Husk meg
Brukernavn
Passord

Jonna klar for RBK etter sesongslutt ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 sep 07, 02:08
Hvis man leser kommentarene til denne artikkelen, er det et par stykker som sier at Jonna er klar for RBK etter sesongslutt.. Ja, jeg vet at jeg skal ta slike kommentarer med en stor klype salt, men det jeg leste om Bertie stemte jo.. Noen som har hørt/vet noe mer ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 sep 07, 03:27
Litt lengre nede er det tilsynelatende samme person som skriver at vi burde selge Rami for ti millioner, og så legge fem millioner på bordet for Rune A. Jarstein. Ser ikke ut til han har all verdens peiling på fotball da egentlig, så hvorfor skulle han vite at Bjørkøy skulle til RBK? :P

Selvsagt ingen umulighet at han faktisk er klar, men det skal mer til enn slike kommentarer før jeg tror på det.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 07 sep 07, 03:36

Jeg velger å tro at så lenge Terje Høili holder seg i live blir Jonna i FFK hvertfall i to sesonger til!

Han tar ikke kontakt med f-b for å forsikre hele Fredrikstad om det bare for å drite seg ut for hele byen...tror jeg!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 sep 07, 07:36
Endret: 07 sep 07, 07:37

Jeg har også hørt John Anders er klar for Strømsgodset, de var vist i kontakt med John Anders og FFK når Rosenborg møte Strømsgodet borte på lørdag.

For håpe at det ikke stemmer.

P.s. Kanskje FFK har fått et så bra tilbud de ikke si nei til, kanskje 15. mill, kan jo ikke si nei til det.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 07 sep 07, 07:43
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har også hørt John Anders er klar for Strømsgodset, de var vist i kontakt med John Anders og FFK når Rosenborg møte Strømsgodet borte på lørdag.

For håpe at det ikke stemmer.

P.s. Kanskje FFK har fått et så bra tilbud de ikke si nei til, kanskje 15. mill, kan jo ikke si nei til det.

Tull og tøys, det skjønner du også!

Hva er meningen med å poste slike innlegg som HELT ÅPENBART ikke har noen rot i virkelighet overhodet?

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 sep 07, 07:48
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har også hørt John Anders er klar for Strømsgodset, de var vist i kontakt med John Anders og FFK når Rosenborg møte Strømsgodet borte på lørdag.

For håpe at det ikke stemmer.

P.s. Kanskje FFK har fått et så bra tilbud de ikke si nei til, kanskje 15. mill, kan jo ikke si nei til det.

Tull og tøys, det skjønner du også!

Hva er meningen med å poste slike innlegg som HELT ÅPENBART ikke har noen rot i virkelighet overhodet?

Tull, hva vet du om det?

Jeg sier bare at jeg hørt det samme.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 07 sep 07, 07:51
Du skriver jo at han er klar for Godset!! Har ikke trua på det akkurat..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 07 sep 07, 08:00
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har også hørt John Anders er klar for Strømsgodset, de var vist i kontakt med John Anders og FFK når Rosenborg møte Strømsgodet borte på lørdag.

For håpe at det ikke stemmer.

P.s. Kanskje FFK har fått et så bra tilbud de ikke si nei til, kanskje 15. mill, kan jo ikke si nei til det.

Tull og tøys, det skjønner du også!

Hva er meningen med å poste slike innlegg som HELT ÅPENBART ikke har noen rot i virkelighet overhodet?

Tull, hva vet du om det?

Jeg sier bare at jeg hørt det samme.

Blir jo som å putte hva man hører barn snakker om i barnehagen som bidrag til forumet. Det går vel ann å filtrere litt?

Og dessuten så FFK nettopp nei til tosifret anntall mill for Shaban så alt du skriver blir jo bare surr uansett.... Og Strømsgodset???

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 sep 07, 08:04
Er vel en stor sannsynlighet for at Patrioten bare har blandet navnene Rosenborg og Strømsgodset her...

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 sep 07, 08:14

Det regner jeg med at han har, for det er nok 100% sikkert at Jonna ikke drar til Strømsgodset..

 

Men det kan nok være noe i at han skal til Rosenborg..


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 07 sep 07, 08:49

Nå tror jeg det er mye rart ute og går av rykter.Skulle det være noe i dette her så blir jeg meget skuffet over ledelsen. Nå som vi er langt på vei med å bygge opp et storlag brytes det ned av løse rykter. Men det er jo ikke sikkert at det bare er rykter. Det er jo så tydelig at det er pengene som råder i dagens FFK også. Har ikke Jonna skrevet ny kontrakt da ? Så jeg har en bønn til ledelsen; forsett med å bygge et lag som vi ser konturene av om dagen. Europa er ikke langt unna. MA gjør en kjempejobb og virker for meg ærlig da han uttaler seg til presse etc. TH er også en god støttespiller samtidig at han forstår seg på fotball og spilletyper som bør inn i stallen. AG er vel også resultatorientert iht sin CV etter at tiden hans i FFK er over.

Så la meg slippe og lese denne overskiften " Stig Inge Bjørneby klar for FFK"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 sep 07, 08:53
Blir nesten litt bekymra for helsa til Terje Høili jeg nå

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 07 sep 07, 09:21

Opprinnelig postet av Husgutt
Blir nesten litt bekymra for helsa til Terje Høili jeg nå

Noen er tydeligvis i ferd med å ta livet av ham hehe

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 sep 07, 10:13

Godt betalt for Jonna, spesielt like etter han har tegna 4års kontrakt. 8-10 mill.

Friske penger inn til breddeholder av klasse.

Kanskje ikke så dumt.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 07 sep 07, 10:25
Jonna til RBK? Gud forby!

Jeg unner Jonna mye, men Rosenborg ingenting (det eneste måtte være en seier over Hammarby)

Ja, det er korttenkt, naivt osv., men det er min helt personlige mening, basert på mine følelser om Rosenborg. Dessuten har det overhodet ingen effekt på noen beslutninger eller hendelsesforløp hva jeg måtte mene uansett, og dermed føler jeg meg egentlig særdeles fri til å mene akkurat hva jeg vil om denne saken...

---------------------------

Svensk magi!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 sep 07, 10:28

Magnum, enig for det gjelder laget fra "Barteland", skulle vel tatt det forbeholdet.

Men...........dersom Jonna velger "Barteland" og savner KTE så er det hans valg.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 07 sep 07, 12:34
Det er selvfølgelig klart! Men allikevel... Gud forby!

---------------------------

Svensk magi!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 sep 07, 17:25
Mente selvsagt Rosenborg

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 08 sep 07, 09:00

Ser ikke helt hva vi skal med unge Bjørkøy pr dags dato, han er en glimrende spiller for FFK som midtbanespiller, men hvem skal han ta plassen til på midtbanen vår i dag? KTE kommer med så mye vrøvl at jeg har ikke ord for denne mannen.

Skulle vi derimot selge noen av de vi har på midtbanen i dag, f.eks. Sapara, som jo ikke er usannsynlig dersom han varter opp med knallspill i CL, så kan Bjørkøy være en mulig erstatter? Men ikke før den tid, time vil sjå.

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 sep 07, 09:18
Endret: 08 sep 07, 09:21
Opprinnelig postet av svartoghvit

KTE kommer med så mye vrøvl at jeg har ikke ord for denne mannen.

Hehe... Jeg har stor respekt for KTE og enorm respekt for den jobben han har gjort for FFK men han har en tendens til å være litt kreativ når han ytrer seg i media noen ganger ja :) Blir spennende å se hva han for til i tiden fremover!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f