Husk meg
Brukernavn
Passord

Bilder av FFK spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 04 sep 07, 15:56
Se å få tatt de nødvendige bildene av Ardian Gashi og Andreas Tegstrøm. Det ser helt fjernt ut at siden gir poeng på spillebørsen og så mangler det bilder av spillere som er i FFKs tropp

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 sep 07, 16:04
På tv2 sine wap-sider kom tom bildet av Tegan i sandefjord-drakt i går

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 06 sep 07, 12:56
Opprinnelig postet av Topscorer
Se å få tatt de nødvendige bildene av Ardian Gashi og Andreas Tegstrøm. Det ser helt fjernt ut at siden gir poeng på spillebørsen og så mangler det bilder av spillere som er i FFKs tropp


Du er velkommen til å ta med deg kamera selv på en trening eller noe sånt og knipse for oss, hvis det haster sånn for deg... Ja, vi vet bildene mangler, men vi har skole og jobb som prioriteres også.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 sep 07, 13:55
Skole og jobb er virkelig en dårlig unskyldning for ikke å få tatt 2 stk bilder.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 sep 07, 14:19

hvis det er så ille farlig så stikk å ta noen bilder sjøl da vel? Send de til holters eller en av de andre og vips, så er det bilder på de to spillerne!

 

Slutt å krev hele tiden, dette er ett nettsted drevet av frivillige mennesker som har andre ting å jobbe med en å sitte å overvåke ffksupporter.net 24/7

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 sep 07, 14:40
Jeg driter vel i om det er bilde av de eller ikke, men når de har tatt på seg dette ansvaret får de jo fullføre det også. Ellers kan jo denne siden bare legges ned.

Er jo egentlig bare forumet som går rundt om dagen, skjer jo ingenting på nyhetsfronten på denne siden heller.

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 sep 07, 14:45
Nå er det ikke så veldig mye å skrive om heller. Frivillige som står bak nettstedet, klart man ikke skal kreve nyheter hver dag. Takk og lov for FFKsupporter, dere gjør en kjempejobb.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 16 sep 07, 14:57
Opprinnelig postet av solano2
Jeg driter vel i om det er bilde av de eller ikke, men når de har tatt på seg dette ansvaret får de jo fullføre det også. Ellers kan jo denne siden bare legges ned.

Er jo egentlig bare forumet som går rundt om dagen, skjer jo ingenting på nyhetsfronten på denne siden heller.

Du får starte opp en konkurrent, kanskje det da blir fart på sakene? Tulling.

---------------------------

Gashi!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 sep 07, 15:12
Hva sier jeg som ikke er sant da? Hvorfor er det ingen forhåndsanalyse av FFK-Brann f.eks?

Jeg har heller ikke sett at de har søkt etter nye personer som kan skrive på siden. Kanskje det hadde vært smart?

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 16 sep 07, 15:18
Opprinnelig postet av solano2
Hva sier jeg som ikke er sant da? Hvorfor er det ingen forhåndsanalyse av FFK-Brann f.eks?

Jeg har heller ikke sett at de har søkt etter nye personer som kan skrive på siden. Kanskje det hadde vært smart?


Ærlig talt, i kategorien hvor du nå driver og syter ligger det en sticky hvor vi søker etter skribenter OG fotografer...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 sep 07, 15:20
Beklager, så ikke den...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 sep 07, 17:03
Endret: 16 sep 07, 17:16
Opprinnelig postet av solano2
Jeg driter vel i om det er bilde av de eller ikke, men når de har tatt på seg dette ansvaret får de jo fullføre det også. Ellers kan jo denne siden bare legges ned.

Er jo egentlig bare forumet som går rundt om dagen, skjer jo ingenting på nyhetsfronten på denne siden heller.


Trodde du først køddet , men det der må vel være noe av det frekkeste jeg noen gang har lest her inne. Å begynne å kreve ting og si at hvis de ikke innfris så kan hele greia legges ned tyder på at vi har gjort en så god jobb tidligere at du regelrett har blitt bortskjemt her inne.

Hvis du visste hvor mye arbeid det kan ligge bak en artikkel, og at du tar med i tankene at to av de faste skribentene har  mastergrad og bachelorgrad å forholde seg til i år, så skal dere vel egentlig bare være heldig at du i det hele tatt får enkelte nyheter her inne. Vi er tross alt ikke FB som sitter på en haug med journalister som vi kan sende på å dekke alt om FFK. Nå skal ikke jeg skjule meg bak verken master- eller bachelorgrad, men jeg da et liv å leve jeg, akkurat som dere andre. Dessuten må jeg jo rette en hel haug med ting og tang brukerne av forumet har stelt i stand siden sist jeg var innom ;)

Dere er sikkert hjertelig velkommen alle mann (og kvinner) til å bidra med at kvantiten og kvaliteten får seg et løft på nyhetsfronten, men forrige gang Holters la ut en nyhet om at vi trengte skribenter så ble ikke akkurat innboksen til Holters fylt opp. Så får du klager, så burde du kanskje se hva du selv har bidratt av nyheter? Dette er tross alt et frivilligbasert nettsted, hadde vi hatt en betalt jobb kunne du kommet med slike ting...

