Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Fredrikstad - Brann (20. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 14 10

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 07, 09:01

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 sep 07, 13:24
Grønhagen antyder at Bjørkøy kommer til å spille sentralt på søndag. Yes!!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 sep 07, 13:35
La merke til det selv.. Så da kan det vel bety Tarik på høyrekant,og Tegan&Gardar på topp!?!?

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 sep 07, 14:19
Opprinnelig postet av GurrBass
La merke til det selv.. Så da kan det vel bety Tarik på høyrekant,og Tegan&Gardar på topp!?!?


Håper virkelig ikke A.Tegstrøm og G. Johansson spiller sammen for topp, de er for like i spillestilen. Vil ikke ha to trege spisser, da vil jeg heller ha Koaudio eller Fofana (evt West) på topp. Satser på Tegstrøm og Koaudio

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 sep 07, 17:39
Endret: 14 sep 07, 17:48

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 sep 07, 22:25

Ser ut som Brann stiller med dette laget:

Sannsynlig Brann-lag (4-4-2): Opdal – Guntveit, Bjarnason, Sigurdsson, Hanstveit – Solli, El Fakiri, Andresen, Vaagan Moen – Winters, Helstad.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 sep 07, 23:11

Fotballmagasinet FFK-Brann

Ikke skremt (Radio Fredrikstad)

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 sep 07, 09:39
Kvisvik og Piiroja er usikre..

Håper begge blir klare, døm er veldig vikitige for oss!!

Har en god følelese foran kampen jeg.. Gashi har jo lova å score igjen

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 sep 07, 12:48

Opprinnelig postet av ffkmufc
Kvisvik og Piiroja er usikre..

Håper begge blir klare, døm er veldig vikitige for oss!!

Har en god følelese foran kampen jeg.. Gashi har jo lova å score igjen

De fleste skjønner jo at dette er taktikk lang vei, de spiller nok helt sikkert.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 sep 07, 12:50
Endret: 15 sep 07, 12:52

Ja det får vi jo håpe de gjør..

 

Og hvorfor er det taktikk å ikke ha med Kvisvik på trening hverken torsdag eller fredag??


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 sep 07, 12:57
For da ser  det mer troverdig ut.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 sep 07, 13:00
Jeg å trur Kvisvik spiller, men regner vel med at han har vært litt småskada, samma med Rajo..

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 15 sep 07, 14:18

Opprinnelig postet av Patrioten
For da ser  det mer troverdig ut.

Seriøst???

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 sep 07, 14:35

Flott at det fortsatt er en "tråd" som handler om fotball.

Fortsatt optimisk ang morgendagen.

Tror fortsatt Bjørkøy inn på midten,

Tarik på høyre

Tegstrøm sammen med Fofana framme.

Evt Kouadio inn for Tarik underveis eller rokkering dersom Fofana misser, byttes både Tarik og Fofana ut komme  West evt Gardar også inn.

Har mao tro på Tegstrøm.

Resultat FFK vinner 2-0 evt 3-1 og jeg gjentar at det blir morsom på Brannkanalen når ex dommer Wathne skal bortklare at Brann taper fortjent, samt at også Minitrollet får det vanskelig med å forklare at ( hans mening)  FFK spilte nok en dårlig kamp men fortsetter å vinne fortjent.

Mye skrik og skrål, lite ull men mye tull  fortsatt fra "Det  kaklende Minitrollet fra Nord"

"The future so bright I gotta wear shades"

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 15 sep 07, 14:48

Kampen mot Brann trur jeg blir en tøff match.. Håper selvsagt på seier., men kan akseptere poengdeling.. Med en bitter smak i munnen selvsagt.. Trur Tegstrøm og Fofana kan bli ett godt par. Selv om de selvsagt må lære hverandre å `kjenne`.  Begge er flinke med ball, og trur vi kan se en del `stikkere` og `flikke baller` til hverandre fremover. Og når de blir samspilte slik at de vet hvor de har hverandre trur jeg dette kan bidra til en del artig fotball.. Trur Tarik vil starte på kant. Men må innrømme at jeg hadde gjerne sett fofana og kouadio spille sammen, i slutten av kampen. Kouadio har imponert meg med spillet sitt. Selv om han kanskje ikke har kommet til mange målsjansen, så synes jeg han er smart i spillet, og setter opp en del andre spillere i gode posisjoner. Skal innrømme at jeg ikke har sett mye på FFK 2. Så jeg vet ikke hvordan han har gjort det der. Hadde uansett vært morsomt å sett begge ivorianerene på banen..

Da billettene desverre er utsolg for lenge siden, så har jeg rigget til kamp på storskjerm i kjeller`n. Her er det bar og alle rettigheter.  Hehe.. Så vi er en gjeng fra Indre Østfold som støtter laget fra kjeller`n med sang og flagg..

