Husk meg
Brukernavn
Passord

arrangørene til aha konserten syter igjen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 25 aug 07, 16:41
Søren, vi burde jo ikke gi opp sånn med en gang. Må bare innse at publikum var elendige fans , prisen var for stor og det var kanskje ikke det beste markedet for denne konserten her.. Hvorfor vi i Fredrikstad er så treige klarer jeg ikke helt å forstå, men det får så være.

---------------------------

Andres meninger støter meg.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 25 aug 07, 17:21

Opprinnelig postet av lierdet
Hvorfor vi i Fredrikstad er så treige klarer jeg ikke helt å forstå, men det får så være.

Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men å betale 600 kroner for å se et band som hadde sin største hit da jeg var 4 år gammel virker helt meningsløst, bortsett fra for hardcore fans så klart...

Men hva som fikk arrangørene til å forvente at det skulle komme fler folk på a ha konsert enn på f.eks en FFK- kamp, DET sliter jeg med å forstå.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 25 aug 07, 19:19
Opprinnelig postet av Olavesen

Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men å betale 600 kroner for å se et band som hadde sin største hit da jeg var 4 år gammel virker helt meningsløst, bortsett fra for hardcore fans så klart...

Men hva som fikk arrangørene til å forvente at det skulle komme fler folk på a ha konsert enn på f.eks en FFK- kamp, DET sliter jeg med å forstå.

Folk betaler 800-1500 kroner for å se Stones, et band som kanskje spilte sin første låt "tredve år" før du ble født... Jeg driter fullt i Stones, men du behøver ikke være rakettforsker for å skjønne hva arrangørene tenkte: A-ha trekker stort sett overalt fulle hus. Det får vi til her i Fredrikstad også! A-ha har tross alt solgt omtrent 40 millioner skiver. 80 mill hvis vi inkluderer singler...

Når jeg hørte om A-ha: Kult! Dette blir klingende mynt i kassa! Det går vel ikke an å feile med A-ha.

Men, sett med fasit i hånd: Det var ikke så lurt. 

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 25 aug 07, 19:41
Tror det hele har med timing å gjøre og at det kom for tett oppe på den andre konserten, det var også først når det var for sent de begynte å markedsføre hardt fordi denne konserten solgte jo seg selv.

De endte opp med å virke desperate etter å dra folk på stadion, ikke sånn man selger en konsert.

Ble nok begått endel "tabber" her.

Utrolig synd det ble sånn for FFK kommer nok aldri til å gjøre noe sånt igjen og når de låner ut stadion får de på langt nær like mye penger, men når man ser hvem som har ansvaret for dette er det kanskje like å la være i framtiden også.

Hadde virkelig troen på dette.

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 25 aug 07, 19:57

Opprinnelig postet av bjorn
Tror det hele har med timing å gjøre og at det kom for tett oppe på den andre konserten

Som jeg har skrevet tidligere, det var helt forferdelig timing. Siste helga før skolestart, raka fant etter ferien, rett etter stones, slutt på sommern, etter alle festivaler. Nei huff....det var triste saker.

 

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340