Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 24 apr 06, 02:51
Ikke akuratt noen bra kamp idag.

Må si jeg ble imponert av PH.. sang hele kampen uavhengig av resultat.

Bor i bofelleskap med ett hue fra Hamar og dere kan tro han er kry nå. Veldig irriterende med tap, men bedre å tape for HamKam en å rykke ned.

Ellers så synes jeg Pål Andre spillte en god kampe, det samme gjorde Raio. Brenne blir borte på midten, men da må Ramberg stå frem noe han ikke gjorde Bjørkøy jobba bra men han får mye å gjøre, Rami var god, han hadde ikke så mye han kunne gjøre på måla, desuten var det vel den dårligste utgaven av Berti jeg noen sine har sett. Uansett er det lov og ha en dårlig dag på jobb, men det var ikke hans feil alene som gjorde at FFK tapte idag. Bora var det direkte flaut og se .. Ser ut som en middels 2 divisjons spiller, han har vært svak i serieåpningen Tronseth virka opplagt som stopper og kan helt sikkert ta fra Bora plassen. Angriperne til FFK var ikke deltagenede i kampen bortsett fra ett par ganger med West hvor han prøvde farten til forsvarene, og det var ikke mye positivt i det heller greit nok at han er rask, men han er en bakroms spiller og han angrep ikke bakrommet noe særlig iløpet av kampen, en av nøklene til våre kjære motstandere under denne kampen var å gå tett i kroppen på West og da kan han godt være den raskeste mannen på planeten uten at han blir noe bedre fotballspiller av den grunn, West må brukes rett og det er ved å la en hodesterk spiller stusse ballen inn i bakrommet, eller ved å spille en lang løpeball inn bak forsvaret til motstandern som West kan løpe på. Kvisvik må få lov til å leke seg litt mer og få lov til å vandre litt rundt banen for å skaffe seg rom til å slå passninger. Ellers så syntes jeg dommern stykka opp kampen litt mye og HamKam var gode på dødballer og kontringene deres var farlige. 

Nå har gutta spilt i 4-3-3 system med liten suksess, mener det pga 2 poeng på 3 kamper. I 2004 sesongen gjorde Eggen det samme i starten men la om til 4-4-2 etter ferien og da kom resultatene, Eggen hevdet da att de følte seg tryggere? i den formasjonen. Da snudde resultatene. Vet at formasjoner har lite og si på selve spillet? 

Med den direkte stillen og med kortpassning og klikk klakk spill så er man avhengig av at det er mer bevegelse foran ballførern, problemet er at gutta ikke makter det, lite bevegelse og ikke noen angrep.. Bare ikke selvtilliten og troen på egene ferdigheter forsvinner.

Håper det forandrer seg og at med bedre treningsforhold og at banene blir bedre utover våren og sommern gjør at resultatene snur med FFK. I vinter spilte de godt på grønne baner i syden og hadde gode trenings forhold.

Har før sesongen sett for meg en vanskelig sesongstart, men att det vil snu.. :) 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340