Husk meg
Brukernavn
Passord

Andreas Tegström (28) kan bli vår nye spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 aug 07, 17:36
Endret: 28 aug 07, 11:35
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1288

Kjør debatt!

MOD: Spilleren er klar og blir diskutert i egen tråd.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 22 aug 07, 17:38
Vet ikke helt hva jeg skal si :P
Håper han kommer , men scorer han nok mål?

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5388

Lagt til: 22 aug 07, 17:40
Syns ikke dette er en spiller som er klart bedre enn de vi har. Jeg sier derfor nei takk

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 aug 07, 17:45
Endret: 22 aug 07, 17:46
Jeg er også litt skeptisk. Tegström har noen fine kvaliteter, men dette er en spiller som kun har overbevist i Tippeligaen en halv sesong. Våren i fjor. Etter det har han vel knapt scoret et eneste mål. Nå er han ikke engang god nok for Sandefjord som også har hentet to nye spisser i sommer.

Jeg synes vi bør gi de spissene vi har litt mer tid og forsøke å utvikle dem fremfor å bruke millioner på Tegström.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 aug 07, 17:46
Hmmm, jeg er sannelig ikke sikker. Viser han taktene fra fjorårssesongen er det jo bra, men han har jo ikke akkurat gjort det i år. Vet heller ikke om jeg syns FFK sikter høyt nok i forhold til forventningene, for Tegström er ikke en forsterkning i klasse med Gashi og Wehrman.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 aug 07, 17:46
Endret: 22 aug 07, 17:47
Tegström hadde sine femten minutter i rampelyset i fjor, en one hit wonder innen fotballen. Har spilt 14 kamper fra start (pluss to som innbytter) i år, scoret ett mål og har to assist. Det er vel ingenting som tilsier at han kommer opp på fjorårsnivå, selv om han har spilt for bunnlaget i år.

Så jeg griner meg ikke i seng en ukes tid om ikke denne overgangen skulle skje, men, han starter selvsagt med blanke ark hvis han skulle dukke opp, han kan slå til igjen, men det kan også nesten samtlige av spissene vi allerede har i troppen.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 22 aug 07, 17:48
Nei takk..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 22 aug 07, 18:08

Jeg sier ja takk, ikke fordi han har overbevist i år, men hvor lett er det å overbevise som spiss når du har en av norges dårligste lag bak deg, og i tillegg har ikke det laget hatt flyt og medgang.

Tror at han har kvalitetene og styrken i kroppen som skal til for å score mål for oss, han er jo en typisk bakromsspiller som er flink til å gå på de rette løpene, bare det at han ikke har fått gode baller å gå på løp på, av midtbanen til sandefjord.

Men som dere jo vet har vi nå norges beste midbane som vil komplementere han perfekt. Det er jo ikke først og fremst ferdighetene teknisk sett som Tarik og Fofana f eks mangler, men det er styrken i kroppen, de blir jo stadig vekk bare vippet vekk av kraftige forsvars-spillere. De er rett og slett for urutinerte og lette i kroppen. Dette er en spiller som dessuten trekker på seg forsvarsspillere, som igjen gir mer rom for de andre.

Kan jo hende jeg tar feil, men ufattelig sjeldent jeg gjør det.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 22 aug 07, 18:12
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Kan jo hende jeg tar feil, men ufattelig sjeldent jeg gjør det.



Jepp! ;)

Ikke akkurat den spissen jeg hadde håpet på men ...
Syns vi skal vente!

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 aug 07, 18:16
Er det Eggen som spøker i bakgrunnen eller? Trodde vi var ferdig med å kjøpe søppel jeg... tegstrøm er absolutt ikke god nok... Vil heller ha en ving eller venstreback.. men neida

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 24 aug 07, 09:27
Tegström er en fin fyr, men jeg klarer ikke helt å plassere ham i kategorien "klassespiss", så takk, men nei takk!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 aug 07, 13:47

Tromsø snuser også på Tegstrøm.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=9702

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 aug 07, 15:12
Sandefjord åpner for salg av Tegstrøm Håper ikke vi kjøper....!

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 aug 07, 15:16

Tror vel han passer bedre inn i Tromsø enn i Fredrikstad. Rushfeldt/Tegström kunne blitt en fin duo. Har mer tro på den duoen enn på Tarik/Tegström.

Har faktisk endret standpunkt, og er nå enig i at vi ikke bør kjøpe Tegström. Skal vi tenke langsiktig, er det lurere å la være. Ser gjerne en venstre kantspiller som også kan spille back, men syns det har vært et bra overgangsvindu om vi lar være å kjøpe noen flere også!

