Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Hammarby. Etter kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 15 6

bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 00:56
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av bajen4ever
Opprinnelig postet av Asgeir

Opprinnelig postet av bajen4ever
Om du nu missade vad jag skrev i parentesen så tar jag det igen, det var ingen ursäkt utan mer en förklaring. En match varar tills domaren blåser av, inte nödvändigtvis efter 90 minuter, så den sista sekunden tillhör faktikst matchen den med.  Vari består den s.k. osportsligheten egentligen? Straffen var ju solklar, om det nu inte är tillåtet att använda händerna förstås.

Vilken taktik: At få motståndaren at göra hands i sista minut, lol. Jag har underskattat eran fantastiska taktik, tror jag. Hehehe.

Nä det nyttar inte att få något vettigt ur dig asgeir, så jag fortsätter ut i Europa och låter er möta Röros IL och Leangen Il och andra storheter i norska cupen.

Får håpe det blir nye møter mot Bajen i RL. Hvis begge lagene klatrer på tabellen i år,så kan det jo skje. Da blir det revansje og knus Bajen

 

Bara ni slår Rosenborg så vore jag glad.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 aug 07, 01:01
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
(...) Men det var én ting Hammarby var klart best på. og det var kynisme. En kan mene hva en vil om kynisk fotball, tidsdrøying, billige straffer etc, men i internasjonal fotball så MÅ man være kynisk for å komme noen vei. På det punktet ga Hammarby oss en leksjon vi bare har å lære av. (...)

Korrekt.

Bare så synd at flere ikke forstår dette.

Ok,så dere vil ha et FFK-lag som saboterer spillet og tøyer grensene til dommeren i hver kamp dere går på stadion?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 07, 01:05
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
(...) Men det var én ting Hammarby var klart best på. og det var kynisme. En kan mene hva en vil om kynisk fotball, tidsdrøying, billige straffer etc, men i internasjonal fotball så MÅ man være kynisk for å komme noen vei. På det punktet ga Hammarby oss en leksjon vi bare har å lære av. (...)

Korrekt.

Bare så synd at flere ikke forstår dette.

Bullshit, bullshit og atter bullshit.

Jeg forstår da utmerket godt mekanismen med kynisme, meg jeg aksepterer den ikke som middel for å vinne en fotballkamp. Fordi det er et nederlag for fotball. Fordi kynismen brukes som middel istedet for raske angrep, godt banespill, god innsats.

De som liker kynisme elsker Italia, de som liker fotball hater dem.

Og til dem som mener kynisme gjorde at Bajen gikk videre ikveld: Jeg tror Bajen gikk videre mer på TROSS av kynismen enn på GRUNN av den. De hadde dritt-tur, rett og slett. Og den turen har ingenting med kynisme å gjøre. Og jeg er 110% sikker på at det er folk i Bajen som synes det er trist å se "kynisme" sånn som det arta seg i kveld. For det folk i Bajen hvis kjærlighet til spillet er like stor som deres kjærlighet til klubben. Helt sikkert.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 31 aug 07, 01:13
Endret: 31 aug 07, 01:14
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
(...) Men det var én ting Hammarby var klart best på. og det var kynisme. En kan mene hva en vil om kynisk fotball, tidsdrøying, billige straffer etc, men i internasjonal fotball så MÅ man være kynisk for å komme noen vei. På det punktet ga Hammarby oss en leksjon vi bare har å lære av. (...)

Korrekt.

Bare så synd at flere ikke forstår dette.

Ok,så dere vil ha et FFK-lag som saboterer spillet og tøyer grensene til dommeren i hver kamp dere går på stadion?

Kun i de tilfellene der dette er ytterst nødvendig.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


BaraBajare

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 07
Innlegg: 5

Lagt til: 31 aug 07, 01:14
en grej bara,Bajen är kända i Sverige för att spela rolig/fin fotboll!
T ex 2001 när vi vann vårat enda SM-Guld sparkade vi tränaren för vi ville spela roligare fotboll för det är vad Hammarby IF som klubb står för!

men i europaspel MÅSTE man spela smart det tillhör liksom spelets regler på internationell nivå!
tråkigt men sant.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 aug 07, 01:15
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
(...) Men det var én ting Hammarby var klart best på. og det var kynisme. En kan mene hva en vil om kynisk fotball, tidsdrøying, billige straffer etc, men i internasjonal fotball så MÅ man være kynisk for å komme noen vei. På det punktet ga Hammarby oss en leksjon vi bare har å lære av. (...)

Korrekt.

Bare så synd at flere ikke forstår dette.

Ok,så dere vil ha et FFK-lag som saboterer spillet og tøyer grensene til dommeren i hver kamp dere går på stadion?

Kun i de tilfellene der dette er ytterst nødvendig.

