Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: UEFA Cup Hammarby - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 30 3

Hund

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 aug 07
Innlegg: 3

Lagt til: 03 aug 07, 19:17

Opprinnelig postet av danan2
Ikke noe å legge skjul på at de er litt røffe i kantene, men det er ikke noe Bandidos eller B-gjengen vi snakker om heller. Du nevner det som at Ultras og pøbler er det samme? Ser ikke helt den... Det vi eventuelt bør passe på er at de ikke får med seg noe bluss inn på stadion, Hammarby fansen er veldig glad i bluss og det venter vel sikkert bøter på Fredrikstad om de kommer inn med det. Bluss er fett det men så lenge det blir bøter ut av det så bør vi vel styre unna.

Det er vel nesten som en slags eksamen for BRH det her, det er nå de må vise hva de egentlig står for. Til nå har de hvertfall vist seg som noe positivt for tribunelivet vårt

Man ska inte tro allt man läser i tidningarna, något som tydligen era journalister inte tänkte på när de läste våra kvällstidningar. Jag kan garantera att så länge inte ni har några huliganer, poliser eller säkerhetspersonal som attackerar oss så kommer ingen Bajare att agera det minsta våldsamt. Vi är fulla, påtända, glada och sjunger våra sånger.

Jag vet inte hur ni har det i Norge men här i Sverige är det en jävla stor skillnad på vanliga matcher och så kallade högriskmatcher. Denna match är närmast att betrakta som nollriskmatch. Vi är trevliga Bajen, ja vi är treeevliga Bajen!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 aug 07, 19:19
Endret: 03 aug 07, 19:21
Fant en litt artig historie om treneren vår Grønis, Hammarby fansen har en sang om han faktisk. Etter ett byderby på 90 tallet der Hammarby gjorde 4 bytter.

http://www.youtube.com/watch?v=Oui5zUeYbKo


När Jonas kling
marscherar in
När Jonas Kling
marscherar in
Då börjar Grönhagen grina
När Jonas Kling
marscherar in




Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 aug 07, 20:04

Tror dette her kommer til å bli en fin fin kamp. Supportermessig kunne det ikke blitt bedre. Bajen gjengen er jo kjent som de bedre i skandinavia og her er det sikkert mye av vi kan lære. Det med pøbler og alt annet er jammen overdrevent. For min del synes jeg det er kult da det er Hammarby jeg følger mest med i Sverige da.  Og som han ene svensken skrev og som gjelder egentlig for de meste supporter grupper i Europa. Terkselen er lavere men så lenge folk ikke blir provosert så er det kun stemning og sang.   Så velkomme nskal dere vare. Lurer på hvor mange billetter vi får da. Bussen kommer til å koste mellom 600 og 800 tipper jeg og jeg vil ikke bli overrasket om det ikke møter opp mellom 700 og 1000 FFK fans i Stockholm. Jeg håper bare at det er ikke er alt formange som gir seg på grunn av redsel for bråk ...

har fortsatt ikke funnet åssen jeg skal komme meg fra Bremen til Stockholm så hvis noen har forslag..... Vet ikke enda om Dinamo spiller 14 eller 15. der

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 07, 20:05

FFK-ess må møte klubben i sitt hjerte

Fredrikstads Patrik Gerrbrand håpet egentlig å slippe

www.nettavisen.no/sport/fotball/europacup/article1266933.ece


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 aug 07, 20:21
Opprinnelig postet av Klokan

har fortsatt ikke funnet åssen jeg skal komme meg fra Bremen til Stockholm så hvis noen har forslag..... Vet ikke enda om Dinamo spiller 14 eller 15. der



Det går ett fly som passer rimelig godt den 16 da ... med ryanair

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 aug 07, 21:22
Endret: 03 aug 07, 21:27

Ja,den journalistiske vinklingen kan nok skremme noen av FFK-supporterene som har lyst på en tur til Stockholm.

