Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen FFK-Hammarby (UEFA Cup)

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 14 14

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 07, 22:12
Hammarbys spillere er noe av de mest usympatiske  ikke fair spillende spillere jeg sjelden har sett, Møkka lag uten like. Skulle likt å truffi trynet på den keeperen deres bla å fortalt han et par ord. Helvete er forbanna på slik oppførsel, enda verre er det at dommeren er kjøpt og betalt.

SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 30 aug 07, 22:12

Opprinnelig postet av DrDRE
Syntes Klokans kommentar i en annen tråd ang. partiske dommere e.l. var vel far-fetched, men etter å ha sett dette her begynner jeg jo å lure. Rimelig enveis dømming. Kanskje Hammarby er mer publikumssterke, og derfor ansett mer verdig å gå videre av enkelte høye herrer?

Hmmm kanskje en tanke ja.

Men den "fotballen" som Hammarby spiller er jo alt annet en publikumsvennlig.

Se voksne spillere ligge å vir seg i 5 min. for så å jogge utpå med full innsats, blir faen i meg  kvalm!!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 aug 07, 22:19

Hadde de båregutta hatt litt guts, så skulle de fått dem som åpenbart må ha vært døden nær over på båra med en gang de kom til spillerene, stroppet dem fast, og fått dem av banen (gjerne på sykehus så skadet som de så ut...)

De skulle ikke fått lov til å slippe utpå før etter 4-5 minutter, Keeperen skulle de bare rulla ut over kortlinja og latt en utespiller få stå i mål. At dommeren kun la til 4 minutter, og at det bare ble ett gult kort for drøying av tid er utrolig (og det gule kom for å sparke bort ballen - hadde han ikke blåst for den, så hadde vel det blitt for åpenbart hva dommeren drev med). Han dommeren bør ALDRI få lov til å dømme igjen.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Og der var vi ufortjent ute av UEFA-cupen og. Ja, ja vi får kvalifisere oss til neste år via serien


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 30 aug 07, 22:25
Endret: 30 aug 07, 22:26

FAENISVARTEFITTEHÆLLVETTESMØKKALAGOGMAKANTILELENDIGKUKK
DOMMERSKALMANFAENMEGLETELENGEETTER
FAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 aug 07, 22:26

USYMPATISK! MØKKALAG! 

Passer bra for Hammarby.Jeg er glad det ikke var FFK som gikk videre med sabotasjefotball!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 30 aug 07, 22:25
Noen flere som fikk minner tilbake til Jugoslavia-matchen i EM?

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 30 aug 07, 22:28

Jeg var på stadion. Vi var 5 minutter i paradis. Vanvittig trøkk blant publikum i dag tross kun 7500 som møtte opp. Bajen-fansen var noen få hundre og de var flinke til å lage liv. Stod på i 90 minutter. Så totalt sett var det bra med lyd og trøkk. Synes guttane gjorde det bra og overkjørte Hammarby. Men veldig surt at de ikke klarer å putte det ekstra målet som skulle til for å få ekstra omganger.

En annen ting; Synes det var unødvendig av politiet å stille seg opp foran Bajen-fansen med hjelmer og kjeledress allerede før kamp-start. Virker bare provoserende. De kunne heller stått rett utenfor og kommet inn dersom det ble bråk. Det var vel antydning til et lite slagsmål mellom en Bajen supporter og Politiet, men det ble fort roet ned.

 


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 30 aug 07, 22:28

nå er det bare å vinne kamper som helvete i serien, så er vi i europa til neste år igjen.

kan satse mot intertoto i første omgang.

i kveld er fotball noe dritt....

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 30 aug 07, 22:32

1    Dommern er en jævla hore som fortjener å bli spist opp av fotsopp !

2    Gutta våres er ikke akkurat klapperslangegiftige i boksen.

       Vi må nok innse at ffk pr dags dato har NADA i uefacupen å gjøre.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 07, 22:32

At ikke politiet tok den ene bajen supporteren når de var på vei inn og kasta han rett i kasjotten er for meg en gåte. Mannen fløy med pils i handa og bra drita var han sparket ned et par store søppeldunker de blå  plastdunkene, skulle rive ned gjerdet ca en 50 meters rekke rett foran 40 purk???? Hvorfor står de og ser på sånt?

Hørte også at svenskene kastet allle flaggen på brua og bryggepromenaden i vannet, Tror nok de " snille svenskene" våres er litt ramp allikevel.


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 30 aug 07, 22:36
Endret: 30 aug 07, 22:36

Noe positivt på denne dødens dag for god og fair fotball.

Kouadio og Øyvind klarer seg greit, moro å se at byttet av Ramberg mot Kouadio kommer.

FFK WILL RISE AGAIN!!!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 30 aug 07, 22:36
URETTFERDIG !! det var det dette var !! tross en jevn kamp så skulle Fredrikstad ha vonni og DOMMEREN ER EI JÆVLA HORE !!!!!!!!!!!  Nå skal jeg gråte meg i seng -- dette tapet svei extra

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 14 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f