Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Hammarby. Etter kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 15 5

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 aug 07, 21:12

Opprinnelig postet av solano2
Så du ikke Raio?

Fikk en albue i hode ETTER vi hadde tatt ledelsen. Han var alt annet enn usportslig og var på beina med en gang igjen. Der ville Hammarby brukt flere minutter..

Personlig bannet jeg høylytt ved den anledningen. Når vi leder 1-0 og det er igjen 5 minutter å spille - da er det INGEN grunn til å sprette opp som om vi jager et mål!

Jeg mener ikke at Raio skulle rullet rundt og spilt død, men det er mulig å bruke tid - trekke ned tempoet - og bidra til å sikre seieren...

Det er lov å spille KYNISK uten å være USPORTSLIG.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 31 aug 07, 22:15
Opprinnelig postet av denialsander

Det er lov å spille KYNISK uten å være USPORTSLIG.  

Nei. Det er lov å spille TAKTISK uten å være usportslig.

Ja, jeg vet at jeg er en naiv stakkar som ikke klarer å akseptere realitetene om åssen europetisk toppfotball har blitt, og at jeg sitter fast i gamle, romantiske forestillinger om fair play og godt spill.

Takke faen for det!

P.S. Jeg tenkte over i stad at jeg føler meg omtrent like sliten som etter cupfinalen i dag. Bare med helt motsatt fortegn.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 aug 07, 21:48
Endret: 31 aug 07, 21:54
Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av bjorn
Regner med våre spillere hadde gjort det samme om det var motsatt, klart man bruker alle triks.

Så du ikke Raio?

Fikk en albue i hode ETTER vi hadde tatt ledelsen. Han var alt annet enn usportslig og var på beina med en gang igjen. Der ville Hammarby brukt flere minutter..


Klart, men Raio er ikke den smarteste vet du ;)

Må kanskje presisere at Raio er en kremkæll og min favoritt, men det ligger bare ikke hans natur, redd for å bli beskyldt for å hetse vet du

bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 21:58
Endret: 31 aug 07, 21:58
Undrar om inte domaren är köpt av Ryska maffian? Hade nog också kikhosta när han var barn. Hade nog inte tillräckligt med mat under sin uppväxt och uppförsbacke till skolan.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 aug 07, 22:00
Opprinnelig postet av bajen4ever
Undrar om inte domaren är köpt av Ryska maffian? Hade nog också kikhosta när han var barn. Hade nog inte tillräckligt med mat under sin uppväxt och uppförsbacke till skolan.


Dra deg tilbake nå, dere har slått oss. Hej då.

bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 22:04
Har under alla dessa år fått uppleva en hel del nederlag och inte bara segrar. Upplevt många olika kvaliteter av domare, men har ALDRIG, säger ALDRIG skyllt förlusten på en domare. Inte ens när domaren missade en motståndares räddning av boll på mållinjen (utespelare) som i förlängningen berövade oss guldet det året. Sjunker inte så lågt. Men här är det stora samtalsämnet domaren, INTE att ni trots ett 90 minutersspelövertag inte lyckades vinna. Ja jisses, prata om att fokusera på fel saker.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 07, 22:09
Hammarby fokuserer på og terge motstanderene både på banen og utenfor mens vi fokuserer på det sportslige så seg være om det er dommere eller spillere det er forskjellen bajar looser

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 31 aug 07, 22:15
mener at derfor vi kritiserer dommeren er fordi han var RÆVVARÆVVARÆVVARÆVVARÆVVA !!  
og ingen annen dommer hadde dømt straffe der, ikke aktuelt, men gjort er gjort - og spist er spist.. 
syns ikke at vi skal henge oss mer opp i dette -- får jo ikke gjort noe med det uansett nå , 
det som skjedde det skjedde  -- med mindre han inrømmer at han ble kjøpt og vi får omkamp:P   

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 22:23
Endret: 31 aug 07, 22:23

Opprinnelig postet av Marcus
mener at derfor vi kritiserer dommeren er fordi han var RÆVVARÆVVARÆVVARÆVVARÆVVA !!  
og ingen annen dommer hadde dømt straffe der, ikke aktuelt, men gjort er gjort - og spist er spist.. 
syns ikke at vi skal henge oss mer opp i dette -- får jo ikke gjort noe med det uansett nå , 
det som skjedde det skjedde  -- med mindre han inrømmer at han ble kjøpt og vi får omkamp:P   

Tycker det är bedrövligt att anklaga någon för att vara köpt och isåfall vem har köpt honom då? Detta helt utan BEVIS. Kallas i andra länder för ärekränkning.