Med langsiktighet mener jeg at vi har mange talenter som vi bør ta vare på! Ser gjerne at Michael Trulsen får prøve seg på A-laget. I tillegg har vi Tarik og Ismael som er to store talenter.

Tror vi klarer oss bra uten en klassespiss, men er ikke direkte negativ til et kjøp av en stor, sterk spiss. Men da skal han være riktig type! Ingen altfor stor, tung spiss som Peter Kovacs. Heller ingen liten rask, som Tarik.

Nei, skal vi kjøpe en spiss bør det være en spiller som Thorstein Helstad. En sterk spiller, men som også har bra med fart. I tillegg har han målteft.

Men tror vi kan klare oss bra med Tarik, Gardar og Ismael. Ser helst at Michael Trulsen får prøve seg også. Om han ikke spiller bra, får han hvertfall kjenne på nivået.

Og et tips: Se opp for Shakoor Egeh på 2.laget! Et framtidig spisstalent som kanskje kan få prøve seg på A-laget neste år eller året etter der igjen?

 

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 aug 07, 16:44
Ingen bud på Tegström

La oss håpe at dette er rett, for jeg ønsker en mye bedre spiss

---------------------------

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 24 aug 07, 17:26
Endret: 24 aug 07, 17:27

Jeg tror Tegstrøm er god nok om han bare får spille på det rette laget. Det jeg har sett av Sandefjord så langt i år forteller meg at Tegstrøm har hatt mer ansvar for å bygge opp angrepene, ikke være den som avslutter. Det er ikke fritt for at han har gjort bra ting, men uten et sterkt lag rundt seg så blir det lite uttelling av det.

Skal vi kjøpe en spiss må vi ta noen sjanser. Det er utrolig få spisser som er gode på alle lag. De som er i nærheten av å score masse uansett hvem de spiller for koster likevel altfor mye.

Helstad er god i Brann, men hvor mye hadde han scoret for FFK? Jeg ville ikke vært for sikker på noe. Skulle vi vært sikre på suksess måtte vi hatt en spiller på John Carew-nivå, og det utgår. Vi må finne den spissen som vil være god for akkurat oss, med det laget vi har nå. Da er det ikke avgjørende hvor mye den spilleren scoret for et annet lag på et annet tidspunkt. Men det er jo greit å se at han kan score mål, som noen påpekte.

Det er umulig å vite om Tegstrøm er rette spissen for oss. Men jeg tror sjansen er stor for at hvem det enn blir som seiler opp som FFKs neste storscorer så blir det en overraskelse for de fleste av oss.

Forøvrig er jeg helt enig i at det ville være langt klokere å fokusere på Stefanutto nå. Håper man gjør det, bare at det ikke får like mye oppmerksomhet.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 27 aug 07, 15:07

Ikke mange som er positive til denne spilleren, skjønner jeg. Jeg må innrømme at jeg synes dette er litt spennende. Tegstrøm har vist at han har massevis av potensiale, og jeg både håper og tror at han kan blomstre opp hos vårt kjære FFK. Sandefjord har slitt i år, og da kan det være vanskelig for enkeltspillere å briljere. For når laget ikke har flyt, er det sjelden enkeltspillere har det også. I spann med Tarik, og med Raymond, Jonna, Gashi og Wehrman i ryggen, tror jeg virkelig at Tegstrøm er en spiller som kan putte på titt og ofte for oss.

Ergo: Jeg sier JA TAKK! Og håper samtidig at jeg får rett i mine antakelser

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 27 aug 07, 15:15
Opprinnelig postet av RC2

Ikke mange som er positive til denne spilleren, skjønner jeg. Jeg må innrømme at jeg synes dette er litt spennende. Tegstrøm har vist at han har massevis av potensiale, og jeg både håper og tror at han kan blomstre opp hos vårt kjære FFK. Sandefjord har slitt i år, og da kan det være vanskelig for enkeltspillere å briljere. For når laget ikke har flyt, er det sjelden enkeltspillere har det også. I spann med Tarik, og med Raymond, Jonna, Gashi og Wehrman i ryggen, tror jeg virkelig at Tegstrøm er en spiller som kan putte på titt og ofte for oss.

Ergo: Jeg sier JA TAKK! Og håper samtidig at jeg får rett i mine antakelser

Bare vent til han skårer sitt først mål så tenker jeg det er en annen låt i pipa.

Ergo: jeg sier ja takk

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 07, 15:17
sorry om denne ligger ute fra før.. Vi har dialog

---------------------------

http://keiko99.net


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 27 aug 07, 15:38
Jeg tror han kan score en del mål vis vi bruker han riktig . Eneste jeg er litt redd får er prisen

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f