Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Aalesund

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 12:50

Halloen FFK-fans. Må først kommentere at Aafk faktisk har vunnet fleire kampar enn FFK så langt i sesongen. Men dette forandrer jo ikkje det faktum at FFK har 1 poeng meir grunna en haug med uavgjortresultat. :)

Fredrikstad må nok finne seg i å vere store favorittar då vi manglar vår viktigaste forsvarspelar på dødball Thor Hogne Årøy. Uansett kor klumsete mange syns han er så er Aafk ikkje like sterke uten han. Det positive for oss i denne kampen er at vi får tilbake Joakim Austnes. Har han dagen så kan han åleine score eit par mål for oss. Men når det er sagt har eg ikkje stortrua på at vi vinner denne. Etter kalasforma vi har vist i det siste må det snart komme eit tap. FFK har også fått gode forsterkningar i Wehrmann og Gashi. Vi såg jo at Lyn hadde trøbbel i går til dømes. Det er godt mulig at FFK kan klatre på tabellen utover også. Håpar at FFK undervurdera oss. Då kan det fort bli 3 poeng :)

 

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jul 07, 17:31
Opprinnelig postet av Aafk2007

Halloen FFK-fans. Må først kommentere at Aafk faktisk har vunnet fleire kampar enn FFK så langt i sesongen. Men dette forandrer jo ikkje det faktum at FFK har 1 poeng meir grunna en haug med uavgjortresultat. :)

Fredrikstad må nok finne seg i å vere store favorittar då vi manglar vår viktigaste forsvarspelar på dødball Thor Hogne Årøy. Uansett kor klumsete mange syns han er så er Aafk ikkje like sterke uten han. Det positive for oss i denne kampen er at vi får tilbake Joakim Austnes. Har han dagen så kan han åleine score eit par mål for oss. Men når det er sagt har eg ikkje stortrua på at vi vinner denne. Etter kalasforma vi har vist i det siste må det snart komme eit tap. FFK har også fått gode forsterkningar i Wehrmann og Gashi. Vi såg jo at Lyn hadde trøbbel i går til dømes. Det er godt mulig at FFK kan klatre på tabellen utover også. Håpar at FFK undervurdera oss. Då kan det fort bli 3 poeng :)

 

 

 

Det sier jo litt om hvor dårlige dere er når dere kommer til å savne en spiller som Årøy!! Aalesund har ingenting i TL å gjøre, dere kommer dere nok snart ned på jorda igjen, det skal vi sørge for tell søndan!!


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:06
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Aafk2007

Halloen FFK-fans. Må først kommentere at Aafk faktisk har vunnet fleire kampar enn FFK så langt i sesongen. Men dette forandrer jo ikkje det faktum at FFK har 1 poeng meir grunna en haug med uavgjortresultat. :)

Fredrikstad må nok finne seg i å vere store favorittar då vi manglar vår viktigaste forsvarspelar på dødball Thor Hogne Årøy. Uansett kor klumsete mange syns han er så er Aafk ikkje like sterke uten han. Det positive for oss i denne kampen er at vi får tilbake Joakim Austnes. Har han dagen så kan han åleine score eit par mål for oss. Men når det er sagt har eg ikkje stortrua på at vi vinner denne. Etter kalasforma vi har vist i det siste må det snart komme eit tap. FFK har også fått gode forsterkningar i Wehrmann og Gashi. Vi såg jo at Lyn hadde trøbbel i går til dømes. Det er godt mulig at FFK kan klatre på tabellen utover også. Håpar at FFK undervurdera oss. Då kan det fort bli 3 poeng :)

 

 

 

Det sier jo litt om hvor dårlige dere er når dere kommer til å savne en spiller som Årøy!! Aalesund har ingenting i TL å gjøre, dere kommer dere nok snart ned på jorda igjen, det skal vi sørge for tell søndan!!