Da må de vel begynne mot Stabæk i neste kamp da? Er ikke alle kamper like viktige da?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 31 aug 07, 01:21
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
(...) Men det var én ting Hammarby var klart best på. og det var kynisme. En kan mene hva en vil om kynisk fotball, tidsdrøying, billige straffer etc, men i internasjonal fotball så MÅ man være kynisk for å komme noen vei. På det punktet ga Hammarby oss en leksjon vi bare har å lære av. (...)

Korrekt.

Bare så synd at flere ikke forstår dette.

Jeg lurte på om jeg skulle tilføye en liten "desverre" tilslutt der. Men det betyr jo ikke noe om vi liker kynisme på banen eller ikke. 

Om jeg liker kynisk fotball? Nei. Om jeg hater det? Ja stort sett, bortsett fra når laget jeg heier på oppnår et fantastisk gledelig resultat ved å være kyniske og lykkes med det. Akkurat da gidder jeg liksom ikke å henge meg opp i at jeg egentlig ikke liker kynisk fotball.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 07, 01:22

Opprinnelig postet av BaraBajare
en grej bara,Bajen är kända i Sverige för att spela rolig/fin fotboll!
T ex 2001 när vi vann vårat enda SM-Guld sparkade vi tränaren för vi ville spela roligare fotboll för det är vad Hammarby IF som klubb står för!

men i europaspel MÅSTE man spela smart det tillhör liksom spelets regler på internationell nivå!
tråkigt men sant.

Vi har vel samme sak i Fredrikstad også: Vi er kjent for lett, teknisk og rask fotball, og har vel sparka trenere (eller gitt dem nye jobber) som har gått imot klubbkulturen.

Sånn sett var det jo interessant å se to "nordiske" kamper mellom to lag som begge forsøker å spille fotball.

Dere kunne ha vært uheldige og fått Lillestrøm istedet, og da hadde det bare blitt frispark, slåssing og stubbebryting. Måtte fotballguden forbarme seg over sånn fotball og la dem tape i all evighet!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 31 aug 07, 01:24

Opprinnelig postet av BaraBajare
en grej bara,Bajen är kända i Sverige för att spela rolig/fin fotboll!
T ex 2001 när vi vann vårat enda SM-Guld sparkade vi tränaren för vi ville spela roligare fotboll för det är vad Hammarby IF som klubb står för!

men i europaspel MÅSTE man spela smart det tillhör liksom spelets regler på internationell nivå!
tråkigt men sant.

Dere var bedre enn oss på akkurat det i dag. Så det er bare å gratulere med avansementet. Gjør det for all del bra videre nå da, så det ikke ser ut som om FFK ble slått ut av et pyselag!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


BaraBajare

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 07
Innlegg: 5

Lagt til: 31 aug 07, 01:30
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av BaraBajare
en grej bara,Bajen är kända i Sverige för att spela rolig/fin fotboll!
T ex 2001 när vi vann vårat enda SM-Guld sparkade vi tränaren för vi ville spela roligare fotboll för det är vad Hammarby IF som klubb står för!

men i europaspel MÅSTE man spela smart det tillhör liksom spelets regler på internationell nivå!
tråkigt men sant.

Dere var bedre enn oss på akkurat det i dag. Så det er bare å gratulere med avansementet. Gjør det for all del bra videre nå da, så det ikke ser ut som om FFK ble slått ut av et pyselag!


Tack för det men det är nu det svåra börjar men tror Hammarby har chans mot dom flesta lagen vi spelar ett spel som passar ganska bra internationellt till skillnad från dom andra Svenska lagen.
Vi har ju redan slagit ut Utrecht på vägen hit och det kanske inte är ett jättebra lag men ändå

btw den ena norska kommentatorn har gjort ett klassiskt uttalande som alla Hammarbyare alltid kommer att minnas:

- då ska det sies att sverge är närmare ryssland än den norge är da eller - ska vi si det?

stor humor!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 31 aug 07, 01:57
Endret: 31 aug 07, 02:22
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
(...) Men det var én ting Hammarby var klart best på. og det var kynisme. En kan mene hva en vil om kynisk fotball, tidsdrøying, billige straffer etc, men i internasjonal fotball så MÅ man være kynisk for å komme noen vei. På det punktet ga Hammarby oss en leksjon vi bare har å lære av. (...)

Korrekt.

Bare så synd at flere ikke forstår dette.

Ok,så dere vil ha et FFK-lag som saboterer spillet og tøyer grensene til dommeren i hver kamp dere går på stadion?

Kun i de tilfellene der dette er ytterst nødvendig.

Da må de vel begynne mot Stabæk i neste kamp da? Er ikke alle kamper like viktige da?

I utgangspunktet er nok ikke alle kamper like viktige.

Jeg sier dog ikke nei takk til tre poeng i bortemøtet mot Stabæk,

...gjerne erobret ved hjelp av kynisme og annet faenskap.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 aug 07, 01:56
Opprinnelig postet av Guillermo
Opprinnelig postet av djpete

Altfor mange usympatiske supportere, og altfor mange usympatiske spillere. Nei gett....Hamarby vil jeg slite tungt med å unne noenting, noengang! Må evt bli hvis de en gang skulle møte Moss, eller Ham Kam.

