Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Viking - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 07 aug 07, 11:41

Opprinnelig postet av Snæbbis
Med vår nye råsterke midtbane kan vi hevde oss ovenfor alle, så det er på ingen måte utelukket med tre poeng, enn dog det vil kreve storspill.

Enig i det. Men med det laget vi har nå krever det storspill å slå oss også. Viking har tidvis vært gode i år, men de har jammen vært dårlige innimellom også, med ujevne mellomrom. Tror vi har gode muligheter.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 07 aug 07, 13:03

Opprinnelig postet av bateman
hmm, lurer på om vi ikke skal pøse på med fart fra første minutt mot kanskje TLs tregeste stopper(soma), så jeg ville gått for west og tarik.



shaaban




pac   piiroja   gerrbrand    sjøberg



jonna   gashi   wehrmann    kvisvik



tarik   west


benk: staw, shabani, multe, ramberg, berg, fofana, gardar.

er for denne, mener Garder var alt for usynelig mot Ålesund, og tror west kan er lur å bruke fra start..Da har vi også en god kvisa som kan sende gjennombrudds pasninger

---------------------------

CUPVINNER 06


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 07 aug 07, 19:45
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK har ikke vunnet borte enda og Viking har ikke tapt hjemme enda. Her ligger det an for en borteseier

Sånn snakker en ekte optimist!

Tja,bør vel ikke være stor optimist for å tro det.

Statistikk er til for å brytes. FFK kommer nærmere en borteseier for hver kamp som går,og Viking kommer nærmere et hjemmetap for hver kamp som går. Viking hadde 5 hjemmetap i fjor.Passer bra inn i  statistikken med en borteseier her. Statistikken som bekrefter regelen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 aug 07, 19:50
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK har ikke vunnet borte enda og Viking har ikke tapt hjemme enda. Her ligger det an for en borteseier

Sånn snakker en ekte optimist!

Tja,bør vel ikke være stor optimist for å tro det.

Statistikk er til for å brytes. FFK kommer nærmere en borteseier for hver kamp som går,og Viking kommer nærmere et hjemmetap for hver kamp som går. Viking hadde 5 hjemmetap i fjor.Passer bra inn i  statistikken med en borteseier her. Statistikken som bekrefter regelen

Lyn hadde ikke tapt en hjemmekamp før kampen mot os, vi fikk med oss et poeng.

Vi hadde ikke slått Aalesund i Tippeligaen før søndag.

Så det er ikke tvil om at statistikk kan brytes.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 07 aug 07, 20:19
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK har ikke vunnet borte enda og Viking har ikke tapt hjemme enda. Her ligger det an for en borteseier

Sånn snakker en ekte optimist!

Tja,bør vel ikke være stor optimist for å tro det.

Statistikk er til for å brytes. FFK kommer nærmere en borteseier for hver kamp som går,og Viking kommer nærmere et hjemmetap for hver kamp som går. Viking hadde 5 hjemmetap i fjor.Passer bra inn i  statistikken med en borteseier her. Statistikken som bekrefter regelen

Lyn hadde ikke tapt en hjemmekamp før kampen mot os, vi fikk med oss et poeng.

Vi hadde ikke slått Aalesund i Tippeligaen før søndag.

Så det er ikke tvil om at statistikk kan brytes.

Vi slo Lyn borte ifjor ,og har spilt godt mot Lyn i flere kamper. Lyn var på tåhev foran FFK kampen. Viking er "high flying" (selv med tap mot Sandefjord) før denne kampen.Og tror de er veldig gode nå.Sandefjord-kampen var bare et "arbeidsuhell" for de der borte. Snakkes om medaljer...og noen tror sikkert på gull også i oljebyen. FFK har vært veldig nær en borteseier i år. I denne kampen kommer FFK til å selge seg dyrt for å få den.Gutta har også fått en nyvunnen tro og autoritet i laget med wehrmann`s og Gashi`s inntreden i laget. Tipper 3-1 til FFK

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 aug 07, 20:47
Jeg vil vel tro at sjansene våre til seier i denne kampen går på om spissene våre klarer å sette de sjansene de får. Viking har tross alt et ganske mye bedre forsvar en Aafk, og vil sannsynligvis nøytralisere det offensive bidraget fra vår midtbane i større grad.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 aug 07, 20:50
Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg vil vel tro at sjansene våre til seier i denne kampen går på om spissene våre klarer å sette de sjansene de får. Viking har tross alt et ganske mye bedre forsvar en Aafk, og vil sannsynligvis nøytralisere det offensive bidraget fra vår midtbane i større grad.