Fattar ikkje kva du er så tøff i trynet etter. Kan godt hende at FFK er eit beire lag enn Aafk. Men eg vil no vente å sjå korleis kampen går først. Huska sist vi møttest i Fredrikstad. Vart ein meget enkel seier. Trur ikkje det samme skjer igjen denne gongen. Men at vi vinner er ikkje utenkelig. Fredrikstad er tross alt et bunnlag akkurat som oss.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 07, 19:08
sånn er det Aafk2007 du kan ikke forvente at en FFK supporter plutselig skulle like Aalesund

---------------------------

http://keiko99.net


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:14

Opprinnelig postet av keiko99
sånn er det Aafk2007 du kan ikke forvente at en FFK supporter plutselig skulle like Aalesund

 

Nei, forventar ikkje at FFK skal like Aalesund i det heile tatt. Eg for min del ønsker FFK dit peppern gror. Men det betyr ikkje at eg ikkje har respekt for laget. Fredrikstad har eit meget bra lag på papiret.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 31 jul 07, 19:15
Hvem har vært best de siste 4 åra? Hvem ligger best ann nå hvem har størrst stadion og hvem har rikest onkel?

Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:19

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hvem har vært best de siste 4 åra? Hvem ligger best ann nå hvem har størrst stadion og hvem har rikest onkel?

FFK har vore best, har flest tilskodarar og rikast onkel. Poenget med dette er ? Eg har ikkje sagt at Aafk er best. Her er det kun din frie fantasi som er på fære.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 31 jul 07, 19:24
Jeg får forsøke å være litt hyggeligere, og ønsker deg derfor velkommen til forumet, Aafk2007! Moro med andre lags supportere her inne, så ikke la de to ovenstående skremme deg bort. :)

Ønsker deg og Aafk er god kamp, hvor hjemmelaget går av med seieren selvsagt!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:32

Opprinnelig postet av Holters
Jeg får forsøke å være litt hyggeligere, og ønsker deg derfor velkommen til forumet, Aafk2007! Moro med andre lags supportere her inne, så ikke la de to ovenstående skremme deg bort. :)

Ønsker deg og Aafk er god kamp, hvor hjemmelaget går av med seieren selvsagt!

 

Hehe. Skal meir til for å skremme meg bort. Uansett trur eg det skal bli hardt for oss å vinne på Søndag. Men umulig er det absolutt ikkje. Vi blir tvinga til å spele på ein annan måte utan Årøy. Lillestrøm fekk merke i første omgong i cupen at vi har eit par spelarar som kan lage masse trøbbel med fart og teknikk. Eg tippa vi kjem til å spele kontringsfotball med to kjappe spisser i Austnes og Diego Silva. Laget blit slik:

-----------------------Brown-----------------------
Jâger - Gudmundsson - Kibebe - Nylund
---------------------Skiri----------------------------
Khilberg----------------------------------Aubynn
-------------------Ørsal(Fjørtoft)-----------------
--------------Silva----------Austnes-------------

Dette laget skal bite godt i frå seg. Er vi heldige med taktikken spring spissane våre fra forsvaret til FFK.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 19:33
Opprinnelig postet av Aafk2007

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hvem har vært best de siste 4 åra? Hvem ligger best ann nå hvem har størrst stadion og hvem har rikest onkel?

FFK har vore best, har flest tilskodarar og rikast onkel. Poenget med dette er ? Eg har ikkje sagt at Aafk er best. Her er det kun din frie fantasi som er på fære.

Han mener vel at FFK er en større klubb enn Aafk. FFK har 106 mill i budsjett denne sesongen. Det gjør klubben til en av de store i Norge.Vet ikke hvor mye Aafk har...men det er vel nesten halvparten av FFK-budsjettet? Hvis vi ser på fotballhistorie,så er Aafk en mygg i forhold til FFK. Bare RBK har samlet flere titler i Norge enn FFK.

