Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Hammarby. Etter kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 15 4

bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 21:18

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
så kan jo dere trene på fair play eller noe! For jeg  så faen ikke mye til fair play på de svenske fittene på laget deres igår! Makan til uintligente idioter skal en lete lenge etter! For faen glad jeg er norsk etter å ha sett det dere presterte forbanna svenske bavian!

 

Fredrikstadspatriot gissa var jag tagit följande citat ifrån? :

"2.1 — Oppfør deg!

Her på forumet forventes det at du oppfører deg skikkelig og holder en saklig tone i dine innlegg. Selv om du får lov til alt hjemme, gjelder dette ikke her. Barnslig oppførsel tolereres ikke enten du er 40 eller 12. Diskuter sak, ikke person!

2.2 — Respekter andres alder

Husk at det sitter mennesker i den andre enden, mange av dem barn. Sjekk alder før du skriver, og formuler deg deretter. Dette gjelder også andre veien.

2.3 — Personangrep, sjikane og banning

ffkupporter.net tillater ikke innlegg som er trakasserende, bevisst sprer usannheter eller som på annen måte vil oppfattes som upassende. Du skal vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Dette gjelder også angrep/sjikane mot firmaer og "offentlige" nettsteder (f.eks. Dagbladet og VG). Synsinger og rykter skal ikke fremstilles som fakta"

 

Föreslår att du läser igenom det en gång och svara mig sedan om ditt inlägg motsvarar de förväntningar som reglerna säger?


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 31 aug 07, 23:36
Opprinnelig postet av bajen4ever

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
så kan jo dere trene på fair play eller noe! For jeg  så faen ikke mye til fair play på de svenske fittene på laget deres igår! Makan til uintligente idioter skal en lete lenge etter! For faen glad jeg er norsk etter å ha sett det dere presterte forbanna svenske bavian!

 

Fredrikstadspatriot gissa var jag tagit följande citat ifrån? :

"2.1 — Oppfør deg!

Her på forumet forventes det at du oppfører deg skikkelig og holder en saklig tone i dine innlegg. Selv om du får lov til alt hjemme, gjelder dette ikke her. Barnslig oppførsel tolereres ikke enten du er 40 eller 12. Diskuter sak, ikke person!

2.2 — Respekter andres alder

Husk at det sitter mennesker i den andre enden, mange av dem barn. Sjekk alder før du skriver, og formuler deg deretter. Dette gjelder også andre veien.

2.3 — Personangrep, sjikane og banning

ffkupporter.net tillater ikke innlegg som er trakasserende, bevisst sprer usannheter eller som på annen måte vil oppfattes som upassende. Du skal vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Dette gjelder også angrep/sjikane mot firmaer og "offentlige" nettsteder (f.eks. Dagbladet og VG). Synsinger og rykter skal ikke fremstilles som fakta"

 

Föreslår att du läser igenom det en gång och svara mig sedan om ditt inlägg motsvarar de förväntningar som reglerna säger?

hehe... forstår at folk blir litt frustrert, men livet må gå videre.

Ser ut som fredrikstad begynner å få samlet sammen et godt lag, vi kommer nok til å få mange fine kamper i fremtiden. Dette blir nok ikke siste gang vi spiller i europa. Glem det som har skjedd og tenk fremover.

Lykke til videre i uefa-cupen Hammerby.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 sep 07, 00:40
Opprinnelig postet av bajen4ever

 

Fredrikstadspatriot gissa var jag tagit följande citat ifrån? :

"2.1 — Oppfør deg!

Her på forumet forventes det at du oppfører deg skikkelig og holder en saklig tone i dine innlegg. Selv om du får lov til alt hjemme, gjelder dette ikke her. Barnslig oppførsel tolereres ikke enten du er 40 eller 12. Diskuter sak, ikke person!

2.2 — Respekter andres alder

Husk at det sitter mennesker i den andre enden, mange av dem barn. Sjekk alder før du skriver, og formuler deg deretter. Dette gjelder også andre veien.

