Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør Morgan få bli i klubben uansett utfall av Mikel-saken?

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 okt 07, 12:32
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvis man leser i mellom linjene her, lurer jeg på om Terje Høili har kjøpt ut Jon B og vunnet matkampen dem i mellom.

Hva tror dere andre?


---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 okt 07, 12:34

Det er mange som sier at om Morgan hadde villet FFK sitt beste så hadde han permittert seg selv. Jeg er usikker på hvor riktig dette er. Antakelig er det ikke mange som er like flinke i jobbene sine som det Morgan Andersen er. Han har lagt ned et vanvittig arbeid, det er det ikke noe tvil om. Tvil derimot er det om FFK hadde funnet noen andre til å fungere like godt i stillingen til Morgan i denne perioden som klubben har trengt ham mest.

Nå har presset og det negative fokuset nådd nye høyder, og når en lokal sponsor med 600 mill i banken stiller klubben et ultimatum så er det ikke så mye å gjøre lenger. Jeg håper nå at Morgan blir funnet uskyldig og at han får igjen jobben sin når saken er ferdig behandlet.  


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 10 okt 07, 12:39

"Ifølge politiet ble avtalen imidlertid aldri inngått, men fabrikkert av Andersen."

Kan noen være så vennlige å forklare meg hva i helvete Mikel gjorde i Lyn-drakt hvis han aldri hadde noen avtale med Lyn?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 okt 07, 12:41
Denne tråden er så gammel nå, så vi fortsetter i en ny:

Morgan Andersen sykemeldt

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f