Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: UEFA Cup Hammarby - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 30 23

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 aug 07, 11:46

Moro og tragisk å lese forumet til Bajen.  Er ikke mange på det forumet som har fått hår på tissen for å si det sånn. Jeg kjenner endel svensker, og de fleste pleier å være lugne gubbar, som tar seg selv altfor selvhøytidelig.. Uansett, altfor mye hat og fjortis på det forumet. Virker ikke som de er interessert i fotball, men heller "hate" alle og enhver..  Noen må ha et behov for å være tøff på nettet ihvertfall..

 

Jaja, de kan være tøffe i kjeften, så kan vi gi dem juling på banen

 

Var til og med en jævla mossing som registrerte seg på forumet til Bajen for å slenge dritt om FFK..  Er det janrafn?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 aug 07, 11:49
Opprinnelig postet av benksliter`n

Her er video fra derbyet mot Djurgården.

svenskafans   youtube

Dette er rått! Noe annet en vi er vant med fra Tippeligaen

Den sangen kan vel vi bruke her hjemme også ?? Lett å putte i tekst på den, og lett å lære.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 15 aug 07, 12:00
Endret: 15 aug 07, 12:01
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av benksliter`n

Her er video fra derbyet mot Djurgården.

svenskafans   youtube

Dette er rått! Noe annet en vi er vant med fra Tippeligaen

Den sangen kan vel vi bruke her hjemme også ?? Lett å putte i tekst på den, og lett å lære.

Den er jo sangen vi har til Brian West...

Go West, We love Brian West
Go West, We love Brian West

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 aug 07, 12:00
Det gjør vi vel allerede. "Reis opp hvis du er Fredrikstad / Syng med, heia Fredrikstad".

---------------------------

Ære være Plankebyen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 aug 07, 12:14
Men vi kunne brukt en  ala Hammarby. Lettere å holde på lenge da. De som vi bruker er bare snutter de jo i forhold. Hammarbysangen der er det trøkk i. Det er det ikke i de vi bruker.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 15 aug 07, 12:23
Opprinnelig postet av Husgutt

Var til og med en jævla mossing som registrerte seg på forumet til Bajen for å slenge dritt om FFK..  Er det janrafn?

 

Ikke meg nei....he he...

Skal forøvrig til Stockholm og se kampen (muligens iført drakta fra sist FFK var i Europacup mot Bangor City)

PS ! Hvis den ikke har krympet for mye da...

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 07, 17:26

Kanskje kamp på FFK-TV


Det jobbes iherdig i ettermiddag for å klargjøre om det går å sende kampen direkte på web-TV. FFK har fått lov til dette, men man må være sikre på at forholdene er slik at det lar seg gjøre å sende signaler uten at det blir avbrudd. FFK har et eget team med Kristoffer Iversen og Dag Solheim i sving på Råsunda både i dag og i morgen.

www.fredrikstadfk.no/content/view/463/1/


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 aug 07, 18:07

Her er noen intervjuer på svenskafans bajen.

Rami   Gerrbrand

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 aug 07, 18:17

Opprinnelig postet av Klokan

Naa maa du jammen slutte aa kakle paa meg. Her verken kjeftet eller gjort noe annet . Eneste jeg gjorde er at jeg undret paa hvorfor saa faa folk er med til Stockholm. Ellers saa synes jeg at hvis og naar du er missunnelig paa ting og tang saa bör du heller holde deg unna tastaturet enn aa angripe andre.

For resten. Hilsen til alle sammen fra Frankfurt.

 

Her er noe av det du skrev og her sier du at det finnes ikke grunner til og ikke dra på kampen. Er ikke det kjefing, så vet ikke jeg... (mine uthevninger.)

Opprinnelig postet av Klokan

Nå er det plutselig lang (fy f.... lan ????? ) busstur på 7 timer grunn. Eller det at en får ikke tid til å se vakre Stockholm ???? Halo... Hva heter denne siden her ? FFK SUPPORTER eller FFKturist.net? Det viktigste er å komme på kampen se den og gi støtte til laget.  Det er mange som klager på dårlig råd også ??? Jeg spør en ting ? Er det mer eller mindre verdt 1000-1500 kroner for en nordman eller en kroat? Vet ikke men det betaler gutta som skal til Bremen og det tilsvarer en tredjedel av en ganske bra lønn der (hvis dem får den da) Min tilfelle da... Marianne skal studere to år i Oslo og har tatt permisjon. Tror dere jeg har råd til noe sånt med huslån , barnehage, mye annet og lønn på 268 000 i året ?  Ja nå er jeg ærlig åpne og forbannet... Men dere .... det gjelder å spare, prioritere og vite hva en vil. Denne turen her er det jeg har drømt om og ønsket lenge. Tenk dere alle byturer og alt annet og sammenlik med turen da.... Hadde dere hold dere vekk fra byne 2-3 ganger så hadde dere hatt råd...

