Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt på prøvespill i Tromsø

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 07, 16:22
Endret: 09 aug 07, 16:51

Tidligere IK Start, FFK og AGF Århus spiller Roger Risholt kommer på prøvespill til klubben 14 - 17. august.

www.til.no/www/klubben/nyheter/roger_risholt_paa_proevespill

Tror dere han holder Tippeliganivå?


 

Mod: Denne passer vel bedre under Fotball - Generelt selv om Risholt har en fortid i FFK.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 09 aug 07, 16:24

Viss han blir klar for tromsø skal ikke jeg pipe på han vertfall når han blir ropt opp på stadion.

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 aug 07, 16:47
Håper han blir klar for TIL før FFK kampen da.. spennede. Betyr dette at Strand går til Viking da?

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 aug 07, 17:56

Jaja. Tror vel ikke Risholt holder tippeliganivå. Kan tenke meg at han største ferdighet, hissigheten, er blitt litt borte med årene. Og det siste året i FFK var han dårlig. Teknisk var han dårlig, pasningsmessig grei. Med tanke på at Tromsø har Helge Haugen på midtbanen, tror jeg nok ikke det blir Tromsø for Roger Risholt.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 09 aug 07, 18:30

Opprinnelig postet av Lemmy
Tror vel ikke Risholt holder tippeliganivå. Kan tenke meg at han største ferdighet, hissigheten, er blitt litt borte med årene.

Nå har jeg ikke sett eller hørt noe om at Roger har blitt mindre aggressiv. Han hadde jo aggressivitet i mengder, og ville vært fantastisk om han  klarte å posjonere det bedre. Han har jo blitt eldre og mer erfaren og lært at ikke alt kommer av seg selv lenger, så det ville vært merkelig om han ikke ville vært en forsterkning til TILs midtbane.

Jeg ser heller ikke hvordan en spiller med såpass begrensede ferdigheter somHelge Haugen skal klare å holde en Risholt i form på benken.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 aug 07, 18:32

Såpass begrensede ferdigheter som Helge Haugen? Lurer på om vi snakker om samme mann her..

Han er sikkert blitt mer erfaren, jovisst. Men jeg regner med at beina er litt trøttere, og at han ikke har samme løpskapasitet lenger.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 09 aug 07, 21:38
Opprinnelig postet av Lemmy

Såpass begrensede ferdigheter som Helge Haugen? Lurer på om vi snakker om samme mann her..

 

Det er vel stort sett løpskapasiteten som gjør at han har mulighet til å spille i TL. Hverken teknikk, passningsfot eller spilleforståelse er noe å hoppe i taket over.

Opprinnelig postet av Lemmy

Han er sikkert blitt mer erfaren, jovisst. Men jeg regner med at beina er litt trøttere, og at han ikke har samme løpskapasitet lenger.

Han er bare 28. Det er vel litt tidlig for en fotballspiller å begynne bli preget av aldersforfall?

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 aug 07, 21:41
Desuten så besitter han Roger bra snitt teknisk også. Gode skudd, gode server, godt blikk og aggresiv. Tror dette er det TIL trenger på midten for og overleve.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 10 aug 07, 01:39
Opprinnelig postet av Martin

Viss han blir klar for tromsø skal ikke jeg pipe på han vertfall når han blir ropt opp på stadion.

 


Skal man ikke som FFK supporter bue hver gang en tidligere FFK-spiller kommer til Stadion og får ballen? Eller gjaldt det bare Simen?

---------------------------

FFK for alltid!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 aug 07, 01:40
Opprinnelig postet av RuneT
Opprinnelig postet av Martin

Viss han blir klar for tromsø skal ikke jeg pipe på han vertfall når han blir ropt opp på stadion.

 


Skal man ikke som FFK supporter bue hver gang en tidligere FFK-spiller kommer til Stadion og får ballen? Eller gjaldt det bare Simen?

Noen bues det på, andre klappes det for og andre igjen blir møtt med likegyldig taushet. Alt avhenger av omstendighetene rundt spillerens exit i kombinasjon med hva han har gjort og betydd for klubben.

Risholt er blant de som eventuelt bør få applaus.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 10 aug 07, 01:43
Endret: 10 aug 07, 09:33
Opprinnelig postet av Costanza

Noen bues det på, andre klappes det for og andre igjen blir møtt med likegyldig taushet. Alt avhenger av omstendighetene rundt spillerens exit i kombinasjon med hva han har gjort og betydd for klubben.

Risholt er blant de som eventuelt bør få applaus.

Joda, jeg vet det. Jeg synes bare behandlingen av Simen var litt drøy bare.. (selv om jeg ikke har spesielt sansen for han egentlig)
Roger kan godt få et par klapper for min del, hvis han skulle komme tilbake på Stadion en gang... 

---------------------------

FFK for alltid!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 aug 07, 02:24
Endret: 10 aug 07, 09:32
Opprinnelig postet av RuneT

Joda, jeg vet det. Jeg synes bare behandlingen av Simen var litt drøy bare.. (selv om jeg ikke har spesielt sansen for han egentlig)
Roger kan godt få et par klapper for min del, hvis han skulle komme tilbake på Stadion en gang... 

Risholt ble jo gitt bort. Uansett blir han en motspiller som jeg er knakende likegyldig mot..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 10 aug 07, 09:49
Opprinnelig postet av Martin

Viss han blir klar for tromsø skal ikke jeg pipe på han vertfall når han blir ropt opp på stadion.

 

Nei, jeg kan heller ikke se at han har gjort seg fortjent til å bli buet på noe mer enn andre Tromsø spillere. Selv om jeg aldri hadde sansen for ham som FFK spiller.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 aug 07, 09:54

Blir å klappe for risholt, gjort mange bra kamper for klubben. Vi fikk vel heller aldri vite hva som skjedde og hvorfor han forsvant, men han grinte seg ikke bort som Simen Brenne.

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 aug 07, 10:07
Risholt grinte seg bort på en litt annen måte med å være humørsyk og vanskelig å ha med å gjøre.

Var en viktig spiller da han hadde dagen, men det var ikke akkurat hver uke ...

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 17 aug 07, 12:32
Da ser det ut som han blir Tromsøspiller og klar for spill mot FFK neste helg.

Jeg kommer ihvertfall til å klappe for han

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 17 aug 07, 12:48

Møter Roger opp på stadion får han rungende applaus fra meg.

Klar FFK favoritt når han var her.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 17 aug 07, 12:59

Skriver`n under for den dritt-klubben der, da er begeret nådd for min del.

Da tilhører han fienden over alle fiender....low-life av fotball-spillere....og skal selvsagt bues og pipes på.   gleder meg til å forsure tilværelsen til TIL-spillerne

 

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 aug 07, 13:37

Hvorfor skal Risholt klappes på når Simen Brenne ble sett på som en jævla idiot av de fleste her inne på forumet?

 Selvfølgeig var settingen litt annerledes rundt den overgangen, men allikevel. Det var lurere å selge Simen, da fikk vi jo inn spillere som Kasey, Ardian og Johan.

Men spiller Roger, kommer jeg til å klappe for ham. Som jeg også gjorde for Simen..

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 aug 07, 13:56
Endret: 17 aug 07, 13:56
Jeg klappet for Simen Brenne, og jeg hadde klappet for Roger Risholt om jeg ikke var i Bergen!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f