Viking har ganske sikkert et bedre forsvar enn Aalesund, ja. Men de kommer ikke til å ligge like dypt med så mange mann i forsvar som Aalesund. De kommer til å gå offensivt ut og blir derfor mer sårbare defensivt. Med andre ord et helt annet kampbilde enn hjemmekampen mot AaFK, og det tror jeg passer oss veldig bra. Jeg tror heller ikke vi har noen dårligere midtbane enn Viking...

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 aug 07, 21:07
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tror heller ikke vi har noen dårligere midtbane enn Viking...


Nei, det kan jeg være med deg på.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 aug 07, 21:12
Gardar bør starte denne kampen. Vi trenger en target-spiss på topp som kan ta i mot lange baller/klareringer. Den andre spissen bør være Tarik.

Midtbanen kan være som sist mens Czwartek går inn på høyre mens Sjöberg går over på venstre i forsvaret.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 07 aug 07, 21:22
R T K R
1 Man 09. April 20:00 Rosenborg (h) 1 - 1
3 Søn 22. April 18:00 Sandefjord (h) 0 - 0
5 Søn 06. Mai 18:00 Odd Grenland (h) 2 - 1
7 Ons 16. Mai 18:00 FC Lyn (h) 4 - 2
10 Søn 17. Juni 18:00 Tromsø (h) 3 - 1
12 Søn 24. Juni 20:00 Brann (h) 3 - 1
15 Søn 29. Juli 18:00 Start (h) 2 - 0

 

Viking har ikke møtt de beste bortelagene enda,men de har en imponerende seier over Brann. Bare Lillestrøm og Stabæk har færre tap borte enn FFK.

  Klubb K S U T M MD P
 
01 Strømsgodset 8 4 1 3 10-11 -1 13
 
02 Lillestrøm 8 3 3 2 10-8 2 12
03 Stabæk 8 3 3 2 10-11 -1 12
04 Brann 8 4 0 4 11-18 -7 12
 
05 Aalesund 9 3 2 4 12-13 -1 11
06 Viking 9 3 1 5 13-19 -6 10
07 Tromsø 9 2 2 5 15-19 -4 8
08 Rosenborg 7 2 1 4 9-11 -2 7
09 Odd Grenland 8 1 3 4 8-12 -4 6
10 Fredrikstad 8 0 5 3 10-17 -7 5
11 Start 7 1 2 4 8-15 -7 5
 
12 FC Lyn 9 1 2 6 9-19 -10 5
 
13 Vålerenga 7 1 1 5 4-10 -6 4
14 Sandefjord 7 0 2 5 3-17 -14 2
 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 aug 07, 21:55
Opprinnelig postet av Culemart
Gardar bør starte denne kampen. Vi trenger en target-spiss på topp som kan ta i mot lange baller/klareringer. Den andre spissen bør være Tarik.

Midtbanen kan være som sist mens Czwartek går inn på høyre mens Sjöberg går over på venstre i forsvaret.
 

Jeg synes Tarik bør settes på benken, han trenger å vile nå.

Brian bør starte og få spile en hel kamp for engangs skyld.