Les bare her.

FFK møter skandalelag!

Eller innlegg som dette...he he he...ganske humoristisk egentlig

Stäng gränsen

Norge bör stänga gränsen, eller i alla fall införa mycket hårda kontroller för att stoppa de droger och vapen som hammarby-huliganerna för med sig. De är inte bara farligast i Norden utan kanske i hela Europa. Lås in barnen och sätt på kravallhjälmarna Norge!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bulten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 aug 07
Innlegg: 11

Lagt til: 03 aug 07, 21:35

Det här med att Bajen är `Sveriges skrekk` är mye förstorat og överdrivet. Vi både älskar och hatar i Hammarby, til skillnad från AIK där dom bara hatar. Det finns ikke mange AIK-sanger som ikke innehåller ordet `hata`. ;)

Denne kampen kommer bli tråkig för er, då vi Hammarby-fans har planerat att kidnappa `Totte` Gerrbrandt från er. Det perfekta brottet! Vi stoppar honom i en tygpåse när han är sist kvar i ombytesrummet, springer..och han är vår!

---------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=Dhrq6cI19V8


mika

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 aug 07
Innlegg: 5

Lagt til: 03 aug 07, 21:35
Tjena. Väl mött. Tyvärr spelas matchen på råsunda och inte på vår hemmaarena Söderstadion.   Så här  låter det när vi spelar där.
www.youtube.com/watch

Fridens liljor..

PS  svensk media är helt värdelös

---------------------------

Forza Bajen!


Bulten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 aug 07
Innlegg: 11

Lagt til: 03 aug 07, 21:54

Benksliter`n, jeg håper du fårstår att det der innlegget endast var ironi. ;-) Fast det kanske du visste?

Lås dörrarna, här kommer Bajen!

---------------------------

Vii ska våldta era hooror! Vii ska knulla era kor, DRICKA BÄRS! Sätta kuken i en häst, vråla Bajen é ju bäst, och så runkar vi när Bajen tar poääng!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 aug 07, 22:25

Opprinnelig postet av mika
Tjena. Väl mött. Tyvärr spelas matchen på råsunda och inte på vår hemmaarena Söderstadion.   Så här  låter det när vi spelar där.
www.youtube.com/watch

Fridens liljor..


PS  svensk media är helt värdelös

Meget imponerende fans

Vi har noe å lære der.Men jeg satser Fredrikstad vil gi Hammarby en fotball-leksjon på banen. Hammarby og Fredrikstad er typiske hjemmelag. Får vi med oss poeng i Stockholm,så skal vi dra hjem dette i vår "lekstuga"

Hammarby     7-0-1 hjemme    0-3-4 borte

FFK                  4-2-1 hjemme    0-5-3 borte (5-2-1 etter hjemmekampen mot Aaalesund på søndag..he he he)

FFK fremstår som et mye sterkere lag nå i høst,etter at de hentet Gashi,Wehrmann og Sjøberg.(ryktes også om at en spiss kan komme) FFK blir betegnet som en overgangsvinner i Norge denne sommeren. Uheldigvis,så kan vi kanskje ikke bruke Ardian Gashi i UEFA-cupen. Jeg tipper dette blir to meget jevne kamper,hvor FFK drar seieren i land på minste mulige margin.

God kamp

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 03 aug 07, 22:32
Opprinnelig postet av Per Egil
Til kampen i Fredrikstad drar nok Hammarby fordel av at det bor ca. tre miliarder svensker i Oslo.


Jeg har aldri skjønt hvorfor svensker i Norge på død og liv skal bosette seg i Norges kjipeste by (min personlige mening, selvfølgelig). But I digress...

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 aug 07, 23:40
Endret: 03 aug 07, 23:43
Opprinnelig postet av benksliter`n

 Lås in barnen och sätt på kravallhjälmarna Norge!

 

Tja, dette gjelder jo når Kamma kommer på besøk også. 