Rett og slett trist når onkelungen min ber meg om at vi skal gå fortere til stadion, pga frykt for motsupportere. Forsvar dere til dere dør, og ja....de fleste av dere er sikkert jævlig trivelige og sympatiske, som svensker flest. Men en del av det pakket som reiser med Hammarby er ikke supportere i ordets rette forstand.

Utrolig trist og lei sorti. Hadde et håp om at Hoås også denne gang skulle gi oss en scoring for historiebøkene, men i dag var det rett og slett ikke meningen, det var ikke vår tur idag.

 

Syns supporterne til bajen var av den trivelige sorten jeg da! Tviler veldig på at dem var vemmelige mot dere helt uten grunn..

Til guillermo .Du skulle hatt deg en på trynet,kall deg ikke noen jævla supporter for faen,hadde med meg min sønn på 9 år og ble bombadert med glassflasker samt at en bajan jævel prøvde og røske skjerfet av sønn min og jeg måtte gi han en liten knoke på nesebenet så hold kjeft

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 aug 07, 01:58
Ja den meldingen over står jeg for 100%

Bajenfjante

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 07
Innlegg: 2

Lagt til: 31 aug 07, 02:02

Hahaha, vissa av er norrmän är ju inte kloka. Straffen var solklar, dessutom borde detta dubbelmöte varit avgjort redan efter första matchen, då Bajen utklassade er och borde ha vunnit med 4-0 ungefär. Att bajen gick vidare var rättvist, det borde ha gått mycket enklare än det gjorde.

Jag måste också säga att era kommentatorer som ni hade på webbsändningen var patetiskt usla, mer partiska kommentatorer får man leta länge efter.


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 31 aug 07, 02:08

Paco: Du virker som en utrolig tæm type.

Bajenfjante: Nå skal det nevnes at de kommentatorene du nevner kommenterer for FFK Web-tv da, og at den ene av dem heter Ardian Gashi og er blant FFKs beste spillere (om ikke den beste). Måtte stå over i dag fordi han spilte for en annen klubb tidligere i turneringa.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Bajenfjante

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 07
Innlegg: 2

Lagt til: 31 aug 07, 02:13
Opprinnelig postet av Rødhvit

Bajenfjante: Nå skal det nevnes at de kommentatorene du nevner kommenterer for FFK Web-tv da, og at den ene av dem heter Ardian Gashi og er blant FFKs beste spillere (om ikke den beste). Måtte stå over i dag fordi han spilte for en annen klubb tidligere i turneringa.

Jo det var jag medveten om, och jag förstår att det kan vara svårt att vara opartisk. Men de kan ju åtminstone försöka, även om en spelare ur ena laget är med och kommenterar.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 aug 07, 02:15
Endret: 31 aug 07, 05:34
Opprinnelig postet av Rødhvit

Paco: Du virker som en utrolig tæm type.

Bajenfjante: Nå skal det nevnes at de kommentatorene du nevner kommenterer for FFK Web-tv da, og at den ene av dem heter Ardian Gashi og er blant FFKs beste spillere (om ikke den beste). Måtte stå over i dag fordi han spilte for en annen klubb tidligere i turneringa.

Skal jeg godta at min sønn på 9 år kunne blitt utsatt for vold?

Mod: Jeg kunne godtatt både to og tre spørsmålstegn, men når det nærmer seg fem hundre av dem...


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 31 aug 07, 02:30
Endret: 31 aug 07, 05:35

Opprinnelig postet av paco
Skal jeg godta at min sønn på 9 år kunne blitt utsatt for

Nei, absolutt ikke. Men måten du snakker til andre folk her inne på er ikke annet enn patetisk. Rart at du har en sønn forresten, du virker ikke spesielt voksen.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 31 aug 07, 02:33
Opprinnelig postet av bajen4ever

Tyvärr är nog inte nordisk fotboll bättre än så här. Ta Elfsborg som vann serien i Sverige senast som av Valencia blev helt utspelad. De var alldeles för snälla och stod med mössan i hand nere i Spanien. vi måste bli tuffare och inte allt för snälla.



da får vi jo se hvordan Rosenborg gjør det mot Valencia da :)

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 31 aug 07, 02:35
Opprinnelig postet av Bajenfjante

Hahaha, vissa av er norrmän är ju inte kloka. Straffen var solklar, dessutom borde detta dubbelmöte varit avgjort redan efter första matchen, då Bajen utklassade er och borde ha vunnit med 4-0 ungefär. Att bajen gick vidare var rättvist, det borde ha gått mycket enklare än det gjorde.

Jag måste också säga att era kommentatorer som ni hade på webbsändningen var patetiskt usla, mer partiska kommentatorer får man leta länge efter.



altså, det var en sending som gikk på FFK-TV, hva f... forventer du egentlig?


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 15 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340