SF-Lars

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 08 aug 07, 06:42
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vinner vi mot Viking,så kan vi begynne å snakke RL ev. medalje også. FFK har ikke vunnet borte enda og Viking har ikke tapt hjemme enda. Her ligger det an for en borteseier

Høsten er lang og det er 30 mulige poeng FFK skal slåss om. En ting som er sikkert. FFK er ikke et lett lag å slå nå. Bare 1 tap på de 10 siste kampene. Kommer flyten i det offensive spillet,så kan det bli en spennende høstjakt



Optimistmen lenge leve! Etter neste helg er jeg stygt redd for at diskusjonen dere har hatt de siste 3 årene kommer, nok en gang: "Klarer vi holde oss unna sumpa for en jævla gangs skyld??" ;)

Ønsker FFK i den øverste serien i landet, men kun om dere lover på tro og ære å gi go`bank til alle laga under dere idag på tabellen.... hvis ikke er dere SVÆRT velkomne i dumpekameratene, slik at jobben blir noe mer overkommelig for de av oss som har rota oss fast allerede!

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 08 aug 07, 07:38
Ja vi skal banke alle laga under oss, inkludert dere! IKKE NOE PROBLEM!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 08 aug 07, 09:46
Opprinnelig postet av Culemart
Gardar bør starte denne kampen. Vi trenger en target-spiss på topp som kan ta i mot lange baller/klareringer. Den andre spissen bør være Tarik.

Midtbanen kan være som sist mens Czwartek går inn på høyre mens Sjöberg går over på venstre i forsvaret.
Som jeg skulle sagt det selv Culemart. Få inn PAC og ut Multe.

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 08 aug 07, 22:16
Opprinnelig postet av Culemart
Gardar bør starte denne kampen. Vi trenger en target-spiss på topp som kan ta i mot lange baller/klareringer. Den andre spissen bør være Tarik.

Midtbanen kan være som sist mens Czwartek går inn på høyre mens Sjöberg går over på venstre i forsvaret.
 

Enig i den der. Men jeg er ikke sikker på at Multe går ut siden han har spilt en del bra kamper i det siste (etter min mening). Forundrer meg ikke om Grönhagen setter Fofana på topp samme Tarik. Men vi får se!  

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 aug 07, 10:49
Bertelsen blir Röslers informant

Nå hater jeg han.. ikke nok med at han furter seg hjem, men han skal etter på sabotere litt...

---------------------------

http://keiko99.net


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 09 aug 07, 10:59
Han sier da ikke noe stygt og ffk, og de vet sikkert det meste allerede.

"De tar lite poeng borte, men vi kan ikke ta lett fordi bare på grunn av at de er et av de svakere bortelagene i Norge. De har noe bra på gang", sier «ekspert» Bertelsen.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 09 aug 07, 11:02
Endret: 09 aug 07, 11:20

Opprinnelig postet av Costanza

Jeg tror heller ikke vi har noen dårligere midtbane enn Viking...


 

Basert på FFKs prestasjoner de 2-3 siste kampene vil jeg påstå at FFK ikke har noe dårligere lag en Viking. Men hjemmefordelen er betydelig og jeg vil være svært fornøyd med uavhjort i denne kampen.

Synes forøvrig at West bør få minst en omgang og helst starte kampen da Viking trolig vil gå offensivt ut og gi rom bak som West kan løpe i og Kvsisvik kan slå i. West og Fofana på topp er mitt ønske, synes de kombinerte fint i perioder av kampen mot Lyn. At Viking forsvaret må ta ut dybde for å kompensere for farten til West kan også skape rom for den meget ivrige skuddfoten til Gashi og skuddene hans går sjeldent langt utenfor!

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 09 aug 07, 11:28

Opprinnelig postet av keiko99
Bertelsen blir Röslers informant

Nå hater jeg han.. ikke nok med at han furter seg hjem, men han skal etter på sabotere litt...

Forventa heller ikke noe annet.. Tror ikke det har noe å si, Bertelsen sier jo det selv også..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 09 aug 07, 11:49
Opprinnelig postet av keiko99
Bertelsen blir Röslers informant

Nå hater jeg han.. ikke nok med at han furter seg hjem, men han skal etter på sabotere litt...



Du tror ikke Grönhagen snakket med Wehrman om det samme når det gjelder LSK? Eller at han tar en ekstra prat med Gashi før Brann kommer på besøk?

Om det hjelper så veldig mye tviler jeg på men det kan jo hende man feks kan "avsløre" innøvde dødballtrekk eller lignende.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340