Husk meg
Brukernavn
Passord

Angrepsspiller på vei

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 11 4

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 07, 11:58
Flight har andre briller enn oss vanlige dødelige.. Han har fått det for seg at Munoz i SF og Lindpere i Tromsø er vanvittig gode, nesten best i TL faktisk...  Begge to er middelmådige TL spillere.. Alle burde kunne se det..

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 18 aug 07, 12:22
Endret: 18 aug 07, 12:24

Opprinnelig postet av Husgutt
Flight har andre briller enn oss vanlige dødelige.. Han har fått det for seg at Munoz i SF og Lindpere i Tromsø er vanvittig gode, nesten best i TL faktisk...  Begge to er middelmådige TL spillere.. Alle burde kunne se det..

Best i TL har jeg ikke sagt noe om. For all del, jeg tar meg ikke spesielt nær av kommentarer, og jeg er vant til at folk synes jeg sier mye rart. Men det er ikke nødvendig å gå til overdrivelser. Det gjør du her. Jeg har ikke sagt noe om "vanvittig" gode. Det finnes ikke vanvittig gode spillere i TL.

Både Munoz og Lindpere vurerer jeg først og fremst ut fra hva de har prestert mot FFK. Det kan være jeg har litt andre briller ja, etter som jeg i blant ser motspillere som gode i stedet for å hive meg på hylekoret som ofte klager over at våre egne spillere er så dårlige. Midtbanespilleren Lindpere var spiss for Tromsø nå sist (i mangel på Årst og Rush), og scoret. Helt klart middelmådig. Det er ikke sånne spillere vi trenger, er det vel?

I hele sommer har jeg argumentert heftig for at Kvisvik slett ikke er så dårlig som mange skal ha det til. At han tvert i mot er en av lagets viktigste spillere. Her inne virker som om halvparten av alle debattanter ville sette ham ut av laget for en liten stund siden. Det er ikke så mange som har gjentatt det i det siste. Jeg vet ikke, men jeg tror mine briller er helt ok, jeg.

 

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 18 aug 07, 12:02
Endret: 18 aug 07, 12:37

Holters;

Da har vi enten sett ulike kamper, eller så vurderer vi forskjellig det vi ser. Mot FFK var det i alle fall ca én spiller på Sandefjord som skapte bekymmer, og som scoret to mål mot oss og mer eller mindre egenhendig forhindret borteseier til FFK, og som ble kåret til banens beste spiller (fultl fortjent også), og det var  Adriano. Så fryktelig elendig er han definitivt ikke.

Kanskje han ikke er så stabilt god i hver kamp, det kan være. Men han er Sandefjords toppscorer så langt i år (sammen med Knarvik). Sånn som Sandefjord sliter i år så er det for enkelt å vurdere Adriano ut fra at han ikke har scoret en masse.

Dessuten må en jo prøve å se an kvalitetene til en spiller, ikke bare studere statistikken over hva han har gjort før. For i motsatt fall var Vourinen en suksess i FFK - ettersom han var en suksess i klubben han kom fra. Ikke sant?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 19 aug 07, 10:28
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Sånn ca dønn uenig. Skulle Adriano være for gammel, når problemet til de to mest brukte spissene våre er at de er for unge til å være stabilt gode? Tull! Det er ikke flere unge lovende spisstalenter som blir gode om fem år vi trenger, men en spiller som er god .


Adriano er en grei spiss han,men dersom vi skal blande oss inn i kampen om medaljer neste sesong
så må vi sikte høyere enn Adriano.
Ellers enig i at en ny spiss må være god nå,ikke et ungt talent.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 aug 07, 11:03

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 aug 07, 11:08
Opprinnelig postet av djpete

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 

Han har spilt og scoret i europa for FCK. Han scoret mot det Israelske laget i kvalik til CL.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 aug 07, 11:09
Opprinnelig postet av djpete

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 


Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 aug 07, 11:12
Endret: 19 aug 07, 11:13
Opprinnelig postet av Costanza

Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.

....og de navnene var??

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 aug 07, 11:18
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av djpete

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 


Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.

 

He he. Regnet med at de var lite troverdige fra den personen :-) Og så lenge han spiller så er det jo som du sier totalt urealistisk.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 aug 07, 11:50
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av djpete

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 


Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.

 

Og navnene er???

---------------------------

Heia FFK


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 aug 07, 11:56
Opprinnelig postet av Lex
Opprinnelig postet av Costanza

Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.

Og navnene er???

Og tråden er fortsatt like tynn som da den startet.... Det blir kastet ut en masse "jeg har hørt" og ingen skriver noe om hva og fra hvem. Ren rykte og spekulasjons-tråd.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 aug 07, 12:02
Endret: 19 aug 07, 13:01

Opprinnelig postet av HotDream
Og tråden er fortsatt like tynn som da den startet.... Det blir kastet ut en masse "jeg har hørt" og ingen skriver noe om hva og fra hvem. Ren rykte og spekulasjons-tråd.

Spennende ikke sant? :-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 aug 07, 12:35
Endret: 19 aug 07, 12:35
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av HotDream
Og tråden er fortsatt like tynn som da den startet.... Det blir kastet ut en masse "jeg har hørt" og ingen skriver noe om hva og fra hvem. Ren rykte og spekulasjons-tråd.

Spennende ikke sant? :-)

Nei . Feil navn på tråden i beste fall....


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 19 aug 07, 15:48
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av HotDream
Og tråden er fortsatt like tynn som da den startet.... Det blir kastet ut en masse "jeg har hørt" og ingen skriver noe om hva og fra hvem. Ren rykte og spekulasjons-tråd.

Spennende ikke sant? :-)

Nei . Feil navn på tråden i beste fall....



Helt enig, kom med noen seriøse rykter eller navn på spillere som kommer, trenger ikke bruke denne tråden til å diskutere useriøse spillere og heller ikke diskutere formen til våre egne spillere.
Tråden heter tross alt Angrepsspiller på vei.....

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 aug 07, 16:21
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av djpete

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 


Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.

 

Iom du sier "dessverre mer realistiske" tolker jeg det dithen at det er en tidligere FFK-spiss det er snakk om er, Ringberg kanskje ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 aug 07, 16:27
Opprinnelig postet av Bob Page

Iom du sier "dessverre mer realistiske" tolker jeg det dithen at det er en tidligere FFK-spiss det er snakk om er, Ringberg kanskje ?

Frisk tolkning.  Forstår ikke hvordan du får Costanzas utsagn til å bli en tidligere FFK-spiss i det hele tatt...?

Hva med "en spiller jeg ikke har sansen for"? eller "En spiller jeg ikke hadde hørt om før, men som ser passe bra ut"?  I tillegg skrev Costanza : "helt andre navn" og "realistiske" - flertall, altså.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 aug 07, 16:58
Forsåvidt, men den er da like mye tyngde i den som andre innlegg i denne tråden. Desuten er det jo en del her inne som ikke liker Ringberg..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 aug 07, 23:08
Hadde vært konge å fått på plass en meget god spiss før Tromsø-kampen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 11 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340