...men selvsagt,ballen er rund ,og mindre lag kan også slå seg frem noen sesonger.Men jeg tror penger får mer og mer makt i fotballen og avstanden vil øke mellom små lag og store lag. Og bland de 4 store kommer Fredrikstad fotballklubb til å være i fremtiden 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:37
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Aafk2007

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hvem har vært best de siste 4 åra? Hvem ligger best ann nå hvem har størrst stadion og hvem har rikest onkel?

FFK har vore best, har flest tilskodarar og rikast onkel. Poenget med dette er ? Eg har ikkje sagt at Aafk er best. Her er det kun din frie fantasi som er på fære.

Han mener vel at FFK er en større klubb enn Aafk. FFK har 106 mill i budsjett denne sesongen. Det gjør klubben til en av de store i Norge.Vet ikke hvor mye Aafk har...men det er vel nesten halvparten av FFK-budsjettet? Hvis vi ser på fotballhistorie,så er Aafk en mygg i forhold til FFK. Bare RBK har samlet flere titler i Norge enn FFK.

...men selvsagt,ballen er rund ,og mindre lag kan også slå seg frem noen sesonger.Men jeg tror penger får mer og mer makt i fotballen og avstanden vil øke mellom små lag og store lag. Og bland de 4 store kommer Fredrikstad fotballklubb til å være i fremtiden 

Hehe. Eg er fullt klar over alt dette. Men det er no endå slik at det er år og dag sidan FFK var ein storhet i norsk fotball. Siste åra har kun FFK vore ein parantes i Eliteseriesammenheng. Dette er sikkert vondt å høyre, men sant. Vi i Aafk har dog knapt vore ein parantes. kanskje ein parantes i ei bisetning. Historie i fotball er vel og bra. Men vi kan ikkje grave oss ned i Aafk sjølv om vi ikkje har ei glitrande historie på det høgaste nivået. Vi må skape vår historie. Den skapar vi no.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 19:50
Endret: 31 jul 07, 19:51

Hadde Aafk vunnet en cup eller serie-tittel neste år,så hadde nok ikke den vært glemt i Aalesund om hundre år. Tror heller ikke dere hadde støpt om pokalene og brent diplomene fordi det var en parantes i historien. Jeg kjenner selv noen av de som tok mange seriegull og cupgull for FFK. Jeg ser dem ofte på stadion også. Hvorfor skal de være en parantes i historien? Jo fordi....misunnelige supportere fra andre klubber ønsker dette.

FFK er en institusjon og aristokrat i norsk fotball

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:54
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hadde Aafk vunnet en cup eller serie-tittel neste år,så hadde nok ikke den vært glemt i Aalesund om hundre år. Tror heller ikke dere hadde støpt om pokalene og brent diplomene fordi det var en parantes i historien. Jeg kjenner selv noen av de som tok mange seriegull og cupgull for FFK. Jeg ser dem ofte på stadion også. Hvorfor skal de være en parantes i historien? Jo fordi....misunnelige supportere fra andre klubber ønsker dette.

FFK er en institusjon og aristokrat i norsk fotball

Brann er jo ein større klubb enn FFK sjølv om dei ikkje har vunnet serien sidan 1963. Det går ikkje berre på antall seriemesterskap. Det er jo ei grense for kor lenge ein kan klamre seg til historia . Då er vel Mjøndalen og Mjølner større enn Aafk pr dags dato også? :)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 19:59
Opprinnelig postet av Aafk2007
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hadde Aafk vunnet en cup eller serie-tittel neste år,så hadde nok ikke den vært glemt i Aalesund om hundre år. Tror heller ikke dere hadde støpt om pokalene og brent diplomene fordi det var en parantes i historien. Jeg kjenner selv noen av de som tok mange seriegull og cupgull for FFK. Jeg ser dem ofte på stadion også. Hvorfor skal de være en parantes i historien? Jo fordi....misunnelige supportere fra andre klubber ønsker dette.