2.3 — Personangrep, sjikane og banning

ffkupporter.net tillater ikke innlegg som er trakasserende, bevisst sprer usannheter eller som på annen måte vil oppfattes som upassende. Du skal vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Dette gjelder også angrep/sjikane mot firmaer og "offentlige" nettsteder (f.eks. Dagbladet og VG). Synsinger og rykter skal ikke fremstilles som fakta"

 

Föreslår att du läser igenom det en gång och svara mig sedan om ditt inlägg motsvarar de förväntningar som reglerna säger?

 

hva gullig !!!

 

Dere slo oss på en unfair måte og bør respektere at vi ikke helt i godt humør av den grunn. Legg dere til å sove og drøm at dere en dag, en dag i fremtiden kan være stolte av deres lag`s prestasjoner, for det er faktisk jeg. Stolt over å kunne kalle meg Fredrikstadpatriot, for på mitt lag har vi spillere som er opplært til å spille fotball, mens dere tydligvis er opplært tll å filme dere til avansement! Og om dere er stolte av hammarby`s prestasjoner i Torsdagens kamp, ja da sier det mest om dere!

Jeg skal også beklage min oppførsel ovenfor deg og andre her og nå! Jeg skulle gjerne sletta inlegga mine om jeg kunne da jeg gikk langt over streken! Og selv om jeg vemmes med disse ord: Lykke til videre i UEFA cupen.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 01 sep 07, 23:12
Endret: 01 sep 07, 23:31
Opprinnelig postet av bajen4ever

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
så kan jo dere trene på fair play eller noe! For jeg  så faen ikke mye til fair play på de svenske fittene på laget deres igår! Makan til uintligente idioter skal en lete lenge etter! For faen glad jeg er norsk etter å ha sett det dere presterte forbanna svenske bavian!

 

Fredrikstadspatriot gissa var jag tagit följande citat ifrån? :

"2.1 — Oppfør deg!

Her på forumet forventes det at du oppfører deg skikkelig og holder en saklig tone i dine innlegg. Selv om du får lov til alt hjemme, gjelder dette ikke her. Barnslig oppførsel tolereres ikke enten du er 40 eller 12. Diskuter sak, ikke person!

2.2 — Respekter andres alder

Husk at det sitter mennesker i den andre enden, mange av dem barn. Sjekk alder før du skriver, og formuler deg deretter. Dette gjelder også andre veien.

2.3 — Personangrep, sjikane og banning

ffkupporter.net tillater ikke innlegg som er trakasserende, bevisst sprer usannheter eller som på annen måte vil oppfattes som upassende. Du skal vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Dette gjelder også angrep/sjikane mot firmaer og "offentlige" nettsteder (f.eks. Dagbladet og VG). Synsinger og rykter skal ikke fremstilles som fakta"

 

Föreslår att du läser igenom det en gång och svara mig sedan om ditt inlägg motsvarar de förväntningar som reglerna säger?

 

Respect Bajenforever.

Her motbeviser du Fredrikstadspatriot barnslige og tåpelige utbrudd. Jeg vil på vegne av Fredrikstad be om orsekt for det han skriver.

Grattis med avansement 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 01 sep 07, 23:06

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
så kan jo dere trene på fair play eller noe! For jeg  så faen ikke mye til fair play på de svenske fittene på laget deres igår! Makan til uintligente idioter skal en lete lenge etter! For faen glad jeg er norsk etter å ha sett det dere presterte forbanna svenske bavian!

 

Og der tapte du ALL annseelse i mine øyne. Det er det desidert barnsligste innlegget jeg har sett på dette forum. Ja kanskje på internett noen gang, av en liksom voksen gutt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 sep 07, 02:55
Endret: 02 sep 07, 03:12
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
så kan jo dere trene på fair play eller noe! For jeg  så faen ikke mye til fair play på de svenske fittene på laget deres igår! Makan til uintligente idioter skal en lete lenge etter! For faen glad jeg er norsk etter å ha sett det dere presterte forbanna svenske bavian!

