lager noe som er litt "for seg selv", og at vi "vanlige" medlemmer blir utelatt.

Så kommer det ingen informasjon fra Plankehaugen eller FFK, håper jeg 1.omgang spilles i stillhet fra Plankehaugens side mot Brann!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 11 sep 07, 14:38
Opprinnelig postet av Frode
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Noen må jo kjenne disse folkene, så de klarer neppe å holde det så hemmelig. De fleste ville antagelig ikke skjønt hvem dette dreier seg om uansett med mindre man vet det likevel.

Er helt enig med Costaza. Dette blir bare et meningsløst utspill i mine øyne. Hvorfor skal FFK si noe om saken overhodet, når de ikke kan si noe det kunne hatt noen som helst konstruktiv interesse å vite?

Hvis noen hører noe synes jeg det er bare bra om de sier noe om hva som ligger bak, og hold gjerne kjeft om hvem.



Gjør det, men tenk litt personvern her :-)

Mulig utestengelsen er fortjent, mulig ikke, men offentlig uthenging har de sikkert ikke fortjent.

 

 

Frode: Er du ikke enig i at det er litt vanskelig å vite hva som ikke kan aksepteres når man ikke vet hva som er gjort??

Like fullt som det er vanskelig å vite hvilke elementer som er uønsket, når man ikke kan si hvilke "elementer" det dreier seg om?

Når Morgan i VG uttaler at han ikke ønsker å si noe om saken, og ikke om det er snakk om casuals, men at han håper det er preventivt og viser at slike elementer er uønsket, da er det litt vanskelig å ta stilling til ting.


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 11 sep 07, 14:41

Opprinnelig postet av Lemmy
Så kommer det ingen informasjon fra Plankehaugen eller FFK, håper jeg 1.omgang spilles i stillhet fra Plankehaugens side mot Brann!

Jeg er med på den!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 59 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f