FFK er en institusjon og aristokrat i norsk fotball

Brann er jo ein større klubb enn FFK sjølv om dei ikkje har vunnet serien sidan 1963. Det går ikkje berre på antall seriemesterskap. Det er jo ei grense for kor lenge ein kan klamre seg til historia . Då er vel Mjøndalen og Mjølner større enn Aafk pr dags dato også? :)

De er null og nix! Mulig Mjøndalen tok cupen da?Husker ikke helt.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 jul 07, 19:59
Skal hele kamptråden bli en "pappa`n min har større tiss enn pappa`n din"-diskusjon?

---------------------------

Ære være Plankebyen


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 20:00

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal hele kamptråden bli en "pappa`n min har større tiss enn pappa`n din"-diskusjon?

 

Nei for all del. No var det ikkje eg som starta den karusellen. Men eg skal ikkje bidra meir til at tråden skal ta ei sånn utvikling.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 20:07
Opprinnelig postet av Aafk2007

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal hele kamptråden bli en "pappa`n min har større tiss enn pappa`n din"-diskusjon?

 

Nei for all del. No var det ikkje eg som starta den karusellen. Men eg skal ikkje bidra meir til at tråden skal ta ei sånn utvikling.

Bare kom tilbake,når dere har vunnet noe,så skal jeg gratulere dere

Forøvrig,så ser det lyst ut for Aafk nå. Det virker som dere nå har et lag som vil overleve i Tippeligaen på deres tredje forsøk. Håper det ,fordi Aafk er et fargerikt lag med mye entusiasme

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 20:24
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Aafk2007

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal hele kamptråden bli en "pappa`n min har større tiss enn pappa`n din"-diskusjon?

 

Nei for all del. No var det ikkje eg som starta den karusellen. Men eg skal ikkje bidra meir til at tråden skal ta ei sånn utvikling.

Bare kom tilbake,når dere har vunnet noe,så skal jeg gratulere dere

Forøvrig,så ser det lyst ut for Aafk nå. Det virker som dere nå har et lag som vil overleve i Tippeligaen på deres tredje forsøk. Håper det ,fordi Aafk er et fargerikt lag med mye entusiasme

Då skal eg vise storsinn også benkeslitern! Eg ser mykje heller FFK i eliteserien enn Start, Strømsgodset, Odd, Tromsø og Sandefjord


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 20:30
Opprinnelig postet av Aafk2007
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Aafk2007

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal hele kamptråden bli en "pappa`n min har større tiss enn pappa`n din"-diskusjon?

 

Nei for all del. No var det ikkje eg som starta den karusellen. Men eg skal ikkje bidra meir til at tråden skal ta ei sånn utvikling.

Bare kom tilbake,når dere har vunnet noe,så skal jeg gratulere dere

Forøvrig,så ser det lyst ut for Aafk nå. Det virker som dere nå har et lag som vil overleve i Tippeligaen på deres tredje forsøk. Håper det ,fordi Aafk er et fargerikt lag med mye entusiasme

Då skal eg vise storsinn også benkeslitern! Eg ser mykje heller FFK i eliteserien enn Start, Strømsgodset, Odd, Tromsø og Sandefjord

Takk for det  

Tror neppe Start-supportere sier det samme. Der nede har de begynt å hate FFK. Lurer på hvorfor he he he....

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 aug 07, 09:47

Hva med å prøve Brian West på høyre kant??

 

                          Rami

PAC         Raio          Patrick      Sjøberg

Brian      Ardian       Kasey         Kvisvik

              Gardar         Tarik

 

 

ser da at kaptein Jonna er ute, men han kan vel brukes som venstre kant, hvis kvisvik fortsatt sliter litt med noe virus eller noe (utalte at han ikke hadde hold lenge i kampen mot lyn)

 

Evt kan vel dette prøves:

 

                               Rami

PAC          Raio          Patrick              Sjøberg

Jonna        Ardian        Kasey             Tarik

                  Gardar          West

 

Tarik og kvisvik byttet jo ofte side i 4-3-3 formasjonen, må da gå an dette også?!

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340