 

Og der tapte du ALL annseelse i mine øyne. Det er det desidert barnsligste innlegget jeg har sett på dette forum. Ja kanskje på internett noen gang, av en liksom voksen gutt.

 

Hvis du leser hele tråden Stjernengutt, så ser du at jeg litt senere beklager min egen oppførsel. Og om jeg ikke har din anseelse etter ett sinne utbrudd på ett forum, ja da tror jeg faktisk det kan være det samme. ¨

Igjen, så ikke vi får flere missforståelser, jeg beklager inlegget, og skal skjerpe meg i fremtiden.

 

dette skrev jeg, (side 22 eller noe som svar til han som dro frem reglene:)

 

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg skal også beklage min oppførsel ovenfor deg og andre her og nå! Jeg skulle gjerne sletta inlegga mine om jeg kunne da jeg gikk langt over streken! Og selv om jeg vemmes med disse ord: Lykke til videre i UEFA cupen.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 02 sep 07, 12:15
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
så kan jo dere trene på fair play eller noe! For jeg  så faen ikke mye til fair play på de svenske fittene på laget deres igår! Makan til uintligente idioter skal en lete lenge etter! For faen glad jeg er norsk etter å ha sett det dere presterte forbanna svenske bavian!

 

Og der tapte du ALL annseelse i mine øyne. Det er det desidert barnsligste innlegget jeg har sett på dette forum. Ja kanskje på internett noen gang, av en liksom voksen gutt.

 

Hvis du leser hele tråden Stjernengutt, så ser du at jeg litt senere beklager min egen oppførsel. Og om jeg ikke har din anseelse etter ett sinne utbrudd på ett forum, ja da tror jeg faktisk det kan være det samme. ¨

Igjen, så ikke vi får flere missforståelser, jeg beklager inlegget, og skal skjerpe meg i fremtiden.

 

dette skrev jeg, (side 22 eller noe som svar til han som dro frem reglene:)

 

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg skal også beklage min oppførsel ovenfor deg og andre her og nå! Jeg skulle gjerne sletta inlegga mine om jeg kunne da jeg gikk langt over streken! Og selv om jeg vemmes med disse ord: Lykke til videre i UEFA cupen.

 

Og det så jeg først etter at jeg hadde lagt inn mitt innlegg. Jeg begynner å lese trådene fra start av, og svarer etterhvert.

Men helt klart. Fint av deg og beklage, jeg ber også om unnskyldning til deg for at jeg ble så sint.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 sep 07, 13:21
Opprinnelig postet av stjernengutt
 

Og det så jeg først etter at jeg hadde lagt inn mitt innlegg. Jeg begynner å lese trådene fra start av, og svarer etterhvert.

Men helt klart. Fint av deg og beklage, jeg ber også om unnskyldning til deg for at jeg ble så sint.

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 sep 07, 13:48
Fy faen for ett tungt tap, har ikke orket å gå inn på sidene her før nå. Men skal vi prøve å være edruelige, så har vel Hammarby skapt flest målsjanser over to kamper, selvom det var aldri så snøplig måten ting skjedde på i siste kamp. Dessuten det er lov å være kynisk på bortebane. Håper FFK tetter igjen bakover, drar ned tempoet og lurer inn en 1-0 scoring på Mandag.........

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 sep 07, 13:53
Kan noen være vennlige å lukke og slette denne tråden så vi kan glemme den forferdelig opplevelsen vi måtte gjennom?!!?

Det er tortur å få dette dratt opp igjen og igjen!

stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 02 sep 07, 13:58
da hjelper det at du leser den se!!!!!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 sep 07, 14:23
Helt klart at guttæne fikk den beste støtten fra tribunen. PAC sier på TVØstfold(fredag,sporten) at det er den beste støtten de har fått i år. Vi gjorde vårt beste for å støtte laget vårt

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 31 aug 07, 19:22

Opprinnelig postet av Zeb_Bajen
Ha ha, knappast. Ni spelade bra FRAM till straffområdet men därefter hände inte mycket. Jag skulle vilja påstå att det sett över två matcher var relativt jämnt, och det hade kunnat gå åt bägge håll (som vi såg).

