Husk meg
Brukernavn
Passord

Til alle FFK supportere vedr. kampen i Stockholm

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 aug 07, 01:07
Opprinnelig postet av Guillermo

Opprinnelig postet av Marcus
Når er siste frist til å kjøpe billetter ?? å hvor mange busser er satt opp ??  jeg skal nemlig låne penger av min kjære syster  men får pengene imorra -- er det siste frist imorra ??

Bussbillettene er i salg til onsdag klokken 1500, kampbilletter selges i aristokraten på kråkerøy fram til 1700, og i torvbyen fram til 2000 onsdag kveld..

Jaså så du er våken... og ødellegger tråden min igjen med noe info... har dem ikke fått det med seg så er dem blinde...

men du kan i hvertfall komme med info på hvor mange billetter er solgt da

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 14 aug 07, 01:19
Noen som vil være barnevakt, slik at jeg og fruen kommer på kamp...hehe

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 aug 07, 01:31

FRUEN KAN PASSE BARN OG DU KAN DRE ELLER DET MOTSATTE. DET GÅR ANN Å DELE. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 14 aug 07, 02:28
men hvarfor så arg ?? er det ikke lov å spørre å være sikker på at man faktisk kan komme seg til stockholm -- trodde at det var det du ville ?? ha folk til stockholm ??

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 aug 07, 08:38
Arg ? ikke i det heletatt. Men som sagt til flere... Synes ikke det er noe vits å komme med unnskyldninger på hvorfor en ikke drar.  Skreve dette innleget fordi jeg ble skuffet og hadde lyst til å dele dette med dere.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 14 aug 07, 10:11

Ja, kom igjen folkens...Dette er alt for dårlig!

Jeg vet at alle kjenner EN person de kan klare å overtale, brått så er vi dobbelt så mange.

 

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 aug 07, 11:01
All ære til dere som drar, og som har spart, planlagt osv. Jeg skulle gjerne vært der med dere, men jeg begynner på jobb igjen onsdag etter 1 1/2 uke ferie og jeg er i tillegg rimelig fersk i min jobb så jeg har rett og slett ikke lyst til å spørre om fri i en sådan situasjon. Sånn sett føler jeg ikke at jeg svikter laget på noen som helst måte. Dere som drar må ha en fantastisk tur, og dere må heie som om det var livet det sto om.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 14 aug 07, 14:08
Fått ordna meg fri nå, så det blir kamp på meg allikevel. Dette gleder jeg meg til

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 14 aug 07, 18:21
nei men jeg kan jo skjønne det oxo ;) giddaløsheten til de fleste - men jeg tror at flesteparten faktisk er redd for bråk der borte ..

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 aug 07, 18:28
De som jobber har enten en 3 eller 8 dagers til overs så er man virkelig intresert i og se laget sitt i en større sammenheng enn tippeligaen så er dette kampen

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 14 aug 07, 18:49
Endret: 14 aug 07, 18:50
Jobber alt jeg kan for å nå kampen. Studielånet lar vente på seg, men som flere sier, faen heller ass. Er ikke hver dag FFK møter Bajen i stockholm!!! Jeg bare MÅ få det til!! Vi sees i stockholm!!! Er dyrt med fly kr.sand-stockholm og :( Blir buss til fr.stad, og buss videre til stockholm!!! Vi sees :)

---------------------------

heia heia...


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 aug 07, 15:38
Skulle gjerne dratt jeg, men som Zoran sier så handler det om planlegging og prioriteringer. Har startet i ny jobb og får derfor ikke fri. Dessuten så har vi ungene denne dagen og skal feire bursdagen til jentungen. Ho blir 7 år og er ivrig patriot, så derfor er det ikke riktig å dra uten ho. Alle eller ingen. Men slik er det i disse dager, man må prioritere og planlegge. Dra dere som kan! Som ikke har jobb og unger, men har kun FFK og tenke på. Hadde det slik før, men så ooops! så hadde man familie gitt. Nå har jeg skrevet mye og ødelagt innelgget ditt nå, Zoran. Det var ikke meninga, men har bare lyst til å gi et lite perspektiv på hvorfor ikke alle kan dra. Noen MÅ prioritere annerledes. Synd, men slik er det.

---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 aug 07, 18:11
Endret: 15 aug 07, 18:12

Jeg fatter ikke hvorfor folket føler at de må unnskylde seg. Enten drar man eller så blir man hjemme. Værre er det ikke, og årsaken til ens valg har ingen noe med...

 

Uansett utfall i Stockholm er jeg overbevist om at det blir full fest om 14 dager...

 

P.S. Se til h******* å endre på oppsettet av knapper når man ønsker å redigere etter forhåndsvisningen, vet ikke hvor mange ganger jeg har trykket på slett i steden for send... f¤%¤

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 15 aug 07, 20:15

Heisann.. Noen spørsmål angående svensketur jeg.. Sitter og har lyst til å slenge meg med bussen til sverige i morgen. Har aldri vært med på noen tur med FFK. Er en supporter som besøker stadio`n i ny og ne, ellers følger jeg kampene på nettet. Derfor kan jeg ikke alle sangene dere synger. Kjenner heller ikke noen som skal dra nedover. Er det rom for `amatører` som meg nedover tru? Eller forlanger alle at man kan sanger osv.?

---------------------------

ballen er rund......


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 15 aug 07, 20:17
Opprinnelig postet av luftig

Heisann.. Noen spørsmål angående svensketur jeg.. Sitter og har lyst til å slenge meg med bussen til sverige i morgen. Har aldri vært med på noen tur med FFK. Er en supporter som besøker stadio`n i ny og ne, ellers følger jeg kampene på nettet. Derfor kan jeg ikke alle sangene dere synger. Kjenner heller ikke noen som skal dra nedover. Er det rom for `amatører` som meg nedover tru? Eller forlanger alle at man kan sanger osv.?

 

Jeg skal ikke nedover selv, men jeg kan tale for de som skal det. Alle er velkomne på tur. Vil du, så drar du!

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 aug 07, 20:22
Noen som vet hvor mange busser som er fyllt opp nå?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 15 aug 07, 20:23
Aiii.. Nå så jeg at det er for sent å kjøpe billett også.. Ble solg frem til kl 20 på torvbyen ser jeg.. Brå bestemte meg i kveld jeg for at jeg hadde fryktelig lyst til å bli med nedover.. Men da er det vel for sent da.. Synd å bo i Indre østfold når man bråbestemmer seg for ting.. hehe..

---------------------------

ballen er rund......


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 15 aug 07, 20:27
Endret: 15 aug 07, 20:27

Edit: Ja der var du nok litt sent ute gett  bedre lykke neste gang


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 15 aug 07, 20:27
ffk fyller aldri opp sitt felt, så det er ikke noe problem å kjøpe billetter på råsunda.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 aug 07, 20:28
Opprinnelig postet av shaggy
ffk fyller aldri opp sitt felt, så det er ikke noe problem å kjøpe billetter på råsunda.

Det hjelper vel fint lite når det er bussbillett han vil ha... Men går sikkert an å ringe til de i PH som er ansvarlige for turen. Er sikkert et ledig sete.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340