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 sep 07, 17:09
Mulig dere mener det gjøres en god jobb, men når det ikke har blitt lagt ut en eneste artikkel på 10 - ti - dager er ikke jeg overbevist.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 sep 07, 17:12

De siste årenes kvalitet burde da være nok - at siden ikke er 100%oppdatert til enhver tid kan da virkelig ikke forlanges av en "veldedig side".

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 sep 07, 17:14
Opprinnelig postet av DrDRE

De siste årenes kvalitet burde da være nok - at siden ikke er 100%oppdatert til enhver tid kan da virkelig ikke forlanges av en "veldedig side".


Det kan jeg være enig i, men 10 dager uten oppdateringer og ikke et eneste ord om Brannkampen synes JEG er for tynt. Om dere synes det er helt greit får være deres sak..

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 16 sep 07, 17:24
Opprinnelig postet av solano2
Det kan jeg være enig i, men 10 dager uten oppdateringer og ikke et eneste ord om Brannkampen synes JEG er for tynt. Om dere synes det er helt greit får være deres sak..


Det er virkelig toppen av frekkhet å klage på innholdet i en gratis tjeneste ingen tvinger deg til å benytte. Du er selvsagt hjertelig velkommen til å bidra selv, med bildene du ønsker eller kvalitets-nyheter.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 07, 17:41

Opprinnelig postet av solano2
Det kan jeg være enig i, men 10 dager uten oppdateringer og ikke et eneste ord om Brannkampen synes JEG er for tynt. Om dere synes det er helt greit får være deres sak..

Meld deg frivillig, da! Så kanskje sidene når den standarden du ønsker.  

Jeg får vemmelser av å lese innlegga dine. Fy f__n for en holdning.

Hvis du ikke har noe bedre å komme med bør du definitivt slutte å besøke siden. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 16 sep 07, 17:53
Opprinnelig postet av Planken
Du er selvsagt hjertelig velkommen til å bidra selv, med bildene du ønsker eller kvalitets-nyheter.


Kan dere ikke "låne" bildene på fredrikstadfk.no æ? Er usikker på reglene på det, men kan ikke tenke meg de bryr seg om det hvis dere eventuelt skriver dere har fått de derfra ?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 sep 07, 14:00

Opprinnelig postet av solano2
Mulig dere mener det gjøres en god jobb, men når det ikke har blitt lagt ut en eneste artikkel på 10 - ti - dager er ikke jeg overbevist.

 

bortsjemt eller?

 

Fader, virker jo som eierene og de som driver disse sidene skal stå på hode å drite i vinkel for deg jo! Nå får du jammen meg skjerpe deg! Holters og co gjør en knall jobb!

 

Mener du at du kunne gjort det bedre selv så start en ny side å se hvor mange brukere du får! Og hvis du spør Holters eller de andre får du sikkert lov til å lage forhånds analyser o.l. til samtlige kamper utover!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 sep 07, 12:18
Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av DrDRE

De siste årenes kvalitet burde da være nok - at siden ikke er 100%oppdatert til enhver tid kan da virkelig ikke forlanges av en "veldedig side".


Det kan jeg være enig i, men 10 dager uten oppdateringer og ikke et eneste ord om Brannkampen synes JEG er for tynt. Om dere synes det er helt greit får være deres sak..

Hvis du var interessert i forhåndsomtale om Brann-kampen så finner du nok om det i feks VG, Dagbladet, Nettavisen osv osv... at du i det hele tatt klarer å lire ut av deg slike sure oppgulp som du kommer med er rett og slett pinlig og flaut å lese om.

Du burde rett og slett se deg selv i speilet og skamme deg!! Trykker du på en knapp på veggen etter du har vært på do også?? Slik at det spretter ut en hånd fra veggen med papir og håndsåpe?? Slik at du slipper å gjøre et arbeidsslag selv? Nei, voks opp og vær takknemlig for at vi har norges beste uoffisielle supporternettside!! Moderatorene gjør en kjempejobb. Jeg er faktisk helt overbevist om at hadde Fredriksstad Blad-journalistene jobbet her (i fulle stillinger) og ikke Holters & co. (på frivillig basis) så hadde nettsiden vært mye dårligere.

Takk for en flott jobb med denne siden!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340