Det er ferdig nå. Dere vant. Gratulerer med avansementet. Takk for at dere kom. Kjører dere forbi en annen gang, så gjør gjerne det. Nå kan dere fortsette på Bragas forum. Hej då!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 31 aug 07, 19:31

Jaja.. Er bare å gratulere Hammarby med sammenlagt seieren.. Vi nordmenn syntes nok det var veldig ufortjent at de gikk videre,mens svenskene syntes det var fortjent.. Hadde FFK gått videre,så hadde det hele vært snudd på hue sikkert!!

Men vi får satse sterkt,så får vi sikkert revansj

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 aug 07, 20:08

Revansje ja, neste gang tar vi en grusom hevn!!!!! mwohahahahaha

hehehe....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 31 aug 07, 20:15
Endret: 31 aug 07, 20:17

Straffa er det ikke mye å si på, så det bør ikke dommeren kritiseres for.

Men at han tillater all den drøyinga, syns jeg er merkelig. Og at UEFA lar ham dømme, hvis han ble utestengt i russisk fotball for en liten stund siden. Dette er jo tross alt en viktig kamp for begge lag. Det ligger et par millioner i om man går videre eller ikke, og det bør UEFA tenke på. Venter fortsatt på en beklagelse fra dommeren...

Men man bør egentlig ikke klage på at Hammarby dro ned tempoet, og drøya. Det er dommeren sin feil hvis de får lov til det. Filmning derimot, er helt usmakelig. Alle fotballspillere bruker ulovlige triks, og drøyer hvis man må. Men å filme er dårlig gjort. Til slutt blir det sikkert litt "ulv, ulv" over det, at ingen tror man er skadet hvis man faktisk blir det.

Men gratulerer uansett, Hammarby! Og lykke til videre! PS: Dere har en fantastisk supportergruppe. Kjørte forbi Lyst& Glede halvannentime før kamp, og der var det vifting med skjerf og synging! Det er supporterne sine, det! Litt minus for bråket i pausen da..

Ellers så vil jeg takke guttane for en fantastisk kamp, og for en tålmodighet vi har! Har aldri sett FFK rulle ballen så mye i eget lag før. :) Og til Johan Sjøberg.. Du skal vite at ingen i Fredrikstad klandrer deg, og at du er en fantastisk spiller som vi kommer til å dra mye nytte av hvis vi kjøper deg etter sesongen! Det var et uhell som kan skje alle!!!

Hoås og Ramberg derimot, har jeg ikke mye til overs for..Og det er ikke bare basert på gårsdagens kamp, for å si det sånn!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 aug 07, 20:33
Regner med våre spillere hadde gjort det samme om det var motsatt, klart man bruker alle triks.

Vet ikke om vi er naive, urutinerte eller hva det er men jeg irriterer meg fortsatt over hvor passive vi ble etter scoringen vår, klart man legger seg i forsvar men måten det ble gjort på virket merkelig.
Det var noe passivt og paralysert over hele greia, virket som panikken rådet.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 31 aug 07, 20:53
Opprinnelig postet av bjorn
Regner med våre spillere hadde gjort det samme om det var motsatt, klart man bruker alle triks.

Så du ikke Raio?

Fikk en albue i hode ETTER vi hadde tatt ledelsen. Han var alt annet enn usportslig og var på beina med en gang igjen. Der ville Hammarby brukt flere minutter..

Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05
Innlegg: 72

Lagt til: 31 aug 07, 20:55
Til alle som lurer på hva Hammarby gjorde: Dette kalles *Dirty tricks*

---------------------------

FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
HAMMARBY nytt hat lag i sverige!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 07, 20:56
Det værste med det her, er det at dommern som dømte igår, han ble utestengt en (!) måned i Russisk serie, fordi han ble beskyldt for litt kampfiksing, han overså tre straffer som var avgjørende og det ble  straffet... HORRIBELT...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 15 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340