Måtte det beste laget vinne.. Og vi klatre på tabellen....

---------------------------

ballen er rund......


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 sep 07, 14:54
Opprinnelig postet av dracula

Flott at det fortsatt er en "tråd" som handler om fotball.

Fortsatt optimisk ang morgendagen.

Tror fortsatt Bjørkøy inn på midten,

Tarik på høyre

Tegstrøm sammen med Fofana framme.

Evt Kouadio inn for Tarik underveis eller rokkering dersom Fofana misser, byttes både Tarik og Fofana ut komme  West evt Gardar også inn.

Har mao tro på Tegstrøm.

Resultat FFK vinner 2-0 evt 3-1 og jeg gjentar at det blir morsom på Brannkanalen når ex dommer Wathne skal bortklare at Brann taper fortjent, samt at også Minitrollet får det vanskelig med å forklare at ( hans mening)  FFK spilte nok en dårlig kamp men fortsetter å vinne fortjent.

Mye skrik og skrål, lite ull men mye tull  fortsatt fra "Det  kaklende Minitrollet fra Nord"

"The future so bright I gotta wear shades"

 

Enig med laget du skisserer her.

Hendelsesforløpet du kommer med ,høres også meget sannsynlig ut

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 sep 07, 15:12

Vet ikke hva som er siste nytt rundt Piiroja. Noen som vet om han spiller eller ikke?

Situasjonen er jo også lik for Raymond. Men jeg tror Raio er et større tap for laget enn, herr Kvisvik.

Lurer vel mest på om vi setter inn Agim Shabani i midtforsvaret da, eller om vi flytter Sjöberg inn i midten, og Multaharju på venstreback. Håper på at Agim Shabani får tillit!

Spiller ikke Raymond, er jeg litt usikker. Lurer på om Grönhagen setter Bjørkøy inn på midten sammen med Gashi, og da er det vel duket for Ramberg på venstre? Men jeg har en mistanke om at vi får se Ramberg på midtbanen i spann med Gashi mot bergenserne. Desverre, etter min mening. Men vi får vente og se.

Håper og tror at vi kan få en frisk og klar Kouadio inn på venstrekanten, og kjører Tarik og Tegström på topp.

Men skal jeg være ærlig, tror jeg på dette laget.

                                      Shaaban

PAC       Piroja/Shabani      Gerrbrand      Sjöberg

Bjørkøy       Ramberg         Gashi            Kvisvik/Kouadio

                 Elyounoussi          Tegström

Ellers kan det hende at Bjørkøy går inn på midten, Elyounoussi ned på høyre og Gardar Johansson/Fofana inn på topp. Blir spennende å se hvem Grönis sender utpå banen!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 sep 07, 15:51
Endret: 15 sep 07, 15:51
Shaaban

Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Sjöberg

Tarik - Bjørkøy - Gashi - Kvisvik

West - Tegström

Tror og håper på dette laget, Grönhagen mer enn antydet at Bjørkøy kom inn sentralt, så jeg regner med at Tarik da blir høyrekant. Tror dessuten det blir lett blanding på topp, mulig han bruker Fofana i steden for West, men jeg satser i hvert fall på dette laget! Har tippet 2-1-seier, så jeg får håpe at Gashi og West scorer målene, med Tegan-assist på begge!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 sep 07, 16:18
Opprinnelig postet av FFK1903
Shaaban

Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Sjöberg

Tarik - Bjørkøy - Gashi - Kvisvik

West - Tegström


Tror og håper på dette laget, Grönhagen mer enn antydet at Bjørkøy kom inn sentralt, så jeg regner med at Tarik da blir høyrekant. Tror dessuten det blir lett blanding på topp, mulig han bruker Fofana i steden for West, men jeg satser i hvert fall på dette laget! Har tippet 2-1-seier, så jeg får håpe at Gashi og West scorer målene, med Tegan-assist på begge!

 

west er vist liten tillit i år, ville vært savært overraskende hvis han startet. står nok mellom gardar, fofana og tarik om plassen ved siden av tegan. eventuelt gardar og fofana hvis grønis kjører tarik på ving framfor å sette ramberg inn sentralt og la bjørkøy løpe krittlinja. håper virkelig ikke på sistnevnte....

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 sep 07, 17:45
Endret: 15 sep 07, 17:46

Robbie Winters kan ikke spille mot oss Det reduserer vel ikke akkurat våre sjanser?

Mjelde må også klare seg uten midtbanespilleren Tijan Jaiteh og Bjørn Dahl som er ute på grunn av skader og sykdom. I tillegg er Eirik Bakke ute med karantene. (Kilde Nettavisen)



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 14 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340