Husk meg
Brukernavn
Passord

Duskedamer på Råsunda...

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 21 aug 07, 19:21
Opprinnelig postet av Klokan

Hei nå må dere kutte ut... fy f.... for noe heksejakt ??? er det virkelig ingenting annet dere kan en trøkke på folk da... ja det ble en tabbe og så ferdig... Folk har skjønt det  og tatt det til rette. Kan ikke vi slutte å mase om dette og heller se fremover ?????

 

Takk!

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 21 aug 07, 19:40
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Opprinnelig postet av Klokan
Hei nå må dere kutte ut... fy f.... for noe heksejakt ??? er det virkelig ingenting annet dere kan en trøkke på folk da... ja det ble en tabbe og så ferdig... Folk har skjønt det  og tatt det til rette. Kan ikke vi slutte å mase om dette og heller se fremover ?????
Takk!

Takk? Sikker på at han ikke mente de stakkars duskedamene da? Det er tross alt de det har blitt drevet heksejakt på... Av både Plankehaugenmedlemmer og BRH-medlemmer så det holder.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 aug 07, 20:25
Endret: 21 aug 07, 20:30
Holters uten at jeg mener noe personlig  og til å avslutte saken da... Hvor var du og halvparten av folket som hart slengt med leppa her,  når kampen ble spilt? Disse damene ofret i hvertfall sin tid, penger og alt sammen for å komme seg til Stockholm. Hvis ikke noe annet så fortjener dem respekt for dette.  Og vær så snill ikke kom med alle mulige unnskyldninger igjen da.... Ja det var ikke pent med damene men det holder med en side og ikke 7-8... som sagt før gjort er gjort ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 21 aug 07, 20:33
Har ikke skrevet et ord mot duskedamene i denne tråden, så det får andre svare for.

Jeg var på visning, siden du er så interessert i det. Og det er jeg glad for, da jeg nå har et sted å bo i Bergen for resten av studiene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 21 aug 07, 20:43
Tror desverre vi ligger ett stykke bak de store supportergruppene sånn sett hvor folk ikke trenger å bli minnet på de ikke skal ta med seg dusker på kamper eller må bli dratt i øra for å synge på supporterfeltet for å ta to eksempler.

Ukultur som burde røskes tak i for å komme videre.

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 21 aug 07, 18:54
Hehe ...

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340