 

Opprinnelig postet av benksliter`n

Jeg tipper dette blir to meget jevne kamper,hvor FFK drar seieren i land på minste mulige margin.

God kamp

 

Tja, du tenker selvsagt på bortemålsregelen

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


carasp

Knøttespiller

Ble medlem: 27 jun 07
Innlegg: 35

Lagt til: 04 aug 07, 00:29
Endret: 04 aug 07, 00:30

 

"FFK fremstår som et mye sterkere lag nå i høst,etter at de hentet Gashi,Wehrmann og Sjøberg.(ryktes også om at en spiss kan komme) FFK blir betegnet som en overgangsvinner i Norge denne sommeren. Uheldigvis,så kan vi kanskje ikke bruke Ardian Gashi i UEFA-cupen. Jeg tipper dette blir to meget jevne kamper,hvor FFK drar seieren i land på minste mulige margin."

 

Hvorfor kan vi ikke bruke han? Gashi assa

---------------------------

Hammarby 16 aug!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 aug 07, 00:58
Fordi Lillestrøm brukte ham siste 18 minutter i første kvalikken for UEFA cuppen. Hvis vi skal bruke ham så må vi nesten vente at FFK vinner pulja si og klarer kvartfinale og vi spiller i 2008 for da tror jeg at han er klar...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 aug 07, 01:43

Opprinnelig postet av Klokan
Fordi Lillestrøm brukte ham siste 18 minutter i første kvalikken for UEFA cuppen. Hvis vi skal bruke ham så må vi nesten vente at FFK vinner pulja si og klarer kvartfinale og vi spiller i 2008 for da tror jeg at han er klar...

 

Du mener selvsagt Brann ? (Lillestrøm er de som ble slått ut av amatørlaget fra Luxemburg, og dit en viss Simen Brenne gikk..)

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 aug 07, 09:21

Fornøyd med trekninga jeg! Vanskelig motstander, men slett ikke umulig! Detta er et lag Grønhagen veit mye om, noe også fler av spillera gjør. Døm veit nok ikke mye om oss. Hammarby er favoritter, men jeg blir ikke overraska om vi avanserer her! Grønhagen sier også at vi skal satse skikkelig på uefa cupen, noe sikkert Hammarby også har tenkt til..

 

Mitt tips er at det blir 2 jevne kamper, hvor det beste laget (FFK) vinner til slutt!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 aug 07, 11:35
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Klokan
Fordi Lillestrøm brukte ham siste 18 minutter i første kvalikken for UEFA cuppen. Hvis vi skal bruke ham så må vi nesten vente at FFK vinner pulja si og klarer kvartfinale og vi spiller i 2008 for da tror jeg at han er klar...

 

Du mener selvsagt Brann ? (Lillestrøm er de som ble slått ut av amatørlaget fra Luxemburg, og dit en viss Simen Brenne gikk..)

Klart det Bob. Det var litt sent i går da jeg skrev det. Selvfølgelig at det er snakk om Brann og ikke Lillestrøm

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 04 aug 07, 11:41
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Shadar
Så fiendtlige de er inne på forumet deres.. Nesten 100 % drittsekker som lirer av det det utroligste. Håper det blir 2 spennende kamper uten alt for mye bråk. Det hadde vært utrolig moro å sette dem litt på plass!!

 

Husk at en stor del av Hammarby-fansen består av pøbler som er ute etter å lage bråk. (stikkord Ultras)


Spar deg.  Det aner du ikke en dritt om, utenom det du leser i den hersens avisene.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 aug 07, 11:58
Jeg håper vi blir 1000 i Stockholm. Det virker som mange er sugne på dra. FFK på Råsunda skal jeg gjøre alt for å få med meg.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 04 aug 07, 12:51
Endret: 04 aug 07, 12:52

Da er flybillett og hotel bestillt

Noen som vet når billettene legges ut for salg til denne kampen?

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho






Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 30 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340