Altså nå har jeg tatt 2 ting. Tid og penger ... og nå kommer hjerte.......    Det kan komme hvilken som helst j-.----- svenske ... slå hvem dem vil og gjøre hva dem vil men dem kommer aldri til å skremme meg om å stå over om å se mit FFK...   Så nå har dere alle 18354  bruker som har funnet på alle mulige unnskyldninger en ting o tenke på....

Hadde jeg vært dere så hadde jeg kjøpt billetten i morgen... For deg med dårlig tid : Ja det finnes altid overtid , ofring og avtaler... så det er bare snakke med sjefen. For deg med dårlig råd... ja det finnes folk som kan låne deg så kan du feste litt mindre fremover.... Og for deg uten hjerte..... Nei deg kan jeg ikke gi noe råd... Sitt der og bli der...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 aug 07, 18:30
Håper FFK får en knallåpning på Råsunda sånn som RBK nå. 1-0 20 min. 2-0 21 min

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


mika

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 aug 07
Innlegg: 5

Lagt til: 15 aug 07, 18:33
Här är en film 5 min innan tifot. www.youtube.com/watch

---------------------------

Forza Bajen!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 aug 07, 18:34
Opprinnelig postet av benksliter`n
Håper FFK får en knallåpning på Råsunda sånn som RBK nå. 1-0 20 min. 2-0 21 min

0-1 og 0-2, mener du forhåpentligvis.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 aug 07, 18:37

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n
Håper FFK får en knallåpning på Råsunda sånn som RBK nå. 1-0 20 min. 2-0 21 min

0-1 og 0-2, mener du forhåpentligvis.

Det var da f...til pertentlig fyr

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


mika

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 aug 07
Innlegg: 5

Lagt til: 15 aug 07, 18:45
Och här är en film om kampen på läktaren/tribunen
   www.youtube.com/watch   

---------------------------

Forza Bajen!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 15 aug 07, 19:27
Er det lov til å ta med seg kamera inn på Råsunda? det var fullt lov på Söderstadion da jeg var der for 2-3 uker siden, men vet ikke om det er noen andre regler for UEFA? Spurte på Bajen forumet men fikk ikke noen seriøse svar.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 aug 07, 19:53
Endret: 15 aug 07, 20:08
FFK ser ut til å starte med dette laget ifølge f-b.no:

Rami Shaaban - Pål Andrè Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Johan Sjöberg - Tarik Elyounoussi, Kasey Wehrman, John Anders Bjørkøy, Raymond Kvisvik - Brian West, Gardar Johansson.

Jeg er hvert fall fornøyd! Nå får vi en hurtig kant i Tarik i tillegg til at vi har Brian West på banen. Hammarby kommer til å ha mye ball, men kommer også til å gjøre en del feil i sitt kortpasningspill på vår banehalvdel. Dermed blir det mange overganger, og da blir pasningsfoten til Kvisvik og hurtigheten til Tarik og West et viktig angrepsvåpen!

Faktisk akkurat den lagoppstillingen jeg ønsket. Bra jobba, Grönis!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 aug 07, 20:00

Opprinnelig postet av Costanza

Faktisk akkurat den lagoppstillingen jeg ønsket. Bra jobba, Grönis!

Istemmer 100%.  Får bare håpe West er i stand til å holde 60+ minutter, slik at vi kan kaste på en kreativ og rask Fofana når Hammarby-gutta begynner bli slitne. ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 aug 07, 20:01

Opprinnelig postet av Costanza
FFK ser ut til å starte med dette laget ifølge f-b.no:

Rami Shaaban - Pål Andrè Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Johan Sjöberg - Tarik Elyounoussi, Kasey Wehrman, John Anders Bjørkøy, Raymond Kvisvik - Brian West, Gardar Johansson.

Jeg er hvert fall fornøyd! Nå får vi en hurtig kant i Tarik i tillegg til at vi har Brian West på banen. Hammarby kommer til å ha mye ball, men kommer også til å gjøre en del feil i sitt kortpasningsfeil på vår banehalvdel. Dermed blir det mange overganger, og da blir pasningsfoten til Kvisvik og hurtigheten til Tarik og West et viktig angrepsvåpen!

Faktisk akkurat den lagoppstillingen jeg ønsket. Bra jobba, Grönis!

Perfekt lagoppstilling. Hammarby går ut i hundre og presser....kvisvik får ballen.....snur spillet raskt med en langpasning til gardar som stusser til West....West igjennom og......scorer!!!!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 aug 07, 20:08
Det laget er veldig bra.. håper vi slår dem eller uavgjort, for borte mål er bra. Laget hammarby kan være slitene etter en meget krevende seiere kamp..

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 aug 07, 20:11

Opprinnelig postet av keiko99
Det laget er veldig bra.. håper vi slår dem eller uavgjort, for borte mål er bra. Laget hammarby kan være slitene etter en meget krevende seiere kamp..

Hammarby tapte vel keiko99 ??



Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 30 23

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f