Husk meg
Brukernavn
Passord

Andreas Tegström (28) kan bli vår nye spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 aug 07, 02:21

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Jeg tror Tegstrøm kan passe veldig bra inn i FFK, han er en all round spiller som både kan være bra som møtende spiss og stikke i bakrom. FFK`s offensive spill er mer ballbesittende og kreativt enn Sandefjord`s, jeg tror Tegstrøms kvaliteter kommer mer til sin rett hos oss. Vil tro at han eventuelt er tiltenkt rollen til Gardar om han kommer, Gardar åpnet meget godt når han fikk sjansen, men i det siste har det vært mye mer vilje enn kvalitet i hans spill. Vi kan ikke spille med to lette spisser, som f.eks. Fofana og Tarik samtidig, Gardar og Hoås mener jeg holder i beste fall middels TL-standard, så dermed ser jeg klart behovet av å forsterke denne plassen. Aller helst skulle jeg ønske meg en stor sterk spiller som også scorer en del mål,  f. eks. Arild Sundgot. Men dersom vi har fått Tegstrøm for maks 3-4 mill så tror jeg det kan vise seg å bli et meget godt kjøp, men syns ikke vi bør gi mer enn 4 mill ut i fra hva han har prestert hittil i år. Skulle han komme så tror jeg han vil få fast plass i elleveren og gjøre det meget bra i den rollen Gardar for øyeblikket besitter. Mao. ja takk hvis prisen er rett og vi ikke lykkes med å få tak i en enda bedre spiss.

Får vi Tegstrøm for 4-mill. så er det et meget godt kjøp,når vi tenker at FFK betalte 3,5 mill for Stadheim.Tror han blir dyrere.....kanskje 5-6 mill. Hadde FFK gått for Tegstrøm ifjor på dette tidspunktet,så hadde vel prisen vært 10-12 mill kanskje. Dyrt å kjøpe spisser. Blir det et kjøp,så får jeg håpe det viser seg som et lurt kjøp som vil heve laget

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 aug 07, 08:17
Jeg er skuffet over FFKs interesse for  Tegstrøm og synes  summene som er nevnt her inne (4 til 6 mille) er godt over det han er verdt. Synes ikke dette er det vi trenger uansett. Ville mye heller hatt Stefanutto..... Spisser har vi.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 23 aug 07, 09:04

Opprinnelig postet av HotDream
Jeg er skuffet over FFKs interesse for  Tegstrøm og synes  summene som er nevnt her inne (4 til 6 mille) er godt over det han er verdt. Synes ikke dette er det vi trenger uansett. Ville mye heller hatt Stefanutto..... Spisser har vi.

Tror nok ikke FFK legger mer enn maks 4 mill for Tegstrøm.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 aug 07, 09:23

Noen som har hørt noe mer om Engelskmannen eller Brassen??

 

Tegstrøm er ikke god nok..


stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 23 aug 07, 09:39
hva med å prøve seg på iversen eller helstad da???

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 aug 07, 09:50
..eller Carew. Synes han er god. Tror han hadde passet bra i Fredrikstad  Mye bra uteliv her i byen også.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 aug 07, 09:50

Opprinnelig postet av stibarst
hva med å prøve seg på iversen eller helstad da???

 

 >   > >


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 23 aug 07, 11:10
Har en sterk følelse at Tegstrøm kommer.....

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 aug 07, 11:12
Fra fredrikstadfk.no:

"Det fremkommer i Radio Fredrikstad og i flere medier at Fredrikstad fotballklubb har lagt inn bud på Sandefjordspissen Andreas Tegström. Pr. dato har FFK ikke kommet med noen bud på Sandefjordspissen."

Jeg tipper de jobber med noen andre navn samtidig.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 aug 07, 11:23

Opprinnelig postet av Costanza


Jeg tipper de jobber med noen andre navn samtidig.

Det håper jeg da virkelig de gjør. Kan vi ikke få tak på noe bedre enn Tegstrøm så kan det bare være....


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 23 aug 07, 12:26
Noen som husker hvor mye Ringberg fikk til i 4-5-1 med Drillo som sjæf?