 

 

*inte lätt att vara säl i ett land där de klubbar ihjäl sälar*


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 31 aug 07, 22:32
selvfølgelig er det uten bevis men dette er i mitt hode og ganske sikker på flere her inne mener det samme  , 

men nå skal jeg ikke snakke mer om dette og takk for 2 underholdene kamper og Gratulerer med videre spill Bajen4ever ;)  

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Söta Bajen-Bror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 6

Lagt til: 31 aug 07, 22:43

Vill bara tacka för kampen och önska lycka till vidare i Tippeligan.

 

Ni skulle ha slängt in nr. 26 tidigare, han var giftig!

 

Dessutom har ni Tippeligans bästa keeper utan tvekan - grattis!

Det räckte dessvärre inte mot en kyniskt Hammarby som lärt sig spela fotboll på ett högre plan... Lycka till mot "Godset", vi går vidare ut i Europa!


Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05
Innlegg: 72

Lagt til: 31 aug 07, 23:16
En hyggelig Bajen fyr hvertfall :P

---------------------------

FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
HAMMARBY nytt hat lag i sverige!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 31 aug 07, 23:21

Opprinnelig postet av Larsærn
En hyggelig Bajen fyr hvertfall :P

Litt forvirra om hva som er "högre" og hva som er "lägre", bare.


Söta Bajen-Bror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 6

Lagt til: 31 aug 07, 23:39
Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av Larsærn
En hyggelig Bajen fyr hvertfall :P

Litt forvirra om hva som er "högre" og hva som er "lägre", bare.

 

Hehe, det jag menar är så klart att vill man lyckas utanför Skandinavien måste man lära sig spela smart, även om det inte alltid ser snyggt ut... Vi är ju så vana vid Fair Play och allt det där, men kan man inte "spela spelet" har man ingen chans på hög nivå i Europa... Sen tror jag inte att Bajen kommer erövra Europa i år, men klarar vi slå ut Braga och gå till gruppspelet är det en bragd!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 01 sep 07, 00:16

Dere må huske at vi har med svensker å gjøre. De har forsøkt å gå i krigen flere ganger, men det har som regel gått dritt, unntatt mot norge, der de fikk herske over et land med bare fjell, men klarte å få kongen drept under invadering.

Vi snakker om landet som har laget JAS Gripen. Svensker har forsøkt å lande det flyet på flyplass: Det gikk dritt, så da kanskje i parken midt i stockholm sentrum? Legg spesielt merke til den piloten som hedrer svensk tradisjon ved å stikke av når det begynner å bli alvorlig.

Vi snakker om hjemlandet til Thomas Quick, Fenrik Flink, LaserMannen og Hagamannen. Landet som har nasjonale mesterskap i klystér, landet som solgte 10 mill tonn jernmal til tyskerene hvert år under krigen. Landet som lånte ut jernbanen sin til tyskerene under under invasjonen av norge. Landet som deporterete norske flyktninger til tyskland under krigen.

Det er bare en gjeng feige og pysete halv-nazi`er fra et gudsforlatt land, som gjør hva som helst for penger eller oppmerksomhet.

Vi kan ihvertfall være stolte av våre spillere, det kan ikke Baj(s)en

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 sep 07, 09:04
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Innlegg som begynte morsomt men som endte opp med oppgulp.

Og dette fra en som kommer fra hjemlandet til Quisling, Rinnan, Arnfinn Nesset... Et land som har fostret personer som har startet Norges Germanske Arme og Vigrid. Et land som er kjent for suksesser innen industri som f.eks. Troll...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 sep 07, 09:29
Herregud så irriterende det er med overfornuftige mobbeoffer innimellom, kan jo alltids håpe den fløflekken er en tumor.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 sep 07, 10:44

*Noen ganger* kan det være lurt å la den "gode idéen" folk har om innlegg forbli en "god idé"...

(Nice touch med jokke, forresten)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 sep 07, 10:51
Endret: 01 sep 07, 10:52
Jeg vet, klarer bare ikke la vær innimellom, er for irriterende, du er fyr å ha med i krigen vet du, eller du er pasifist du ja, stemmer.

Elsker forresten dette nivået, føler meg virkelig i live her nede.


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 15 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340