Husk meg
Brukernavn
Passord

Andreas Tegström (28) kan bli vår nye spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 23 aug 07, 19:44
Frisparkmålet til prytz gjør at han kan spille fast venstreback de neste 10 årene for min del ...

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 23 aug 07, 20:04
Endret: 23 aug 07, 20:05

Opprinnelig postet av Svein
Frisparkmålet til prytz gjør at han kan spille fast venstreback de neste 10 årene for min del ...

Det signaturbildet gjør at dine meninger blir diskvalifisert i 10 år for min del... Vææ!

Ellers er sambo SF-patriot, og de er jo glade i Tegan`en sin, men hun forstår i og for seg at han vil flytte på seg. Virker ikke som de har troa på at SF skal klare seg iår. Jeg tror dog de kan klare seg fint utifra det løftet de har fått på sin nye hjemmebane.

Vedr. Tegan så virker han som en type som kan slå til her, med bedre spillere rundt seg, men jeg heller mot å heller bruke de vi har. Skulle ikke Gardar ha dagen så tror jeg Hoås er et bedre kort. Får heller bruke tiden frem til neste overgangsvindu fornuftig og finne en bedre spiss av samme type. Men venstreback og ving som helst kan brukes på begge sider - hva fanden nøler i efter!

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 aug 07, 20:14

"Tegan" er vel ikke akkurat en drømmespiss.

Han sammen med resten av Sandefjord overrasket stort i fjor, spesielt på vårsesongen. Kanskje fordi de var undervurdert og "Tegan" var fhv ukjent og ubeskrevet i såvel fotballens verden.

Personlig må jeg bare innrømme at jeg er usikker på om hans kvaliteter vil heve FFK betraktelig. Tror nok at han vil kunne være en forsterkning i denne sesongen, men for framtiden er jeg i sterk tvil.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 23 aug 07, 20:07

Opprinnelig postet av FFK1903

Tja, han traff vel ikke akkurat blink med Prytz... Det var i tillegg en spiller han kjente fra før. Tegström hadde han vel neppe hørt om før han ble FFK-trener. Men men, mannen har vist før at han vet hva han gjør, så vi får håpe og tro at han vet det nå også.

Etter hva jeg hørte så kom Prytz med en CV som viste veldig lite skader gjennom mange år. Hva det kommer av at det første Prytz gjør i FFK er å bli skadet kan man jo undre på, men det var antagelig litt ufklaks inne i bildet der.

Mitt inntrykk er at Prytz har mye å bidra med, og egentlig holder TL-nivå når bare han er frisk og i toppform. Men når skader svekker formen hans så gjør det manglende tempoet ham svært sårbar.

Ståa er i alle fall at venstreback er vår svakeste posisjon i øyeblikket. Sånn sett er det litt vanskelig å forstå hvorfor man fokuserer primært på en spiss. Men kanskje man ikke gjør det. Det er bare det at når en journalist kan skrive "FFK jakter ny spiss" så blir det en kjempeoverskrift, mens når nyheten er "FFK signerer ny venstreback" så blir det en liten notis av det, og det først etter at alt er i boks.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 aug 07, 00:25
Endret: 23 aug 07, 00:25

Lest litt på Sandefjord-forumet nå (ikke akkurat like aktivt som dette) og jeg får litt flashbacks til da Ringberg ble solgt. Enkelte sier ja takk til pengene, all den tid han ikke har imponert denne sesongen. Mange mener han er en stor del av Sandefjord og enkelte vil møte opp foran klubbhuset for å prøve å påvirke ledelsen. Dette hørtes da veldig kjent ut!

Konklusjonen: Kjøper vi Tegström rykker vi ned neste år, akkurat som Kamma rykket ned året etter at Ringberg ble kjøpt! I grunn mange likhetstrekk her, bortsett fra at vi her inne er skeptiske, mens Kammasupporterne nærmest gikk av hengselene etter "supersigneringen" av Markus.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 aug 07, 01:40
Hvis jeg skal se Tegstrøm med positive øyne,så er han en bedre targetmann på topp enn de vi har i troppen idag. Han er god med en mann i ryggen. Bra til å holde på ballen.Teknisk på små flater. Leste inne på SF-forumet,at han er god til å legge de korte stikkpasningene igjennom forsvaret.Men SF har ikke hadt en god og rask bakrommspiller i laget,så det har falt i grus. Mulig Fofana og Tarik kan dra nytte av stikkpasningene hans bedre? Kanskje et mer balltrillende/førende lag som FFK kan passe Tegstrøm bedre? Han er en spiss som liker at fotballen spilles på bakken og ikke i luften. hhhhmmmm...er det dette Grønis har tenkt også tro?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 aug 07, 08:31
Opprinnelig postet av FFK1903

Konklusjonen: Kjøper vi Tegström rykker vi ned neste år, akkurat som Kamma rykket ned året etter at Ringberg ble kjøpt! I grunn mange likhetstrekk her, bortsett fra at vi her inne er skeptiske, mens Kammasupporterne nærmest gikk av hengselene etter "supersigneringen" av Markus.



Der har du forskjellen! Det er nok til at vi ikke rykker ned.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 23 aug 07, 09:04
Håper og tror at Grönhagen ser noe i Tegström de fleste av oss ikke gjør,kansje han vil passe FFK laget mye bedre enn sandefjord

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 23 aug 07, 18:22
Go Tegstrøm! Tror han blir minst like god for FFK som han var for Sandefjord i år.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 23 aug 07, 18:28

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Go Tegstrøm! Tror han blir minst like god for FFK som han var for Sandefjord i år.

Får da håpe han blir bedre for FFK enn det han har vært for SF hittill i år...

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 23 aug 07, 18:31

I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. ...

Selvpålagt straffelekse: Skriv setningen korrekt 100 ganger. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. ...

 

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 aug 07, 18:34
Endret: 23 aug 07, 18:34
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. ...

Selvpålagt straffelekse: Skriv setningen korrekt 100 ganger. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. I fjor. ...

 

Greit, neste gang må du sitte igjen


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 23 aug 07, 20:07
Hehe Flight - tenkte du ville like litt språkpirk!

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 23 aug 07, 20:11
Endret: 23 aug 07, 20:12

Opprinnelig postet av DrDRE
Hehe Flight - tenkte du ville like litt språkpirk!

Hmm. Lurer på hvordan du gjettet det...

Hadde egentlig i tankene å få til en assosiasjon til Life Of Brian og hundre ganger "romans go home"  men det har vært en for lang dag på jobb i dag. Får komme tilbake til det en annen gang.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 23 aug 07, 20:51
Centurion: Romanis eunt domus? People called Romanis they go the house?

Brian: It says, "Romans go home!"

Centurion: No it doesn`t.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 aug 07, 00:13
Jeg vet ikke hva som er mest riktig, men det høres mer fornufig ut med Shane enn Tegström.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 aug 07, 07:08

Opprinnelig postet av DrDRE
Centurion: Romanis eunt domus? People called Romanis they go the house?

Brian: It says, "Romans go home!"

Centurion: No it doesn`t.

 

Og etter at alt er gjort på nytt.

 

"Now, Don`t do it again!!"

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 24 aug 07, 07:45

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 aug 07, 18:33

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Go Tegstrøm! Tror han blir minst like god for FFK som han var for Sandefjord i år.

He he he, ja om han får spille så kan han vel ikke bli noe verre enn han har vært i år



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340