Regner med Tegstrøm ville blomstret i FFK når han kommer bort fra Sandefjords rottefotball.
Ellers må vi jo bare stole på Grönis når det er snakk om spillerkjøp.

Synes vel 3-4 mill høres mye ut med den record`en han har hos Sandefjord i det siste. Hvis de allerede har kjøpt replacements burde vel dette presse prisen ned.

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 aug 07, 12:51

Opprinnelig postet av Superkjegle
Noen som husker hvor mye Ringberg fikk til i 4-5-1 med Drillo som sjæf?

Regner med Tegstrøm ville blomstret i FFK når han kommer bort fra Sandefjords rottefotball.
Ellers må vi jo bare stole på Grönis når det er snakk om spillerkjøp.

Synes vel 3-4 mill høres mye ut med den record`en han har hos Sandefjord i det siste. Hvis de allerede har kjøpt replacements burde vel dette presse prisen ned.

Hvordan kan du mene at en spiller forsterker laget og samtidig er dyr når det er snakk om 3-4 mill? Hvis FFK mener Tegstrøm er bedre enn Johanson, West, Tarik og Fofana bør 3-4 mill være intet mindre enn ett kupp!!!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 aug 07, 13:11
Opprinnelig postet av Kent

Hvordan kan du mene at en spiller forsterker laget og samtidig er dyr når det er snakk om 3-4 mill? Hvis FFK mener Tegstrøm er bedre enn Johanson, West, Tarik og Fofana bør 3-4 mill være intet mindre enn ett kupp!!!

Hva er det som gjør at Tegstrøm skulle være verdt 3-4 millioner? Mannen har en halv god sesong i TL!  Å kalle det et kupp er vel uansett å overdrive...?
Det han har vist i det siste året (Aug 2006-Aug) 2007 skulle være mer enn nok til at prisen burde være behagelig lav. 1 til 1.5 mille kanskje?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 aug 07, 14:57

1 - 1,5 mill???

Tegstrøm har etter det jeg har forstått 2-3 år igjen av kontrakten. Det er 2-3 Tippeligaklubber i tillegg til FFK som er interesserte i ham. I tillegg så er både FFK og Sandefjord klar over at FFK kjøper Tegstrøm fordi Grønhagen & Co mener Tegstrøm går rett inn og forsterker 1. elleveren til FFK. Alt dette vil ha stor innvirkning på prisen.

1 - 1,5 mill er under disse omstendighetene er totalt urealistisk.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 aug 07, 15:09
Opprinnelig postet av Kent

1 - 1,5 mill???

Tegstrøm har etter det jeg har forstått 2-3 år igjen av kontrakten. Det er 2-3 Tippeligaklubber i tillegg til FFK som er interesserte i ham. I tillegg så er både FFK og Sandefjord klar over at FFK kjøper Tegstrøm fordi Grønhagen & Co mener Tegstrøm går rett inn og forsterker 1. elleveren til FFK. Alt dette vil ha stor innvirkning på prisen.

1 - 1,5 mill er under disse omstendighetene er totalt urealistisk.

Tegstrøm har nettopp skrevet under en ny kontrakt. Tror det var i vinter. Han har 2,5 eller 3,5 år igjen. Blir det samme som med Bjørkøy.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 aug 07, 15:18
Opprinnelig postet av benksliter`n

 Tegstrøm har nettopp skrevet under en ny kontrakt. Tror det var i vinter. Han har 2,5 eller 3,5 år igjen. Blir det samme som med Bjørkøy.

Det er da ærlig talt ikke noe annet enn lengden på kontrakten som kan sammenlignes med Bjørkøy. Tegstrøm er flere klasser dårligere enn Jonna, og ikke like viktig for SF som Jonna er for oss. 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 aug 07, 15:20

Opprinnelig postet av Kent
1 - 1,5 mill er under disse omstendighetene er totalt urealistisk.

Javel, da er han ikke verdt pengene om han spiller som han har gjort det siste året. La Sandefjord beholde ham..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 aug 07, 15:22
Tidene forandrer seg gett. På denne tiden ifjor og vi hadde vært nær en Tegstrøm overgang hadde vel dem aller fleste fått ståkukk.........


Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340